abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63458845
Even een karige TVP.

Treurige zondag die we maar vlug gaan vergeten.

Hopelijk valt het mee met de schorsing van Berg. Ik denk niet dat hij met zijn hoofd ergens anders zit, maar juist meer gefrustreerd is over zijn eigen spel, al heeft hij wel de schijn tegen op dit moment..
pi_63460021
Moi. Berg är lite dum.
pi_63460433
Malaise in het noorden.
pi_63460584
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Ephemera het volgende:
Hopelijk valt het mee met de schorsing van Berg.
Zou wel moeten. Zo zwaar vond ik de overtreding niet.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 23 november 2008 @ 21:26:52 #30
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63460979
Twee wedstrijden schorsing zal de KNVB toch altijd wel geven voor een directe rode kaart. Maar goed, iedereen zag het aankomen...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_63461074
Ik zie de samenvatting niet staan op eredlivisielive.
pi_63463255
Nou Berg heeft de laatste weken bij mij zn krediet wel verspeeld hoor. Geen bruibare ballen ok, maar meneer heeft een broertje dood aan zichzelf aanbieden en loopt alleen maar te zeiken en met zn armen te zwaaien. Hij kan zelf dan ook wat meer initiatief tonen. En dan in de 90e minuut, als je toch al 3-0 achter staat, zo je ploeg naaien als je weet welke wedstrijden eraan komen. Sukkel.

Verder...tja niks. Het was koud in Tilburg.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_63463414
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef Grunner het volgende:

[..]

Net als Ron Jans Leuk dat je thuis wint van Volendam, Sparta en De Graafschap, maar vooraf voorspelden de meesten al dat dit het resultaat zou gaan worden vandaag.
Dat je imho een clubicoon meteen al uitkotst na een verliespartij? Wat ben jij voor een supporter Of ben je te verwend ofzo

Slechte resultaten kunnen gebeuren, elk seizoen weer, maar blijf dan achter je team staan ipv ze uit te kotsen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_63463908
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dat je imho een clubicoon meteen al uitkotst na een verliespartij? Wat ben jij voor een supporter Of ben je te verwend ofzo

Slechte resultaten kunnen gebeuren, elk seizoen weer, maar blijf dan achter je team staan ipv ze uit te kotsen.
En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om een ? Dat heeft niks met verwend te maken, maar jans kan zijn team gewoon niet genoeg motiveren naar een uitwedstrijd toe. Hij geeft zelfs het slechte voorbeeld door vantevoren al te zeggen dat we komende vrijdag meer kans hebben dan vandaag. Nou euh sorry hoor, maar daar zakt mij de broek ook van af. En een clubicoon uitkotsen, hou wort eem, kritiek heet dat. Of mag dat ook al niet meer?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_63464705
tvp
Twinning = boring
  zondag 23 november 2008 @ 23:33:13 #37
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_63465633
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef clauwheee het volgende:

[..]

En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om een ? Dat heeft niks met verwend te maken, maar jans kan zijn team gewoon niet genoeg motiveren naar een uitwedstrijd toe. Hij geeft zelfs het slechte voorbeeld door vantevoren al te zeggen dat we komende vrijdag meer kans hebben dan vandaag. Nou euh sorry hoor, maar daar zakt mij de broek ook van af. En een clubicoon uitkotsen, hou wort eem, kritiek heet dat. Of mag dat ook al niet meer?
Mee eens!

Jans heeft, naar mijn mening, vandaag een wanprestatie geleverd als trainer zijnde. In plaats dat hij zijn spelers de huid vol scheld, blijft hij rustig zitten op zijn stoel met een uitdrukking op zijn gezicht van: 'Ach, kan gebeuren.' Ik zag Jonker, ondanks de 3-0 voorsprong, daar nog wel staan met zijn plu om aanwijzingen door te geven aan zijn spelers. Iets wat Jans ook had mogen doen, maar dan moet je niet gaan zitten en toekijken hoe je team een wanprestatie levert.

Mocht dit teveel kritek zijn, excusus.
  zondag 23 november 2008 @ 23:34:21 #38
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63465675
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik zag Hans Nijland net naast Ronald Koeman rustig in Camp Nou naar FC Barcelona - Getafe zitten kijken..
Eto'o scouten.
pi_63465795
Het stikte van de ME op het station. Ik kwam toevallig net iets voor die bewuste trein aan. Echt overdreven, er stond echt een busje of 10
  zondag 23 november 2008 @ 23:50:55 #40
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63466099
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Het stikte van de ME op het station. Ik kwam toevallig net iets voor die bewuste trein aan. Echt overdreven, er stond echt een busje of 10
Nee joh, je weet toch, er zitten voetbalsupporters in die trein, dat zijn allemaal randdebielen, criminelen en hooligans.

Iedereen in Tilburg al tegen de muur en in Groningen vol met je bek in de camera en je naam voluit zeggen.
  maandag 24 november 2008 @ 00:01:12 #41
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63466375
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja precies. Wat een onzinreactie van G_L. Laat staan dat hij Grunner kent.
pi_63467011
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:34 schreef Prosac het volgende:

[..]

Eto'o scouten.
Of Bojan Krkic, die past wel in het plaatje van jonge talenten die je met winst kunt doorverkopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63467513
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Of Bojan Krkic, die past wel in het plaatje van jonge talenten die je met winst kunt doorverkopen.
En past in het plaatje van de 'superspits' die komende winter komt. (als we de verhalen mogen geloven)
pi_63467520
-w00psz-
pi_63467813
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:02 schreef Sef het volgende:

[..]

En past in het plaatje van de 'superspits' die komende winter komt. (als we de verhalen mogen geloven)
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63470390
Eerlijk gezegd vond ik geen van beide ploegen veel beter dan de ander. Dat kwam ook terug in de statistieken percentage balbezit 48-52 geloof ik, schoten op het doel Willem II iets meer dan Groningen. Het verschil zat hem vooral in de effectiviteit. Willem II scoort gewoon 3 keer uit de eerste 3 kansen waardoor je tegen een onoverbrugbare achterstand aankijkt. Bij Groningen leek het wel of ze al overspelend de bal over de doellijn wilde spelen. Best nog wat goede kansen maar het leek alsof niemand vol durfde uit te halen. Als er een schot kwam was het een slap rollertje. Wat mij wel irriteerde was dat er zelfs in de 80ste minuut nog steeds te slap ingespeeld werd. Je zou zeggen dat je na 3 minuten in de sneeuw voetballen wel snapt dat de ballen hard ingespeeld moeten worden omdat ze anders stilvallen. Maar als je dat na 80 minuten nog niet doorhebt is dat toch wel triest . Naja uithuilen en tegen AZ vrijdag weer vol aan de bak. En Berg komt er wel weer, elke spits heeft wel eens een slechte periode. Hopelijk schud zijn schorsing hem weer wat wakker.
pi_63470522
we zijn het eerste kwartier goed geweest. Daarna kom je in een kwartier tijd op 3-0 achter en daarna hoeft willem 2 niet zonodig meer. In een kwartier tijd verloren wij de pot.
pi_63470744
Vrijdag naar Grunn - AZ Jammer dat Berg niet meedoet.
pi_63471890
Ik las gisteren ergens een artikel dat Groningen maar niet kan winnen als Berg niet scoort..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63472051
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik las gisteren ergens een artikel dat Groningen maar niet kan winnen als Berg niet scoort..
Terwijl hij zelden de openingstreffer maakte dit seizoen dacht ik. Ik hecht niet zoveel waarde aan dit soort negatieve statistieken. Die positieve zijn veel leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')