De quote komt hier gewoon niet...quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
De quickquote is gewoon ontzettend traag.
Als dat volk dat eens zou hebbenquote:
Juist, heb al een aantal maal meer dan 3 minuten gewacht, dus ik quote nu gewoon weer ouderwets via het reageerscherm.quote:
En dan hebben ze zeker ook nog van die onspelbare namen die je zelf op de badge moet schrijven?quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat volk dat eens zou hebben.
Nee, die idioten staan bij binnenkomst op werk massaal om mij heen te stuiteren voor hun badge, die op naam afgegeven moet worden.
Ik zal morgen even mijn feestUI in de OP verwerken.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wil trouwens MPG even bedanken voor zijn kordate optreden waarmee de OP gerepareerd is.
dat geloof ik niet.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat volk dat eens zou hebben.
Nee, die idioten staan bij binnenkomst op werk massaal om mij heen te stuiteren voor hun badge, die op naam afgegeven moet worden.
ouderwetsquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, heb al een aantal maal meer dan 3 minuten gewacht, dus ik quote nu gewoon weer ouderwets via het reageerscherm.
Net scholieren...quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat geloof ik niet.
polen willen niet werken.
Dat ze het doen is een ander verhaal, maar willen doen ze niet.
Goed voorbeeld, doet....quote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
gelukkig is mijn mand nieuwerwets, duik er vrolijk in.
joooo
Op de badge staat alleen een nummerquote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan hebben ze zeker ook nog van die onspelbare namen die je zelf op de badge moet schrijven?
Ze willen wel geld krijgen, en zonder badge kunnen ze niet klokken, dus niet betaald krijgenquote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat geloof ik niet.
polen willen niet werken.
Dat ze het doen is een ander verhaal, maar willen doen ze niet.
Dank.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wil trouwens MPG even bedanken voor zijn kordate optreden waarmee de OP gerepareerd is.
quote:
MPG:Naam?quote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de badge staat alleen een nummer.
Maar ik mag wel hun naam zoeken op de lijst, als ze die tegen me zeggen.
[..]
Eerderquote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG:Naam?![]()
Pool: Pjotr Wylkowytzky.
MPG: Pjotter-Wilco Witskie.... Sorry, maar die staat niet op de lijst
Pool: Pjotr Wylkowytzky.
MPG: Je staat er niet op.
Pool: Money for me! Pjotr...
MPG: No money for Pjotter WillyWortel.
Moet dat dan?quote:
Zoveel ligt er hier niet. En dan zou ik mezelf alleen maar jaloers hebben gemaakt met de TTquote:Op zondag 23 november 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Hier niet. Dik pak en er komt nog veel meer
.
zegt de man die gaat skieenquote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Die kouwe troep is hier al aardig aan het smelten.
jamaar, dat is binnenquote:
Jooquote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
gelukkig is mijn mand nieuwerwets, duik er vrolijk in.
joooo
Sneeuw!quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
Hoezo jaloers mart?
Moet je die witte troep hebben? Je mag hem hier gratis op komen halen.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuw!.
Buiten zijn in de winterkou.
Whehequote:
Hoeveel gram heb je daar?quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
Hoezo jaloers mart?
Moet je die witte troep hebben? Je mag hem hier gratis op komen halen.
Kiloos. Ik schat een containertje vol jwt.quote:
Dat is na 2 jaar wel een mooie nieuwe ondertitel trouwens!quote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar goed, ik ben dan ook een kind van de winter.
ja, de buurkinders hebben een sneeuwpop gemaakt die groter is dan ikquote:
Tering, daar kan je Venlo van kopen ouwequote:Op zondag 23 november 2008 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiloos. Ik schat een containertje vol jwt.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tering, daar kan je Venlo van kopen ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |