Echte liefde.quote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik smste even '' als we toch niks uberspeciaals gaan doen vanavond, moet ik dan perse door dat weer fietsen?'' waarop ik terug kreeg ''dan kom je maar niet''![]()
maar ik ben een lieverd en een romantisch woezeltje dus ze blijft hoogstens 3 smsjes geprikkeld
Ooh en dat mag niet?quote:Op zondag 23 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als Noorsbloed zo'n post plaatst dan komen er aantal bepaalde personen als een magneet op af.
Ja, maar die zijn zeldzaam meng.quote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef BigKahuna het volgende:
BP, zijn er momenten dat jij niet in de SC bent?
The Offspringquote:Op zondag 23 november 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Enige punk die ik luister is Greenday, The Offspring en Paramore. De rest ken opkenkeren.
Inderdaadquote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn zeldzaam meng.
DUDEquote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik smste even '' als we toch niks uberspeciaals gaan doen vanavond, moet ik dan perse door dat weer fietsen?'' waarop ik terug kreeg ''dan kom je maar niet''![]()
maar ik ben een lieverd en een romantisch woezeltje dus ze blijft hoogstens 3 smsjes geprikkeld
Haha, heb ze laatst ergens gevonden op m'n hardeschijf. Is wel is leuk na 3 jaar Metallica.quote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
The Offspring![]()
Man, man, man, dat heb ik vroeger veel geluisterd!
.....quote:
NOU INDERDAAD, DAT ISNIET NETJES VAN SKAFF-Aquote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
DUDE
Je weet toch dat je zulke dingen niet moet zeggen![]()
Dude ..quote:
Ik ben zeker niet interessant.. okequote:Op zondag 23 november 2008 17:33 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
Grootste baggeraar: Broekpaling
Mooiste UI: Paaskonijn
Beste knuffelpool: Postmortum
Slechtste post: Emimich
Beste speller: Broekpaling fo sho
Geilste knul: NoelGallading![]()
Geilste wijf: BT, vanwege foto's.
Beste username: Jitzze (vanwege Jitze-Jaap)
Beste reller: De_Anas
Snelste poster: Broekpaling
Beste klaagbaak: Remlof, die heeft altijd wel wat te jenken
Opent de beste topiques: Joske
Beste nieuwkomer: We hebben geen goede nieuwkomers. Oke, Skaff-A, omdat ie op de meet komt
Maakt de mooiste sc TT`s: Devvie
Meest diehard Klb-er: BobbyB
Post mooiste pics: Geen idee wat z'n nickname is, maar deze: [ afbeelding ]
Post mooiste paints: RickoCunt
Gebruikt beste PI`s: Broekpaling
Maakt de grappigste posts: Niemand
Zeikt het hardst op de mods: De_Anas (omdat k niet op mezelf mag stemmen)
Slechtste klb mod: Die nieuwe flapdrol.
Lijkt het meest op een lama: Remlof
juist wel gevogelte...het is niet erg om te zeggen maar reden genoeg voor goedmaak sexquote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
DUDE
Je weet toch dat je zulke dingen niet moet zeggen![]()
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef Skaff-a het volgende:
IK WORD KANKERGEK VAN DAT SLOME KUTGEZEIK IK KAN NIET EENS FATSOENLIJK POSTEN
quote:Op zondag 23 november 2008 17:33 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
Maakt de mooiste sc TT`s: Devvie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |