abonnement Unibet Coolblue
pi_63455637








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Grunn 3-0 onderuit in Tilburg.
    [*] .......


    Download hier de OP!
  • Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63455662
    Modje verander TT aub in #75
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63455730
    Marcus is ook maar een mens.

    Eerlijk gezegd vond ik zijn spel nog best prijzenswaardig. Hij was één van de weinige die zijn best deed.
    Als de rest van het elftal wat meer had gebracht was hij wellicht wat minder gefrustreerd geweest.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 23 november 2008 @ 18:20:34 #4
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63455739
    Beetje makkelijk om Berg nu ineens weg te schrijven. Bij mij heeft hij in ieder geval meer krediet.
    pi_63455744
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:14 schreef Kerol het volgende:

    [..]
    Van mij mag Berg in de winter wel weg, helemaal na deze acties.
    Nou, van mij niet. Daar is hij veel te belangrijk voor. Niet alleen om zijn doelpunten, maar ook omdat hij altijd meerdere verdedigers bezig houdt waardoor er ruimte onstaat. Powel werkt dan wel hard, maar zijn redement is nihil.

    Berg is uit vorm en ook gewoon gefrustreerd dat hij zo weinig bruikbare ballen krijgt (en dat kan ik me nog voorstellen ook). Geef Berg een paar fantsoenlijke voorzetten of eens een goede dieptepass en hij scoort 100%. In mijn ogen is hij de beste afmaker in de eredivisie.

    Dit gedrag van hem is niet goed te praten natuurlijk en oerdom, maar ergens kan ik me de frustratie wel een beetje voorstellen. Hopelijk doet die schorsing hem goed en komt hij er sterker uit.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 18:22:08 #6
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_63455776
    Groningen was slecht, heel slecht en Marcus Berg is een oelenwapper om in de laatste minuten nog een Rode Kaart te pakken.

    En Jans was 'te lief' vandaag! Hoe kan je in vredesnaam nog lachen als je zo speelt als vandaag! Je moet ze de huid vol schelden!!!

    Slechte Middag vandaag! Snel Vergeten!
      zondag 23 november 2008 @ 18:27:21 #7
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63455891
    Ga nu maar even een mail naar de FC sturen, kijken wat ze erop te zeggen hebben.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63455913
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:22 schreef Garudo het volgende:
    En Jans was 'te lief' vandaag! Hoe kan je in vredesnaam nog lachen als je zo speelt als vandaag! Je moet ze de huid vol schelden!!!
    Waar heb jij 'm zien lachen?

    Ik vond z'n reactie bij de NOS heel reëel.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63455969
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:20 schreef venomsnake het volgende:
    Geef Berg een paar fantsoenlijke voorzetten of eens een goede dieptepass en hij scoort 100%. In mijn ogen is hij de beste afmaker in de eredivisie.
    Klaas-Jan eat your heart out!
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63456051
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:05 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Waarom is die trein in Godsnaam teruggestuurd? Heb ik iets gemist? Zijn er rellen geweest tussen WII-supporters en Groningers of zo?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 23 november 2008 @ 18:37:56 #11
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63456107
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:35 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Waarom is die trein in Godsnaam teruggestuurd? Heb ik iets gemist? Zijn er rellen geweest tussen WII-supporters en Groningers of zo?
    Om niks dus.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 23 november 2008 @ 18:37:58 #12
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63456113
    Vreeman is een slappe zak
    pi_63456264
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:37 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Om niks dus.
    Om niks?!

    't Is niet zo dat Tilburg om de hoek ligt, GVD. Waren ze bang om te verliezen of zo? Wat is dit voor fucking intimidatie. Schandelijk!
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63456281
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:37 schreef Prosac het volgende:
    Vreeman is een slappe zak
    Net als Ron Jans Leuk dat je thuis wint van Volendam, Sparta en De Graafschap, maar vooraf voorspelden de meesten al dat dit het resultaat zou gaan worden vandaag.
      zondag 23 november 2008 @ 18:50:14 #15
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63456337
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:46 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Om niks?!

    't Is niet zo dat Tilburg om de hoek ligt, GVD. Waren ze bang om te verliezen of zo? Wat is dit voor fucking intimidatie. Schandelijk!
    Het is eigenlijk te zot voor woorden, maar je zit gewoon met 120 man 8 uur lang in een trein waar je niet naar de plee mag en dus mensen genoodzaakt zijn in flessen en zakken te pissen waardoor het enorm meurt en grote gedeeltes van de vloer blank staan van de zeik. En om dan ook nog even bij aankomst in Groningen door de politie gefilmd te worden en de agenten in de camera je naam noemen en je gefouilleerd wordt en je gegevens genoteerd worden. Alsof we criminelen zijn...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63456478
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Het is eigenlijk te zot voor woorden, maar je zit gewoon met 120 man 8 uur lang in een trein waar je niet naar de plee mag en dus mensen genoodzaakt zijn in flessen en zakken te pissen waardoor het enorm meurt en grote gedeeltes van de vloer blank staan van de zeik.
    WTF ...

    Bizar!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 19:19:25 #17
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63457041
    Feitelijk hebben we ons in 15 minuutjes laten afslachten en daardoor kwamen we niet in het spel voor.
    pi_63457268
    Acht uur lang in de trein? .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_63457275
    -niet doen-

    [ Bericht 98% gewijzigd door Gordon_Shumway op 23-11-2008 23:02:31 ]
      zondag 23 november 2008 @ 19:30:30 #20
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_63457324
    Berg zat wederom vol met frustratie. Wat is er met die jongen aan de hand?
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_63457596
    Ik zag Hans Nijland net naast Ronald Koeman rustig in Camp Nou naar FC Barcelona - Getafe zitten kijken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 19:47:22 #22
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63457780
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Het is eigenlijk te zot voor woorden, maar je zit gewoon met 120 man 8 uur lang in een trein waar je niet naar de plee mag en dus mensen genoodzaakt zijn in flessen en zakken te pissen waardoor het enorm meurt en grote gedeeltes van de vloer blank staan van de zeik. En om dan ook nog even bij aankomst in Groningen door de politie gefilmd te worden en de agenten in de camera je naam noemen en je gefouilleerd wordt en je gegevens genoteerd worden. Alsof we criminelen zijn...
    Damn. Dat dat allemaal zo maar kan zeg.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      zondag 23 november 2008 @ 20:07:44 #23
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63458259
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 19:47 schreef S-Two het volgende:

    [..]

    Damn. Dat dat allemaal zo maar kan zeg.
    Kijk 60 jaar geleden ok, maar in 2008...
    pi_63458363
    quote:
    Trein vol Groningen-supporters teruggestuurd

    groningen/tilburg -

    Een trein met zo'n 120 FC Groningen-supporters is zondag op last van burgemeester Vreeman van Tilburg teruggestuurd naar Groningen. Volgens de Tilburgse politie hadden de Groningen-aanhangers geen kaartje, maar volgens de NS en de supporters zelf hadden ze wel degelijk treinkaartjes en toegangsbewijzen voor de wedstrijd Willem II-FC Groningen.

    "Dat de Groningen-supporters geen kaartje hadden is kletspraat", zegt perswoordvoerder Michiel Jonker van de NS. "We laten echt geen voetbalsupporters helemaal van Groningen naar Tilburg reizen om daar pas hun kaartjes te controleren. Als de burgemeester zegt dat ze geen kaartje hadden, dan verzint hij maar wat."

    De woordvoerder van de politie Tilburg blijft echter bij zijn verhaal. "In de trein merkten we dat een deel van de supporters geen toegangsbewijs van de wedstrijd had, Daarom besloot burgemeester Vreeman de trein vast te houden op het station en weer terug te sturen."
    Wel een kaartje....
    pi_63458504
    En aangezien het een vrij vervoer wedstrijd was kon je dus gewoon een kaartje bij de kassa kopen volgens mij. Dus die opmerking slaat ook nergens op.

    Oh nee lees net op de site van de FC dat de kaartverkoop tot 20-11 23.59 was.
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
    pi_63458845
    Even een karige TVP.

    Treurige zondag die we maar vlug gaan vergeten.

    Hopelijk valt het mee met de schorsing van Berg. Ik denk niet dat hij met zijn hoofd ergens anders zit, maar juist meer gefrustreerd is over zijn eigen spel, al heeft hij wel de schijn tegen op dit moment..
    pi_63460021
    Moi. Berg är lite dum.
    pi_63460433
    Malaise in het noorden.
    pi_63460584
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Ephemera het volgende:
    Hopelijk valt het mee met de schorsing van Berg.
    Zou wel moeten. Zo zwaar vond ik de overtreding niet.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 23 november 2008 @ 21:26:52 #30
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63460979
    Twee wedstrijden schorsing zal de KNVB toch altijd wel geven voor een directe rode kaart. Maar goed, iedereen zag het aankomen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63461074
    Ik zie de samenvatting niet staan op eredlivisielive.
    pi_63463255
    Nou Berg heeft de laatste weken bij mij zn krediet wel verspeeld hoor. Geen bruibare ballen ok, maar meneer heeft een broertje dood aan zichzelf aanbieden en loopt alleen maar te zeiken en met zn armen te zwaaien. Hij kan zelf dan ook wat meer initiatief tonen. En dan in de 90e minuut, als je toch al 3-0 achter staat, zo je ploeg naaien als je weet welke wedstrijden eraan komen. Sukkel.

    Verder...tja niks. Het was koud in Tilburg.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63463414
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Net als Ron Jans Leuk dat je thuis wint van Volendam, Sparta en De Graafschap, maar vooraf voorspelden de meesten al dat dit het resultaat zou gaan worden vandaag.
    Dat je imho een clubicoon meteen al uitkotst na een verliespartij? Wat ben jij voor een supporter Of ben je te verwend ofzo

    Slechte resultaten kunnen gebeuren, elk seizoen weer, maar blijf dan achter je team staan ipv ze uit te kotsen.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_63463908
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef Glijdt_licht het volgende:

    [..]

    Dat je imho een clubicoon meteen al uitkotst na een verliespartij? Wat ben jij voor een supporter Of ben je te verwend ofzo

    Slechte resultaten kunnen gebeuren, elk seizoen weer, maar blijf dan achter je team staan ipv ze uit te kotsen.
    En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om een ? Dat heeft niks met verwend te maken, maar jans kan zijn team gewoon niet genoeg motiveren naar een uitwedstrijd toe. Hij geeft zelfs het slechte voorbeeld door vantevoren al te zeggen dat we komende vrijdag meer kans hebben dan vandaag. Nou euh sorry hoor, maar daar zakt mij de broek ook van af. En een clubicoon uitkotsen, hou wort eem, kritiek heet dat. Of mag dat ook al niet meer?
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63464705
    tvp
    Twinning = boring
      zondag 23 november 2008 @ 23:33:13 #37
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_63465633
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef clauwheee het volgende:

    [..]

    En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om een ? Dat heeft niks met verwend te maken, maar jans kan zijn team gewoon niet genoeg motiveren naar een uitwedstrijd toe. Hij geeft zelfs het slechte voorbeeld door vantevoren al te zeggen dat we komende vrijdag meer kans hebben dan vandaag. Nou euh sorry hoor, maar daar zakt mij de broek ook van af. En een clubicoon uitkotsen, hou wort eem, kritiek heet dat. Of mag dat ook al niet meer?
    Mee eens!

    Jans heeft, naar mijn mening, vandaag een wanprestatie geleverd als trainer zijnde. In plaats dat hij zijn spelers de huid vol scheld, blijft hij rustig zitten op zijn stoel met een uitdrukking op zijn gezicht van: 'Ach, kan gebeuren.' Ik zag Jonker, ondanks de 3-0 voorsprong, daar nog wel staan met zijn plu om aanwijzingen door te geven aan zijn spelers. Iets wat Jans ook had mogen doen, maar dan moet je niet gaan zitten en toekijken hoe je team een wanprestatie levert.

    Mocht dit teveel kritek zijn, excusus.
      zondag 23 november 2008 @ 23:34:21 #38
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63465675
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
    Ik zag Hans Nijland net naast Ronald Koeman rustig in Camp Nou naar FC Barcelona - Getafe zitten kijken..
    Eto'o scouten.
    pi_63465795
    Het stikte van de ME op het station. Ik kwam toevallig net iets voor die bewuste trein aan. Echt overdreven, er stond echt een busje of 10
      zondag 23 november 2008 @ 23:50:55 #40
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63466099
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef Tommeke het volgende:
    Het stikte van de ME op het station. Ik kwam toevallig net iets voor die bewuste trein aan. Echt overdreven, er stond echt een busje of 10
    Nee joh, je weet toch, er zitten voetbalsupporters in die trein, dat zijn allemaal randdebielen, criminelen en hooligans.

    Iedereen in Tilburg al tegen de muur en in Groningen vol met je bek in de camera en je naam voluit zeggen.
      maandag 24 november 2008 @ 00:01:12 #41
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63466375
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef clauwheee het volgende:

    [..]

    En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om een ? Dat heeft niks met verwend te maken, maar jans kan zijn team gewoon niet genoeg motiveren naar een uitwedstrijd toe. Hij geeft zelfs het slechte voorbeeld door vantevoren al te zeggen dat we komende vrijdag meer kans hebben dan vandaag. Nou euh sorry hoor, maar daar zakt mij de broek ook van af. En een clubicoon uitkotsen, hou wort eem, kritiek heet dat. Of mag dat ook al niet meer?
    Ja precies. Wat een onzinreactie van G_L. Laat staan dat hij Grunner kent.
    pi_63467011
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 23:34 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Eto'o scouten.
    Of Bojan Krkic, die past wel in het plaatje van jonge talenten die je met winst kunt doorverkopen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63467513
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 00:29 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Of Bojan Krkic, die past wel in het plaatje van jonge talenten die je met winst kunt doorverkopen.
    En past in het plaatje van de 'superspits' die komende winter komt. (als we de verhalen mogen geloven)
    pi_63467520
    -w00psz-
    pi_63467813
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 01:02 schreef Sef het volgende:

    [..]

    En past in het plaatje van de 'superspits' die komende winter komt. (als we de verhalen mogen geloven)
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
    pi_63470390
    Eerlijk gezegd vond ik geen van beide ploegen veel beter dan de ander. Dat kwam ook terug in de statistieken percentage balbezit 48-52 geloof ik, schoten op het doel Willem II iets meer dan Groningen. Het verschil zat hem vooral in de effectiviteit. Willem II scoort gewoon 3 keer uit de eerste 3 kansen waardoor je tegen een onoverbrugbare achterstand aankijkt. Bij Groningen leek het wel of ze al overspelend de bal over de doellijn wilde spelen. Best nog wat goede kansen maar het leek alsof niemand vol durfde uit te halen. Als er een schot kwam was het een slap rollertje. Wat mij wel irriteerde was dat er zelfs in de 80ste minuut nog steeds te slap ingespeeld werd. Je zou zeggen dat je na 3 minuten in de sneeuw voetballen wel snapt dat de ballen hard ingespeeld moeten worden omdat ze anders stilvallen. Maar als je dat na 80 minuten nog niet doorhebt is dat toch wel triest . Naja uithuilen en tegen AZ vrijdag weer vol aan de bak. En Berg komt er wel weer, elke spits heeft wel eens een slechte periode. Hopelijk schud zijn schorsing hem weer wat wakker.
    pi_63470522
    we zijn het eerste kwartier goed geweest. Daarna kom je in een kwartier tijd op 3-0 achter en daarna hoeft willem 2 niet zonodig meer. In een kwartier tijd verloren wij de pot.
    pi_63470744
    Vrijdag naar Grunn - AZ Jammer dat Berg niet meedoet.
    pi_63471890
    Ik las gisteren ergens een artikel dat Groningen maar niet kan winnen als Berg niet scoort..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63472051
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef venomsnake het volgende:
    Ik las gisteren ergens een artikel dat Groningen maar niet kan winnen als Berg niet scoort..
    Terwijl hij zelden de openingstreffer maakte dit seizoen dacht ik. Ik hecht niet zoveel waarde aan dit soort negatieve statistieken. Die positieve zijn veel leuker.
    pi_63472102
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:
    Vrijdag naar Grunn - AZ Jammer dat Berg niet meedoet.
    Ben je nu al van club veranderd?
    pi_63472160
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ben je nu al van club veranderd?
    Bij sommigen komt het verstand nou eenmaal sneller.
    pi_63472217
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63472282
    quote:
    venom, heb je nog ergens een samenvatting van de wedstrijd?
    pi_63472369
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 10:46 schreef SCH het volgende:

    [..]

    venom, heb je nog ergens een samenvatting van de wedstrijd?
    Normaal staat de samenvatting altijd direct op eredivisielive.nl, maar om de één of andere reden staan alle samenvattingen van dit weekend erop behalve die van de FC .

    Edit:
    http://wil.sport2media.com/index.php?item=if&content=player&ProductID=13622

    Daar ie ie te zien..
    vanuit willemII oogpunt dan.

    [ Bericht 12% gewijzigd door venomsnake op 24-11-2008 10:55:10 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63472966
    Hebben jullie ook het idee dat er de laatste weken wat minder pit inzit? Vooral te zien bij uitwedstrijden, maar toch ook bij de thuispotten.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63472978
    Dank!

    Toch gek dat die Zweden zo zenuwachtig worden van wat sneeuw. Mooie plaatjes zeg.
    pi_63473203
    Geweldige samenvatting, die sneeuw Hoe snel er een enorm pak ligt.
    pi_63473260
    Levert wel mooie plaatjes op inderdaad.
    Maar echt blij was ik er niet mee gister, want met voetbal had het op den duur weinig meer te maken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63473316
    Je kan je ook afvragen of zo'n wedstrijd niet onderbroken of afgelast had moeten worden inderdaad.

    Rode kaart van Berg was wel zwaar, lijkt eerder een optelsom.
    pi_63473786
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ben je nu al van club veranderd?
    Tsja ze doen er bij ons wel alles aan om me weg te jagen ja. Maar wees gerust, ik ben er op uitnodiging.
    pi_63474110
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 11:27 schreef SCH het volgende:
    Je kan je ook afvragen of zo'n wedstrijd niet onderbroken of afgelast had moeten worden inderdaad.
    Na een minuut of 15 kon je de lijnen niet eens meer zien. De wedstrijd is toen een tijd onderbroken geweest om de lijnen weer zichtbaar te maken. Maar het leek op den duur nergens meer op, de bal wilde niet goed rollen, heel voorzichtig lopen allemaal anders lag je op je kont, enorm veel knullig balverlies aan beide kanten etc.. Maar het ging ook allemaal erg snel, toen de wedstrijd begon was het veld nog gewoon groen.
    quote:
    Geld terug gedupeerde supporters bij geldig toegangsbewijs

    Supporters die zondagmiddag voor de wedstrijd Willem II – FC Groningen met de trein zijn teruggestuurd én in het bezit zijn van een geldig toegangsbewijs voor het gastenvak in Tilburg kunnen hun geld terugkrijgen. In totaal gaat het om een bedrag van 37,50 euro.

    Dit bedrag is opgebouwd uit 20 euro voor het toegangsbewijs voor de wedstrijd en 17,50 euro voor het aangeschafte treinkaartje. Wij vinden dit voor de betrokken mensen een heel vervelende situatie en hopen door dit gebaar de geleden overlast te verzachten.

    Met verbazing
    FC Groningen heeft met verbazing kennis genomen van de maatregelen die zondagmiddag voorafgaand aan de competitiewedstrijd Willem II – FC Groningen zijn genomen. Het competitieduel was een wedstrijd uit de zogenaamde A-categorie, hetgeen wil zeggen dat supporters van de bezoekende partij op eigen gelegenheid naar Tilburg konden reizen.

    De lokale autoriteiten in Tilburg besloten niettemin een trein met onder anderen FC Groningen-supporters terug te sturen naar Groningen. Dit nog voordat zij bij het stadion waren gearriveerd. Dat bevreemdt FC Groningen en de club accepteert deze handelwijze niet en zal dan ook opheldering gaan vragen bij de Tilburgse burgemeester over hetgeen zich zondagmiddag heeft afgespeeld. In de bewuste trein zaten volgens de gegevens van FC Groningen 71 mensen met een geldig toegangsbewijs voor het gastenvak voor de competitiewedstrijd in Tilburg.

    Bij de supportersbalie
    De gedupeerde supporters kunnen deze week hun geld terugkrijgen bij FC Groningen. Indien een geldig omwisselbiljet kan worden overlegd, kan men op werkdagen tussen 10.00 uur en 18.00 uur het geld terugkrijgen bij de supportersbalie in Euroborg. Vrijdagavond, na de thuiswedstrijd tegen AZ, zal de kassa bij ingang van 2 van Euroborg ook nog een uur geopend zijn om gedupeerden het geld terug te geven.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63474644
    goed gedaan van hans! Ook nog eens het treinkaartje vergoeden. Top.
    pi_63476338
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 12:19 schreef Prosac het volgende:
    goed gedaan van hans! Ook nog eens het treinkaartje vergoeden. Top.
    Inderdaad mooi gedaan van Hans. Verwacht aan de ene kant wel dat hij dat bedrag wat de FC nu betaalt weer gaat terugvragen van Tilburg. Aangezien Tilburg de hoofdreden is van deze situatie.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_63478096
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63481815
    quote:
    Berg mist alleen thuisduel met AZ

    Marcus Berg en FC Groningen hebben een schikkingsvoorstel geaccepteerd voor een schorsing van één duel onvoorwaardelijk en één duel voorwaardelijk naar aanleiding van de rode kaart die hij gisteren ontving in het uitduel met Willem II.

    Marcus Berg zette in de laatste minuut van de uitwedstrijd bij Willem II een sliding in op Rens van Eijden en bracht de Brabander daarbij tot val. Maandag kwam de aanklager van de KNVB tot een schikkingsvoorstel van twee duels waarvan één voorwaardelijk.

    Dit houdt in dat Marcus Berg aanstaande vrijdag in de thuiswedstrijd tegen AZ niet inzetbaar is, maar een week later in de uitwedstrijd bij PSV wel weer kan spelen.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63481864
    Nice.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 24 november 2008 @ 16:46:46 #68
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63481900
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 14:31 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ] De Sport tot Twee
    Wat blijft die Henk Kok toch een naar vervelend mannetje.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63482364
    Een enorme negatieveling is die Henk Kok inderdaad.. .
    quote:
    FC Groningen wil opheldering over teruggestuurde fans

    TILBURG - FC Groningen is verbaasd over het optreden van de Tilburgse politie. Die stuurde zondagmiddag een trein met FC-supporters terug.

    De fans waren op weg naar de wedstrijd Willem II-FC Groningen. De trein arriveerde om kwart voor twaalf in Tilburg. Volgens de politie in Tilburg had het merendeel van de fans geen kaartje voor de wedstrijd. Burgemeester Ruud Vreeman besloot daarom dat de trein terug moest naar Groningen.

    Volgens de gegevens van de FC hadden echter zeker 71 supporters een geldig toegangsbewijs voor het duel. Directeur Hans Nijland van FC Groningen begrijpt daarom niet waarom Vreeman de supporters heeft geweerd. De club wil zo snel mogelijk opheldering van hem. FC Groningen heeft supporters die terug zijn gestuurd en wel een geldig toegangsbewijs hadden, toegezegd het geld terug te geven.

    Overigens zou in Tilburg een persoon zijn aangehouden wegens het mishandelen van een agent. In totaal werden 37 supporters aangehouden van de ruim 100 fans, omdat zij alsnog de trein in Tilburg hadden verlaten. Terug in Groningen werden nog eens 7 supporters aangehouden, omdat ze vernielingen zouden hebben aangericht in de trein.

    Directeur Hans Nijland van FC Groningen...

    Woordvoerder André van den Hul van de Tilburgse politie....

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 november 2008 @ 17:13:49 #70
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63482700
    Mooi gebaar van de FC! Ga deze week nog even langs om m'n geld terug te krijgen. En die mishandeling van een agent is ook weer zo overtrokken. De beste man probeerde samen met 6 andere ME'ers een volle wagon binnen te stormen om die jongens terug te dringen en van de deuren vandaan te houden. Dat het het dan nogal krap is in zo'n deurtje en er mensen in de verdrukking komen dus gaan duwen. Als je dan je been breekt als ME'er omdat je met je been tussen de trein en perron vastzit, tja domme pech. Maar dan wel als mede ME'ers die jongen het perron op slepen en voor de rest van de fans met z'n vijven aftuigen. Ja, dan gaan mensen dingen slopen en uitbreken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 24 november 2008 @ 17:17:57 #71
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63482782
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 17:01 schreef venomsnake het volgende:
    Een enorme negatieveling is die Henk Kok inderdaad.. .
    [..]
    Ze wisten dus allang dat ze die trein terug gingen sturen en ons toch laten komen, vuile kankerflikkers.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63483133
    B-t, kun je er samen met je reisgenoten niet een zaak van maken? Jullie hebben gewoon 8 uur gevangen gezeten in die trein, nou ja.. erger nog eigenlijk. Als beesten opgesloten, je had beter in Tilburg een agent kunnen meppen en dan naar een cel gebracht worden, dan kon je tenminste naar de wc.
    Via de SV moet toch het een en ander op te zetten zijn?

    Als ik de verhalen op het groningen forum ook lees. brrr, coupé volgespoten met traangas, grote bekken van agenten, als je er op antwoordde kreeg je een knuppel in de nek. Met 3 agenten vastgehouden worden om vervolgens door de 4e en 5e in elkaar getrapt te worden.
      maandag 24 november 2008 @ 17:41:07 #73
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63483419
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 17:30 schreef Prosac het volgende:
    B-t, kun je er samen met je reisgenoten niet een zaak van maken? Jullie hebben gewoon 8 uur gevangen gezeten in die trein, nou ja.. erger nog eigenlijk. Als beesten opgesloten, je had beter in Tilburg een agent kunnen meppen en dan naar een cel gebracht worden, dan kon je tenminste naar de wc.
    Via de SV moet toch het een en ander op te zetten zijn?

    Wij krijgen ons geld terug van ons trein_ en wedstrijdkaartje, dat is al meer dan waar we op hoopten. En om er verder een zaak van te maken heb ik geen verstand van, maar lijkt me te veel kosten en te lang duren voordat wij uiteindelijk in het gelijk gesteld worden. Als ik zo mishandeld werd door de politie als sommigen, dan zou ik zeker stappen ondernemen. Ik laat het hier maar bij denk ik.
    quote:
    Als ik de verhalen op het groningen forum ook lees. brrr, coupé volgespoten met traangas, grote bekken van agenten, als je er op antwoordde kreeg je een knuppel in de nek. Met 3 agenten vastgehouden worden om vervolgens door de 4e en 5e in elkaar getrapt te worden.
    Het was pure provocatie wat ze deden en daarnaast verwachten ze van ons dat we weten wat er allemaal moet gebeuren. Wij zijn ook nooit geïnstrueerd over hoe en wat. Als ze dan besluiten dat de trein weer terug moet en iedereen weg van de deuren moesten, gaan ze dat niet zeggen, nee meteen een charge door de deur en vooral niet schuwen je knuppel te gebruiken en dan heb ik het inderdaad nog niet eens over een jongen die met een wapenstok op z'n keel ligt op het lichaam schoppen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63483496
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Wij krijgen ons geld terug van ons trein_ en wedstrijdkaartje, dat is al meer dan waar we op hoopten. En om er verder een zaak van te maken heb ik geen verstand van, maar lijkt me te veel kosten en te lang duren voordat wij uiteindelijk in het gelijk gesteld worden. Als ik zo mishandeld werd door de politie als sommigen, dan zou ik zeker stappen ondernemen. Ik laat het hier maar bij denk ik.
    Qua kosten zou het niets moeten zijn geloof ik, kun je gewoon via de FC of de supportersvereniging laten doen. Die hebben daar speciaal juridische mensen voor en een advocaat. Ik zou het toch eens navragen, hoewel ik me kan voorstellen dat je het zo wel best vindt.
    pi_63484588
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Het was pure provocatie wat ze deden en daarnaast verwachten ze van ons dat we weten wat er allemaal moet gebeuren. Wij zijn ook nooit geïnstrueerd over hoe en wat. Als ze dan besluiten dat de trein weer terug moet en iedereen weg van de deuren moesten, gaan ze dat niet zeggen, nee meteen een charge door de deur en vooral niet schuwen je knuppel te gebruiken en dan heb ik het inderdaad nog niet eens over een jongen die met een wapenstok op z'n keel ligt op het lichaam schoppen.
    Dat laatste is gewoon strafbaar. Ik weet niet of je als getuige aangifte kan doen, maar ik zou het er zéker niet bij laten zitten.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 24 november 2008 @ 18:35:52 #76
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63484799
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 18:27 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Dat laatste is gewoon strafbaar. Ik weet niet of je als getuige aangifte kan doen, maar ik zou het er zéker niet bij laten zitten.
    Ik denk niet dat daar serieus op in gegaan wordt, hoewel mocht die jongen een beroep doen op het FCG-forum dan zullen er zich genoeg mensen melden denk ik.
    Het is zelfs door een jongen met een mobieltje gefilmd. Er schijnen later nog wel mobieltjes zijn afgepakt door de politie. Maar goed meer weet ik daar ook niet van.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 24 november 2008 @ 20:15:13 #77
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_63487740
    Wat een intens sneue klootzakken zeg, machtsmisbruikers zul je ook altijd houden. Ik heb met jullie te doen, serieus, en ik zou er zeker een zaak van maken als ik het allemaal zo lees.

    Overigens, waarom in godsnaam mocht de wc van die trein niet gebruikt worden?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      maandag 24 november 2008 @ 21:01:53 #78
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63489302
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 20:15 schreef Kriegel het volgende:
    Wat een intens sneue klootzakken zeg, machtsmisbruikers zul je ook altijd houden. Ik heb met jullie te doen, serieus, en ik zou er zeker een zaak van maken als ik het allemaal zo lees.

    Overigens, waarom in godsnaam mocht de wc van die trein niet gebruikt worden?
    In die tussengedeeltes van de trein stond het vol met ME en die hielden de deuren dicht.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 24 november 2008 @ 22:02:49 #79
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_63491286
    Royal sadness.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      maandag 24 november 2008 @ 22:36:48 #80
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63492446
    Het is te hopen dat er een serieuze zaak van wordt gemaakt zodat er koppen gaan rollen bij de Tilburgse politie. Want ze schijnen zich wel vaker te misdragen daar...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63496356
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 november 2008 @ 01:31:09 #82
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63496377
    Ik ben benieuwd
    pi_63498958
    wanneer is de landelijke première. Ik heb al begrepen dat het ze in tilburg niet gelukt is om alle telefoons en geheugenkaartjes in beslag te nemen dus het is vast leuk materiaal. Op naar de oscars!
    pi_63505772
    quote:
    Vålerengen IF en Abdellaoue weerstaan Man Utd

    25/11/2008 12:55

    Manchester United moet de komst van Mohammed Abdellaoue voorlopig uit het hoofd zetten. Vålerengen IF heeft de uitnodiging voor een stage afgewezen.

    'In samenspraak met Moa en zijn zaakwaarnemer hebben we besloten het aanbod van Manchester United af te wijzen', zegt directeur Pål Breen op de website van de Noorse club.

    Abdellaoue, die door meer clubs wordt gevolgd, heeft in zijn eerste jaar bij Vålerengen IF direct indruk gemaakt. De 23-jarige aanvaller heeft op 20 augustus tegen Ierland zijn debuut gemaakt voor de Noorse nationale ploeg.

    VI
    Ben benieuwd of de FC hem nog binnen weet te hengelen. Hij krijgt me toch een media aandacht in binnen en buitenland.. Hij wordt er niet goedkoper op zo vrees is, al zal dat ook wel de bedoeling van deze hele soap zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 november 2008 @ 14:36:06 #85
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63506935
    Net terug van de Euroborg waar ik mijn geld terug heb gekregen. Dames achter de balie hadden alles al gehoord en vonden het maar vreselijk. Heb m'n telefoonnummer achtergelaten en als het nodig is nemen ze contact op.
    Klasse van de FC .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63507969
    Mooi zo BT.
    Als je al die verhalen leest... Ongelooflijk gewoon. SS praktijken.
    Pissen in flesjes en zakjes in de eigen coupe omdat men personen geen toegang tot het toilet geeft, traangas de coupe in spuiten, met een groep ME'ers een persoon afuigen etc..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63508027
    quote:
    Aangetekende brief
    “Vandaag (dinsdag – red.) zullen wij bij de burgemeester van Tilburg per aangetekende brief onze onvrede uiten over de gang van zaken en om opheldering vragen over het hoe en waarom van afgelopen zondag. Het is natuurlijk bijzonder vervelend voor de supporters die zondagmorgen voor dag en dauw op pad zijn gegaan naar Tilburg om daar een leuke voetbalmiddag te beleven.”

    “Buiten het onbegrip hebben wij vooral ook moeite met de wijze waarop met de mensen in de trein is omgegaan. De behandeling die hen ten deel is gevallen, is niet meer van deze tijd. Natuurlijk zullen wij onze achterban op de hoogte houden van de ontwikkelingen in deze zaak.”

    Collecte GF
    “Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen AZ zullen de Groningen Fanatics (GF) hun jaarlijkse collecte houden. Bij alle ingangen van het stadion staan mensen met collectebakken, vanaf het moment dat het stadion open gaat tot ongeveer tien minuten voor het begin van de wedstrijd. De collecte is ieder jaar weer van groot belang voor de GF. Naast inkomsten uit de eigen merchandising en de jaarlijkse bijdrage van de Supportersvereniging, waarvan GF onderdeel is, vormt de collecte een grote bron van inkomsten om de sfeeracties te financieren. Het zou mooi zijn als het bedrag van de vorige collecte, toen ¤ 9.464 werd opgehaald, dit jaar wordt overtroffen.”

    Nieuwsbrief
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63525715
    Vandaag in VI weer een stuk over de Zweden:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 26 november 2008 @ 01:21:53 #89
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63526109
    Nou lijkt me nieteens de moeite van het lezen...
      woensdag 26 november 2008 @ 12:30:53 #90
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_63533360
    quote:
    FC Groningen heeft een supporter na het betreden van het speelveld een levenslang stadionverbod opgelegd. Dat laat algemeen directeur Hans Nijland weten op de website van de club uit de Martinistad.

    "Direct na het laatste fluitsignaal van de wedstrijd FC Groningen - De Graafschap (op zondag 16 november, red.) heeft een supporter het gewaagd het veld te betreden. Zoals bekend staat op het ongeoorloofd betreden van het veld een stadionverbod voor het leven", aldus Nijland. "Wij hopen dat wij deze maatregel in de toekomst niet weer hoeven te nemen."
    Bron: FCupdate.nl

    Hij houdt dus wel voet bij stuk! Dat wordt over 10 jaar een evaluatiegesprek volgens mij. Niet zo'n snuggere actie, je wist dat zoiets zwaar bestraft zou worden.
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_63535031
    dat was ook nog eens een supporter van 'zuid'. Tuig daar, Nijland moet daar maar even de palen neerzetten.
    pi_63541972
    In de VI staat dat Groningen 15 miljoen voor Berg vraagt.
    Verder een leuk stuk over Andersson en Granqvist.
    Andersson vind dat Grunn voor het kampioenschap moet gaan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63542206
    Nijland kennende gaat Berg dus in de winter naar Ajax voor 12 mil. (Ajax bied 9, Grun wil 15)
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63542227
    Negatieveling.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63542247
    Ach
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63542268
    Met 12 miljoen hebben we er ook weer een lekkere poot uitgedraaid, maar ik denk dat die 15 miljoen wel redelijk hard zal zijn in januari.
    pi_63542354
    Gewoon niet verkopen en als het toch moet dan maar aan een buitenlandse club.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63542711
    Het beste zou inderdaad zijn om hem nog een half jaar te behouden en nog een spits erbij te halen in de winterstop die naast hem kan spelen. Sterkere aanval plus dan kan de nieuwe spits alvast een half jaar aan de FC wennen. Maar volgens mij is dat de intensie ook van de FC.

    Verder zou ik Andersson wel eens op 10 willen zien spelen als Berg terug is van zijn schorsing.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63543242
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef Prosac het volgende:
    dat was ook nog eens een supporter van 'zuid'. Tuig daar, Nijland moet daar maar even de palen neerzetten.
    Lekker in beeld in het sportjournaal net...
    pi_63550618
    Artikel met Andersson en Granqvist in VI:


    Klikbaar


    Klikbaar


    Klikbaar


    Met dank aan Bavvelder, fcgforum
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63550767
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 22:50 schreef venomsnake het volgende:
    Artikel met Andersson en Granqvist in VI:

    [ afbeelding ]
    Klikbaar

    [ afbeelding ]
    Klikbaar

    [ afbeelding ]
    Klikbaar


    Met dank aan Bavvelder, fcgforum
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      donderdag 27 november 2008 @ 00:24:52 #102
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63553154
    Boeiend interview? Beetje Zweden in de VI moe.
      donderdag 27 november 2008 @ 00:41:06 #103
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_63553593
    Ons eten is vies en hij eet liever rauwe vis en gehaktballen van de IKEA.
    Rare jongens die Zweden.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      donderdag 27 november 2008 @ 00:46:48 #104
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_63553711
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 00:41 schreef Kriegel het volgende:
    Ons eten is vies en hij eet liever rauwe vis en gehaktballen van de IKEA.
    Rare jongens die Zweden.
    Dat noem je cultuur.
    Petter lijkt me, en is volgens mij ook, een aardige gozer. Alleen ik zou hem niet kwaad maken, straks heb ik hem aan de deur met een jachtgeweer!
    pi_63561135

    Klikbaar

    Gaan ze een Amerikaan interviewen..
    Ach ja, die maakt ook eens wat mee in Europa.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 11:59:46 #106
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_63561645
    Wat is dit voor een krant. Die interview met die Amerikaan
    Het lijkt wel of deze krant expres wil doen geloven dat het FC Groningen z'n schuld is.
    pi_63561804
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 11:59 schreef Garudo het volgende:
    Wat is dit voor een krant.
    Het Lachblad van het Noorden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63561978
    Je kunt er in ieder geval niks mee, zinloos stukje journalistiek.
    That's all folks!
    pi_63562236
    Nouja waarom zou die Amerikaan hierover liegen? Denk dat de FCG supporters ook de hand in eigen boezem mogen steken.
    pi_63562334
    Hij heeft ze alleen horen zingen en schreeuwen. En ze zagen er eng uit. Tsja. Goede reden om ze terug te sturen ja.
    pi_63562364
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 12:24 schreef Fides het volgende:
    Nouja waarom zou die Amerikaan hierover liegen? Denk dat de FCG supporters ook de hand in eigen boezem mogen steken.
    Ja man, echt heel ernstig. Hoe durf je je te kleden in het groen/wit en luidruchtig liedjes te gaan zingen onder het genot van wat biertjes. SCHANDALIG!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 12:38:02 #112
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63562580
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 12:24 schreef Fides het volgende:
    Nouja waarom zou die Amerikaan hierover liegen? Denk dat de FCG supporters ook de hand in eigen boezem mogen steken.
    Niemand zegt ook dat hij liegt. Maar wat heeft het voor nut om zo'n man te interviewen als hij zoiets nog nooit eerder heeft meegemaakt. Natuurlijk is het dan indrukwekkend om zo'n groep te horen zingen en te zien bierdrinken op de vroege ochtend.
    Hij vond dat al een reden om de trein terug te sturen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63563396
    quote:
    Koen van de Laak: 'Bij FC Groningen is nooit gezeik'

    FC Groningen kent een goed seizoen en Koen van de Laak (foto, links) geniet met volle teugen. In Sportweek spreekt de 26-jarige aanvaller over voetbal, maar ook over zijn interesses naast zijn werk, zoals studeren en reizen. Hieronder praat hij over een zeikcultuur.

    Waardering
    Opvallend is dat Koen van de Laak bij FC Groningen een van de weinige Nederlanders is tussen de vele buitenlandse spelers. In dik drie seizoenen heeft hij veel spelers zien komen en gaan. “De namen van de spelers zijn dan wel veranderd, maar er staan nog altijd dezelfde types in het veld. Dat is een deel van het succes. Hier spelen jongens die weten wat het beroep van voetballer inhoudt. Dat ik dit jaar de aanvoerdersband heb gedragen, daar spreekt veel waardering uit. Als ik fit ben speel ik. Dat doe je goed en daar ga je beter van spelen.”

    Jans
    Van de Laak roemt zijn Ron Jans trainer. “Hij kan een team smeden. Jans ligt goed bij de spelers en iedereen kan goed met elkaar overweg. Het is ook prettig voor een trainer als je je niet met randzaken bezig hoeft te houden. Bij Groningen voert iedereen zijn taak uit en hoeft de trainer zich alleen maar te richten op het voetbal. Het is hier heel gemoedelijk. Misschien komt dat doordat de media hier nooit naar toe komen. Kijk bijvoorbeeld naar Vitesse. Daar komt naar buiten dat er zou zijn gestolen uit de kleedkamer. Dat is jammer. Misschien worden clubs uit de Randstad ook wel extra gezocht. Hier is nooit gezeik. Daarom speel ik ook zo graag bij Groningen.”

    Amerika
    Hij stoort zich wel eens aan de algemene opinie in Nederland. “De mensen hebben snel hun zegje klaar. In de voetbalwereld leef je in de waan van de dag. Dat is in andere landen wel anders.” Van de Laak kijkt graag over de grenzen en heeft grote interesse voor andere culturen. “Amerika en Japan trekken me enorm. Ik ben al een paar keer in New York geweest en afgelopen zomer was ik in Californië. Amerika is een fascinerend land. De mensen zijn er misschien wat oppervlakkig, maar ik vind dat er een mooie cultuur is. Alles is er overdreven, groots en gek. De denkwijze is er ook anders. Sporters zijn daar helden en worden niet zo snel afgeschreven. In Nederland heerst meer een zeikcultuur.”

    Sportweek
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 13:09:19 #114
    39338 poehej
    Tukker in hart en nieren.
    pi_63563457
    Een amerikaan interviewen.. Die kerel weet helemaal niet hoe zoiets er aan toe gaat. Hij weet niet wat ze schreeuwen..
    Die lui zijn gewoon niks gewend.. Ik zeg opflikkeren met die kut ME..
    Niet eens naar het toilet mogen, dan vind ik niet dat ze dan mogen verwachten dat de supporters zich voorbeeldig gaan gedragen.
    Gewoon onmenselijk om ze op deze manier te behandelen, raar dat jullie niet direct naar Auschwitz zijn gestuurd als ik dit allemaal zo hoor.

    Burgemeester van Tilburg
    ME

    Tof dat jullie het geld hebben teruggekregen
    pi_63563943
    quote:
    FC Groningen op trainingskamp naar Marbella

    GRONINGEN - FC Groningen gaat in de winterstop op trainingskamp naar Marbella.

    De selectie van trainer Ron Jans verblijft van 6 tot en met 12 januari in de Spaanse badplaats om zich daar voor te bereiden op de tweede seizoenshelft.

    In Marbella oefent Groningen op 10 januari tegen NEC uit Nijmegen. Op zondag 18 januari wordt de competitie hervat met een uitwedstrijd tegen Sparta.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63565226
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 12:38 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Niemand zegt ook dat hij liegt. Maar wat heeft het voor nut om zo'n man te interviewen als hij zoiets nog nooit eerder heeft meegemaakt. Natuurlijk is het dan indrukwekkend om zo'n groep te horen zingen en te zien bierdrinken op de vroege ochtend.
    Hij vond dat al een reden om de trein terug te sturen .
    Jezus.. dan moet hij eens buiten NL in de trein/metro gaan zitten. Daar is het heel normaal om bier de drinken, normaler dan in NL.
    In Berlijn zit de halve metro na werktijd met een biertje in das zug.

    Blijkbaar was meneer Beck de enige die enigzins weerwoord kon bieden. Maar goed, alle amerikanen zijn ook dik, arrogant en oorlogszuchtig.
    pi_63565335
    OMFG!!! ze gingen lol hebben, ze waren wild, ze hadden bier bij zich, ze bonsten op de zijkant van de trein!

    belachelijk dat ze die trein niet rechtstreeks door hebben laten rijden naar Kamp Vught
    pi_63565566
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63565954
    Alvast een meevallertje

    El Hamdaoui moet topper in Groningen laten schieten
    quote:
    AZ moet het vrijdag in de topper tegen FC Groningen stellen zonder Mounir El Hamdaoui. Trainer Louis van Gaal heeft de Marokkaan noodgedwongen op rust gezet.

    El Hamdaoui kampt al enkele weken met 'allerlei pijntjes', zo vertelde Van Gaal aan de vooravond van het uitduel met FC Groningen. De AZ-trainer heeft nu besloten dat zijn topscorer rust krijgt om te herstellen van huidige klachten aan een knie.

    Voor El Hamdaoui is het de eerste wedstrijd die hij dit seizoen gaat missen. Hoewel de Italiaanse spits Graziano Pellè weer hersteld is, kiest Van Gaal waarschijnlijk voor de optie Brett Holman als vervanger van de Marokkaanse spelmaker.
    pi_63566050
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef Prosac het volgende:
    Alvast een meevallertje

    El Hamdaoui moet topper in Groningen laten schieten
    [..]


    Oh nee! Dan krijgen we Pelle!

    Ah Holman dus
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63566080
    Wel zo eerlijk.. De FC geen Berg, AZ geen El Hamdadinges
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 14:45:47 #122
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63566198
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef clauwheee het volgende:
    Informatie vanuit de SV: http://www.svfcgroningen.nl/content/view/1047/1/
    Bedankt voor de link! Ik heb me maar even gemeld.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63566294
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
    Wel zo eerlijk.. De FC geen Berg, AZ geen El Hamdadinges
    Bel Louis even op.

    Schaars ook niet ivm Lev.
    pi_63566420
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
    AZ geen El Hamdadinges
    Stadionspeaker opgelucht
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63566444
    Morgen winnen!
    pi_63566534
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
    Morgen winnen!
    deal. Utrecht dan ook winnen he!
    pi_63566562
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Bel Louis even op.

    Schaars ook niet ivm Lev.
    Schaars --> Aars
    Femi gaat hem uit de wedstrijd spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63566574
    Heb ik die lullo van een El-Hamdinges net in mn CvhJ gezet. Maarre, dat heb ik er dan wel voor over
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63566597
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:57 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    deal. Utrecht dan ook winnen he!
    Die komen al gratis het stadion in. Dat is al hun win voor hun.

    De punten blijven gewoon in Amsterdam!
    pi_63566736
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 14:59 schreef clauwheee het volgende:
    Heb ik die lullo van een El-Hamdinges net in mn CvhJ gezet. Maarre, dat heb ik er dan wel voor over
    .
    Niet dat hij anders wel gescoord zou hebben tegen de FC natuurlijk.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63568718
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 17:45:29 #132
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63570808
    Ik hoop dat Jans het morgen aandurft met Garcia i.p.v. Powel in de spits...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63571312
    Ik hoop het ook. Powel werkt wel hard en heeft af en toe een leuke actie, maar zijn rendement is gewoon te laag. (zie gemiste kansen tegen WillemII bijvoorbeeld).
    Niet dat Garcia nu zo'n doelpuntenmachine is, maar hij kan nog wat forceren met wat individuele acties.
    Aan de andere kant wil ik Andersson ook wel eens op 10 zien spelen, maar dat moet dan maar als Berg weer fit is.

    Trouwens: "Groningen vind ik een topclub" .
    quote:
    "Ik hoop stap voor stap hoger op te komen, eerst FC Groningen zou mooi zijn en daarna Ajax
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 19:14:07 #134
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63572899
    3-3
    pi_63572960
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 18:09 schreef venomsnake het volgende:
    Trouwens: "Groningen vind ik een topclub" .
    [..]

    .
    Laat dan maar zitten
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63572987
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 18:09 schreef venomsnake het volgende:


    Trouwens: "Groningen vind ik een topclub" .
    [..]

    .
    Kopen en dan 1 jaar later voor het 5 voudige weer verkopen aan Ajax.
    pi_63573637
    Hij is vast niet geboren en getogen in Eindhoven.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63577104
    Er gaan vage geruchten dat Powel naar Ado vertrekt en dat Moa naar de FC komt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63577778
    groningen is met Jans aan het onderhandelen over contractverlenging.
    pi_63578215
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef Prosac het volgende:
    groningen is met Jans aan het onderhandelen over contractverlenging.
    Zou ik opzich wel blij mee zijn. Jans leert ook steeds bij en bovendien heb ik geen flauw idee wie hem zou moeten opvolgen om eerlijk te zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63578270
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Zou ik opzich wel blij mee zijn. Jans leert ook steeds bij en bovendien heb ik geen flauw idee wie hem zou moeten opvolgen om eerlijk te zijn.
    Joop Gall
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63578426
    Mocht Powel vertrekken dan komen er dus sowieso 2 nieuwe spitsen in de winterstop. Moa en Koç?
    En als Berg ook nog vertrekt krijgen we gewoon een hele nieuwe voorhoede .
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63578427
    gall moet eerst veendam naar de eredivisie loodsen. Jan de jonge mag hier ook wel komen. Anders Guus.
    pi_63578587
    En zonder Powel heb je ook geen fatsoenlijke pinchhitter meer.. Hmm.. misschien Nevland dan maar terughalen..
    Maar we zullen zien, ik laat me verrassen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63578677
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef Kerol het volgende:
    En als Berg ook nog vertrekt krijgen we gewoon een hele nieuwe voorhoede .
    Berg laten we gewoon niet gaan. .
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef Prosac het volgende:
    Anders Guus.
    .

    Gall zit voorlopig prima op zijn plek in Veendam inderdaad.
    Erwin Koeman heeft al een leuke baan..

    Ik zou het verder ook niet weten..
    Co Andriaanse misschien . Kunnen ze mooi paaseiren zoeken als we weer een uitwedstrijd verliezen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63578688
    terughalen ben ik geen fan van. Bovendien wil ik graag in londen die ontmoeting met nevland, niet in het home.
    pi_63578742
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Prosac het volgende:
    terughalen ben ik geen fan van.
    Paul Matthijs-effect
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63578747
    Nee, ik denk dat als Ron Jans vertrekt Ronald Koeman hier coach wordt, serieus.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63578815
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 22:00 schreef Kerol het volgende:
    Nee, ik denk dat als Ron Jans vertrekt Ronald Koeman hier coach wordt, serieus.
    O feck ja.. Die heb je ook nog inderdaad. .
    Baantje bij Barcelona kan hij voorlopig wel vergeten vrees ik na zijn mislukte avontuur bij Valencia.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63578870
    Van de genoemde namen zou ik voor Jan de Jonge kiezen.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63579040
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Prosac het volgende:
    Bovendien wil ik graag in londen die ontmoeting met nevland, niet in het home.
    Wanneer heb je die meeting met Nevland ook alweer?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 22:13:10 #152
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63579305
    Ach Jans zal wel een mooie clausule in zn contract krijgen. Jammer als Powell weggaat. Hij is een prima 12/13e man.
      donderdag 27 november 2008 @ 22:22:58 #153
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63579788
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Zou ik opzich wel blij mee zijn. Jans leert ook steeds bij en bovendien heb ik geen flauw idee wie hem zou moeten opvolgen om eerlijk te zijn.
    Erwin Koeman natuurlijk!
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef Kerol het volgende:
    En zonder Powel heb je ook geen fatsoenlijke pinchhitter meer..
    Met Powel ook niet...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63579850
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Erwin Koeman natuurlijk!
    Maar die is bondscoach.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 november 2008 @ 22:30:40 #155
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63580107
    Er zal 9 van de 10 keer toch een contract afgekocht moeten worden. Een trainer in de WW is nooit een goed teken...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63580220
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 22:06 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Wanneer heb je die meeting met Nevland ook alweer?
    Als alles goed gaat laatste weekend van januari.
    pi_63581464
    Beelden vanuit de trein van afgelopen weekend in Tilburg:
    http://www.degroenehel.tv/view/1141/beelden-vanuit-de-trein.../

    Wat een honden !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63581817
    Jezusmina. Teringlijers.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      donderdag 27 november 2008 @ 23:23:38 #159
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63582189
    Lijkt me duidelijk. De Groningen-supporters zijn vanaf aankomst op het station vogelvrij verklaard. Hopelijk wordt het een grote zaak met een groot aantal ontslagen. Zal wel weer tegenvallen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 27 november 2008 @ 23:34:13 #160
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63582550
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 23:23 schreef The_Verve het volgende:
    Lijkt me duidelijk. De Groningen-supporters zijn vanaf aankomst op het station vogelvrij verklaard. Hopelijk wordt het een grote zaak met een groot aantal ontslagen. Zal wel weer tegenvallen...
    Met de mantel der liefde....
    pi_63582865
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 23:23 schreef The_Verve het volgende:
    Lijkt me duidelijk. De Groningen-supporters zijn vanaf aankomst op het station vogelvrij verklaard. Hopelijk wordt het een grote zaak met een groot aantal ontslagen. Zal wel weer tegenvallen...
    Tuurlijk niet.
    Burgemeester blijft bij zijn standpunt dat het noodzakelijk was en volgens een 'onafhankelijk' onderzoek is er geen buitensporig geweld gebruikt.

    Snap niet dat mensen hier nog van staan te kijken...
    Feyenoord!
    "Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
    pi_63582980
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef venomsnake het volgende:
    Beelden vanuit de trein van afgelopen weekend in Tilburg:
    http://www.degroenehel.tv/view/1141/beelden-vanuit-de-trein.../

    Wat een honden !
    Mijn god .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_63583038
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 23:23 schreef The_Verve het volgende:
    Lijkt me duidelijk. De Groningen-supporters zijn vanaf aankomst op het station vogelvrij verklaard. Hopelijk wordt het een grote zaak met een groot aantal ontslagen. Zal wel weer tegenvallen...
    pi_63583815
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef venomsnake het volgende:
    Beelden vanuit de trein van afgelopen weekend in Tilburg:
    http://www.degroenehel.tv/view/1141/beelden-vanuit-de-trein.../

    Wat een honden !
    Wat zijn dat voor een Gestapo acties man?
      vrijdag 28 november 2008 @ 01:07:44 #165
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_63584271
    Ik kan hier zo misselijk van worden!
    Je zou haast denken dat het Nazi-Praktijken zijn
    pi_63592232
    Voorspelling voor vanavond?

    Ik denk 0-2
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 28 november 2008 @ 13:16:07 #167
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63593111
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef venomsnake het volgende:
    Beelden vanuit de trein van afgelopen weekend in Tilburg:
    http://www.degroenehel.tv/view/1141/beelden-vanuit-de-trein.../

    Wat een honden !
    Tjonge jonge zeg. Hoop dat dit verhaal nog een flink staartje zal krijgen. Maar het zal wel weer in de doofpot gaan...
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63599628
    Supportersvereniging FC groningen klaagt Tilburg aan
    KLIK
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef Karrs het volgende:
    Voorspelling voor vanavond?

    Ik denk 0-2
    2-1 Grunn
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:34:14 #169
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63599713
    Ik denk 1-1. En dan ben ik ook wel tevreden eigenlijk...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:35:46 #170
    236335 neen
    schone schijn
    pi_63599757
    Was er al gepost dat de wedstrijd Groningen -AZ op discovery channel wordt uitgezonden?

    het lijkt niet wat het is
    pi_63599775
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef The_Verve het volgende:
    Ik denk 1-1. En dan ben ik ook wel tevreden eigenlijk...
    Ze missen wel een hoop scorend vermogen bij AZ. Die Elhamdadinges is er niet bij, Lens niet, Dembele niet en die Pelle (die al nooit scoort) is nog onzeker.

    Maar goed, Berg en Lev zijn ook een groot gemis imo.
    Toch heb ik er wel vertrouwen, zeker als het een beetje gaat kolken vanavond.

    Alleen vrees ik dat Matthijs mag spelen, en dan zakt bij mij de moed in de schoenen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:38:48 #172
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63599821
    Ze hebben altijd die Ari nog en dat vind ik een verdomd lastig mannetje.
    Weer een echte test in een thuiswedstrijd, na de 'makkelijke' wedstrijden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:53:43 #173
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63600136
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:36 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ze missen wel een hoop scorend vermogen bij AZ. Die Elhamdadinges is er niet bij, Lens niet, Dembele niet en die Pelle (die al nooit scoort) is nog onzeker.
    Die Pelle vind ik bij nader inzien toch wel een aardige spits. En Holman is ook een topper, al is dat geen echte spits. Maar goed, ik ben het met je eens dat AZ niet op volle oorlogssterkte is.
    quote:
    Alleen vrees ik dat Matthijs mag spelen, en dan zakt bij mij de moed in de schoenen.
    Ik vrees veel meer voor het opstellen van Powel. Die zie ik vanavond wel bij Moisander of Moreno in de broekzak belanden...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 28 november 2008 @ 17:57:23 #174
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63600204
    Vanavond eindelijk eens een echte test voor Groningen. Kijken of de jongens elkaar diep in de ogen hebben gekeken na het debacle in Tilburg en nu eens iets goed willen maken.
    pi_63600298
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:53 schreef The_Verve het volgende:

    [..]


    Ik vrees veel meer voor het opstellen van Powel. Die zie ik vanavond wel bij Moisander of Moreno in de broekzak belanden...
    Die Moisander vind ik een overschatte speler ( ), maar die Moreno is wel een goede speler. Daar zal Powel het enorm lastig mee krijgen als hij speelt. Denk het wel eigenlijk, heb niet echt het gevoel dat Jans bijster veel vertrouwen in Garcia heeft.. Gelukkig loopt er ook nog ene Andersson voorin rond.

    Ik hoop ook dat De Roover gewoon weer in de basis start samen met Koen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63600324
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:02 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Gelukkig loopt er ook nog ene Andersson voorin rond.
    Zo goed speelt Andersson ook niet tegen 'goede' ploegen. Alleen tegen Graafschap/Sparta/Volendam speelde hij top..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63600366
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:03 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Zo goed speelt Andersson ook niet tegen 'goede' ploegen. Alleen tegen Graafschap/Sparta/Volendam speelde hij top..
    Andersson is eigenlijk ook geen spits, maar meer een nr 10, en daar heeft hij nog niet gespeeld bij de FC.
    En de laatste wedstrijd(en) speelde iedereen onder zijn niveau, uitgezonderd Granqvist en Luciano.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63600425
    Ik ben vanavond echt een diehard Grunn-supporter .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_63600487
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:07 schreef RayMania het volgende:
    Ik ben vanavond echt een diehard Grunn-supporter .
    Wijsheid komt met de jaren...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63600953
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef The_Verve het volgende:
    Ik denk 1-1. En dan ben ik ook wel tevreden eigenlijk...
    Ik ook.
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:39:15 #181
    12005 Acathla
    Go Your Own Way
    pi_63601108
    Schandalig van de politie Tilburg. Als honden worden jullie behandeld. Jammer dat het toch wel weer in de grote doofpot verdwijnt.
    Love will be my strongest weapon
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:40:18 #182
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63601136
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:39 schreef Acathla het volgende:
    Schandalig van de politie Tilburg. Als honden worden jullie behandeld. Jammer dat het toch wel weer in de grote doofpot verdwijnt.
    Daar ga ik nu echt niet vanuit. Er wordt juist alles aan gedaan om het aan de kaak te stellen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 28 november 2008 @ 18:58:04 #183
    12005 Acathla
    Go Your Own Way
    pi_63601528
    Dat geloof ik wel, maar ik vrees dat het tot niets zal leiden.
    Love will be my strongest weapon
      vrijdag 28 november 2008 @ 19:01:38 #184
    235657 Putdeksels
    van de straat
    pi_63601602
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:40 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Daar ga ik nu echt niet vanuit. Er wordt juist alles aan gedaan om het aan de kaak te stellen.
    In dit soort zaken ben je gewoon kansloos. Iedereen houdt elkaar de hand boven het hoofd (burgemeester - justitie - politie)

    Ik heb 3 jaar na dato een lullig excuusbriefje ontvangen omdat ik tot 8 uur na een wedstrijd onterecht ben vastgehouden.
    Feyenoord!
    "Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
    pi_63601608
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 18:07 schreef RayMania het volgende:
    Ik ben vanavond echt een diehard Grunn-supporter .
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63602033
      vrijdag 28 november 2008 @ 19:18:57 #187
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63602063
    Toch mooi dat blijkbaar clubs van je afhankelijk zijn.
      vrijdag 28 november 2008 @ 19:36:06 #188
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63602481
    Zolang Paul maar niet in de basis start ben ik hoopvol. Ben onderweg: 2-1
    pi_63602580
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 22:33 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Als alles goed gaat laatste weekend van januari.
    Dat is nog net in de transferperiode dus .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 november 2008 @ 19:51:11 #190
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63602870
    ik ga ook maar eens die kant op. Vandaag een nec-er mee.
    pi_63603617
    Matthijs in de basis.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63603659
    Echt.... onbegrijpelijk
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63603678
    Idd.. en waarom staat de Roover er niet in?? Hij kan toch spelen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63603870
    Slaat ook nergens op.. Zet ie een centrale verdediger op rechtsback.
    Heeft het leuk gedaan hoor, maar daar hoort gewoon een echte back te staan..

    Man man, ik vrees met vrezen.

    Hopen dat dit goed uitpakt dan maar..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63608641
    Tja.. Kutwedstrijd.
    Wel goed sfeertje zo te horen.

    Ik snap werkelijk niet dat Jans met Powel, Svejdik en vooral Matthijs is begonnen hoor.
    Powel komt gewoon tekort, Matthijs tja..... En De Roover is fit en hoort dus gewoon te spelen.

    Verder vond ik Lovre weer matig.
    Granqvist begon wat slordig, maar speelde daarna weer een prima pot.
    Andersson is een spelertje naar mijn hart.

    Gelukkig is Berg er volgende week weer bij, en hopelijk heeft jans nu ook EINDELIJK eens door dat bepaalde spelers gewoon tekort komen voor het huidige FC.

    AZ verdiend gewonnen.

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63608734
    Als je met Matthijs begint weet je het wel. Jammerr.....
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63608788
    Zo onnodig dit
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63608972
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef venomsnake het volgende:
    Ik snap werkelijk niet dat Jans met Powel, Svejdik en vooral Matthijs is begonnen hoor.
    Powel komt gewoon tekort, Matthijs tja..... En De Roover is fit en hoort dus gewoon te spelen.
    Mee eens behalve wat betreft Powel.
    Ik geloof je ook niet als je zegt dat je niet snapt dat Powel speelde want die speelt ook vaak als Berg er wel bij is, dus dat ie begon was logisch.

    Ik zie zelf liever Van de Laak uit de basis verdwijnen.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63609062
    - Troll, kappen nu -

    [ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 28-11-2008 23:08:29 ]
    pi_63609097
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Mee eens behalve wat betreft Powel.
    Ik geloof je ook niet als je zegt dat je niet snapt dat Powel speelde want die speelt ook vaak als Berg er wel bij is, dus dat ie begon was logisch.
    Ehh... Klik
    Ik vind Powel gewoon tekort komen, dat roep ik al veel langer.
    Ieder zijn mening.
    quote:
    Ik zie zelf liever Van de Laak uit de basis verdwijnen.
    Ook niet mee eens, alleen hoort hij vanaf de zijkant te spelen en niet diep in de spits.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 november 2008 @ 22:53:50 #201
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63609155
    - Niet op ingaan -

    [ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 28-11-2008 23:13:24 ]
    pi_63609209
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef Karrs het volgende:
    Voorspelling voor vanavond?

    Ik denk 0-2
    Lul.


    Ik zag zelf de bui ook al hangen hoor. Maar jij bent wel akelig goed in het voorspellen of niet. Volgens mij zit je al een paar wedstrijden lang goed met je voorspellingen.
    pi_63609219
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Wat wil je nou weer met zo'n post bereiken?
    Aandacht.
    pi_63609367
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Lul.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63609404
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ehh... Klik
    Ik vind Powel gewoon tekort komen, dat roep ik al veel langer.
    Ieder zijn mening.
    Absoluut ik wil ook niet beweren dat je opportunistisch bent ofzo.

    misschien een kwestie van semantiek over "snappen"
    quote:
    Ook niet mee eens, alleen hoort hij vanaf de zijkant te spelen en niet diep in de spits.
    Vd Laak op rechts doet me denken aan Kuijt. Niet goed genoeg voor het centrum, ga jij maar op rechts staan en hard werken. (Het gaat Kuijt aardig af, dat wel.)

    Ik heb liever een echte flankspeler die af en toe de achterlijn haalt. Joshua John van Sparta lijkt me wel wat.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63609674
    Powel heeft vandaag elke aanval verkracht, zonde.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63609714
    Maar ik ben dan ook een VD Laak fan. .

    Waar ik me wel zorgen om maak is Lovre. Die speelt al langere tijd zeer matig in mijn ogen. Lijdt veel balverlies en het gaat vaak net in een te laag tempo. Hij is de nr 10 die de spitsen hoort te bedienen, maar ik vind dat hij daar de laatste wedstrijden niet echt in slaagt, ging vorig jaar beter.

    Ik zou dit wel eens willen zien:

    -----------------------Femi---------------
    ---VD Laak--------------------------Levchenko
    ---------------------Andersson------------------
    --------------Berg---------------Garcia--------

    Gewoon eens proberen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63609728
    Garcia viel best goed in, daar wil ik meer van zien!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63609809
    Garcia vind ik echt een speler die op 10 moet spelen
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63609849
    Volgens mij waren de spelers een beetje in de war omdat ze ineens op Discovery te zien waren. Je zag ze denken dat ze ineens wetenschappelijk moesten gaan voetballen en daar konden de mannen van Louis toch betre mee uit de voeten.
    pi_63609870
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef venomsnake het volgende:


    Ik zou dit wel eens willen zien:

    -----------------------Femi---------------
    ---VD Laak--------------------------Levchenko
    ---------------------Andersson------------------
    --------------Berg---------------Garcia--------
    Met 6 mensen spelen? Dapper
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:20:27 #212
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_63609941
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef Barca het volgende:
    Commentator zei dat AZ in de eerste helft het beste had van het spel. Niet mee eens! Tot de goal waren beide ploegen gelijkwaardig. Het doelpunt was het gevolg van een individuele (dekkings)fout. Na het doelpunt had Groningen een veldoverwicht (meer balbezit). Echter geen uitgespeelde kansen. Wel mogelijkheden op de 1 - 1.

    In de 2e helft speelde fcG in mijn ogen veel te gehaast. Pompen of verzuipen. Het werd dus verzuipen. AZ gaf niks weg en counterde scherp.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:29:10 #213
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63610223
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:18 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Met 6 mensen spelen? Dapper
    Doet Heerenveen ook toch?


    Tja.. goed strijd geleverd de 2e helft. Maar mij bekroop het "Ajax-uit" gevoel, wel veel druk zetten, maar niet echt heel erg gevaarlijk worden en steeds net die counter eruit weten te halen.

    Femi en Garcia waren een verbetering, laat Nijland maar snel die beurs trekken voor een extra spits. Ik wil verder niks over de arbitrage zeggen, dat ging, maar die grensrechter en die bal van Lovre.
    Hoe blind kan je zijn.
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:34:22 #214
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63610388
    Oh ja.

    "waaar zijn die klappers nou, waar zijn die klappers nou"
    pi_63610446
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:29 schreef Prosac het volgende:

    Doet Heerenveen ook toch?
    Steun je ons morgen?
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:37:27 #216
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63610491
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Steun je ons morgen?
    Noordelijke club he.
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:38:46 #217
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63610529
    Oh, ik kan het ook niet nalaten om even een uitspraak van mijn achterbuurman te herhalen

    "AH GODVERDOMME, MATTHIJS, ALS DIE MAN GOED SPEELT WORD IK HETERO"

    na zijn wissel
    "godzijdank vanavond weer een vent ontknapen"


    pi_63610550
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Prosac het volgende:
    Oh, ik kan het ook niet nalaten om even een uitspraak van mijn achterbuurman te herhalen

    "AH GODVERDOMME, MATTHIJS, ALS DIE MAN GOED SPEELT WORD IK HETERO"

    na zijn wissel
    "godzijdank vanavond weer een vent ontknapen"



    En toen ging je met hem mee naar huis?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:42:20 #219
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63610632
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:39 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    En toen ging je met hem mee naar huis?


    Neen, ik heb een uitnodiging van mijn vriendin. Hoewel dit wel een geniale homo is natuurlijk.
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:45:58 #220
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63610721
    Mja, net niks dus. Poepwedstrijd, Groningen begon de eerste helft niet goed en liep eigenlijk meteen achter de feiten aan.
    Powel erg ongelukkig, terecht gewisseld.
    En Matthijs.....*zucht*
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63610753
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Prosac het volgende:
    Oh, ik kan het ook niet nalaten om even een uitspraak van mijn achterbuurman te herhalen

    "AH GODVERDOMME, MATTHIJS, ALS DIE MAN GOED SPEELT WORD IK HETERO"

    na zijn wissel
    "godzijdank vanavond weer een vent ontknapen"


    Hey, was jij dat die voor mij stond
    pi_63610832
    Optelsom.

    En Matthijs was daarin nog niet eens meegerekend...
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63610838
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Prosac het volgende:

    [..]



    Neen, ik heb een uitnodiging van mijn vriendin. Hoewel dit wel een geniale homo is natuurlijk.
    Definitely.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:50:41 #224
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63610857
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:47 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Hey, was jij dat die voor mij stond

    Je weet je Heerenveenliefde dan altijd goed te verbloemen door alles wat Fries is uit te kafferen.
    pi_63610913
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:

    [..]


    Je weet je Heerenveenliefde dan altijd goed te verbloemen door alles wat Fries is uit te kafferen.
    Iedere club zijn eigen homosupporter, heb je zijn nummer voor me?
    pi_63610929
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:52 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Iedere club zijn eigen homosupporter, heb je zijn nummer voor me?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zaterdag 29 november 2008 @ 00:01:12 #227
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63611134
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:52 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Iedere club zijn eigen homosupporter, heb je zijn nummer voor me?
    06-FCGROGAY
    pi_63611250
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:01 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    06-FCGROGAY


    hij neemt niet op
      zaterdag 29 november 2008 @ 00:07:00 #229
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63611273
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:05 schreef SCH het volgende:

    [..]



    hij neemt niet op
    ah, dan is hij al iemand anders' poepertje aan het oprekken.
    pi_63611291
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:05 schreef SCH het volgende:

    [..]



    hij neemt niet op
    Je moet 'm nu niet storen, hij is bezig want Matthijs speelde slecht.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63611326
    Komt Noca hier eigenlijk nog wel eens?
    pi_63611497
    BTW: AZ wordt kampioen.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63611582
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:15 schreef Karrs het volgende:
    BTW: AZ wordt kampioen.
    Nooit het einde van de film verklappen
      zaterdag 29 november 2008 @ 00:21:28 #234
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63611616
    Ik moest vanavond na de 0-2 wel even denken aan al die andere supporters die hun hoop in onze handen hadden gelegd.
      zaterdag 29 november 2008 @ 00:24:50 #235
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_63611692
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Heerenveenliefde
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_63612060
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Lul.
    Kan ik het goddomme helpen
    quote:
    Ik zag zelf de bui ook al hangen hoor. Maar jij bent wel akelig goed in het voorspellen of niet. Volgens mij zit je al een paar wedstrijden lang goed met je voorspellingen.
    Is mazzel, maar dit was een inkopper (hohohohahhah). Groningen komt negatief in de publiciteit, met eigen spelers (Berg) en die supporterstoestand, AZ wint gewoon alles. Dus dit was niet zo'n moeilijke voorspelling.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 30-11-2008 22:39:27 ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zaterdag 29 november 2008 @ 00:42:17 #237
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63612134
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
    Komt Noca hier eigenlijk nog wel eens?
    neuh
    pi_63612337
    Maar de sfeer was wel erg goed vandaag
    pi_63612825
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Prosac het volgende:

    "waaar zijn die klappers nou, waar zijn die klappers nou"
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63615492
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63615791
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
    Komt Noca hier eigenlijk nog wel eens?
    Volgens mij niet. Maar heb vannacht nog een heule tijd met hem staan kletsen, het gaat goed met hem hoor

    Jammer van Matthijs (traaaaaag)..Powel slecht, AZ eerste helft beter, wij probeerden het de tweede helft wel maar het kwam er niet van. Terecht verloren.
    Daarna was het ergggg gezellig in het home en nu brak
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63615840
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 00:50 schreef Grunner het volgende:
    Maar de sfeer was wel erg goed vandaag
    Dat nieuwe liedje op de melodie van "vamos mi sevilla" klinkt errug lekker.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 29 november 2008 @ 11:32:42 #243
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63616149
    Wat bezielde Jans om met deze elf spelers aan deze wedstrijd te starten? Svejdik is een leuk alternatief wanneer De Roover en Hiariej niet inzetbaar zijn, maar natuurlijk geen rechtsback. Opa Matthijs mag nog niet spelen wanneer Ajilore zijn beide benen in het gips heeft. En Powel kan het niveau gewoon niet aan, maar dat zeg ik al ongeveer een jaar. Waarom niet starten met de spelers waarmee Groningen eindigde (behalve Svejdik en Meerdink)?

    Verder speelde Lovre weer eens dramatisch. Garcia op 10!

    Oh ja, AZ heeft ook best een aardig ploegje...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63616794
    Verschillende italiaanse media melden dat Fiorentina 17 miljoen wil neerleggen voor Berg.

    oa:
    http://www.tuttomercatoweb.com/?action=read&id=130541
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 11:32 schreef The_Verve het volgende:
    Wat bezielde Jans om met deze elf spelers aan deze wedstrijd te starten? Svejdik is een leuk alternatief wanneer De Roover en Hiariej niet inzetbaar zijn, maar natuurlijk geen rechtsback. Opa Matthijs mag nog niet spelen wanneer Ajilore zijn beide benen in het gips heeft. En Powel kan het niveau gewoon niet aan, maar dat zeg ik al ongeveer een jaar. Waarom niet starten met de spelers waarmee Groningen eindigde (behalve Svejdik en Meerdink)?
    Eens,,

    Snapte er ook niets van. Wist niet wat ik hoorde: Matthijs en Svejdik in de basis terwijl De Roover en Femi fit zijn.

    Powel had ik wel verwacht, Jans ziet het gewoon niet zitten in Garcia.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63617275
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef clauwheee het volgende:

    [..]

    Volgens mij niet. Maar heb vannacht nog een heule tijd met hem staan kletsen, het gaat goed met hem hoor
    Moest ineens aan hem denken toen het hier over homo's ging
    Doe je hem de groeten van me?
    pi_63617499
    Haha, ik zal het hem zeggen
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63631402
    quote:
    De wedstrijd tegen AZ stond voor ons in het teken van de jaarlijkse collecte. Bij alle ingangen werd er massaal gedoneerd. Wij zijn iedereen die een bijdrage heeft gegeven erg dankbaar. Een totaal bedrag is nog niet bekend. Dat kan helaas pas maandag. Wel al durven we te zeggen dat het record van vorig jaar(9.464 euro) overtroffen gaat worden.

    Bron: GF
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63631716
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:
    Verschillende italiaanse media melden dat Fiorentina 17 miljoen wil neerleggen voor Berg.
    Onthoofd worden in de winterstop is ongelooflijk kut, maar 17 miljoen + dat het geen concurrent is is wel een f***ing goeie deal.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63640051
    quote:
    Luciano: "Groningen kan kampioen worden"

    Tegen AZ ging FC Groningen vrij kansloos onderuit, maar volgens doelman Luciano da Silva kan de ploeg van trainer Ron Jans dit jaar nog gewoon kampioen worden. Dan mogen er echter geen spelers meer vertrekken.

    "Iedereen kan van iedereen winnen en wij hebben al bewezen dat we een hoog niveau kunnen halen", zegt de Braziliaan tegenover Voetbal Magazine. "Tegen Ajax verloren we met 1-0, maar we waren zeker niet minder. Als er in de winterstop geen belangrijke spelers vertrekken, zou ik niet weten waarom we met FC Groningen niet de nieuwe kampioen van Nederland kunnen worden."

    Naast de droom op een kampioenschap, heeft Luciano nog een droom. Opgeroepen worden voor de nationale selectie van Brazilië. "Ik zou er alles voor over hebben om bij de Selecao te kunnen horen. Dat wil ieder jongetje in Brazilië, hoe klein ook. Ik besef dat het op dit moment niet realistisch is, maar dromen mag toch? Als je geen dromen hebt, ben je dood."

    Toch is het voor de doelman van Groningen, die tot zijn zeventiende opereerde als spits, niet enkel dromen. Hij denkt er serieus over na. "Nu ik bij FC Groningen speel en goede prestaties lever, sta ik steeds vaker in de kranten. Daardoor kom ik misschien wel in beeld bij de bondscoach. Ik ga er niet vanuit, maar ik hoop het wel."

    Wil de 28-jarige Braziliaan echt kans maken op een uitnodiging, dan lijkt een transfer naar een echte topclub de enige mogelijkheid. Daar is de in Rio Branco geboren keeper echter niet mee bezig. "Net als bij Germinal Beerschot ben ik hier goed op mijn plaats en voel ik me gelukkig. Op dit moment is FC Groningen mijn niveau, mijn top. Het is mijn bedoeling ervoor te zorgen dat de mensen me hier nooit meer vergeten. En wat de toekomst brengt, zie ik later wel."

    VP
    Kampioenuh ole ole..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63640312
    En het Braziliaanse elftal lonkt. Kan geen kwaad, een beetje ambitie.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 30 november 2008 @ 12:11:34 #251
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63640723
    Toch denk ik niet dat Luciano snel naar het "buitenland" gaat, keepers zijn honkvast en zijn druistigheid zal veel clubs ook afschrikken. (net als de lengte)
      zondag 30 november 2008 @ 14:40:35 #252
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63643875
    Dat artikel met Luciano in Voetbal Magazine kwam ietwat gedateerd op mij over. Niet vergeten dat het een maandblad is.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 30 november 2008 @ 16:27:37 #253
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63646045
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 11:18 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Kampioenuh ole ole..
    Hehehe

    Nee, niet dit jaar. Dan hadden de wedstrijden tegen Ajax, NAC en zeker die tegen AZ gewonnen/gelijkgespeeld moeten worden.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63664335
    Wel opvallend dat alleen venom en the verve lovre slecht noemen. Ik vond die man ook weer eens dramatisch, ik heb me doodgeërgerd. 9 van de 10 keer dat ie de bal kreeg raakte hij hem kwijt. Ik vind hem sowieso al enorm teruggevallen sinds lindgren weg is. Toen was er iemand die het vuile werk opknapte en hoefde hij niet veel te doen. Nu is nog veel beter te zien dat hij een vrij luie speler is. Hij doet vaak echt geen stap teveel, en het erge is dat hij dat ook uitstraalt. Hij staat een beetje op het veld alsof hij denkt: "het zal allemaal wel, wat doe ik hier eigenlijk". Sorry maar ik moest even mijn gal spuwen

    Over de wedstrijd, tja tweede helft goede druk, maar dan zie je dat je (helemaal zonder Berg) geen echte afmakers heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een zwak heb voor powel maar zijn rendement is te laag. Toch jammer want volgens mij is het een gouden kerel
    pi_63666009
    Zat vrijdag ook weer eens in de Euroborg. Leuke wedstrijd gezien waarin Grunn voorin gewoon net te kort kwam. Powel kon het in zijn eentje gewoon niet belopen en de passing was net te slordig. Op zich vond ik het als team wel goed staan, je merkt wel dat er al jaren continuiteit in zit ondanks de vele aan- en verkopen. Erg prettig om een ploeg aan het werk te zien die wel van elkaar weet wat ze doen. Dat was een dag later helaas wel anders.

    Nadelen: Ingang 1 en 3 kwartier stilstaan op P3. (ja ik had gewoon op de fiets moeten gaan )
    pi_63668894
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef MaxPower het volgende:
    Nadelen: Ingang 1
    Zing je ook mee?
    pi_63669002
    Nee, maar heb nog wel 40 cent gedoneerd aan de GF.
    pi_63669038
    Blijf je toch lekker hier Max
    pi_63669127
    Ach ik kom al zolang bij FCG, alleen omdat het steeds uitverkocht was in de Euroborg was het de laatste jaren wat lastiger. Ben in het Oosterpark zo vaak heen geweest dat is niet meer te tellen.
    pi_63669293
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef MaxPower het volgende:
    Nee, maar heb nog wel 40 cent gedoneerd aan de GF.
    .
    Alle beetjes helpen..

    De Sport tot Twee
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63669726
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef VBVFV het volgende:
    lovre ..... Ik vind hem sowieso al enorm teruggevallen sinds lindgren weg is. Toen was er iemand die het vuile werk opknapte en hoefde hij niet veel te doen. Nu is nog veel beter te zien dat hij een vrij luie speler is.
    Tja.. Als je dan ook nog Matthijs in de basis zet die steeds een stap te laat is en opbouwend ook helemaal niets toevoegd.. Je ziet dat Lovre dan teveel naar achter gaat lopen. Maar ik vind Lovre vooral de laatste 3 wedstrijden matig speelt, hij loopt teveel naar achter, heeft teveel balverlies maar vooral het bedienen van de spitsen vind ik tegenvallen. Hij heeft te weinig goede dieptepassen, en door zijn vele balverlies creeert hij ook te weinig een man meer situatie.. Hij moet snel weer beter gaan voetballen, want hij heeft natuurlijk wel de nodige concurrentie op die positie. Ik zou Andersson daar wel eens willen zien spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63670104
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef MaxPower het volgende:
    Ach ik kom al zolang bij FCG, alleen omdat het steeds uitverkocht was in de Euroborg was het de laatste jaren wat lastiger. Ben in het Oosterpark zo vaak heen geweest dat is niet meer te tellen.
    Dat zeg ik, dan blijf je daar toch lekker
    pi_63670894
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef MaxPower het volgende:
    Nee, maar heb nog wel 40 cent gedoneerd aan de GF.
    Ik zeg: een tweedehands theedoek en een stift van samen 40 cent kopen en daar dan 'fuk heaureven' opschrijven. Neem je die mee naar het stadion en heeft Max een heuse anti-SCH actie gefinancieerd.
    pi_63670969
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 1 december 2008 @ 17:02:31 #265
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63672463
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef Cruoninga het volgende:

    [..]

    Ik zeg: een tweedehands theedoek en een stift van samen 40 cent kopen en daar dan 'fuk heaureven' opschrijven. Neem je die mee naar het stadion en heeft Max een heuse anti-SCH actie gefinancieerd.
    pi_63673216
    quote:
    Marcus Berg wil zich verder ontwikkelen

    GRONINGEN - Ondanks dat hij dit seizoen minder denderend speelt dan voorheen, blijft Marcus Berg scoren voor FC Groningen. Trainer Ron Jans en Berg zelf denken dat de spits zich nog verder moet ontwikkelen.

    In dit seizoen staat Berg op acht goals in dertien wesdtrijden. De Zweedse spits zit echter niet lekker in zijn vel. Dieptepunt was de rode kaart tegen Willem II.

    Vorig jaar, tijdens zijn debuut, viel de voor 3,2 miljoen van IFK Gothenburg overgekochte spits nog op door zijn scoringspercentage. Berg maakte 15 doelpunten in 25 competitiewedstrijden voor FC Groningen.

    Berg wil eraan werken om het team weer te tonen wat hij waard is. Hij is niet van plan in de winterstop naar een andere club over te stappen.



    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 1 december 2008 @ 18:30:28 #267
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63674576
    "Jah" .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63674778
    Hij heeft wel wat met het woordje Ja inderdaad
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63675066
    Best wel een lekker ding toch. Vind je niet venom?
    pi_63675186
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
    Best wel een lekker ding toch. Vind je niet venom?
    Jammer dat hij niet bij Heerenveen speelt he..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63675226
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 18:59 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Jammer dat hij niet bij Heerenveen speelt he..
    Zij hebben Vayrynen al.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63675380
    Marcus

    Wel een leuk item.

    Voor de mensen die items over Berg leuk vinden even een ongegeneerde spam van eentje die ik zelf heb gemaakt.
    (wel een jaar oud, bij de presentatie)

    niet op de voice-over letten
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63675598
    Nice.

    Je bent journalist?
    Of journalist in opleiding?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63675674
    Wel in opleiding gemaakt ja.

    Ik ben inmiddels free-lancer, maar dat loopt nog niet als een trein.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 1 december 2008 @ 19:24:42 #275
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63675795
    Die voice over
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_63676060
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 19:24 schreef Sef het volgende:
    Die voice over
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    niet mijn ding
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63676871
    Huntelaar dus naar Madrid..

    Nou, het wachten is op het eerste (veel te lage) bod op Marcus Berg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63677571
    Nog even en ze hebben meer Nl'ers dan Barcelona in de jaren '90 [/off-topic]

    Berg gaat niet weg. Dat zeiden ze vandaag nog op TV Noord.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63677688
    Uhuh, ze zeggen zoveel...

    Tja, dan maakt Ajax maar 3/4 van het bedrag van Huntelaar over...
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      maandag 1 december 2008 @ 20:33:02 #280
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63677807
    Inderdaad dan kan Berg dat wel hebben gezegd, maar zodra Nijland een bod van 20 miljoen binnen krijgt, moet ik dat nog zien.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 1 december 2008 @ 20:35:53 #281
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63677894
    Voor zo'n bedrag moet je hem ook gewoon laten gaan. De scouting heeft genoeg opvolgers in het vizier...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63677953
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef The_Verve het volgende:
    Voor zo'n bedrag moet je hem ook gewoon laten gaan. De scouting heeft genoeg opvolgers in het vizier...
    Kan Ajax beter dat lijstje kopen voor een paar miljoen.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      maandag 1 december 2008 @ 20:41:29 #283
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63678083
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    Kan Ajax beter dat lijstje kopen voor een paar miljoen.
    Of zelf scouts in dienst nemen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63678576
    Oh.. nu begin ik hem toch wel een beetje te knijpen wat betreft Berg .
    Het lijkt wel een beetje op de vorige winterstop met Lindgren. Dat joch zei in een interview dat hij niet weg zou gaan bij Groningen en vertrekt diezelfde week nog naar Ajax.

    Enige positieve; we weten het nu op tijd (al een maand vóór de winterstop) en wellicht kunnen er al voorzorgsmaatregelen worden genomen.
    pi_63678712
    Pak Berg alvast maar in.
      maandag 1 december 2008 @ 21:04:44 #286
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63678857
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
    Pak Berg alvast maar in.
    Doe die 20 miljoen maar in kleine coupures.
    Strik eromheen?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63678887
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef Ephemera het volgende:
    Het lijkt wel een beetje op de vorige winterstop met Lindgren. Dat joch zei in een interview dat hij niet weg zou gaan bij Groningen en vertrekt diezelfde week nog naar Ajax.
    Berg heeft in geen enkel interview beweerd hoe dan ook in Groningen te blijven. Hij houdt altijd een slag om de arm. Ook in dit laatste blijft hij 'normaal gesproken' bij FCG...
    pi_63678967
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
    Pak Berg alvast maar in.
    Maak maar vast een gifje.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63679027
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Berg heeft in geen enkel interview beweerd hoe dan ook in Groningen te blijven. Hij houdt altijd een slag om de arm. Ook in dit laatste blijft hij 'normaal gesproken' bij FCG...
    Nou.. ik vind hem nu toch al iets standvastiger dan in andere interviews (waar hij inderdaad altijd een behoorlijke slag om de arm hield.. iets wat mij nogal stoorde).
    Hij zegt zelfs 'ábsoluut te dénken dat hij blijft'.
    Vind ik al heel wat hoor.
    pi_63679067
    Geef het rekeningnummer maar alvast aan Madrid, dan kan Madrid 15 miljoen direct aan jullie overmaken...
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_63679164
    Als Berg weggaat, dan kan Groningen blij zijn dat de scandinavische competities juist voorbij zijn, er zijn al weer wat nieuwe talenten voorhanden die nog in vorm zijn

    De topscorer van Zweden (Patrik Ingelsten) zal wel niet lukken, die is te gewild momenteel. Cesar Santin misschien? Of Veigar Gunnarsson (Ijslander uit de noorse competitie), of 1 van de 2 Finse top-scorers Aleksandr Kokko of Henri Myntti (en die laatste kan ook nog verdedigen, dus die past beter bij Heerenveen ;-)
    pi_63679312
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Ephemera het volgende:

    [..]

    Nou.. ik vind hem nu toch al iets standvastiger dan in andere interviews (waar hij inderdaad altijd een behoorlijke slag om de arm hield.. iets wat mij nogal stoorde).
    Hij zegt zelfs 'ábsoluut te dénken dat hij blijft'.
    Vind ik al heel wat hoor.
    Ben ik met je eens, maar toch. Berg is heel anders dan Lindgren. Die verkondigde kort voor zijn transfer nog doodleuk dat Ajax een kutclub is (ok, met iets andere woorden ). Dat heeft Berg nooit gedaan. Wat dat betreft hoeven we ons niet rijker te rekenen dan we zijn.
    pi_63679622
    GVD ik wil niet dat de voorhoede van Ajax straks Suarez-Berg is!
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63679677
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
    GVD ik wil niet dat de voorhoede van Ajax straks Suarez-Berg is!
    Dat is wel ernstig ja..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63679705
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
    GVD ik wil niet dat de voorhoede van Ajax straks Suarez-Berg is!
    Ze hebben nog nooit samengespeeld hoor .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      maandag 1 december 2008 @ 21:31:05 #296
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63679815
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Ze hebben nog nooit samengespeeld hoor .
    So?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 1 december 2008 @ 21:38:32 #297
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63680120
    Ach als ze een goede opvolger halen, zal ik er niet rouwig om zijn als Berg voor 15 mln vertrekt.
    pi_63680357
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef Grulez het volgende:
    Ach als ze een goede opvolger halen, zal ik er niet rouwig om zijn als Berg voor 15 mln vertrekt.
    Ik ook niet. Maar ja, weer de joden...
      maandag 1 december 2008 @ 21:51:36 #299
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63680592
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Ik ook niet. Maar ja, weer de joden...
    Moeten ze Jans er wel bij nemen
    pi_63680618
    Is Jans ineens niet goed genoeg meer
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63680626
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')