quote:
quote:
+ 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zo eerste sneeuwgevecht gehad, mijn god wat debiel eigenlijk, ben je 25 sta je met sneeuw na elkaar te gooien
Samenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
[..]
+ 1
Mensen die die iedere keer eigen plaatjes toevoegen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu stonden er weer tieten van weet-ik-veel-wie in![]()
daarna wel warmhouden hequote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, hoe toevallig!![]()
Nee, niet samen. Ik heb een chica flink ingezeept
Gewoon omdat het kan!quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Pardon?
Nee, iemand anders...polygamie rules
Swarma?quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik zou nu wel ingesneeuwd willen zitten met een bepaald persoonHaardvuurtje erbij, lekker eten erbij, wijntje voor mij! bier voor hem!
Die hoeft geen bier, die moet nog cabrio rijdenquote:
Als 'ie ingesneeuwd zitquote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die hoeft geen bier, die moet nog cabrio rijden
Klinkt zelfs goed voor een vent wat je nu schrijft johquote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik zou nu wel ingesneeuwd willen zitten met een bepaald persoonHaardvuurtje erbij, lekker eten erbij, wijntje voor mij! bier voor hem!
ga jij eerst maar s geld verdienen om uberhoupt n tank vol te kunnen gooienquote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die hoeft geen bier, die moet nog cabrio rijden
Ik zie het ook helemaal voor mequote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt zelfs goed voor een vent wat je nu schrijft joh
quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga jij eerst maar s geld verdienen om uberhoupt n tank vol te kunnen gooien
carport ftwquote:
Want een carport kan niet insneeuwen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
carport ftw
alhoewel toen we van mn tante terug kwamen net alsnog n pak sneeuw van de voorruit moesten vegen
Zelfs ikquote:
Kijk swine, daarom ging dat niet over swarmi. Die snapt niet eens wat het woord INgesneeuwd betekendquote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
die zorgt er voor dat de auto sneeuwvrij blijft
tenzij er 3 meter sneeuw valt voor de oprit, dan is t een ander verhaal
Tis ook niet echt insneeuwen als er 10 cm ligt hèquote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
Nee joh! op het kleed voor de openhaardquote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga dit keer wel bij het trapje liggen dan.
Toevallig gister nog een tank volgegooidquote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga jij eerst maar s geld verdienen om uberhoupt n tank vol te kunnen gooien
Kijk daar mee uit, daar heb ik nog een leuk faal verhaal bijquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee joh! op het kleed voor de openhaard
je moet niet alles geloven wat je leestquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk daar mee uit, daar heb ik nog een leuk faal verhaal bij.
Gooi het in de groep!quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk daar mee uit, daar heb ik nog een leuk faal verhaal bij.
moest je nog betalen ook terwijl je bobtequote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toevallig gister nog een tank volgegooid
Voor het mogelijk maken van mijn 20k postsquote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
waarvoor zijn de thankyous yas
laatstequote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
Zijn hier nou opeens weer allemaal onbekende mensen, of ligt dat nou aan mij
Ik wil ook een carportquote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
Heb niet alleen dat stukje gereden dit weekend.. dus vandaar.quote:Op zondag 23 november 2008 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moest je nog betalen ook terwijl je bobte?
quote:
Waarom denk je dat het uit isquote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]beetje eerst iedereen lekker maken, en het dan weer uitstellen
doe je dat bij je vriendin ook?
schijnt dat boter op je voorruit ook werktquote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
stuk doek over je ruit trekken ofzoof werkt dat niet
Ja maar ik verpest Yasha's fantasie alleen maar. Plus, een groot deel van het verhaal is al verteld als ik het heb over "vonkjes"quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]beetje eerst iedereen lekker maken, en het dan weer uitstellen
doe je dat bij je vriendin ook?
Daar ben ik te lui voor, want dan moet je alsnog je zijruiten krabben. Bovendien trekken ze hier in de buurt toch al die lakens/alu-dingen kapot of van je auto afquote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
stuk doek over je ruit trekken ofzoof werkt dat niet
Strooizout schijnt ook te werken. Je hebt twee methodes om het aan te pakken. Of strooien over de auto en met een doek inwrijven, of je gooit de hele 5 liter emmer in zijn geheel met een rotklap tegen je ruit aan.quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
schijnt dat boter op je voorruit ook werkt
Hahaquote:Op zondag 23 november 2008 22:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja maar ik verpest Yasha's fantasie alleen maar. Plus, een groot deel van het verhaal is al verteld als ik het heb over "vonkjes"
welk programma/zenderquote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou doen in zo'n situatie.
de 50 4 ton 5 ton 7.5 ton en de 5 miljoen zitten er nog in. Bod is 4.5 ton
die 2e werkt overigens ook goed tegen het beslaan van ruitenquote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Strooizout schijnt ook te werken. Je hebt twee methodes om het aan te pakken. Of strooien over de auto en met een doek inwrijven, of je gooit de hele 5 liter emmer in zijn geheel met een rotklap tegen je ruit aan.
Die dvd'tjes zijn wel tof iddquote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahanaja onhandiger dan een hoogslaper kan haast niet dus
dan doen we wel zo'n haardvuur op de tv
quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige die Family Guy niks vind?.
jaquote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Nee. Family Guy zuigt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef Mikkie het volgende:
quote:
Sommige zijn briljantquote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wat zijn die dierenplaatjes dom af en toe zeg.
Toen dat gebeurde had ik het al echt gehad met die film. Ach wie houdt ik voor de gek, na 5 minuten was ik het al zat.quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
die op lol celebs zijn ook af en toe leuk
[ afbeelding ]
Ik nooitquote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wie de lucky motherfucker of de preutse kut is die de foto moest maken.
Kom op mannen, waar blijven de vieze plaatjesquote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Kreeg je dat resultaat bij preutse kut in google?
En dan gaat dat vannacht opvriezen omdat er amper iemand rijdt, waardoor het morgenochtend kermis is.quote:Op maandag 24 november 2008 00:45 schreef Swine het volgende:
Het dooit alweer, net al een stuk in de regen gefietst
Als dat het ergste is wat je vandaag mee hoeft te maken...quote:Op maandag 24 november 2008 07:31 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenWaarom moet ik op de vroege ochtend eerst door die bende meiden heen scrollen?
ik was bijna veilig naar het station gefietst, laatste bocht ga ik bijna op me bekquote:
Er is een verdeling?quote:Op maandag 24 november 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
agoss....
zeg, ik ga vandaag 's aandie DM casus sleutelen
Oh crap ja, dat is er totaal bij ingeschoten. Arjan en Tim vroegen me of ik wilde helpen met RE en dat ben ik toen gaan doen. Sorry!quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
Tuurlijk is er nog geen verdeling, want je hebt niet meer gesms-ed ofzo donderdagwant ik zou in de terminalkamer zitten en we zouden afspreken na jouw tosti-beurt..
Hmm strak planquote:Op maandag 24 november 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
agoss....
zeg, ik ga vandaag 's aandie DM casus sleutelen
Vraag me af wat er te verdelen is, je kunt het beter allemaal doen, zeg maar.quote:Op maandag 24 november 2008 09:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh crap ja, dat is er totaal bij ingeschoten. Arjan en Tim vroegen me of ik wilde helpen met RE en dat ben ik toen gaan doen. Sorry!.
Ik ben hem nu aan het printen en dan zal ik eens ff kijken wat de handigste verdeling is.
Bedoel je dat iedereen voor zich die zinnetje maakt en een schema maakt? En dan beetje overleggen -> knutselen? Dan kan ik die anderen ook nog wat werk aansmerenquote:Op maandag 24 november 2008 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag me af wat er te verdelen is, je kunt het beter allemaal doen, zeg maar.
Als in: allemaal elementaire zinnen maken en delen van het ORM schema maken.. want alleen dan krijg je een compleet ding, denk ik zo
nieuwe vorm van SOG?quote:Op maandag 24 november 2008 09:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK heb het zo freaking koud! ik weiger om bij de verwarming weg te gaan
Nee maar ik heb het probleem dat ik mijn vriendinnetjes wel wil zien! dus ik denk dat ik de bus pak.quote:Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier op de sneeuw uit te kijken, probeer mn haar weer in model te krijgen (ik háát kappers, zij kunnen het wél!) en ga ook de deur niet uit vandaag
Joh, kom gezellig naar AIquote:Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier op de sneeuw uit te kijken, probeer mn haar weer in model te krijgen (ik háát kappers, zij kunnen het wél!) en ga ook de deur niet uit vandaag
ik ga DM maken en leren, programmeren inhalen en beginnen aan mn III-scriptiequote:Op maandag 24 november 2008 09:54 schreef Nielez het volgende:
[..]
Joh, kom gezellig naar AI
(én programmeren, én domeinmodelleren)
het enige wat ik hier aan het programmeren ben is een simpele excelsheetquote:Op maandag 24 november 2008 09:54 schreef Nielez het volgende:
[..]
Joh, kom gezellig naar AI
(én programmeren, én domeinmodelleren)
* pats * hier een loper in je nek ouwequote:Op maandag 24 november 2008 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zo mag een pion helemaal niet bewegen
Tof, zag de wiki idd, ga er straks mee aan de slagquote:Op maandag 24 november 2008 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag me af wat er te verdelen is, je kunt het beter allemaal doen, zeg maar.
Als in: allemaal elementaire zinnen maken en delen van het ORM schema maken.. want alleen dan krijg je een compleet ding, denk ik zo
Tss... ik ben een schaak meester, er valt niet te winnen van mij, zelfs als je met lopers gaat gooienquote:Op maandag 24 november 2008 10:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* pats * hier een loper in je nek ouwe
Vanavond @ Odessa?quote:Op maandag 24 november 2008 10:55 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb wel weer zin in een nieuwe meet. Ergens binnen, en warm, met veel chocolademelk
Voor die auto van jou zijn 2 penlites toch voldoende?quote:Op maandag 24 november 2008 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klote de accu van mijn auto leeg
[..]
Vanavond @ Odessa?
Heb je wel startkabels of een acculader ofzo?quote:Op maandag 24 november 2008 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klote de accu van mijn auto leeg
[..]
Vanavond @ Odessa?
Neequote:Op maandag 24 november 2008 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel startkabels of een acculader ofzo?
Werkt niet!quote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Voor die auto van jou zijn 2 penlites toch voldoende?
Bel even aan bij de buurmanquote:
O, dat zou wel fijn zijn! PM is onderweg!quote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bel even aan bij de buurman.
Of stuur een PM met je definitieve adres, wellicht heb ik straks wel even tijd om langs te rijden. Heb een setje startkabels in de auto liggen geloof ik.
quote:
Ik heb zojuist een heerlijke dubbele Senseo extra dark opquote:
Kerel dan sta ik de hele dag strakquote:Op maandag 24 november 2008 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een heerlijke dubbele Senseo extra dark op.
Haha, ik loop ongeveer 1,5 uur per bakje koffie!quote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel dan sta ik de hele dag strak [ afbeelding ].
Lekker is dat, even weg uit de drukte in de stad. Ik moet wel eerlijk bekennen dat dit geen Nijmegen e.o. is, maar de Achterhoek.quote:Op maandag 24 november 2008 11:24 schreef Posdnous het volgende:
[..].
Gistermiddag nog door de Ooij gelopen..
quote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel dan sta ik de hele dag strak [ afbeelding ].
Dat deed ik van de zomer ookquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen wel een bakkie of acht per dag.
Senseo ftw. Anders dronk ik ook minder koffie, want dan was 't me teveel werk.quote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik drink de laatste tijd ook alleen maar thee eigenlijk. Af en toe koffie, maar ik zet het zelden.
Daar zou ik ook wel teleurgesteld van zijn jaquote:Op maandag 24 november 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Haha er sliepen gisternacht 8 mensen hier.. en ik drink nooit koffie, dus ik denk er ook gewoon niet aan het in huis te halen voor anderenWaren ze wel een beetje teleurgesteld..
Was tofquote:
ik las rollenquote:Op maandag 24 november 2008 07:31 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenWaarom moet ik op de vroege ochtend eerst door die bende meiden heen scrollen?
Gast teringquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet terug lezen idiootquote:Op maandag 24 november 2008 11:57 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht goh, drie pagina's om bij te lezen.
Wat een tijdverspilling
Ook met een gewoon apparaat zet ik meestal maar 1 kopje... twee krijg ik al niet meer naar binnenquote:Op maandag 24 november 2008 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Senseo ftw. Anders dronk ik ook minder koffie, want dan was 't me teveel werk.
Of misschien nog wel meer koffie, want nu drink ik nog wel eens één bakkie, maar met een conventioneel apparaat zet ik altijd meteen twee of drie bakken.
ik vreesde ook het ergste toen ik moblo en consorten zag posten over al die interessante dingen, maar gelukkig waren mikkie en yas er om de boel recht te trekkenquote:Op maandag 24 november 2008 11:57 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht goh, drie pagina's om bij te lezen.
Wat een tijdverspilling
Zul je wel flink uit je bek stinken.quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
maandagmiddagrel?quote:Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, jouw geleuter is écht interessant om te lezen en gáát ook écht ergens over
Niet als iedereen meteen begint met "popcorn!" en "rellen!", daar dooft het meestal heel hard vanquote:
Voor een arnhemmer zijn dit wel wijze woorden.quote:Op maandag 24 november 2008 12:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niet als iedereen meteen begint met "popcorn!" en "rellen!", daar dooft het meestal heel hard van
en zelfs die kunnen een topic in SES aanmaken voor alle belangrijke schoolpraatjes waar niemand iets van snaptquote:
Het zijn mijn enige wijze woorden, ik heb lang gewacht op een gelegenheid om ze te gebruikenquote:Op maandag 24 november 2008 12:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Voor een arnhemmer zijn dit wel wijze woorden.
Nu nog iemand vinden die luistertquote:Op maandag 24 november 2008 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik mag hier praten over wat ik wil, net als jij
nice!quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die luistert
euh, jij gaf antwoordquote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die luistert
Ach, gossiequote:Op maandag 24 november 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
kktopic![]()
weet meteen waarom ik hier alleen kom op donderdagmiddag als ik moet SOG-en
niet eensquote:Op maandag 24 november 2008 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, gossie
Tijd van de maand?
Ja, zie mij huilen in een hoekjequote:Op maandag 24 november 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
evenals Niels
dus euh... mislukte bash?
Scootmobiel?quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej, dankzij Mikkie kan ik weer rijden!![]()
Nu, maar hopen dat ie voor een uurtje weer wil starten!
Idem.quote:Op maandag 24 november 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
wat wil je weten?
ben geen expert ofzo, maar kan altijd even kijken LR
quote:
quote:
Nu? My treat!!quote:Op maandag 24 november 2008 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook zin in warme chocolademelkhet liefst die van de blauwe hand
Als ie voor 't eerst zou zijnquote:
quote:
Wanneer Yasha en ik in dezelfde kamer zijn voel je gewoon de temperatuur dalen!quote:Op maandag 24 november 2008 14:06 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik zie de vonk niet echt overspringen Kardinaal.
Heb je in ieder geval geen airco nodig tijdens de meets.quote:Op maandag 24 november 2008 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wanneer Yasha en ik in dezelfde kamer zijn voel je gewoon de temperatuur dalen!
hoi mamquote:Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
TheVotary heb jij eigenlijk geen college?
Masterquote:Op maandag 24 november 2008 15:11 schreef Swine het volgende:
De nazi's van de AFAC hebben net alle fietsen voor de bieb weggehaald. Zit nu te kijken naar verbaasde mensen die er helemaal niks van snappen waar hun fiets is gebleven
zeker geen fotos?quote:Op maandag 24 november 2008 15:11 schreef Swine het volgende:
De nazi's van de AFAC hebben net alle fietsen voor de bieb weggehaald. Zit nu te kijken naar verbaasde mensen die er helemaal niks van snappen waar hun fiets is gebleven
quote:Op maandag 24 november 2008 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
das eigen terrein toch
Moet je eerst 't water eruit laten lopenquote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
De deur van mijn wasmachine wil niet openen
Nu we 't toch hebben over dingen die ik niet mag weten. Wat heb je eigenlijk gekocht?quote:Op maandag 24 november 2008 16:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
When the going gets tough, the tough gets going!
zal dalijk eens gaan kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 16:52 schreef LastRequest het volgende:
Hé Yasha en swarma, hebben we Groningen al bijna ingehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |