quote:
quote:
+ 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zo eerste sneeuwgevecht gehad, mijn god wat debiel eigenlijk, ben je 25 sta je met sneeuw na elkaar te gooien
Samenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
[..]
+ 1
Mensen die die iedere keer eigen plaatjes toevoegen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu stonden er weer tieten van weet-ik-veel-wie in![]()
daarna wel warmhouden hequote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, hoe toevallig!![]()
Nee, niet samen. Ik heb een chica flink ingezeept
Gewoon omdat het kan!quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Pardon?
Nee, iemand anders...polygamie rules
Swarma?quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik zou nu wel ingesneeuwd willen zitten met een bepaald persoonHaardvuurtje erbij, lekker eten erbij, wijntje voor mij! bier voor hem!
Die hoeft geen bier, die moet nog cabrio rijdenquote:
Als 'ie ingesneeuwd zitquote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die hoeft geen bier, die moet nog cabrio rijden
Klinkt zelfs goed voor een vent wat je nu schrijft johquote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik zou nu wel ingesneeuwd willen zitten met een bepaald persoonHaardvuurtje erbij, lekker eten erbij, wijntje voor mij! bier voor hem!
ga jij eerst maar s geld verdienen om uberhoupt n tank vol te kunnen gooienquote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die hoeft geen bier, die moet nog cabrio rijden
Ik zie het ook helemaal voor mequote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt zelfs goed voor een vent wat je nu schrijft joh
quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga jij eerst maar s geld verdienen om uberhoupt n tank vol te kunnen gooien
carport ftwquote:
Want een carport kan niet insneeuwen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
carport ftw
alhoewel toen we van mn tante terug kwamen net alsnog n pak sneeuw van de voorruit moesten vegen
Zelfs ikquote:
Kijk swine, daarom ging dat niet over swarmi. Die snapt niet eens wat het woord INgesneeuwd betekendquote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
die zorgt er voor dat de auto sneeuwvrij blijft
tenzij er 3 meter sneeuw valt voor de oprit, dan is t een ander verhaal
Tis ook niet echt insneeuwen als er 10 cm ligt hèquote:Op zondag 23 november 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
die zorgt er voor dat de auto sneeuwvrij blijft
tenzij er 3 meter sneeuw valt voor de oprit, dan is t een ander verhaal
Nee joh! op het kleed voor de openhaardquote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga dit keer wel bij het trapje liggen dan.
Toevallig gister nog een tank volgegooidquote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga jij eerst maar s geld verdienen om uberhoupt n tank vol te kunnen gooien
Kijk daar mee uit, daar heb ik nog een leuk faal verhaal bijquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee joh! op het kleed voor de openhaard
je moet niet alles geloven wat je leestquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk daar mee uit, daar heb ik nog een leuk faal verhaal bij.
Gooi het in de groep!quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk daar mee uit, daar heb ik nog een leuk faal verhaal bij.
moest je nog betalen ook terwijl je bobtequote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toevallig gister nog een tank volgegooid
Voor het mogelijk maken van mijn 20k postsquote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
waarvoor zijn de thankyous yas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |