Ooh jaaaaa bij nader inzien vind ik jou absoluut het geilste wijf hier Fas.quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt moet trouwens uit m'n gedicht.
quote:
al gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je de boel toch wat beter aandraaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Met mijn superzaad ..quote:Op zondag 23 november 2008 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
Kan een vrouw dubbel zwanger worden. Dus nog een keer na een week?
Ben bang dat onzer Viking er toe in staat is gezien dit weekend.
hier wordt het ook niet echt moeilijker van voor zequote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, ze wil niet aanpassenze controleren echt niet alles ofzo
maar op deze manier wel
Ik met sneeuw meestal een koud gevoel, kan aan mij liggen...quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef GasTurbine het volgende:
En met sneeuw krijg ik een warm gevoel van binnen maar dat kan ook van mijn incontinentie zijn jongungs.
IK HEB HET GEDAAN, TJEK DIE POSTquote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
hier wordt het ook niet echt moeilijker van voor ze
quote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met mijn superzaad ..
Ja dat kan zeker.
Waarschijnlijk breng ik een nieuwe generatie Noorse goden in leven
laat me je even helpenquote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
hier wordt het ook niet echt moeilijker van voor ze
OK DANKU NU MAAR HOPEN OP EEN GOEDE AFLOOPquote:Op zondag 23 november 2008 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK HEB HET GEDAAN, TJEK DIE POST
ik zou hier een coole quote van kunnen makenquote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jaaaaa bij nader inzien vind ik jou absoluut het geilste wijf hier Fas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
En dan na te gaan dat de helft nog een ban heeft.quote:Op zondag 23 november 2008 17:12 schreef Emimich het volgende:
Kanker wat een tempo hier, zelfs de PM's gaan langzamer..
quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef GasTurbine het volgende:
Ik drink nooit tijdens het lopen
Dorst hebben is een emotie,
die schakel je uit!
Het is natuurlijk ook een beetje geselecteerd op hoeveel de mensen daadwerkelijk posten hier, jij bent er niet zo veel. Geen verwijt natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Het is niet aan jouw gericht![]()
Ik snap het alleen niet dat er 10 mensne in staan die hier na mij bijgekomen zijn en dat die wel "stemrecht" hebben.
Dat doet me pijn in mijn klagende hart
quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik zou hier een coole quote van kunnen makenJe bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Inderzaad.quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
En dan na te gaan dat de helft nog een ban heeft.
Genietenquote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, wat was Ajax weer eens kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |