Lul.quote:
Aandacht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat wil je nou weer met zo'n post bereiken?
Absoluutquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ehh... Klik
Ik vind Powel gewoon tekort komen, dat roep ik al veel langer.
Ieder zijn mening.
Vd Laak op rechts doet me denken aan Kuijt. Niet goed genoeg voor het centrum, ga jij maar op rechts staan en hard werken. (Het gaat Kuijt aardig af, dat wel.)quote:Ook niet mee eens, alleen hoort hij vanaf de zijkant te spelen en niet diep in de spits.
Met 6 mensen spelen? Dapperquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou dit wel eens willen zien:
-----------------------Femi---------------
---VD Laak--------------------------Levchenko
---------------------Andersson------------------
--------------Berg---------------Garcia--------
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef Barca het volgende:
Commentator zei dat AZ in de eerste helft het beste had van het spel. Niet mee eens! Tot de goal waren beide ploegen gelijkwaardig. Het doelpunt was het gevolg van een individuele (dekkings)fout. Na het doelpunt had Groningen een veldoverwicht (meer balbezit). Echter geen uitgespeelde kansen. Wel mogelijkheden op de 1 - 1.
In de 2e helft speelde fcG in mijn ogen veel te gehaast. Pompen of verzuipen. Het werd dus verzuipen. AZ gaf niks weg en counterde scherp.
Doet Heerenveen ook toch?quote:
En toen ging je met hem mee naar huis?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Prosac het volgende:
Oh, ik kan het ook niet nalaten om even een uitspraak van mijn achterbuurman te herhalen
"AH GODVERDOMME, MATTHIJS, ALS DIE MAN GOED SPEELT WORD IK HETERO"
na zijn wissel
"godzijdank vanavond weer een vent ontknapen"
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En toen ging je met hem mee naar huis?
Hey, was jij dat die voor mij stondquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Prosac het volgende:
Oh, ik kan het ook niet nalaten om even een uitspraak van mijn achterbuurman te herhalen
"AH GODVERDOMME, MATTHIJS, ALS DIE MAN GOED SPEELT WORD IK HETERO"
na zijn wissel
"godzijdank vanavond weer een vent ontknapen"
Definitely.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Neen, ik heb een uitnodiging van mijn vriendin. Hoewel dit wel een geniale homo is natuurlijk.
quote:
Iedere club zijn eigen homosupporter, heb je zijn nummer voor me?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Je weet je Heerenveenliefde dan altijd goed te verbloemen door alles wat Fries is uit te kafferen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedere club zijn eigen homosupporter, heb je zijn nummer voor me?
06-FCGROGAYquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedere club zijn eigen homosupporter, heb je zijn nummer voor me?
Je moet 'm nu niet storen, hij is bezig want Matthijs speelde slecht.quote:
Nooit het einde van de film verklappenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:15 schreef Karrs het volgende:
BTW: AZ wordt kampioen.
Kan ik het goddomme helpenquote:
Is mazzel, maar dit was een inkopper (hohohohahhah). Groningen komt negatief in de publiciteit, met eigen spelers (Berg) en die supporterstoestand, AZ wint gewoon alles. Dus dit was niet zo'n moeilijke voorspelling.quote:Ik zag zelf de bui ook al hangen hoor. Maar jij bent wel akelig goed in het voorspellen of niet. Volgens mij zit je al een paar wedstrijden lang goed met je voorspellingen.
neuhquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
Komt Noca hier eigenlijk nog wel eens?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Prosac het volgende:
"waaar zijn die klappers nou, waar zijn die klappers nou"
Volgens mij niet. Maar heb vannacht nog een heule tijd met hem staan kletsen, het gaat goed met hem hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:09 schreef SCH het volgende:
Komt Noca hier eigenlijk nog wel eens?
Dat nieuwe liedje op de melodie van "vamos mi sevilla" klinkt errug lekker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:50 schreef Grunner het volgende:
Maar de sfeer was wel erg goed vandaag
Eens,,quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:32 schreef The_Verve het volgende:
Wat bezielde Jans om met deze elf spelers aan deze wedstrijd te starten? Svejdik is een leuk alternatief wanneer De Roover en Hiariej niet inzetbaar zijn, maar natuurlijk geen rechtsback. Opa Matthijs mag nog niet spelen wanneer Ajilore zijn beide benen in het gips heeft. En Powel kan het niveau gewoon niet aan, maar dat zeg ik al ongeveer een jaar. Waarom niet starten met de spelers waarmee Groningen eindigde (behalve Svejdik en Meerdink)?
Moest ineens aan hem denken toen het hier over homo's gingquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar heb vannacht nog een heule tijd met hem staan kletsen, het gaat goed met hem hoor
quote:De wedstrijd tegen AZ stond voor ons in het teken van de jaarlijkse collecte. Bij alle ingangen werd er massaal gedoneerd. Wij zijn iedereen die een bijdrage heeft gegeven erg dankbaar. Een totaal bedrag is nog niet bekend. Dat kan helaas pas maandag. Wel al durven we te zeggen dat het record van vorig jaar(9.464 euro) overtroffen gaat worden.
Bron: GF
Onthoofd worden in de winterstop is ongelooflijk kut, maar 17 miljoen + dat het geen concurrent is is wel een f***ing goeie deal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:
Verschillende italiaanse media melden dat Fiorentina 17 miljoen wil neerleggen voor Berg.
Kampioenuh ole ole..quote:Luciano: "Groningen kan kampioen worden"
Tegen AZ ging FC Groningen vrij kansloos onderuit, maar volgens doelman Luciano da Silva kan de ploeg van trainer Ron Jans dit jaar nog gewoon kampioen worden. Dan mogen er echter geen spelers meer vertrekken.
"Iedereen kan van iedereen winnen en wij hebben al bewezen dat we een hoog niveau kunnen halen", zegt de Braziliaan tegenover Voetbal Magazine. "Tegen Ajax verloren we met 1-0, maar we waren zeker niet minder. Als er in de winterstop geen belangrijke spelers vertrekken, zou ik niet weten waarom we met FC Groningen niet de nieuwe kampioen van Nederland kunnen worden."
Naast de droom op een kampioenschap, heeft Luciano nog een droom. Opgeroepen worden voor de nationale selectie van Brazilië. "Ik zou er alles voor over hebben om bij de Selecao te kunnen horen. Dat wil ieder jongetje in Brazilië, hoe klein ook. Ik besef dat het op dit moment niet realistisch is, maar dromen mag toch? Als je geen dromen hebt, ben je dood."
Toch is het voor de doelman van Groningen, die tot zijn zeventiende opereerde als spits, niet enkel dromen. Hij denkt er serieus over na. "Nu ik bij FC Groningen speel en goede prestaties lever, sta ik steeds vaker in de kranten. Daardoor kom ik misschien wel in beeld bij de bondscoach. Ik ga er niet vanuit, maar ik hoop het wel."
Wil de 28-jarige Braziliaan echt kans maken op een uitnodiging, dan lijkt een transfer naar een echte topclub de enige mogelijkheid. Daar is de in Rio Branco geboren keeper echter niet mee bezig. "Net als bij Germinal Beerschot ben ik hier goed op mijn plaats en voel ik me gelukkig. Op dit moment is FC Groningen mijn niveau, mijn top. Het is mijn bedoeling ervoor te zorgen dat de mensen me hier nooit meer vergeten. En wat de toekomst brengt, zie ik later wel."
VP
Hehehequote:
Zing je ook mee?quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef MaxPower het volgende:
Nadelen: Ingang 1
quote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef MaxPower het volgende:
Nee, maar heb nog wel 40 cent gedoneerd aan de GF.
.
Tja.. Als je dan ook nog Matthijs in de basis zet die steeds een stap te laat is en opbouwend ook helemaal niets toevoegd.. Je ziet dat Lovre dan teveel naar achter gaat lopen. Maar ik vind Lovre vooral de laatste 3 wedstrijden matig speelt, hij loopt teveel naar achter, heeft teveel balverlies maar vooral het bedienen van de spitsen vind ik tegenvallen. Hij heeft te weinig goede dieptepassen, en door zijn vele balverlies creeert hij ook te weinig een man meer situatie.. Hij moet snel weer beter gaan voetballen, want hij heeft natuurlijk wel de nodige concurrentie op die positie. Ik zou Andersson daar wel eens willen zien spelen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef VBVFV het volgende:
lovre ..... Ik vind hem sowieso al enorm teruggevallen sinds lindgren weg is. Toen was er iemand die het vuile werk opknapte en hoefde hij niet veel te doen. Nu is nog veel beter te zien dat hij een vrij luie speler is.
Dat zeg ik, dan blijf je daar toch lekkerquote:Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef MaxPower het volgende:
Ach ik kom al zolang bij FCG, alleen omdat het steeds uitverkocht was in de Euroborg was het de laatste jaren wat lastiger.Ben in het Oosterpark zo vaak heen geweest dat is niet meer te tellen.
Ik zeg: een tweedehands theedoek en een stift van samen 40 cent kopen en daar dan 'fuk heaureven' opschrijven. Neem je die mee naar het stadion en heeft Max een heuse anti-SCH actie gefinancieerd.quote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef MaxPower het volgende:
Nee, maar heb nog wel 40 cent gedoneerd aan de GF.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik zeg: een tweedehands theedoek en een stift van samen 40 cent kopen en daar dan 'fuk heaureven' opschrijven. Neem je die mee naar het stadion en heeft Max een heuse anti-SCH actie gefinancieerd.
quote:Marcus Berg wil zich verder ontwikkelen
GRONINGEN - Ondanks dat hij dit seizoen minder denderend speelt dan voorheen, blijft Marcus Berg scoren voor FC Groningen. Trainer Ron Jans en Berg zelf denken dat de spits zich nog verder moet ontwikkelen.
In dit seizoen staat Berg op acht goals in dertien wesdtrijden. De Zweedse spits zit echter niet lekker in zijn vel. Dieptepunt was de rode kaart tegen Willem II.
Vorig jaar, tijdens zijn debuut, viel de voor 3,2 miljoen van IFK Gothenburg overgekochte spits nog op door zijn scoringspercentage. Berg maakte 15 doelpunten in 25 competitiewedstrijden voor FC Groningen.
Berg wil eraan werken om het team weer te tonen wat hij waard is. Hij is niet van plan in de winterstop naar een andere club over te stappen.
RTVNOORD
Jammer dat hij niet bij Heerenveen speelt he..quote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
Best wel een lekker ding toch. Vind je niet venom?
Zij hebben Vayrynen al.quote:Op maandag 1 december 2008 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet bij Heerenveen speelt he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 19:24 schreef Sef het volgende:
Die voice overniet mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Kan Ajax beter dat lijstje kopen voor een paar miljoen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef The_Verve het volgende:
Voor zo'n bedrag moet je hem ook gewoon laten gaan. De scouting heeft genoeg opvolgers in het vizier...
Of zelf scouts in dienst nemenquote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kan Ajax beter dat lijstje kopen voor een paar miljoen.
Doe die 20 miljoen maar in kleine coupures.quote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Pak Berg alvast maar in.
Berg heeft in geen enkel interview beweerd hoe dan ook in Groningen te blijven. Hij houdt altijd een slag om de arm. Ook in dit laatste blijft hij 'normaal gesproken' bij FCG...quote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef Ephemera het volgende:
Het lijkt wel een beetje op de vorige winterstop met Lindgren. Dat joch zei in een interview dat hij niet weg zou gaan bij Groningen en vertrekt diezelfde week nog naar Ajax.
Nou.. ik vind hem nu toch al iets standvastiger dan in andere interviews (waar hij inderdaad altijd een behoorlijke slag om de arm hield.. iets wat mij nogal stoorde).quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Grunner het volgende:
[..]
Berg heeft in geen enkel interview beweerd hoe dan ook in Groningen te blijven. Hij houdt altijd een slag om de arm. Ook in dit laatste blijft hij 'normaal gesproken' bij FCG...
Ben ik met je eens, maar toch. Berg is heel anders dan Lindgren. Die verkondigde kort voor zijn transfer nog doodleuk dat Ajax een kutclub is (ok, met iets andere woordenquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Nou.. ik vind hem nu toch al iets standvastiger dan in andere interviews (waar hij inderdaad altijd een behoorlijke slag om de arm hield.. iets wat mij nogal stoorde).
Hij zegt zelfs 'ábsoluut te dénken dat hij blijft'.
Vind ik al heel wat hoor.
Dat is wel ernstig ja..quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
GVD ik wil niet dat de voorhoede van Ajax straks Suarez-Berg is!
Ze hebben nog nooit samengespeeld hoorquote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
GVD ik wil niet dat de voorhoede van Ajax straks Suarez-Berg is!
So?quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit samengespeeld hoor.
Ik ook niet. Maar ja, weer de joden...quote:Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef Grulez het volgende:
Ach als ze een goede opvolger halen, zal ik er niet rouwig om zijn als Berg voor 15 mln vertrekt.
Moeten ze Jans er wel bij nemenquote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ja, weer de joden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |