abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2008 @ 12:11:34 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63640723
Toch denk ik niet dat Luciano snel naar het "buitenland" gaat, keepers zijn honkvast en zijn druistigheid zal veel clubs ook afschrikken. (net als de lengte)
  zondag 30 november 2008 @ 14:40:35 #252
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63643875
Dat artikel met Luciano in Voetbal Magazine kwam ietwat gedateerd op mij over. Niet vergeten dat het een maandblad is.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 30 november 2008 @ 16:27:37 #253
176916 Karrs
2007-2017
pi_63646045
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kampioenuh ole ole..
Hehehe

Nee, niet dit jaar. Dan hadden de wedstrijden tegen Ajax, NAC en zeker die tegen AZ gewonnen/gelijkgespeeld moeten worden.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_63664335
Wel opvallend dat alleen venom en the verve lovre slecht noemen. Ik vond die man ook weer eens dramatisch, ik heb me doodgeërgerd. 9 van de 10 keer dat ie de bal kreeg raakte hij hem kwijt. Ik vind hem sowieso al enorm teruggevallen sinds lindgren weg is. Toen was er iemand die het vuile werk opknapte en hoefde hij niet veel te doen. Nu is nog veel beter te zien dat hij een vrij luie speler is. Hij doet vaak echt geen stap teveel, en het erge is dat hij dat ook uitstraalt. Hij staat een beetje op het veld alsof hij denkt: "het zal allemaal wel, wat doe ik hier eigenlijk". Sorry maar ik moest even mijn gal spuwen

Over de wedstrijd, tja tweede helft goede druk, maar dan zie je dat je (helemaal zonder Berg) geen echte afmakers heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een zwak heb voor powel maar zijn rendement is te laag. Toch jammer want volgens mij is het een gouden kerel
pi_63666009
Zat vrijdag ook weer eens in de Euroborg. Leuke wedstrijd gezien waarin Grunn voorin gewoon net te kort kwam. Powel kon het in zijn eentje gewoon niet belopen en de passing was net te slordig. Op zich vond ik het als team wel goed staan, je merkt wel dat er al jaren continuiteit in zit ondanks de vele aan- en verkopen. Erg prettig om een ploeg aan het werk te zien die wel van elkaar weet wat ze doen. Dat was een dag later helaas wel anders.

Nadelen: Ingang 1 en 3 kwartier stilstaan op P3. (ja ik had gewoon op de fiets moeten gaan )
pi_63668894
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef MaxPower het volgende:
Nadelen: Ingang 1
Zing je ook mee?
pi_63669002
Nee, maar heb nog wel 40 cent gedoneerd aan de GF.
pi_63669038
Blijf je toch lekker hier Max
pi_63669127
Ach ik kom al zolang bij FCG, alleen omdat het steeds uitverkocht was in de Euroborg was het de laatste jaren wat lastiger. Ben in het Oosterpark zo vaak heen geweest dat is niet meer te tellen.
pi_63669293
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef MaxPower het volgende:
.
Alle beetjes helpen..

De Sport tot Twee
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63669726
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef VBVFV het volgende:
lovre ..... Ik vind hem sowieso al enorm teruggevallen sinds lindgren weg is. Toen was er iemand die het vuile werk opknapte en hoefde hij niet veel te doen. Nu is nog veel beter te zien dat hij een vrij luie speler is.
Tja.. Als je dan ook nog Matthijs in de basis zet die steeds een stap te laat is en opbouwend ook helemaal niets toevoegd.. Je ziet dat Lovre dan teveel naar achter gaat lopen. Maar ik vind Lovre vooral de laatste 3 wedstrijden matig speelt, hij loopt teveel naar achter, heeft teveel balverlies maar vooral het bedienen van de spitsen vind ik tegenvallen. Hij heeft te weinig goede dieptepassen, en door zijn vele balverlies creeert hij ook te weinig een man meer situatie.. Hij moet snel weer beter gaan voetballen, want hij heeft natuurlijk wel de nodige concurrentie op die positie. Ik zou Andersson daar wel eens willen zien spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63670104
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef MaxPower het volgende:
Ach ik kom al zolang bij FCG, alleen omdat het steeds uitverkocht was in de Euroborg was het de laatste jaren wat lastiger. Ben in het Oosterpark zo vaak heen geweest dat is niet meer te tellen.
Dat zeg ik, dan blijf je daar toch lekker
pi_63670894
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef MaxPower het volgende:
Ik zeg: een tweedehands theedoek en een stift van samen 40 cent kopen en daar dan 'fuk heaureven' opschrijven. Neem je die mee naar het stadion en heeft Max een heuse anti-SCH actie gefinancieerd.
pi_63670969
.
  maandag 1 december 2008 @ 17:02:31 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63672463
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ik zeg: een tweedehands theedoek en een stift van samen 40 cent kopen en daar dan 'fuk heaureven' opschrijven. Neem je die mee naar het stadion en heeft Max een heuse anti-SCH actie gefinancieerd.
pi_63673216
quote:
Marcus Berg wil zich verder ontwikkelen

GRONINGEN - Ondanks dat hij dit seizoen minder denderend speelt dan voorheen, blijft Marcus Berg scoren voor FC Groningen. Trainer Ron Jans en Berg zelf denken dat de spits zich nog verder moet ontwikkelen.

In dit seizoen staat Berg op acht goals in dertien wesdtrijden. De Zweedse spits zit echter niet lekker in zijn vel. Dieptepunt was de rode kaart tegen Willem II.

Vorig jaar, tijdens zijn debuut, viel de voor 3,2 miljoen van IFK Gothenburg overgekochte spits nog op door zijn scoringspercentage. Berg maakte 15 doelpunten in 25 competitiewedstrijden voor FC Groningen.

Berg wil eraan werken om het team weer te tonen wat hij waard is. Hij is niet van plan in de winterstop naar een andere club over te stappen.

RTVNOORD
  maandag 1 december 2008 @ 18:30:28 #267
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63674576
"Jah" .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63674778
Hij heeft wel wat met het woordje Ja inderdaad
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_63675066
Best wel een lekker ding toch. Vind je niet venom?
pi_63675186
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
Best wel een lekker ding toch. Vind je niet venom?
Jammer dat hij niet bij Heerenveen speelt he..
pi_63675226
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jammer dat hij niet bij Heerenveen speelt he..
Zij hebben Vayrynen al.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_63675380
Marcus

Wel een leuk item.

Voor de mensen die items over Berg leuk vinden even een ongegeneerde spam van eentje die ik zelf heb gemaakt.
(wel een jaar oud, bij de presentatie)

niet op de voice-over letten
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63675598
Nice.

Je bent journalist?
Of journalist in opleiding?
pi_63675674
Wel in opleiding gemaakt ja.

Ik ben inmiddels free-lancer, maar dat loopt nog niet als een trein.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 1 december 2008 @ 19:24:42 #275
231801 Sef
Karnemelk
pi_63675795
Die voice over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')