abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63177301
Even voorstellen, ik ben z.o.z, ik ben door mijn meester aangemaakt om een flink probleempje op te lossen. Met de hulp van FOK!

ENORM lange tekst

btw; sommige fokkers weten mijn echte gebruikersnaam, svp niet posten ivm schoolgenoten die ook op FOK! zwerven.

'Klasgenoten? Dus het is een kalverliefde! PUB!! >>' Hier zit ik dus niet op te wachten, doe het dus ook niet.
Tot zover de huishoudelijke mededelingen.

Het verhaal

Ik heb het 'ziet ze het in me zitten'-topic gelezen, en heb daar een paar overeenkomsten gezien. Het begon allemaal aan het begin van het jaar. Ik ben in de onderbouw(2 jaar geleden) een keer blijven zitten, en was eindelijk in de grotemensenwereld bij ons op school. Zij, voor het gemak X genoemd, is vorig jaar blijven zitten. We hebben dus precies dezelfde leeftijd, in een klas met jongere klasgenoten. Door dat feit, ben ik vanaf de 3e week ongeveer met haar gaan praten. Van het een kwam het ander en in de klas waren we 'onafscheidelijk'.

Ik wil echt niet arrogant en popi jopi doen, maar omdat ik in een overwegend CM-klas zit, ben ik één van de 2 enige 'populairdere' jongens bij ons op school in de klas. Ik praat met iedereen en met meisjes heb ik nooit problemen gehad. In de klas ben ik 'de grappenmaker' en met gym ben ik de fanatiekste. Over sociaal contact hoef ik dan ook niet teleurgesteld te zijn, ik heb 'vrienden voor het uitkiezen'.

Terug naar X. Ze heeft hetzelfde profiel en heeft op 1 vak na precies dezelfde keuzevakken. 2 weken lang hebben we constant contact gehad en ging alles koek en ei. Het is een zeer sportief, slim meisje met een hoop 'inhoud'. We kunnen altijd een praatje maken en ook qua muziek zijn we het meestal eens. We kregen contact buiten school om. Ik begon geďntresseerd in haar te raken. Intresse veranderde in verliefdheid en verliefdheid veranderde in hartstocht. Dit is dus 'de eerste liefde' zoals ze dat zo mooi zeggen. En het mooiste was; itt vorige 'verliefdheden' wist ik nu zeker dat het andersom ook zo was. De blik in haar, mooie helderblauwe, ogen. De blik wanneer ze me zag. Sms'jes als ik met vrienden onder schooltijd aan het spijeblen was waar ik was. Alles ging goed.

Op een zonnige donderdag kreeg ik een smsje met de vraag of ik naar buiten kwam met haar en een vriendin van haar, en ik mocht mijn beste vriend (die is blijven zitten) meenemen. Ik bedacht me geen moment en stuurde terug dat ik er meteen aan kwam. En dat deed ik.

We spraken af voor haar sportclub en hebben daar met z'n 4'en een kwartier zonder wat te zeggen gestaan. Ik had mezelf al 7x denkbeeldig in elkaar geslagen tot ik de, nu ik eraan terugdenk geniale opmerking, 'Laten we wat te drinken halen?' maakte. Langzaam kwam het gesprek gelukkig weer op gang. We pakten een paar biertjes en ander gekleurd spul mee uit de super en zochten een afgelegen bankje op. We praatten en praatten, en alles leek voor de wind te gaan. Maar daar kwam ik mezelf weer tegen...

Iets na 10'en zei ze, terwijl het nog lekker warm was, dat ze het koud had. Ik keek haar een beetje aan met een blik van 'wat moet ik hier nou mee'. Een normale klasgenote zou ik meteen omhelsd hebben. Maar omdat ik het 'niet wilde verneuken' deed ik dat niet. Ze kwam dichterbij zitten en ik scheet in m'n broek. De zekerheid die ik altijd heb bezeten veranderde als sneeuw voor de zon in angstzweet. Nu ik eraan terugdenk krijg ik suďcidale neigingen van mijn eigen stupiditeit, maar dat terzijde.
Ik vroeg aan m'n vriend (no homo) of hij zijn handschoenen wilde afstaan, maar ze verzekerde dat het wel weer ging. Amper 5 minuten na die vraag, en een koortsachtig gesprek over negerts merkte ze op dat ze ijskoude vingers had. Ik was inmiddels alweer vergeten dat ze even daarvoor handschoenen afwees, en hield d'r hand dan toch eindelijk vast. Maar in plaats van dichterbij te gaan zitten en een hand over haar schouders te leggen liet ik los..

Amper 10 secondes na dat incident belde haar beste vriendin. Haar beste vriendin heeft een hekel aan alles met een hartslag en niemand mag haar. Zo ook mij niet. Desondanks mijn, soms hielenlikkerige gedrag om toch in de gratie te vallen bij haar, wilde ze me zosnel mogelijk van school zien verdwijnen. Tot dusver luisterde X daar niet naar, gelukkig. De heksenvriendin, hierna H, eiste dat we naar een café moesten komen. X was het daar neit mee eens en de 2 kregen bijna ruzie over de telefoon. Omdat je een meisje om half 11 niet over straat kan laten gaan, en ik niet bij haar vandaan wilde gaan, gaf ik haar een lift.

Eenmaal aangekomen (ik had een pet, dikke jas en geen geld bij me) ging ik niet naar binnen. Ik bleef met mijn vrind staan buiten, terwijl ze naar binnen liep. Amper 30 secondes later vroeg ze of we naar binnen wilden, maar ik weigerde. Ik wilde haar geen keuze tussen haar vriendin en mij laten maken, maar ik was gewoon niet gekleedt voor een cafébezoekje. Iets wat niemand voor mogelijk zou houden gebeurde, ze koos voor mij. We zaten weer samen, ditmaal voor een café. We hadden een 'filmzoenmoment en ik was al bij de 7e hemel voordat de poorten opengingen. Tot het hollywoodmoment werd verstoord door een chagerijnige stem. Het was H. Ze wilde 'even met X praten' en de 2 liepen ietswat verder.

In het resterende verloop gebeurde er vrij weinig. Ze moest na een half uur naar huis, en ik bracht haar dan ook. Ze was nog gewoon blij..

Mooi toch?

Die zaterdag sloeg echter een komeetgezwel ter grootte van de staat Texas in in mijn toekomst. Ik besloot een drankwedstrijdje met mijn vrienden te houden. Om 10 uur ging ze al slapen smste ze me. Rond half 1 zeiden m'n vrienden, het was inmiddels geen geheim meer dat we wat zouden krijgen, dat ik maar eens initiatief moest nemen. Ik stuurde haar het kanslooste berichtje wat je je ooit kan verzinnen waarin het eropneerkwam dat ze gewoon veel voor me betekent en dat ik wel meer wil. Ik kreeg geen reactie en de rest van de avond kan ik me amper herinneren.

Ben ik normaliter, vooral na een avondje tanken, een flinke vaste slaper, was dit deze keer niet het geval. Alsof ik door mijn onbewustzijn om 10 uur werd gewekt wsa het eerste waar ik aan dacht het smsje. Wát heb ik gedaan. Ik stuurde meteen een smsje dat ik het zo niet bedoelde, en dat ik flink van de wereld was.

Ik kreeg geen reactie en ik zat aan de tissues naast mijn mobiel. Om 12 uur kreeg ik dan toch eindelijk een smsje. Ze vroeg of ik op msn kwam, en dat deed ik. We hadden een gesprek waarin ik met mijn ballen bloot moest. Ik zei dat ze wel wat voor me betekent, en dat ik het eigenlijk wel gewoon meende, maar dat ik het verkeerd heb verwoord. Ze zei dat ze me geen valse hoop wilde geven, en wees me af. Ze vond het geen tijd voor een relatie en ze wist niet hoe ze moest reageren. Toch zei ze tot 4 keer toe dat 'wat niet is, nog kan komen'. We spraken af om het hele smsdebacle te vergeten en begonnen 'met een schone lei'.

De week erna ging als een sneltrein. We reden met elkaar mee om beurten na schooltijd en smsten 10 keer per dag. Die week spraken we af om naar de stad te gaan vrijdag. Ik wilde haar wat van 'mijn' chinees (geweldig eten) laten proeven en wederom ging haar vriendin (geen H) mee. Dit keer had ik geen vriend om bij te schuilen als ik even niet wist hoe ik het moest aanpakken en alles verliep gewoon goed. Tot we op een moment uit een winkel liepen, we waren alledrie doodop en we(eigenlijk X) besloten alvast naar huis te gaan. Het eten en het 'misschien-uitgaan' ging dus niet door. Ik dacht dat het gewoon aan haar lag, misschien was het de periode van de maand, misschien was ze ziekjes aan het worden.. etc etc.

Ik zat er toch mee in m'n maag, en ik merkte dat er wat aan de hand was. (Moet je een kauwgompje z.o.z? - Nee ik ben aan de lijn (knipoog). X: Nou er zitten amper calorieën in hoor ) Ik stuurde haar een smsje nadat ik haar thuisbracht waarin ik zei dat ze altijd bij me terecht kon, en dat ik dag en nacht beschikbaar voor d'r was, als ze ergens over wilde praten. Ik was bedroefd en ging half-depressief naar bed. Ik vroeg nog in het smsje of ze op MSN kwam, en dat ik dan wel wakker bleef. Ze zei nee en ik liet de computer aan staan om zielige liedjes te luisteren, terwijl ik mezelf in slaap snikte. -drama-

De volgende dag moest ze sporten, en ik was toevallig in de buurt omdat een paar van mijn beste vrienden in hetzelfde sportpark voetbalden. Ik heb even staan kijken maar omdat we een watergevecht hadden kon ik niet lang blijven. Ik smste na afloop van haar wedstrijd dat ik d;r heb zien spelen. Ik kreeg een kil smsje terug met waar ik dan stond, en wat ik daar deed. Ik reageerde maar ik kreeg geen reactie terug. Ik was ervan overtuigd dat ik teveel initiatief had genomen.

Sindsdien was de hellepoort geopend. VIJF weken lang heeft ze me genegeerd. Ik sloofde me uit in de klas met de rest van de klas, terwijl ze boos in een hoek van de klas naar me keek. Telkens als ik erover wilde praten keek ze de andere kant op en op smsjes, msnberichten reageerde ze niet. Ik was ten einde raad. Ik ging alleen nog met mijn beste vriend om en zegde voor de rest afspraken etc. af. Ik was niet vooruit te branden. M'n vrienden wisten gelukkig wat er aan de hand was en op een gegeven moment stonden ze met een filmpje voor de deur. We zijn toen nog uitgegaan en ze probeerden me even ergens anders aan te laten denken. Ik amuseerde me wel, maar zoals het woord al kut klinkt, daar bleef het bij. Amusement.

In de afgelopen vakantie had ik een feestje. Ze was ook uitgenodigd. Ze was iets later dan mij maar ik was met een meisje die vaak met onze vriendengroep uithangt. Ik zag haar killerblik en tegen mij zei ze maar koortsachtig 'hoi'. Vrienden van me zagen meteen wat er aan de hand was en trokken me mee de tuin in, even weg uit dezelfde woonkamer als X. Het meisje waar ik mee was, was echter een beetje een dom wicht. Ze vertelde me dat ze niet naar huis kon in dit donker, en zei dat ze niet werd gehaald. Ik móest haar wel thuisbrengen. een uur na mijn vertrek, stond ik weer bij het feestje. X was al vertrokken. Het feestje ging door tot 5 uur en voor het eerst kon ik weer een beetje lachen.

Ik was met een andere vriendin van X op de fiets en we gingen naar de macdonalds. (was toen 2 uur nogmaar). Ik deed een beetje gek toen het over de billenman/tietenmandiscussie ging en ik kreeg meteen, een directe opmerking naar mijn hoofd.'Zozo, dat vind X niet leuk hoor! Ik weet alles hoor!!'
Aangezien ze het blijkbaar toch wel wist, en deze vriendin mij niet haatte, vroeg ik haar waarom ze zo afstandelijk is. 'Je moet misschien meer initiatief nemen..'

Initiatief. Kolerewoord...

We waren bij het feestje tot 5 en de rest bleef daar slapen. Ik wees een overnachting af omdat mijn eigen bed beter ligt dan een 'designerbank' die sterke overeenkomsten heeft met een houten plank. Ik keerde dus naar huis. Wat voor magnifiek idee ik toen kreeg, is niet uit te leggen. Direct nadat ik thuiskwam besloot ik de zaak te onderzoeken en na te gaan. Ik wíst dat er wat op de bewuste 'staddag' was gebeurd, maar ik kon het nog niet plaatsen. Ik keek in mijn MSNgespreksgeschiedenis en ik schrok me de pestpleuris.

Op de staddag, amper 30 minuten na mijn 'je kan altijd bij me terecht-smsje', waar ik als antwoord op kreeg dat ze niet op msn kwam, heeft ze me 20 minuten lang zitten buzzeren. TWINTIG MINUTEN. ik lag toen al te maffen en iemand anders heeft de computer uitgezet, zonder te zeggen dat ik open gesprekken had uitstaan.
De volgende dag wist ik niet waar ik het moest zoeken. Eureka! Ik wist waar het aan lag waarom ze, toen al 2 weken, afstandelijk deed. Diezelfde middag nog, een dag na het feestje, sprak ze me weer aan op msn. Ze zei dat ze juist dacht dat ík afstandelijk deed. Ik zei tegen d'r dat dat nonsens is, omdat ik nog een stuk of 4 onbeantwoorde smsjes had verzonden. Blijkbaar was dat niet haar verwachte antwoord en de 3 weken daarna bleef het hetzelfde liedje. Ik had het verprutst....

Wat een kolerelap met tekst, en wat een kuteinde

Dat valt mee. Sinds vorige week gaat het steeds beter, en ze komt weer uit haarzelf naast me zitten. We kunnen weer praten en ik maak weer grapjes waar ze tenmisnte nu wel om lacht. Het is blijkbaar zo duidelijk dat ik een stuk of 9 smsjes heb gehad met mensens die vragen 'Is het weer goed tussen jou en X?!' Echter ben ik benieuwd of ik nog een 2e kans heb..

Ja leuk. En nu?!

Heb ik theorieën bedacht waarop het stuk kon zijn gegaan.

- Ze denkt dat ik een playertje ben,
- Ik moest het 2e smsje niet verzenden, ze heeft ze toch allebij pas 's ochtends, tegelijk, gelezen.
- H heeft lopen praten over me. Echter kan ik de omslag in haar gedrag niet verklaren toen we in de stad waren.
- Ee andere rede.. Namelijk: .... insert jullie theorieën.

Wat moet ik nu doen, en wat is er in godsnaam verkeerd gegaan tussen ons.. We waren volgens velen 'voorbestemd'. Ik weet dat ze me leuk vond, wat ik gehoord heb van vriendinnen, en mensen die ik niet kon wisten dingen, die wel bekend mogen zijn, die ik alleen haar heb verteld en waarmee ze heeft lopen opscheppen. Wat is de rede dat ze zo raar doet/deed.. Zou ik nog een kans maken?

*btw, aan reacties als: HET WORDT TOCH NIKS MEER!11!!!!1!!!11!1111!1!1 heb ik al helemaal niks.
z.o.z
pi_63177521
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef z.o.z het volgende:

-OP-

Ik zou er niet aan beginnen.

[ Bericht 95% gewijzigd door Snakey op 12-11-2008 23:32:36 ]
pi_63177735
Goed verhaal!

Ik denk dat zij het beste weet wat er aan de hand was.. maar of het slim is om het daar nog over te hebben?
Doe je best, ze vind je volgens mij wel een beetje leuk.

(Mss had ze honger, of kon ze niets leuks vinden tijdens het winkelen? Ik word dan ook altijd strontchagerijnig.. En waarom ze zo boos deed daarna, kwam wss door die buzzers ja. 20 minuten!)
  woensdag 12 november 2008 @ 23:34:41 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63177839
God damn, nooit van een samenvatting gehoord?

*Begint met lezen*

Misschien moet die docent je eens leren samenvatten dan

* Daadwerkelijk begint met lezen*
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:42:33 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63178057
Zucht. Gelezen.

Kinderachtig gedoe, forget haar.

Nee, werkelijk.
Huilen dan.
pi_63178085
Complimenten voor je schrijfstijl. Ik heb dit met interesse helemaal gelezen
pi_63178121
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:
Complimenten voor je schrijfstijl. Ik heb dit met interesse helemaal gelezen
I agree. Pas bij die Quote zag ik hoelang het verhaal eigelijk was, had ik echt niet door tijdens het lezen..

Wat denk je zelf TS.. word het wat met dit meisje?
pi_63178122
WTF, ik heb serieus een half uur nodig om dit te lezen.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:47:24 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63178161
ja ja het is wat zeg, een lange OP... we zijn niet blind dus daar hoeft verder ook niets over gezegd te worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 november 2008 @ 23:49:53 #10
163650 Greys
pi_63178225
Ik vond het wel een vermakelijk verhaal om te lezen

Als ik jou was zou ik de komende tijd gewoon even lekker veel aandacht aan haar besteden en goed opletten of ze dat wel waardeert. Het kan ook een meisje zijn dat niet weet wat ze wil (lastig, die vrouwen ) en dat ze je een beetje aan het lijntje houdt. Dus wel graag de aandacht wil, maar verder niets. Afstoten, aantrekken, afstoten... enz. Daar ga jij uiteindelijk helemaal gek van worden.
Dus laat je van je beste kant zien, maar als je na een tijdje merkt dat ze dan weer ijskonijnerig gaat zitten doen, dan zou ik er niet teveel moeite meer voor doen eerlijk gezegd. Anders blijf je aan de gang.
Ik bedoel... weken iemand doodzwijgen omdat er niet gereageerd werd op een 'buzzer' Ze had je ook gewoon de volgende dag even kunnen vragen waarom je niet reageerde. Overdreven gedoe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63178562
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef z.o.z het volgende:
Die zaterdag sloeg echter een komeetgezwel ter grootte van de staat Texas in in mijn toekomst. Ik besloot een drankwedstrijdje met mijn vrienden te houden.

[...]

Ik wees een overnachting af omdat mijn eigen bed beter ligt dan een 'designerbank' die sterke overeenkomsten heeft met een houten plank.
Hier moest ik toch even om lachen..

Leuk verhaal trouwens!

- Als haar vriendinnen opmerkingen gaan maken als 'dat zal ze niet leuk vinden om te horen', lijkt het me voor de hand liggend dat ze kenbaar gemaakt heeft aan haar vriendinnetjes dat ze in ieder geval een goeie dosis interesse heeft (of had).
- Dan rest nog maar 1 optie, gezien de interesse wederzijds is: Alle hosselregisters open!

Laat duidelijk merken dat het je serieus is en ze niet de volgende naam op het lijstje is.

Beter spijt van de poging die mislukt dan je af moeten vragen of het zou zijn gelukt.
Do your worst, for I will do mine..
  donderdag 13 november 2008 @ 00:04:17 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63178581
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Greys het volgende:

Als ik jou was zou ik de komende tijd gewoon even lekker veel aandacht aan haar besteden en goed opletten of ze dat wel waardeert. Het kan ook een meisje zijn dat niet weet wat ze wil (lastig, die vrouwen ) en dat ze je een beetje aan het lijntje houdt. Dus wel graag de aandacht wil, maar verder niets. Afstoten, aantrekken, afstoten... enz. Daar ga jij uiteindelijk helemaal gek van worden.
Dus laat je van je beste kant zien, maar als je na een tijdje merkt dat ze dan weer ijskonijnerig gaat zitten doen, dan zou ik er niet teveel moeite meer voor doen eerlijk gezegd. Anders blijf je aan de gang.
Ik bedoel... weken iemand doodzwijgen omdat er niet gereageerd werd op een 'buzzer' Ze had je ook gewoon de volgende dag even kunnen vragen waarom je niet reageerde. Overdreven gedoe
Niet mee eens.

Geen aandacht aan besteden gewoon je leven leven. Mochten de gevoelens wederzijds zijn dan komt ze wel terugkrabbelen.

Flauw gedoe.
Huilen dan.
  donderdag 13 november 2008 @ 00:18:55 #13
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_63178915
Nou ik heb je verhaal gelezen en werd door veel verschillende emotie's bevat. Hetgeen dat me een beetje verward achter heeft gelaten. Je vriendinnetje is in mijn ogen vrij duidelijk van een caliber dat er voor zorgt dar ze jongens om haar vinger wind en vervolgens heel hard laat vallen. Tot er een moment komt dat ze zich eenzaam voelt en je gebruikt ( als je geluk heb valt onder gebruiken ook enige vorm van sexuele handelingen. Maar achteraf word je dan toch weer mega hard gedumpt want dan heeft ze ineens een nieuw vriendje die ze leuker vind.

Oftewel : Late gaan !
pi_63179131
Mooi verhaal zeg! Je kan goed schrijven.

Morgen reageer ik inhoudelijk.
  donderdag 13 november 2008 @ 09:50:22 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63183025
Jezus wat een verhaal zeg. Klinkt me als het typische onzekere labiele tienermeisje in de oren. Als ze zonodig aandacht wil moet ze er zelf ook wat voor doen, en niet van die rare kunstjes uithalen met msn zoals dat buzzeren (wtf dat ook mag zijn ). Jullie moeten er gewoon eens face 2 face voor gaan zitten en alle kou uit de wereld hebben. Communiceren via msn/sms is niet de beste manier om je emoties over te brengen. Die wijze les heb ik een aantal jaar geleden ook geleerd .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 november 2008 @ 10:53:58 #16
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_63184667
Twee dingen:

1) Kap eens met het analyseren van iedere scheet die ze laat.
2) Op je knietjes voor een vrouwtje is nooit goed. Mocht je d'r ooit te pakken krijgen dan ga je daar last van krijgen. Jij stuurt toch drie sms'jes? Nou dan, wat nou afstandelijk? Ga niet teveel achter d'r aan lopen vangen, blijf je eigen ding doen, daar word je een stuk interessanter van. Dat houd niet in dat je je als een botte lul op moet stellen, maar wel dat je je eigen grenzen aangeeft. Mevrouw wil de koele kikker uithangen? Prima: veel plezier! Niet alleen zij, maar ook jij bent de moeite waard..

Succes... en vooral veel plezier
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_63184850
quote:
Als ik jou was zou ik de komende tijd gewoon even lekker veel aandacht aan haar besteden en goed opletten of ze dat wel waardeert.
Ik weet niet, maar ik vind persoonlijk zoiets heel twijfelachtig. Het idee popt gelijk in mij op dat als een vrouw onduidelijk is, ze eigenlijk niet wil maar het niet op een directe manier weet te brengen. De redenen waarom het contact verbroken werd vind ik tevens ook maar frappant. Je was dus gewoon een keertje dronken, stuurde een wat loze sms en vervolgens ging je de dag erna uitgebreid lopen excuseren ervoor? En ging ze jou even flink negeren?

Die uitspraak a la 'wat niet is, kan nog komen' is echt grootse onzin. Iets is er of is er niet. Het is héél zwart/wit in veel gevallen. Daarnaast is die opmerking van die vriendin ("Je moet misschien meer initiatief nemen!") ook wat manipulatief. Vrouwen denken veel en veel meer uit dan jij denkt. Waarschijnlijk moest die vriendin dat juist zeggen van haar.

Laat je geluk alsjeblieft niet afhangen van één zo'n onduidelijk wijf. En loop er alsjeblieft ook niet teveel achteraan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2008 11:16:37 ]
pi_63184915
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef AgLarrr het volgende:
Twee dingen:

2) Op je knietjes voor een vrouwtje is nooit goed. Mocht je d'r ooit te pakken krijgen dan ga je daar last van krijgen. Jij stuurt toch drie sms'jes? Nou dan, wat nou afstandelijk? Ga niet teveel achter d'r aan lopen vangen, blijf je eigen ding doen, daar word je een stuk interessanter van. Dat houd niet in dat je je als een botte lul op moet stellen, maar wel dat je je eigen grenzen aangeeft. Mevrouw wil de koele kikker uithangen? Prima: veel plezier! Niet alleen zij, maar ook jij bent de moeite waard..

Ik ben het wel opvallend vaak eens met AgLarr.
pi_63186794
Volgens mij is ze gewoon net zo onzeker als jij..
Ik zou zeggen, stuur haar een sms met de volgende tekst: 'Het was een serie misverstanden en ik was te onzeker om je te zoenen, die avond. Zie je niet dat ik stapelgek op je ben?'
Zoiets dus:P
Als ze daar niet op reageert, wil ze niks van je..
Daarna moet je dus ook geen flauwekul meer pikken...
  donderdag 13 november 2008 @ 12:44:55 #20
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_63187596
Als ik het verhaal hier zo lees hebben we te maken met een onzekere, wispelturige dame.

Wat je m.i. het beste kunt doen is wel interesse tonen, maar haar wel héél duidelijk je grenzen aangeven. Geloof me of niet, maar dat vinden veel vrouwen erg prettig (hoewel ze dat niet altijd direct laten merken). Wanneer zij dus vreemd reageert als jij zegt dat het helemaal niet zo is dat jij geen interesse toont, leg je haar rustig maar wel duidelijk uit hoe het zit.

Trekt ze dan nog niet bij (dat kan soms even duren), laat het gewoon zitten, dan is ze je gewoon niet waard.
Hope for the best, prepare for the worst.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:09:37 #21
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63188230
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
Zucht. Gelezen.

Kinderachtig gedoe, forget haar.

Nee, werkelijk.
Dacht ik ook... Sowieso, een relatie beginnen met iemand bij wie je in de klas zit (of direct mee samenwerkt) is nooit een goed idee... zeker niet als ze net zo onzeker als TS is...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63192379
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef cyberstalker het volgende:
Als ik het verhaal hier zo lees hebben we te maken met een onzekere, wispelturige dame.

Wat je m.i. het beste kunt doen is wel interesse tonen, maar haar wel héél duidelijk je grenzen aangeven. Geloof me of niet, maar dat vinden veel vrouwen erg prettig (hoewel ze dat niet altijd direct laten merken). Wanneer zij dus vreemd reageert als jij zegt dat het helemaal niet zo is dat jij geen interesse toont, leg je haar rustig maar wel duidelijk uit hoe het zit.

Trekt ze dan nog niet bij (dat kan soms even duren), laat het gewoon zitten, dan is ze je gewoon niet waard.
Ja, dat vind ik ook wel.

En mocht het niets worden, schrijf je er maar een boek over want ik heb het verhaal zonder mijn concentratie te verliezen gelezen, en daar heb ik over het algemeen moeite mee.
Voele joekel!
  donderdag 13 november 2008 @ 17:15:37 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_63195673
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:02 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik ben het wel opvallend vaak eens met AgLarr.
Great minds, same thoughts
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_63196388
bel haar als een echte vent in plaats van steeds lafjes te smsen
pi_63196459
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zou zeggen, stuur haar een sms met de volgende tekst: 'Het was een serie misverstanden en ik was te onzeker om je te zoenen, die avond. Zie je niet dat ik stapelgek op je ben?'
Juist gewoon meteen bang, duidelijk, dan is de reactie ook duidelijk zat.
Of althans, dat hoop je dan maar.

maar beter bellen en het dan zeggen dan SMS. Dat sms'en werkt blijkbaar niet.
pi_63196755
tvp, straks even reageren.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_63197084
Allereerst bedankt voor jullie complimenten. Goede dingen lezen op een forum waar je meteen omlaag wordt gehaald doet me goed.
Ik weet zelf ook dat het een best lang verhaal is, maar daar kwam ik eigenlijk ook pas achter nadat ik het laatste woord had getypt. Ik vond het gisteravond zelfs zolang dat ik typfouten e.d. er nog niet heb uitgehaald.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef SMutzskii het volgende:
Goed verhaal!

Ik denk dat zij het beste weet wat er aan de hand was.. maar of het slim is om het daar nog over te hebben?
Doe je best, ze vind je volgens mij wel een beetje leuk.

(Mss had ze honger, of kon ze niets leuks vinden tijdens het winkelen? Ik word dan ook altijd strontchagerijnig.. En waarom ze zo boos deed daarna, kwam wss door die buzzers ja. 20 minuten!)
Bedankt, laten we het ook hopen!

Mwah, als ze honger zou hebben gehad zou ze toch wel eerder naar de chinees willen, ipv eerder naar huis?
En van die buzzers kan je even boos om zijn, maar zij heeft zelf ook wel het verstand dat het niet mijn schuld is, als zij mij verzekerde dat ze niet online zou komen. Vrouwen...

[ Bericht 0% gewijzigd door z.o.z op 13-11-2008 18:35:45 ]
z.o.z
pi_63197154
quote:

Bedankt!

Tsja.. Ik denk dat ze zelf ook niet wist hoe ze met de zooi om moest gaan. Ze leest wanneer ze wakker wordt een smsje dat ik graag meer wil, maar in het 2e smsje staat dat het 'maar een grapje was'. Ergens kan ik het haar dan niet kwalijk nemen dat ze dan niet weet hoe ze moet doen. Des te meer als ze zelf óók meer wilt/wilde.
z.o.z
pi_63197225
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Bill_E het volgende:
Nou ik heb je verhaal gelezen en werd door veel verschillende emotie's bevat. Hetgeen dat me een beetje verward achter heeft gelaten. Je vriendinnetje is in mijn ogen vrij duidelijk van een caliber dat er voor zorgt dar ze jongens om haar vinger wind en vervolgens heel hard laat vallen. Tot er een moment komt dat ze zich eenzaam voelt en je gebruikt ( als je geluk heb valt onder gebruiken ook enige vorm van sexuele handelingen. Maar achteraf word je dan toch weer mega hard gedumpt want dan heeft ze ineens een nieuw vriendje die ze leuker vind.

Oftewel : Late gaan !
Integendeel: het is een meisje wat met maar een paar jongens omgaat, en dan vooral als vrienden. Daarom wist ik ook dat ze het wel in me zag zitten, ze maakte gekke, lieve versprekingen, ze staarde ongegeneerd dwars door de klas etc.
z.o.z
pi_63197264
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:50 schreef fathank het volgende:
Jezus wat een verhaal zeg. Klinkt me als het typische onzekere labiele tienermeisje in de oren. Als ze zonodig aandacht wil moet ze er zelf ook wat voor doen, en niet van die rare kunstjes uithalen met msn zoals dat buzzeren (wtf dat ook mag zijn ). Jullie moeten er gewoon eens face 2 face voor gaan zitten en alle kou uit de wereld hebben. Communiceren via msn/sms is niet de beste manier om je emoties over te brengen. Die wijze les heb ik een aantal jaar geleden ook geleerd .
Ze heeft zelf de voorzetjes gegeven (bijvb. het 'koud hebben') die ik verzuimde te scoren. Dat is iets wat ik mezelf dus niet ga vergeven.

Buzzeren is dat hinderlijke knopje wat iedereen gebruikt in groepsgesprekken om de computers van je gespreksgenoten te laten vastlopen. Als je een buzzer krijgt trilt je hele gespreksvenster.
z.o.z
pi_63197314
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef AgLarrr het volgende:
Twee dingen:

1) Dat is juist iets wat ik altijd vergeet te doen. Ik 'laat het altijd over me heen komen'. Ik zie wel wat er gebeurt. Daarom heb ik nu, en in het verleden, een paar flinke hints niet gezien, of onbewust ontweken.
2) Ben het volledig met je eens, hoe moeilijk dat ook soms kan zijn.
z.o.z
pi_63197464
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Dacht ik ook... Sowieso, een relatie beginnen met iemand bij wie je in de klas zit (of direct mee samenwerkt) is nooit een goed idee... zeker niet als ze net zo onzeker als TS is...
Dat valt wel mee in dit geval, omdat we allebij onze weg kunnen vinden in de klas. Daarnaast is ze, evenals ik niet zo'n type die de hele dag elkaar om de nek gaan hangen.
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als ze al niet weet wat ze met de situatie aanmoet, moet ik vooral dit niet doen,

Nogmaals bedankt, en excuus voor de korte reacties. Ik heb nogaal haast atm. Later vanavond kijk ik er nog een keer naar en leg ik even de situatie van de afgelopen 2 weken uit, alsmede een opmerking die ze maakte waar ik best van schrok.
z.o.z
pi_63198136
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:37 schreef z.o.z het volgende:
alsmede een opmerking die ze maakte waar ik best van schrok.
Ja leuk zo'n cliffhanger.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63198190
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik kom vanavond wel weer even langs hier
pi_63204379
Ik wil weer terug naar school en 15 zijn...

Heerlijk zo'n onschuld en naiviteit

TS: sms niet zoveel met die muts en laat haar maar naar je toe komen...
succes
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_63207637
quote:

[..]

Ik zit nog in spanning
pi_63207717
Jezus gast, elke stap die iemand maakt analyseer je 15 keer.
Misschien is dat wel je probleem.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63208911
quote:

[..]

Valt wel mee, ze vindt dat ik vaak 'klote-opmerkingen' maak. Eigenlijk heeft ze nog gelijk ook.
z.o.z
pi_63208944
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:35 schreef Pritt het volgende:
Jezus gast, elke stap die iemand maakt analyseer je 15 keer.
Misschien is dat wel je probleem.
Jezus gast, je bent niet de eerste die het zegt en als je het goed had gelezen is dat dus niet mijn probleem.
z.o.z
pi_63209034
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef z.o.z het volgende:

[..]

Valt wel mee, ze vindt dat ik vaak 'klote-opmerkingen' maak. Eigenlijk heeft ze nog gelijk ook.
Vertel, watvoor opmerkingen maak je dan zoal? Tegen haar, of in het algemeen?
pi_63209269
Of dit iets gaat worden weet ik niet, maar ben wel blij om 'ns een keer een puber te zien die vrijwel foutloos een verhaal kan opschrijven.
pi_63263830
We hadden laatst een msngesprek, waarin we een beetje terugkeken op wat er die dag was gebeurd. Tot ze ineens begon over hoe ik bij de kluisjes tegen d'r deed.

Zoals ik eerder al zei, ben ik niet impopulair bij ons op school, en ik wordt dan ook door best wel veel mensen gegroet op de gang. Soms zeg ik gewoon gedag terug maar op andere momenten probeer ik nog even een lolletje te maken, en zeg dan bijvoorbeeld: Ken ik jou?+knipoog. Zo ook, uit automatisme omdat ik niet echt wist hoe ik moest reageren na een paar weken radiostilte, tegen haar. D'r gezicht vertrok meteen en ik probeerde nog wat te redden door over iets anders te beginnen, maar het was denk ik alweer te laat.

8 uur later kwam ze op msn en toen ik een gesprek begon zei ze dat 'ik haar toch niet wilde kennen'. Ik bekende dat het gewoon een grapje was, en 'dat ik haar echtwel wil kennen'. Ik kreeg een kat terug in de vorm van: 'Waarom maak je dan altijd zulke hatelijke kloteopmerkingen?' Ik wilde het goedpraten maar uiteraard had zij haar standpunt al ingenomen.

Dit gebeurde 3 weken geleden.

Deze week:
Deze week ging het tot donderdag weer beter. Donderdag was ik niet op school, waarop ze op msn onmiddelijk naar me toekwam 'waar ik was'. En dat terwijl ik maar 1 uur les met haar zou hebben. Dat voelt toc op de een-of-andere manier wel lekker. Gemist worden

Enfin; vrijdag sloeg de welbekende bom in. Die dag was ik al te laat omdat ik door rood was gereden terwijl ik bij iemand aan zijn scooter hing, waarna ik 60 euro boete heb gekregen. Ik kwam dus later op school en alle plekken waren al vergeven, behalve de plek naast haar grootste vijand. Ik voelde en zag een paar hatelijke blikken mijn kant opgaan van X en voelde de bui dus al hangen.

Ik zorgde ervoor dat ik eruit werd gestuurd en ging dus op de gang zitten. (wat ik al niet voor d'r overheb ) Op de gang kwamen 2 andere, leuke en aardige, meisjes bij me zitten. Omdat ik blijkbaar, en ik weet het van mezelf, zoveel mogelijk wil flirten sloofde ik me een beetje uit. Van het ene op het andere moment zat er één op m'n schoot en lachten we best hard. Zó hard, dat de leraar ons kwam waarschuwen waar ik zojuist bij was uitgestuurd. Ik wilde snel opstaan maar ik voelde al 2 lichtblauwe ogen vanuit de klas in mijn zij steken.
Het is nog een wonder dat ze met me omgaat..

Die avond sloegen 2 atoombommen in. Ik was dronken, en niet zo'n klein beetje ook. De vrienden waar ik en X altijd mee omgaan hadden niet afgesproken maar m'n eigen, 1-jaar-jongere vriendengroep wel. In dat gezelschap waren we bij een meisje thuis, die ook weet van mij en X. Rond 11 uur lag ze op me en rond half 12 stonden we zoenend op de gang. Aangezien die vrienden klootzakken kunnen zijn hebben ze het de volgende dag meteen over de msn, telefoon en misschien zelfs rooksignalen verteld aan iedereen die wilde luisteren. Ik ben benieuwd of ze het ook 'weet'.

Waarom ben ik zo'n klootzak?

* excuus voor de schrijfstijl van deze keer, maar ik ben net wakker en voel me alsof ik door een paar vrachtwagens ben overreden.
z.o.z
pi_63263891
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Vertel, watvoor opmerkingen maak je dan zoal? Tegen haar, of in het algemeen?
Heb het net een beetje proberen uit te leggen, maar m'n mond heeft mij wel eens vaker in problemen gebracht. Ik maak altijd wel een paar opmerkingen waarvan je denkt: moet dat nou?

Fysiek stel ik niks voor, maar verbale ruzies weet ik meestal ook wel te 'winnen'. dat heeft me blijkbaar een lagere drempel gegeven om iets te zeggen waar ik het niet mee eens ben.
z.o.z
pi_63265889
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:16 schreef z.o.z het volgende:
Waarom ben ik zo'n klootzak?
Waarom verontschuldig je jezelf voor wie je bent? Ik zie echt niet in wat je fout doet, eerlijk gezegd. Je kloot wat aan met andere meisjes omdat je toch geen hoogte van haar kunt krijgen. Het lijkt me ook echt zo'n typisch, doodvermoeiend wijf waarbij je nooit iets goed kunt doen. Stop met streven naar die goedkeuring, doe wat jijzelf leuk vindt en niet wat je denkt dat zij leuk vindt.
pi_63268248
Volgens mij is ze stapel op je en superonzeker iig denkt ze dat je een onbereikbare liefde voor haar bent (als ik het zo lees).. Ik denk toch dat je eens een directe benadering moet proberen.
Zeg haar maar dat je haar erg leuk vindt en dat schijnt bedriegt ofzo..en dat je rondkloot omdat je niet weet wat je met haar aanmoet, maar dat je haar zeker een serieuze kans wil geven..
Of anders iets in de trant van dat je ook onzeker bent ook al lijk je een hele bink.. (Je kwetsbaar opstellen, doet het vaak goed (y) )
Is dat wat, denk je?
  zondag 16 november 2008 @ 19:35:53 #46
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_63269970
Serieus, die meid moet zich niet zo ontzettend aanstellen en jij moet je niet zoveel van haar aantrekken...
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_63292574
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Volgens mij is ze stapel op je en superonzeker iig denkt ze dat je een onbereikbare liefde voor haar bent (als ik het zo lees).. Ik denk toch dat je eens een directe benadering moet proberen.
Zeg haar maar dat je haar erg leuk vindt en dat schijnt bedriegt ofzo..en dat je rondkloot omdat je niet weet wat je met haar aanmoet, maar dat je haar zeker een serieuze kans wil geven..
Of anders iets in de trant van dat je ook onzeker bent ook al lijk je een hele bink.. (Je kwetsbaar opstellen, doet het vaak goed (y) )
Is dat wat, denk je?
Ik denk ook dat X je leuk vind, maar idd erg onzeker is. En dan wordt ze alleen maar onzekerder als je zulke dingen doet.

Als je haar echt wilt, moet je zulke dingen niet meer doen.. en toch je best voor haar gaan doen. En bovenstaande is wss ook een goed idee.
  maandag 17 november 2008 @ 16:50:00 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63292715
Klassiek voorbeeld van je eigen ruiten ingooien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63296471
Wacht maar totdat je straks een relatie met der hebt, dan wordt het nog veel erger vriend. Ze is nu al vrij egoistisch.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')