HFquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer wat nuttigs doen: naar d emarkt in de stad, boodschappen doen etc.
Lekker in de sneeuw lopen
quote:
Net een bakkie opquote:
Houniequote:Op maandag 24 november 2008 11:16 schreef Houniet het volgende:
Hier ben ik met mijn eerste bezig, ben dan ook net wakker enzulks.
ja, ik ook wel.quote:Op maandag 24 november 2008 11:19 schreef Aarti het volgende:
ik zou er heeeel veel voor over hebben om nu mn bed in te kunnen
Dan gaaaaaaa je tochquote:
Daarom was FOK! dus zo traag...quote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef Igen het volgende:
Top 250 van zondag 23 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1062 Broekpaling
quote:011. 0136 eer-ik
019. 0106 Papierversnipperaar
019. 0106 Houniet
030. 0093 Californium
060. 0058 Dr_Flash
068. 0053 DaMart
Ha, warmhoudelementje van mequote:Op maandag 24 november 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
* LL kruipt bij Aarti en Flash in bed![]()
koffietijd
quote:
Ik sta er niet inquote:[..]
quote:
Het zal nooit meer hetzelfde smakenquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Roomsaus
tis weer zo ver vandaag
Gezelligquote:Op maandag 24 november 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
* LL kruipt bij Aarti en Flash in bed![]()
koffietijd
Doet het inderdaad niet meerquote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde smaken.
Veel plezier ermee vastquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Roomsaus
tis weer zo ver vandaag
Jah bedanktquote:
Dat is dus een post per minuut of zo, er van uit gaande dat die spammer ook nog wel wat geslapen zal hebben?quote:
Kijk, ik sta er wel in, maar met een bescheiden aantal postsquote:[..]
Ik ben alweer terugquote:
Een warme dikke glanzende worst. Is weer eens wat anders dan roomsaus niewaarquote:Op maandag 24 november 2008 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug
stelletje varkens hier opt werk. er was bijna niets meer te eten en ik had geen zin om te wachten
Broodje Hotdog gegeten
2 worsten ook nogquote:Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een warme dikke glanzende worst. Is weer eens wat anders dan roomsaus niewaar
Jewel hoorquote:
quote:
Zonder eten ga je doodquote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
Roomsaus
Worsten
Slikken
Kunnen jullie nou echt nergens andersd aan denken? Stelletje viespeuken!
quote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder eten ga je dood
Dat jij daar nou meteen weer viespeukerij in ziet zegt meer over jou dan over ons
Fhaquote:
Iedereen hier wil slapenquote:Op maandag 24 november 2008 13:54 schreef Fha het volgende:
Net gesport, nu wil ik eigenlijk gewoon lekker even slapen
Nee want ik vind gewoon dat mijn lijf zich niet zo aan moet stellenquote:Op maandag 24 november 2008 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen hier wil slapen.
Ga dan slapen!
Of drink koffie
Dan wakker blijven, maar niet zeurenquote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee want ik vind gewoon dat mijn lijf zich niet zo aan moet stellen![]()
en van koffie word ik ziek
quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
Roomsaus
Worsten
Slikken
Wat Fles zegtquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder eten ga je dood
Dat jij daar nou meteen weer viespeukerij in ziet zegt meer over jou dan over ons
Waar het hart van vol isquote:
Ik zeur ook niet ik zei het alleen evenquote:Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wakker blijven, maar niet zeuren.
Jajaja, ik hou mn waffel alquote:Op maandag 24 november 2008 14:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet ik zei het alleen even
Dat dus ook somsquote:
Das ook saaiquote:
Jij hebt meteen een mental image?quote:
Eensch!quote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heel snel overal mental images bij. Het liefst gebaseerd op onjuiste en onvolledige informatie. Dat fantaseert zo lekker
quote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heel snel overal mental images bij. Het liefst gebaseerd op onjuiste en onvolledige informatie. Dat fantaseert zo lekker
ik vind het anders best 'eng' dat Flash aan 'slikken, room en worst' denktquote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
Roomsaus
Worsten
Slikken
Nou moet jij niet heilig doenquote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind het anders best 'eng' dat Flash aan 'slikken, room en worst' denkt![]()
zou die van twee walletjes eten?
Ik hoop het toch niet neequote:Op maandag 24 november 2008 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik fantaseer niet over slikkende roomsaus en worsten die voor mijn mond hangen
ghehehe ik vergeef het je hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Ladylike het volgende:
ow
helemaal vergeten mn vrouwtje te bespringen
Fha!![]()
![]()
![]()
lekker dier
Eet jij soms van twee walletjesquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Ladylike het volgende:
ow
Fha!![]()
![]()
![]()
lekker dier
Wie nietquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie nietDoe jij nou ook maar, anders hoor je er niet meer bij
als jullie mij nu eens samen bespringen?quote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Ladylike het volgende:
ow
Fha!![]()
![]()
![]()
lekker dier
quote:
wel van twee vrouwelijke wallen dan... ik zou nie graag van een mannelijk- en vrouwelijke wal etenquote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie nietDoe jij nou ook maar, anders hoor je er niet meer bij
das wel een heul grote sprongquote:Op maandag 24 november 2008 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als jullie mij nu eens samen bespringen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zeg niet dat ik m niet maak...quote:
Je concludeert er voortvarend op losquote:Op maandag 24 november 2008 14:46 schreef Frutsel het volgende:
jij dus wel begrijp ikIk zal SCH eens pm'en voor je
ik ga gewoon liggen... jullie moeten maar uitvechten wie waar springtquote:Op maandag 24 november 2008 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat ik m niet maak...Maar dan moet je wel vangen hoor
Ik spring wel met mn elleboog midden in je buik ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ga gewoon liggen... jullie moeten maar uitvechten wie waar springt
Passiviteitquote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou, ik dop wel even een beugeltje Grolsch langs de zijlijnquote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das goed hoor *net op tijd knietje omhoog doetquote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik spring wel met mn elleboog midden in je buik ofzo
Het was als straf voor je passieve gedoequote:Op maandag 24 november 2008 15:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das goed hoor *net op tijd knietje omhoog doet*
quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was als straf voor je passieve gedoe
Jawelquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet meer?
Wedden dat het je goed doet als je wel nog even gaatquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet meer?
in de zee kan ook, of een zwembadquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoa, nog 5 kwartier. En zal ik daarna nog gaan zwemmen? Of maar niet in het meer?
Flauwquote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in de zee kan ook, of een zwembad
Das dan wel weer waarquote:Op maandag 24 november 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel aktief gedacht en niet passief over heen gelezen
Trots op jequote:Op maandag 24 november 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel aktief gedacht en niet passief over heen gelezen
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |