De quote komt hier gewoon niet...quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
De quickquote is gewoon ontzettend traag.
Als dat volk dat eens zou hebbenquote:
Juist, heb al een aantal maal meer dan 3 minuten gewacht, dus ik quote nu gewoon weer ouderwets via het reageerscherm.quote:
En dan hebben ze zeker ook nog van die onspelbare namen die je zelf op de badge moet schrijven?quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat volk dat eens zou hebben.
Nee, die idioten staan bij binnenkomst op werk massaal om mij heen te stuiteren voor hun badge, die op naam afgegeven moet worden.
Ik zal morgen even mijn feestUI in de OP verwerken.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wil trouwens MPG even bedanken voor zijn kordate optreden waarmee de OP gerepareerd is.
dat geloof ik niet.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat volk dat eens zou hebben.
Nee, die idioten staan bij binnenkomst op werk massaal om mij heen te stuiteren voor hun badge, die op naam afgegeven moet worden.
ouderwetsquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, heb al een aantal maal meer dan 3 minuten gewacht, dus ik quote nu gewoon weer ouderwets via het reageerscherm.
Net scholieren...quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat geloof ik niet.
polen willen niet werken.
Dat ze het doen is een ander verhaal, maar willen doen ze niet.
Goed voorbeeld, doet....quote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
gelukkig is mijn mand nieuwerwets, duik er vrolijk in.
joooo
Op de badge staat alleen een nummerquote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan hebben ze zeker ook nog van die onspelbare namen die je zelf op de badge moet schrijven?
Ze willen wel geld krijgen, en zonder badge kunnen ze niet klokken, dus niet betaald krijgenquote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat geloof ik niet.
polen willen niet werken.
Dat ze het doen is een ander verhaal, maar willen doen ze niet.
Dank.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wil trouwens MPG even bedanken voor zijn kordate optreden waarmee de OP gerepareerd is.
quote:
MPG:Naam?quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de badge staat alleen een nummer.
Maar ik mag wel hun naam zoeken op de lijst, als ze die tegen me zeggen.
[..]
Eerderquote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG:Naam?![]()
Pool: Pjotr Wylkowytzky.
MPG: Pjotter-Wilco Witskie.... Sorry, maar die staat niet op de lijst
Pool: Pjotr Wylkowytzky.
MPG: Je staat er niet op.
Pool: Money for me! Pjotr...
MPG: No money for Pjotter WillyWortel.
Moet dat dan?quote:
Zoveel ligt er hier niet. En dan zou ik mezelf alleen maar jaloers hebben gemaakt met de TTquote:Op zondag 23 november 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Hier niet. Dik pak en er komt nog veel meer
.
zegt de man die gaat skieenquote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Die kouwe troep is hier al aardig aan het smelten.
jamaar, dat is binnenquote:
Jooquote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
gelukkig is mijn mand nieuwerwets, duik er vrolijk in.
joooo
Sneeuw!quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
Hoezo jaloers mart?
Moet je die witte troep hebben? Je mag hem hier gratis op komen halen.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuw!.
Buiten zijn in de winterkou.
Whehequote:
Hoeveel gram heb je daar?quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
Hoezo jaloers mart?
Moet je die witte troep hebben? Je mag hem hier gratis op komen halen.
Kiloos. Ik schat een containertje vol jwt.quote:
Dat is na 2 jaar wel een mooie nieuwe ondertitel trouwens!quote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar goed, ik ben dan ook een kind van de winter.
ja, de buurkinders hebben een sneeuwpop gemaakt die groter is dan ikquote:
Tering, daar kan je Venlo van kopen ouwequote:Op zondag 23 november 2008 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiloos. Ik schat een containertje vol jwt.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tering, daar kan je Venlo van kopen ouwe.
*knuffel*quote:Op maandag 24 november 2008 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb kut geslapen en voel me dus ook kut nu. Dat was het.
Hoe was je weekend?quote:
Dikke knufquote:Op maandag 24 november 2008 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb kut geslapen en voel me dus ook kut nu. Dat was het.
Goedemorgenquote:
ga je nog even door?quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een Ll-adoratiemomentje natuurlijk.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:14 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 21 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
12. 148 Californium
13. 140 Dr_Flash
19. 120 Pheno
27. 106 Houniet
77. 060 Papierversnipperaar
82. 059 DaMart
quote:Op zondag 23 november 2008 00:57 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 22 november 2008
08. 120 eer-ik
23. 077 Californium
44. 059 Houniet
45. 058 Papierversnipperaar
46. 056 Dr_Flash
jeeejquote:
Die trein komt straks heus welquote:Op maandag 24 november 2008 09:37 schreef Muck het volgende:
[..]
jeeej
Je maakt het wachten in de sneeuw op een trein die niet komt al minder erg
Ik sta er ook zowaar een keertje niet inquote:
quote:
Wist ik welquote:
Hij wilt dames scoren, geen punten!quote:Op maandag 24 november 2008 10:00 schreef Ladylike het volgende:
@ DaMart
Je bent goed bezig met punten te scoren
Een sauna in de zon lijkt me inderdaad wat extra heet.quote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef Frutsel het volgende:
OA![]()
![]()
Fritsel![]()
Pheno![]()
![]()
[..]
Best heet, zon sauna![]()
Zei ik tochquote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef Frutsel het volgende:
OA![]()
![]()
Fritsel![]()
Pheno![]()
![]()
[..]
Best heet, zon sauna![]()
quote:
Ik sta er niet inquote:
nej geen zonsaunaquote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een sauna in de zon lijkt me inderdaad wat extra heet.
quote:Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zei ik toch![]()
Maar dat mag de pret niet drukken
Frutselaarquote:
Ga maar slapen danquote:
zit op mn werk met een dikke deadlinequote:
Verschuif diequote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
zit op mn werk met een dikke deadline
trek dan je k-swisss schoenen aan, daar hebben ze een zwak voorquote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef Aarti het volgende:
Nee, dan gaan die stomme Zwitsers huilen
Welke Zwitsers?quote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef Aarti het volgende:
Nee, dan gaan die stomme Zwitsers huilen
nee, een doorgeefluik voor geldquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke Zwitsers?
Van zoeen bedrijf in turbines en dergelijke?
HFquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer wat nuttigs doen: naar d emarkt in de stad, boodschappen doen etc.
Lekker in de sneeuw lopen
quote:
Net een bakkie opquote:
Houniequote:Op maandag 24 november 2008 11:16 schreef Houniet het volgende:
Hier ben ik met mijn eerste bezig, ben dan ook net wakker enzulks.
ja, ik ook wel.quote:Op maandag 24 november 2008 11:19 schreef Aarti het volgende:
ik zou er heeeel veel voor over hebben om nu mn bed in te kunnen
Dan gaaaaaaa je tochquote:
Daarom was FOK! dus zo traag...quote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef Igen het volgende:
Top 250 van zondag 23 november 2008
001. 1062 Broekpaling
quote:011. 0136 eer-ik
019. 0106 Papierversnipperaar
019. 0106 Houniet
030. 0093 Californium
060. 0058 Dr_Flash
068. 0053 DaMart
Ha, warmhoudelementje van mequote:Op maandag 24 november 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
* LL kruipt bij Aarti en Flash in bed![]()
koffietijd
quote:
Ik sta er niet inquote:[..]
quote:
Het zal nooit meer hetzelfde smakenquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Roomsaus
tis weer zo ver vandaag
Gezelligquote:Op maandag 24 november 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
* LL kruipt bij Aarti en Flash in bed![]()
koffietijd
Doet het inderdaad niet meerquote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde smaken.
Veel plezier ermee vastquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Roomsaus
tis weer zo ver vandaag
Jah bedanktquote:
Dat is dus een post per minuut of zo, er van uit gaande dat die spammer ook nog wel wat geslapen zal hebben?quote:
Kijk, ik sta er wel in, maar met een bescheiden aantal postsquote:[..]
Ik ben alweer terugquote:
Een warme dikke glanzende worst. Is weer eens wat anders dan roomsaus niewaarquote:Op maandag 24 november 2008 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug
stelletje varkens hier opt werk. er was bijna niets meer te eten en ik had geen zin om te wachten
Broodje Hotdog gegeten
2 worsten ook nogquote:Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een warme dikke glanzende worst. Is weer eens wat anders dan roomsaus niewaar
Jewel hoorquote:
quote:
Zonder eten ga je doodquote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
Roomsaus
Worsten
Slikken
Kunnen jullie nou echt nergens andersd aan denken? Stelletje viespeuken!
quote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder eten ga je dood
Dat jij daar nou meteen weer viespeukerij in ziet zegt meer over jou dan over ons
Fhaquote:
Iedereen hier wil slapenquote:Op maandag 24 november 2008 13:54 schreef Fha het volgende:
Net gesport, nu wil ik eigenlijk gewoon lekker even slapen
Nee want ik vind gewoon dat mijn lijf zich niet zo aan moet stellenquote:Op maandag 24 november 2008 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen hier wil slapen.
Ga dan slapen!
Of drink koffie
Dan wakker blijven, maar niet zeurenquote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee want ik vind gewoon dat mijn lijf zich niet zo aan moet stellen![]()
en van koffie word ik ziek
quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
Roomsaus
Worsten
Slikken
Wat Fles zegtquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder eten ga je dood
Dat jij daar nou meteen weer viespeukerij in ziet zegt meer over jou dan over ons
Waar het hart van vol isquote:
Ik zeur ook niet ik zei het alleen evenquote:Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wakker blijven, maar niet zeuren.
Jajaja, ik hou mn waffel alquote:Op maandag 24 november 2008 14:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet ik zei het alleen even
Dat dus ook somsquote:
Das ook saaiquote:
Jij hebt meteen een mental image?quote:
Eensch!quote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heel snel overal mental images bij. Het liefst gebaseerd op onjuiste en onvolledige informatie. Dat fantaseert zo lekker
quote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heel snel overal mental images bij. Het liefst gebaseerd op onjuiste en onvolledige informatie. Dat fantaseert zo lekker
ik vind het anders best 'eng' dat Flash aan 'slikken, room en worst' denktquote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
Roomsaus
Worsten
Slikken
Nou moet jij niet heilig doenquote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind het anders best 'eng' dat Flash aan 'slikken, room en worst' denkt![]()
zou die van twee walletjes eten?
Ik hoop het toch niet neequote:Op maandag 24 november 2008 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik fantaseer niet over slikkende roomsaus en worsten die voor mijn mond hangen
ghehehe ik vergeef het je hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Ladylike het volgende:
ow
helemaal vergeten mn vrouwtje te bespringen
Fha!![]()
![]()
![]()
lekker dier
Eet jij soms van twee walletjesquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Ladylike het volgende:
ow
Fha!![]()
![]()
![]()
lekker dier
Wie nietquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie nietDoe jij nou ook maar, anders hoor je er niet meer bij
als jullie mij nu eens samen bespringen?quote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Ladylike het volgende:
ow
Fha!![]()
![]()
![]()
lekker dier
quote:
wel van twee vrouwelijke wallen dan... ik zou nie graag van een mannelijk- en vrouwelijke wal etenquote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie nietDoe jij nou ook maar, anders hoor je er niet meer bij
das wel een heul grote sprongquote:Op maandag 24 november 2008 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als jullie mij nu eens samen bespringen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zeg niet dat ik m niet maak...quote:
Je concludeert er voortvarend op losquote:Op maandag 24 november 2008 14:46 schreef Frutsel het volgende:
jij dus wel begrijp ikIk zal SCH eens pm'en voor je
ik ga gewoon liggen... jullie moeten maar uitvechten wie waar springtquote:Op maandag 24 november 2008 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat ik m niet maak...Maar dan moet je wel vangen hoor
Ik spring wel met mn elleboog midden in je buik ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ga gewoon liggen... jullie moeten maar uitvechten wie waar springt
Passiviteitquote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou, ik dop wel even een beugeltje Grolsch langs de zijlijnquote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das goed hoor *net op tijd knietje omhoog doetquote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik spring wel met mn elleboog midden in je buik ofzo
Het was als straf voor je passieve gedoequote:Op maandag 24 november 2008 15:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das goed hoor *net op tijd knietje omhoog doet*
quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was als straf voor je passieve gedoe
Jawelquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet meer?
Wedden dat het je goed doet als je wel nog even gaatquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet meer?
in de zee kan ook, of een zwembadquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet in het meer?
Flauwquote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in de zee kan ook, of een zwembad
Das dan wel weer waarquote:Op maandag 24 november 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel aktief gedacht en niet passief over heen gelezen
Trots op jequote:Op maandag 24 november 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel aktief gedacht en niet passief over heen gelezen
Dankquote:
hoeveel setjes zijn dat?quote:Op maandag 24 november 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
Pfff.. bikini moeten kopen, niet weten welke maat je hebt en dus maar voor 195 euro bestellen
Gewoon even b00bflashen in de winkel. Die verkoopsters hebben er wel kijk opquote:Op maandag 24 november 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
Pfff.. bikini moeten kopen, niet weten welke maat je hebt en dus maar voor 195 euro bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
maat 32 tm 38 (al zal die vast te groot zijn) en dat dan broekjes en topjesquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even b00bflashen in de winkel. Die verkoopsters hebben er wel kijk opweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjah het is alleen een beetje buiten het seizoen dus ik kan hier geen normale bikini's vindendus dan maar via internet.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
En je weet nu al dat je er 6 van de 7 gaat terugsturenquote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
maat 32 tm 38 (al zal die vast te groot zijn) en dat dan broekjes en topjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat komt door die niet te onderhouden software.quote:Op maandag 24 november 2008 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
kutspoilertags. Je kan ze niet eens nesten
Dat denk ik eerderquote:Op maandag 24 november 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
Dat komt door die software niet te onderhouden.
Mjaquote:Op maandag 24 november 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je weet nu al dat je er 6 van de 7 gaat terugsturen
Sorry, ik doe niet aan filmsquote:Op maandag 24 november 2008 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Weer een review van mij online
Scar
Goderie?quote:Op maandag 24 november 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ik doe niet aan filmsMaar het ziet er een goed verhaal uit iig
het is net alsof ik die dikke met die peper-en-zoutkleurige stoppelbaard hoor van vroeger
van dat filmrecensieprogramma op TV.
ja! Zo heette diequote:
Ah die heb ik vant weekend gekeken met mn broerquote:Op maandag 24 november 2008 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Weer een review van mij online
Scar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jac_Goderie ja dus. pas 57 ook. NU pas 57. Zo oud zag hij er 20 jaar geleden ook uit vond ik.quote:Op maandag 24 november 2008 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja! Zo heette dieJac. Goderie. Zou die nog leven?
Ze heeft net 7 bikinisetjes gekocht en straks wil ze weten welke jij de mooiste vindtquote:Op maandag 24 november 2008 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Alles goed hier
En hoest met jou?
Ja wel goed hoor, ik probeer een sinterklaas gedicht te makenquote:Op maandag 24 november 2008 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Alles goed hier
En hoest met jou?
Een gedicht over 7 dezelfde setsquote:Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, ik probeer een sinterklaas gedicht te maken
En over die bikini: het zijn allemaal dezelfde hoor
nee gedicht over iets andersquote:Op maandag 24 november 2008 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een gedicht over 7 dezelfde sets
En waarom hetzelfde allemaal
quote:Op maandag 24 november 2008 18:46 schreef Fha het volgende:
en omdat ik niet weet welke maat ik moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dus koop je maar allemaal hetzelfdequote:Op maandag 24 november 2008 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
nee gedicht over iets anders
en omdat ik niet weet welke maat ik moet.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kijk mij eens vet veel afgevallen zijn waardoor ik niet meer weet welke maat ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die bikini leuk, dan is het toch logisch dat ik geen 10 verschillende bikinis koop?quote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus koop je maar allemaal hetzelfde
Ben jij wel vrouw
Oh ja, ik pas trouwens nog steeds niet in die XXL broek die ik eind juli gekocht hebquote:Op maandag 24 november 2008 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Kijk mij eens vet veel afgevallen zijn waardoor ik niet meer weet welke maat ik heb
Zit wat inquote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind die bikini leuk, dan is het toch logisch dat ik geen 10 verschillende bikinis koop?
Internet winkelenquote:Op maandag 24 november 2008 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit wat in
Al had je ook kunnen passen en proberen welke andere leuke je aan kan
hmpf das vervelend jaquote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik pas trouwens nog steeds niet in die XXL broek die ik eind juli gekocht heb
Mja, nou ja, ik ben er ook nog niet qua streefgewicht natuurlijkquote:
gaat goed komenquote:Op maandag 24 november 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, nou ja, ik ben er ook nog niet qua streefgewicht natuurlijk
iemand heeft je mond dicht geplaktquote:
gemenerdquote:
Ja doagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dan klopt het gedicht weer niet hahahahaquote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Straks heb je er toch zes over
neuh... gewoon even keihard nineties muziek aanquote:Op maandag 24 november 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat daar een luier verschoond moet worden
wat schattigquote:
Ik denk dat ik daar nog maar even mee wachtquote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik maar 5 keer per week ga fitnessen.
Wehehe ja ik merk dat als ik maandag,woensdag, vrijdag ga.. dat ik te vaak een dag geen zin heb en dan ga ik dus al snel een hele week nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar nog maar even mee wacht
Mja dat heb ik hier met het zwemmen ook wel een beetjequote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
Wehehe ja ik merk dat als ik maandag,woensdag, vrijdag ga.. dat ik te vaak een dag geen zin heb en dan ga ik dus al snel een hele week niet
Oh dan ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja dat heb ik hier met het zwemmen ook wel een beetje![]()
Kan je in Dv trouwens een beetje fatsoenlijk zwemmen? Ik vind tot nu toe het 25meterbad van de Scheg, maar verder bar weinig
het tweede Cali-adoratiemoment van de dag!quote:Op maandag 24 november 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
avondfoood!!
net thuis...dadelijk nog even werken...
Ik heb geen leven
quote:Op maandag 24 november 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
avondfoood!!
net thuis...dadelijk nog even werken...
Ik heb geen leven
quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
het tweede Cali-adoratiemoment van de dag!![]()
![]()
.
merciquote:
Dan is het goed. Adoratiemomenten kun je niet genoeg hebben op een dag hè!quote:Op maandag 24 november 2008 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
had de eerst ook stiekem meegekregen, maar had geen zin om me weer in te loggen![]()
kloptquote:Op maandag 24 november 2008 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het goed. Adoratiemomenten kun je niet genoeg hebben op een dag hè!
Ik ook! maar moet voor mijn gevoel nog zoveel doenquote:Op maandag 24 november 2008 21:11 schreef Ladylike het volgende:
Hey Cali
Ik denk dat ik vandaag vroeg in mn bedje lig
Jeeej je zag me al vet snelquote:
Jij mag er ook eentje over koffie schrijven hoorquote:Op maandag 24 november 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij verwacht natuurlijk een review over koffie!
deze keer welquote:
Verder dan: "Koffie, bah dat is niet lekker" kom ik niet, dus ik geef de beurt door aan MPGquote:Op maandag 24 november 2008 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij mag er ook eentje over koffie schrijven hoor
Nou doe dan maar over theequote:Op maandag 24 november 2008 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verder dan: "Koffie, bah dat is niet lekker" kom ik niet, dus ik geef de beurt door aan MPG.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dames![]()
Gewerkt dit weekend, LL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |