Zou wel moeten. Zo zwaar vond ik de overtreding niet.quote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Ephemera het volgende:
Hopelijk valt het mee met de schorsing van Berg.
Dat je imho een clubicoon meteen al uitkotst na een verliespartij? Wat ben jij voor een supporterquote:Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef Grunner het volgende:
[..]
Net als Ron JansLeuk dat je thuis wint van Volendam, Sparta en De Graafschap, maar vooraf voorspelden de meesten al dat dit het resultaat zou gaan worden vandaag.
En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om eenquote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat je imho een clubicoon meteen al uitkotst na een verliespartij? Wat ben jij voor een supporterOf ben je te verwend ofzo
![]()
Slechte resultaten kunnen gebeuren, elk seizoen weer, maar blijf dan achter je team staan ipv ze uit te kotsen.
Mee eens!quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om een? Dat heeft niks met verwend te maken, maar jans kan zijn team gewoon niet genoeg motiveren naar een uitwedstrijd toe. Hij geeft zelfs het slechte voorbeeld door vantevoren al te zeggen dat we komende vrijdag meer kans hebben dan vandaag. Nou euh sorry hoor, maar daar zakt mij de broek ook van af. En een clubicoon uitkotsen, hou wort eem, kritiek heet dat. Of mag dat ook al niet meer?
Eto'o scouten.quote:Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik zag Hans Nijland net naast Ronald Koeman rustig in Camp Nou naar FC Barcelona - Getafe zitten kijken..
Nee joh, je weet toch, er zitten voetbalsupporters in die trein, dat zijn allemaal randdebielen, criminelen en hooligans.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Het stikte van de ME op het station. Ik kwam toevallig net iets voor die bewuste trein aan. Echt overdreven, er stond echt een busje of 10
Ja precies. Wat een onzinreactie van G_L. Laat staan dat hij Grunner kent.quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En wie ben jij om gelijk conclusies te trekken? Alleen om een? Dat heeft niks met verwend te maken, maar jans kan zijn team gewoon niet genoeg motiveren naar een uitwedstrijd toe. Hij geeft zelfs het slechte voorbeeld door vantevoren al te zeggen dat we komende vrijdag meer kans hebben dan vandaag. Nou euh sorry hoor, maar daar zakt mij de broek ook van af. En een clubicoon uitkotsen, hou wort eem, kritiek heet dat. Of mag dat ook al niet meer?
Of Bojan Krkic, die past wel in het plaatje van jonge talenten die je met winst kunt doorverkopen.quote:
En past in het plaatje van de 'superspits' die komende winter komt. (als we de verhalen mogen geloven)quote:Op maandag 24 november 2008 00:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of Bojan Krkic, die past wel in het plaatje van jonge talenten die je met winst kunt doorverkopen.
quote:Op maandag 24 november 2008 01:02 schreef Sef het volgende:
[..]
En past in het plaatje van de 'superspits' die komende winter komt. (als we de verhalen mogen geloven)
Terwijl hij zelden de openingstreffer maakte dit seizoen dacht ik. Ik hecht niet zoveel waarde aan dit soort negatieve statistieken. Die positieve zijn veel leuker.quote:Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik las gisteren ergens een artikel dat Groningen maar niet kan winnen als Berg niet scoort..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |