quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Silentalarm volgens mij.quote:Op zondag 23 november 2008 16:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Die OP !![]()
Geniaal !!
Remlof lamawhehe
Zo nu eens even stemmen
Waar moest het ook alweer heen ?
quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
OOH MAAR GASTURBINE WEL.
Ik heb dit lijstje overigens niet gemaakt hoor, ik heb een leven
Mijn of Postmortumquote:Op zondag 23 november 2008 16:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Die OP !![]()
Geniaal !!
Remlof lamawhehe
Zo nu eens even stemmen
quote:Op zondag 23 november 2008 16:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Al is Fok! nog zo traag,
Broekpaling pakt de FIPO graag.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Even de correctie versie, en nogmaals, IK heb het niet bedacht:
[..]
props voor lijstquote:Op zondag 23 november 2008 16:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Die OP !![]()
Geniaal !!
Remlof lamawhehe
Zo nu eens even stemmen
Van vrijdagaaf tot zondag morgen ongeveerquote:
Er staat maar 1 zin in over mij.quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef Fascination het volgende:
Waarom reageert er niemand op m'n gedicht?
quote:Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Van vrijdagaaf tot zondag morgen ongeveer
Tussendoor even nieuwe energydrink in de koelkast pleuren en eten fixen
Ik heb hem niet gelezen waar is ie danquote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef Fascination het volgende:
Is dit een grap? Ik post hier al vanaf #1quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik er niet insta!quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef Fascination het volgende:
ik heb de nominatie lijst gemaakt + al gestemtquote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vorig topic.quote:Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gelezen waar is ie dan
Ja maar ik heb ook nog andere dingen te doenquote:Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat maar 1 zin in over mij.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is dit een grap? Ik post hier al vanaf #1
Volgens mij niet als je zo'n gedicht maakt....quote:Op zondag 23 november 2008 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook nog andere dingen te doen.
Als wraak gebruik ik de TR knop want dit is een duidelijk geval van clique vorming!quote:
Ja maar ..quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar ..
Soms moet ik gewoon mijzelf invullen !
Maar anyhow
Stemmen zijn verstuurd
Ik niet. Want dat staat er namelijk heulegaar niet meer.quote:Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik mocht weer wat drinken van FoK!
18, en nu al oudquote:Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
fok! is zo sloom dat ik hier jong zit te worden.
De baas, de fipo pakker, nooit is hij traag,quote:Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat maar 1 zin in over mij.
Mirre is effe naar der eigen huisje,quote:
Oh lol, ik zag database problemen dus ik ging ervan uit dat dat van dat drinken er ook nog stond.quote:Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet. Want dat staat er namelijk heulegaar niet meer.
Haha.quote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre is effe naar der eigen huisje,
zooi opzeggen enzo![]()
Ze was fucking () enthousiast over het huis
En we hebben al bijna non stop liggen batsen dus even rust is wel prima
Eigenlijk wel he?quote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh lol, ik zag database problemen dus ik ging ervan uit dat dat van dat drinken er ook nog stond.
Best wel een beetje een keiharde faal dus.
Dan zijn we heulergaar niet in 500quote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zie je in nummer 500. Dinsdag dus.![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 16:40 schreef Fascination het volgende:
De klb sc, de poel van dood en verderf.
De pimps en bitches komen er goed uit de verf.
Te beginnen met Broekpaling. Deze dude of dudin baggert naar grote lust, het lijkt wel of hij of zij nooit rust.
Breathtaking brengt iedereen het hoofd op hol, van seks heeft ze haar hoofd vol.
IQM heeft mooie praatjes maar kan ondanks niet ontkennen dat hij Breathtaking ook wel eens zou willen verwennen. Ook al wil hij het verhullen, Jude Law zal hij ook wel eens willen vullen.
Rickokun kan niet genoeg over tieten, kutjes en sletten praten, helaas vult hij met z’n zogenoemde vleesmansch geen gaten.
Sackboy heeft z’n meisjes het liefst strak en jong waarmee hij veel respect in klb sc bedwong.
Waar het gaat over voetbal, daar is gers. Hij studeert in Nijmegen, misschien kruisen daar onze wegen. Gaat het gesprek over homo’s of vrouwen dat klinkt hij soms hard, maar toch heeft hij een goed hart.
Emimich, de grote onbekende sluipmoordenaar. Hij doodt zijn prooi het liefst langzaam en sadistisch, het is heus waar.
Jordeeeh onze kleine grote man. Ondanks de sporadisch groffe taal die komt uit z’n mond, wist hij waar het hart van Allure_ zich bevond.
De_Ananas maakte faam door zijn aparte streken, voor zijn heerlijke ontbijtjes en worsten zijn we inmiddels bezweken.
4EverBlackEyed, de vrouw met ballen, die naar zo het lijkt nog voor geen een klb sc’er is gevallen.
Jos paalt die chickies zo hard als hij kan, toch schuilt er meer dan alleen grote praat achter deze man.
Kali_Mist is de dertigplusser in ons gezelschap. Ondanks dat zijn leeftijd anders zou vermoeden, laat hij zijn lust naar jong vlees graag voeden.
Noorsbloed, de trotse viking die iedere man tot moes slaat als het om Mirre gaat. Hij werkt op een station waar ik de naam van weet, maar als ik dat vertel stopt Noorsbloed eigenhandig een ananas in m’n reet.
BigKahuna is de man van de negerliedjes, hij behoort echter niet tot de mietjes. Hij is namelijk geschorst van school waardoor hij is uitgegroeid tot een soort klb sc symbool.
Bobby-B is de echte Hayden liefhebber. In de strijd om Breathtaking achtte hij zichzelf kanshebber al is gebleken dat die mogelijk niet opgaat maar niet getreurd hij heeft als het goed is zijn piem0l inmiddels al in z’n Amerikaanse vriendin gepleurd.
Gasturbine houdt wel van een rel, met z'n vriendin is het echter kommer en kwel. Hopelijk is alles nu goed en wel.
Maar die vliegt heulegaar niet meer!quote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het leven gaat hard.
Maar een neerstortende concorde harder.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
De baas, de fipo pakker, nooit is hij traag,
De snelste poster is het graag.
Vrouw of man? liever onbekend,
Het geslacht van BP word niet gekent.
Nergens is er een user met de F5 zo bekwaam,
Als onze BP, O prijs zijn naam.
Deze ster speelt wat af op zijn gitaar,
En toch om de 5 seconde ligt er een nieuwe post klaar.
Een rasechte KLB slowchat held,
Niet voor de faam en niet voor het geld.
Maar omdat het een baas is dag in en dag uit.
En daarmee is het gedichtje over ons aller Broekpaling uit
Waarom denk je dat ik het over een neerstortende had?quote:Op zondag 23 november 2008 16:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Maar die vliegt heulegaar niet meer!
Je was weer snellerquote:Op zondag 23 november 2008 16:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
GA JIJ IS FF MIJN GEDICHT BEZICHTIGEN!!!!
Ik heb helemaal geen hoofd vol seksquote:Op zondag 23 november 2008 16:40 schreef Fascination het volgende:
Te beginnen met Broekpaling. Deze dude of dudin baggert naar grote lust, het lijkt wel of hij of zij nooit rust.
Breathtaking brengt iedereen het hoofd op hol, van seks heeft ze haar hoofd vol.
IQM heeft mooie praatjes maar kan ondanks niet ontkennen dat hij Breathtaking ook wel eens zou willen verwennen. Ook al wil hij het verhullen, Jude Law zal hij ook wel eens willen vullen.
Rickokun kan niet genoeg over tieten, kutjes en sletten praten, helaas vult hij met z’n zogenoemde vleesmansch geen gaten.
Sackboy heeft z’n meisjes het liefst strak en jong waarmee hij veel respect in klb sc bedwong.
Waar het gaat over voetbal, daar is gers. Hij studeert in Nijmegen, misschien kruisen daar onze wegen. Gaat het gesprek over homo’s of vrouwen dat klinkt hij soms hard, maar toch heeft hij een goed hart.
Emimich, de grote onbekende sluipmoordenaar. Hij doodt zijn prooi het liefst langzaam en sadistisch, het is heus waar.
Jordeeeh onze kleine grote man. Ondanks de sporadisch groffe taal die komt uit z’n mond, wist hij waar het hart van Allure_ zich bevond.
De_Ananas maakte faam door zijn aparte streken, voor zijn heerlijke ontbijtjes en worsten zijn we inmiddels bezweken.
4EverBlackEyed, de vrouw met ballen, die naar zo het lijkt nog voor geen een klb sc’er is gevallen.
Jos paalt die chickies zo hard als hij kan, toch schuilt er meer dan alleen grote praat achter deze man.
Kali_Mist is de dertigplusser in ons gezelschap. Ondanks dat zijn leeftijd anders zou vermoeden, laat hij zijn lust naar jong vlees graag voeden.
Noorsbloed, de trotse viking die iedere man tot moes slaat als het om Mirre gaat. Hij werkt op een station waar ik de naam van weet, maar als ik dat vertel stopt Noorsbloed eigenhandig een ananas in m’n reet.
BigKahuna is de man van de negerliedjes, hij behoort echter niet tot de mietjes. Hij is namelijk geschorst van school waardoor hij is uitgegroeid tot een soort klb sc symbool.
Bobby-B is de echte Hayden liefhebber. In de strijd om Breathtaking achtte hij zichzelf kanshebber al is gebleken dat die mogelijk niet opgaat maar niet getreurd hij heeft als het goed is zijn piem0l inmiddels al in z’n Amerikaanse vriendin gepleurd.
Gasturbine houdt wel van een rel, met z'n vriendin is het echter kommer en kwel. Hopelijk is alles nu goed en wel.
Weet wat je zegt. De werkweek begint weer, dus het gaat weer wat sneller.quote:
Neenquote:Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha.![]()
![]()
Tot de vellen er bij hingen?
Baasquote:Op zondag 23 november 2008 16:40 schreef Fascination het volgende:
Ligt eraan of we het over de ochtend/middag hebben of dinsdag 23:59quote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet wat je zegt. De werkweek begint weer, dus het gaat weer wat sneller.
Meng, als alle userts er nog waren zaten we al dik tegen de 600.![]()
![]()
semi-baasquote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Baas
Oja: Liefdesperikelen van een kloon
quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ligt eraan of we het over de ochtend/middag hebben of dinsdag 23:59
Jups,quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je huisgenoten hebben nog kunnen slapen of niet?![]()
![]()
Het moment dat ik op invoeren drukte verwachtte ik al zoiets.quote:Op zondag 23 november 2008 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het over een neerstortende had?
Je ban is terug gedraaid zie ik ?quote:
Mien god wat een tekstquote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Baas
Oja: Liefdesperikelen van een kloon
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups,
Mijn ouders waren een weekend weg![]()
Hebben hun huis maar eens grondig misbruikt
Je begint me te kennen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:52 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Het moment dat ik op invoeren drukte verwachtte ik al zoiets.
Nee, dit is een illusie, je hebt weer aan de paddo's gezeten.quote:Op zondag 23 november 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je ban is terug gedraaid zie ik ?
Beste speller: Sackboyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Je moet de reacties eens lezenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Grootste baggeraar: Broekpaling
Mooiste UI: Paaskonijn
Beste knuffelpool: PM
Slechtste post:
[..]
Beste speller: Sackboy
Geilste knul: IQM, duh
Geilste wijf: Smart_Ass
Beste username: Bigkahuna
Beste reller: De_Ananas
Snelste poster: Broekpaling
Beste klaagbaak: 4EBE
Opent de beste topiques: Afcajos
Beste nieuwkomer: Skaff-A
Maakt de mooiste sc TT`s: IKZELF, godverdomme.
Meest diehard Klb-er: BobbyB
Post mooiste pics: Sackboy
Post mooiste paints: Rickokun
Gebruikt beste PI`s: Broekpaling (Behalve met iPhone)
Maakt de grappigste posts: Emimich (!)
Zeikt het hardst op de mods: Jordeeeh
Slechtste klb mod: /
Lijkt het meest op een lama: Zeker weten de_Ananas
Nouja, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
"Schat, de melk proeft vreemd"
[ afbeelding ]
Komop zeg, we weten toch allemaal dat dat remlof is?quote:Op zondag 23 november 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Slechtste post:
[..]
Tyf maar op, ik kom langer in de sc dan jij dus mag zeker stemmenquote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Komop zeg, we weten toch allemaal dat dat remlof is?
Of mag ik dat niet hard op zeggen?
Remlof lama takes over Fok!quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
daar was het eigenlijk ook voor bedoeldquote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet 't geilste wijfquote:Op zondag 23 november 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Slechtste post:
[..]
Waarom trekt jou avatar zijn gitaar af ?quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
daar was het eigenlijk ook voor bedoeld
quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jij niet?quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Remlof lama takes over Fok!
Alleen jammer dat ik hem niet meer mag posten
Als je nou een foto per pm stuurt dan nomineer ik jou als geilste wijfquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet 't geilste wijf?
Ik besta echt niet he.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Devvie het volgende:
[..]Blijft goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik heb op jou gestemt als geilste wijf.quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet 't geilste wijf?
Ik besta echt niet he.
Ga hier nou geen kankerbash verhaal van machen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef GasTurbine het volgende:
iPhone
HTC Touch HD
Báas.
http://www.htc.com/www/default.aspx
En dan de rechter![]()
Beam me up, silent.quote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemt als geilste wijf.
Silent kan dat beamen.
Nee laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als je nou een foto per pm stuurt dan nomineer ik jou als geilste wijf
Heeft dat met status te maken? want alleen dan snap ik hetquote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee laten we dat maar niet doen.
Jaaa maar de specificaties van de iPho...quote:Op zondag 23 november 2008 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga hier nou geen kankerbash verhaal van machen.
Ick ben blei met de aaifoon.
Hmm wel ik heb hem gemaakt.quote:
Omdat:quote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom trekt jou avatar zijn gitaar af ?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jaaa maar de specificaties van de iPho...bwhehehe.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm wel ik heb hem gemaakt.
En ik mocht hem niet meer posten.
Over anderen heeft hij niets gezegd ..
Maar ik neem aan dat hij zo flauw is dat een ander dan ook gelijk een maandban krijgt
Multipwn.quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm wel ik heb hem gemaakt.
En ik mocht hem niet meer posten.
Over anderen heeft hij niets gezegd ..
Maar ik neem aan dat hij zo flauw is dat een ander dan ook gelijk een maandban krijgt
quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Devvie het volgende:
[..]KANKER !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verslikte me in mijn drinken !
![]()
![]()
![]()
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ja goh, dat was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-ook-op-het-strafbankje-post.quote:
Is koeltoer...quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk bevestigen stelletje spelling nazi's
En ik ben een Viking.
Schelden hoort bij mijn geloof en cultuur !
Billenkoek!quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-ook-op-het-strafbankje-post.
Allerliefst schatgravertje, er staat twee keer dat ik het NIET bedacht heb.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Tyf maar op, ik kom langer in de sc dan jij dus mag zeker stemmen
Spelen ?quote:
hahahahaquote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
Devvie, je weet dat mods kunnen zien wat er in een post stond voordat je hem edit? En dat broekpaling hem gequoted heeft?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Spelen ?
Je bedoelt er vrijwillig eentje aanvragen
ja, ze wil niet aanpassenquote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
Devvie, je weet dat mods kunnen zien wat er in een post stond voordat je hem edit? En dat broekpaling hem gequoted heeft?
Het is niet aan jouw gerichtquote:Op zondag 23 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allerliefst schatgravertje, er staat twee keer dat ik het NIET bedacht heb.
Dus voor klachten meld je je maar bij de hogere autoriteiten!
Ooh jaaaaa bij nader inzien vind ik jou absoluut het geilste wijf hier Fas.quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt moet trouwens uit m'n gedicht.
quote:
al gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je de boel toch wat beter aandraaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Met mijn superzaad ..quote:Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
Kan een vrouw dubbel zwanger worden. Dus nog een keer na een week?
Ben bang dat onzer Viking er toe in staat is gezien dit weekend.
hier wordt het ook niet echt moeilijker van voor zequote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, ze wil niet aanpassenze controleren echt niet alles ofzo
maar op deze manier wel
Ik met sneeuw meestal een koud gevoel, kan aan mij liggen...quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef GasTurbine het volgende:
En met sneeuw krijg ik een warm gevoel van binnen maar dat kan ook van mijn incontinentie zijn jongungs.
IK HEB HET GEDAAN, TJEK DIE POSTquote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
hier wordt het ook niet echt moeilijker van voor ze
quote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met mijn superzaad ..
Ja dat kan zeker.
Waarschijnlijk breng ik een nieuwe generatie Noorse goden in leven
laat me je even helpenquote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
hier wordt het ook niet echt moeilijker van voor ze
OK DANKU NU MAAR HOPEN OP EEN GOEDE AFLOOPquote:Op zondag 23 november 2008 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK HEB HET GEDAAN, TJEK DIE POST
ik zou hier een coole quote van kunnen makenquote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jaaaaa bij nader inzien vind ik jou absoluut het geilste wijf hier Fas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
En dan na te gaan dat de helft nog een ban heeft.quote:Op zondag 23 november 2008 17:12 schreef Emimich het volgende:
Kanker wat een tempo hier, zelfs de PM's gaan langzamer..
quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef GasTurbine het volgende:
Ik drink nooit tijdens het lopen
Dorst hebben is een emotie,
die schakel je uit!
Het is natuurlijk ook een beetje geselecteerd op hoeveel de mensen daadwerkelijk posten hier, jij bent er niet zo veel. Geen verwijt natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Het is niet aan jouw gericht![]()
Ik snap het alleen niet dat er 10 mensne in staan die hier na mij bijgekomen zijn en dat die wel "stemrecht" hebben.
Dat doet me pijn in mijn klagende hart
quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik zou hier een coole quote van kunnen makenJe bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Inderzaad.quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
En dan na te gaan dat de helft nog een ban heeft.
Genietenquote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, wat was Ajax weer eens kut.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik zou hier een coole quote van kunnen makenJa kut voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
BKquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
What seems to be the officer, problem?
jij bent een kutuser.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 17:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jij bent een kutuser.
wij zijn niet te vergelijken.ZONDER QUOTE HADDEN WE HET NIET GEWETEN HEUR!!1!11!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Mirre komt straks weer +O
Woei !
Nog een nacht en ochtend te gaan !
Je krijgt geen foto van mijquote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ligt eraan wiens naam jij nu bij je PM intypt
quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Mirre komt straks weer +O
Woei !
Nog een nacht en ochtend te gaan !
Southparkquotes-breakerquote:Op zondag 23 november 2008 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
What seems to be the officer, problem?
ja moar weet je hoe kankerdom die padlarf isquote:Op zondag 23 november 2008 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ZONDER QUOTE HADDEN WE HET NIET GEWETEN HEUR!!1!11!!
Wtf?quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Southparkquotes-breaker
[ afbeelding ]
Just chilling
Traagheid.quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ja moar weet je hoe kankerdom die padlarf is
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
2e keer al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je krijgt geen foto van mij!
En ik had nog wel zo'n dorstquote:Kan geen verbinding maken
Firefox kan geen verbinding maken met de server op messages.fok.nl.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
[Emimichmodus]Ik wil niet dat je me uitscheldtquote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ja moar weet je hoe kankerdom die padlarf is
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
2e keer al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zijn allemaal jaloersquote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij kennen Mirre en NB de complete kamasutra van voor tot achter.
Jij beaamt nu best wel ergjes mijn stellingquote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
[Emimichmodus]Ik wil niet dat je me uitscheldt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/emimichmodus]
Kamasutra is voor beginnersquote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij kennen Mirre en NB de complete kamasutra van voor tot achter.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Cyberzone het volgende:
Tering, fok is niet vooruit te branden.. Net dikke stront door een trechter
Hfd 3.quote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kamasutra is voor beginners![]()
Wij schrijven ons eigen boek.
1001 manieren om Noren te bevredigen.
Hoofdstuk 1 : Zacht en teder
Hoofdstuk 2 : Hard en krachting
Hoofdstuk 3 : kankerhard neuken
Hoofdstuk 4 : fetish en rollenspel
Hoofdstuk 5 : Speeltjes en dergelijke
Hedde jij woleins dekke strunt deur unne trechter gestopt doan?quote:Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Cyberzone het volgende:
Tering, fok is niet vooruit te branden.. Net dikke stront door een trechter
Wil je ons boek eens inzien ?quote:
Waar is hij te koop?quote:
Ah joh, boek jij ook eens een succesjequote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jij beaamt nu best wel ergjes mijn stelling
Wel , 750 euro op mijn rekening nummer ..quote:
Wij hebben al een 14-delig boekquote:
Is allang overgemaakt, je loopt achterquote:Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel , 750 euro op mijn rekening nummer ..
En hij komt binnen 4 weken naar je toe
!quote:Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wij hebben al een 14-delig boek
die vanavond niet van pas gaat komenze is kwaad
Naaisquote:Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef Fascination het volgende:
Als Noorsbloed zo'n post plaatst dan komen er aantal bepaalde personen als een magneet op af.quote:Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb interesse!
Ja? Heb ze nog nooit ontmoet.quote:Op zondag 23 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is Green Day best aardig.
Enige punk die ik luister is Greenday, The Offspring en Paramore. De rest ken opkenkeren.quote:Op zondag 23 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is Green Day best aardig.
Ik smste even '' als we toch niks uberspeciaals gaan doen vanavond, moet ik dan perse door dat weer fietsen?'' waarop ik terug kreeg ''dan kom je maar niet''quote:
Echte liefde.quote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik smste even '' als we toch niks uberspeciaals gaan doen vanavond, moet ik dan perse door dat weer fietsen?'' waarop ik terug kreeg ''dan kom je maar niet''![]()
maar ik ben een lieverd en een romantisch woezeltje dus ze blijft hoogstens 3 smsjes geprikkeld
Ooh en dat mag niet?quote:Op zondag 23 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als Noorsbloed zo'n post plaatst dan komen er aantal bepaalde personen als een magneet op af.
Ja, maar die zijn zeldzaam meng.quote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef BigKahuna het volgende:
BP, zijn er momenten dat jij niet in de SC bent?
The Offspringquote:Op zondag 23 november 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Enige punk die ik luister is Greenday, The Offspring en Paramore. De rest ken opkenkeren.
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn zeldzaam meng.
DUDEquote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik smste even '' als we toch niks uberspeciaals gaan doen vanavond, moet ik dan perse door dat weer fietsen?'' waarop ik terug kreeg ''dan kom je maar niet''![]()
maar ik ben een lieverd en een romantisch woezeltje dus ze blijft hoogstens 3 smsjes geprikkeld
Haha, heb ze laatst ergens gevonden op m'n hardeschijf. Is wel is leuk na 3 jaar Metallica.quote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
The Offspring![]()
Man, man, man, dat heb ik vroeger veel geluisterd!
.....quote:
NOU INDERDAAD, DAT ISNIET NETJES VAN SKAFF-Aquote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
DUDE
Je weet toch dat je zulke dingen niet moet zeggen![]()
Dude ..quote:
Ik ben zeker niet interessant.. okequote:Op zondag 23 november 2008 17:33 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
Beste knuffelpool: Postmortum
Slechtste post: Emimich
Beste speller: Broekpaling fo sho
Geilste knul: NoelGallading![]()
Geilste wijf: BT, vanwege foto's.
Beste username: Jitzze (vanwege Jitze-Jaap)
Beste reller: De_Anas
Beste klaagbaak: Remlof, die heeft altijd wel wat te jenken
Opent de beste topiques: Joske
Beste nieuwkomer: We hebben geen goede nieuwkomers. Oke, Skaff-A, omdat ie op de meet komt
Maakt de mooiste sc TT`s: Devvie
Post mooiste pics: Geen idee wat z'n nickname is, maar deze: [ afbeelding ]
Post mooiste paints: RickoCunt
Gebruikt beste PI`s: Broekpaling
Maakt de grappigste posts: Niemand
Zeikt het hardst op de mods: De_Anas (omdat k niet op mezelf mag stemmen)
Slechtste klb mod: Die nieuwe flapdrol.
Lijkt het meest op een lama: Remlof
juist wel gevogelte...het is niet erg om te zeggen maar reden genoeg voor goedmaak sexquote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
DUDE
Je weet toch dat je zulke dingen niet moet zeggen![]()
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef Skaff-a het volgende:
IK WORD KANKERGEK VAN DAT SLOME KUTGEZEIK IK KAN NIET EENS FATSOENLIJK POSTEN
quote:Op zondag 23 november 2008 17:33 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
Bwehe!quote:Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
juist wel gevogelte...het is niet erg om te zeggen maar reden genoeg voor goedmaak sex
Agosjie....quote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef Skaff-a het volgende:
IK WORD KANKERGEK VAN DAT SLOME KUTGEZEIK IK KAN NIET EENS FATSOENLIJK POSTEN
quote:Op zondag 23 november 2008 17:33 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
Beste nieuwkomer: We hebben geen goede nieuwkomers. Oke, Skaff-A, omdat ie op de meet komt
En waarom ben ik niet de beste nieuwkomer?quote:Op zondag 23 november 2008 17:33 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet de beste nieuwkomer?
Vampirefreaks.comquote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker fok!
Dit ben ik dus en niet zon dikke emo
Ja het was in de zomer en Ja het was warm
[ afbeelding ]
Kom jij naar de meet?quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet de beste nieuwkomer?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker fok!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 17:38 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
[..]Het eens ook nooit goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
HAHAHAH, WAT EEN ALTO, LOLLEROMGSquote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker fok!
[ afbeelding ]
Ach, dat gebeurt de beste wel is.quote:
vampirefreaks?quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker fok!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |