quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ja.quote:Op zondag 23 november 2008 03:34 schreef Edwinuss het volgende:
Is Sackboy geband ?
In KLB?quote:Op zondag 23 november 2008 04:19 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Wat zijn de maintopics hier? Ik zou een rondleiding op prijs stellen.
JA MAN ECHT VET GEZELLIYYYquote:Op zondag 23 november 2008 04:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IS HET HIER NOG EEN BEETJE GEZELLIG2!@1!@!21@211@@12121212![]()
![]()
![]()
Lees even dat gedicht van Sackboy (quote:Op zondag 23 november 2008 04:24 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
In KLB-SC.
quote:
Vragen met een diep psychologische inhoud om 4:49, altijd tricky.quote:Op zondag 23 november 2008 04:46 schreef Maki-maki. het volgende:
En hoe voel jij je daaronder?
Ja, wees maar trots op je pauperigheid. Dat kunnen alleen ware paupers.quote:Op zondag 23 november 2008 05:31 schreef Emimich het volgende:
Voor ik ga slapen wil ik nog even iedereen laten mee genieten van de prachtige pwn in dit topic!![]()
Post hier wetenschappelijke/filosofische activiteiten!
quote:Op zondag 23 november 2008 05:42 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ja, wees maar trots op je pauperigheid. Dat kunnen alleen ware paupers.
ik vond hem wel leukquote:Op zondag 23 november 2008 05:42 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Ja, wees maar trots op je pauperigheid. Dat kunnen alleen ware paupers.
Yeahh, Ik ben gister niet uit geweest en ik lag om 12 uur in bed. Dus ik ben zo niet-brak als het maar kanquote:
Nou, eigenlijk was het me nog niet heel duidelijk neequote:Op zondag 23 november 2008 11:46 schreef McFearless het volgende:
Mensen, misschien was het jullie al eerder opgevallen, maar ik verveel me.
quote:
Je bent lekker bezig jaquote:Op zondag 23 november 2008 11:48 schreef McFearless het volgende:
Leuke reeks zo, gaat lekker, niks mis mee.
Nog 40 minutenquote:Op zondag 23 november 2008 11:45 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, tijd voor voetbal en bier enzo, jeweettoch.
LUL.quote:Op zondag 23 november 2008 11:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het me nog niet heel duidelijk nee
quote:
Omdat jij m'n reeks vernagel met een van je waardeloze posts.quote:Op zondag 23 november 2008 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Waarom nou weer gelijk zo confronterend
minder zuipen, meer neukenquote:Op zondag 23 november 2008 11:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goed is anders, ik voel me zwaar verkankerd.
quote:Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat jij m'n reeks vernagel met een van je waardeloze posts.
quote:Op zondag 23 november 2008 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
JAAAA ZO'N REISJE LANGS DE REIN REIN REIN....
Dat is ONZ.quote:Op zondag 23 november 2008 12:00 schreef Skaff-a het volgende:
Ja of nee?
En maar zeiken dat wij niks toevoegen.
Idd, die pauper lama moet maar eens ergens anders zn bangemiddelde op gaan halen ofzo.quote:Op zondag 23 november 2008 12:00 schreef Skaff-a het volgende:
Ja of nee?
En maar zeiken dat wij niks toevoegen.
Bangemiddelde!quote:Op zondag 23 november 2008 12:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Idd, die pauper lama moet maar eens ergens anders zn bangemiddelde op gaan halen ofzo.
Zelfs in ONZ mag de kwaliteit wel wat hogerquote:
Ja, en dit KLBquote:
Omdat dit KLB SC is.quote:Op zondag 23 november 2008 12:03 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom duren die bans meteen zo lang?
Omdat remlof kut is.quote:Op zondag 23 november 2008 12:03 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom duren die bans meteen zo lang?
Wiezo?quote:Op zondag 23 november 2008 12:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
hij heeft mijn permban wel ingetrokken
PWN!!!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 12:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje, ik had laatst ook een ban![]()
Alleen ik wist niet dat je een mailtje moest sturen voordat hij opgeheven word![]()
BEN IK GVD 2 DAGEN TE LANG GEBAND
Ik weet hetquote:
Hij dacht dat ik een kloon van NG was omdat NG hier weleens fokt.... en dat zei ik.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef postmortum het volgende:
ik snap alleen niet waarom die gebanden geen kloon aanmaken en dan zo'n ip uit Saudi-Arabië pakken
Al die moeite om een kloon te makenquote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef postmortum het volgende:
ik snap alleen niet waarom die gebanden geen kloon aanmaken en dan zo'n ip uit Saudi-Arabië pakken
KLOON ALERTquote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij dacht dat ik een kloon van NG was omdat NG hier weleens fokt.... en dat zei ik.
Na een dag hard zeuren kreeg ik m`n zin
Pics ?quote:Op zondag 23 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb gisteren mn auto in de vangrail geparkeerd
Vertel!quote:Op zondag 23 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
Maar daar heurt het heul niet!quote:Op zondag 23 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
pm wilt Amy batsen.quote:
jaquote:
Nou ja, eeuhquote:
Het was dan ook niet de bedoeling om daar te parkerenquote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar daar heurt het heul niet!
Jitze rijd in een Panda.quote:Op zondag 23 november 2008 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, eeuh
Ik reed op de snelweg. En er waren 4 banen. En de baan langs de vangrail lag alleen maar ijs. En door een windvlaag kwam ik met 1 wiel op het ijs terecht en toen begon mn auto een beetje te slippen.
Niet?quote:Op zondag 23 november 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was dan ook niet de bedoeling om daar te parkeren
nu even niks meerquote:
Ik heb liever dat je me geen vragen stelt.quote:
Ok, maar waarom dan?quote:Op zondag 23 november 2008 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me geen vragen stelt.
quote:
Pwn.quote:Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik zit bij de anti ford k hyves_____
mods die de grappen users afpakkenquote:
luier/druppel autoquote:Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik zit bij de anti ford k hyves_____
Ik vind een fiat multipla nog erger eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mensen er in durven te rijden.
Sowieso is zij echt een slechte modquote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
mods die de grappen users afpakken
vet, waarom?quote:Op zondag 23 november 2008 12:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
hij heeft mijn permban wel ingetrokken
Het is de lelijkste auto die er zo een beetje rondrijdquote:
Echt ongelofelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het is de lelijkste auto die er zo een beetje rondrijd![]()
En alsnog zie je bijna in elke straat wel 1tje staan
Het is een vrouwen-auto...quote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maak er een topic van.quote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef Skaff-a het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!!!! ik heb een pauper op msn waar ik nu half ruzie mee heb omdat hij NG de hele tijd
belachelijk maakt achter z`n rug om. Ik heb dat gehoord en het is bijna tot slaande ruzie gekomen maar uiteindelijk trok hij zich terug. Maar terzake, deze jongeman is 17 en heeft een vriend die ook 17 is en ze zeiden na die ruzie heel cool '' Ja hier krijg je spijt van want wij hebben jou niet nodig om wiet te halen'' en meer van zulks praat.
Nu heb ik deze knullen op msn en die paupers vragen me elke dag, evenals nu, of ik wiet voor ze wil halen en dat het maar een grapje was
MSN-quotes komen nog.
Post die quotesquote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef Skaff-a het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!!!! ik heb een pauper op msn waar ik nu half ruzie mee heb omdat hij NG de hele tijd
belachelijk maakt achter z`n rug om. Ik heb dat gehoord en het is bijna tot slaande ruzie gekomen maar uiteindelijk trok hij zich terug. Maar terzake, deze jongeman is 17 en heeft een vriend die ook 17 is en ze zeiden na die ruzie heel cool '' Ja hier krijg je spijt van want wij hebben jou niet nodig om wiet te halen'' en meer van zulks praat.
Nu heb ik deze knullen op msn en die paupers vragen me elke dag, evenals nu, of ik wiet voor ze wil halen en dat het maar een grapje was
MSN-quotes komen nog.
Henk timmerquote:
Hij is het beuquote:
Keepert van Feyenoordquote:
Ik heb eigenlijk nooit zin in tering.quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij is het beu
''nah weetj de laatste tijd de hele tijd dit gekanker heb k ook egt geen zin meer in de teering''
En toen offlineomdat ik geen wiet voor hem haal
quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij is het beu
''nah weetj de laatste tijd de hele tijd dit gekanker heb k ook egt geen zin meer in de teering''
En toen offlineomdat ik geen wiet voor hem haal
datzelfde probleem heb je ook met Marokkanenquote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat maakt WEL uit, want dan is het:quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maak niet uit. Het ding blijft kut.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt WEL uit, want dan is het:
1. een kut auto.
2. een auto waarin nog kut wordt gereden ook.
Ik denk die grafkop van feyenoordquote:
Dat komt doordat het een vrouwenauto isquote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt WEL uit, want dan is het:
1. een kut auto.
2. een auto waarin nog kut wordt gereden ook.
Met een giga grote reet.quote:Op zondag 23 november 2008 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat komt doordat het een vrouwenauto is
zoeen beyonce reetquote:
Hij heeft het over de keeper van feyenoord, en ajax moet tegen azquote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef Silentalarm het volgende:
Schatgraver waar kijk je ajax? Op tv of via stream?
Beyoncequote:
Dit is een grap toch?quote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef Silentalarm het volgende:
Schatgraver waar kijk je ajax? Op tv of via stream?
Dat zei ik netquote:Op zondag 23 november 2008 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat komt doordat het een vrouwenauto is
Je fok!t naakt?quote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Skaff-a het volgende:
Even mezelf nog lekkerder maken d.m.v. douchen, aankleden en zulks
Punthoofd.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Agiath het volgende:
BRAK BRAK BRAK
Voetbalwedstrijd compleet gemist, ontzettend verslapen
Kingsen en Tequila ---> mijn hoofd
Tequilaquote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Agiath het volgende:
BRAK BRAK BRAK
Voetbalwedstrijd compleet gemist, ontzettend verslapen
Kingsen en Tequila ---> mijn hoofd
quote:Op zondag 23 november 2008 12:53 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
Ochtendjasquote:
Ik heb in Januari pas weer school.quote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef Schatgraver het volgende:
manggg ik moet nog zoveel voor schule doen maar ik heb geen zin
een ford ka terreinwagenquote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens, er bestaat ook nog een Ford Ka STREET![]()
![]()
![]()
![]()
En je had nog een andere faalversie
Dus jij bent nu fulltime fokker?quote:Op zondag 23 november 2008 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb in Januari pas weer school.
Werkenquote:
Daar geef ik je ook gelijk inquote:
Wie niet ?quote:
Jah de Ford Ka-nker,quote:Op zondag 23 november 2008 12:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens, er bestaat ook nog een Ford Ka STREET![]()
![]()
![]()
![]()
En je had nog een andere faalversie
Nee, ik heb een super stage.quote:Op zondag 23 november 2008 12:57 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Dus jij bent nu fulltime fokker?
Ssjtquote:
Tila is fucking lekkerquote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 13:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mm maaar toch zou ik dr wel een x willen knallen
Het enige leuke was dat die gast met die praatjes z'n kaak gebroken werdquote:Op zondag 23 november 2008 13:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ze heeft trouwens wel een kwaliteitsprogramma op tv
Dat Amerikaanse inteelt kampervolk.quote:Op zondag 23 november 2008 13:06 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Het enige leuke was dat die gast met die praatjes z'n kaak gebroken werd
?quote:
Ook een Amerikaans kanker inteelt kamper programma.quote:Op zondag 23 november 2008 13:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje wat wel kankervet is
Van G to gents
Volgensmij
Ja, ik had er nog eentopic over gemaakt maar kwaliteit krijgt een slotje hierquote:Op zondag 23 november 2008 13:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje wat wel kankervet is
Van G to gents
Volgensmij
Pwnd.quote:Op zondag 23 november 2008 13:09 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog eentopic over gemaakt maar kwaliteit krijgt een slotje hier
Hoe kunnen ze daar nou een slotje op gooienquote:Op zondag 23 november 2008 13:09 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog eentopic over gemaakt maar kwaliteit krijgt een slotje hier
Waarom eigenlijk een lama?quote:Op zondag 23 november 2008 13:10 schreef postmortum het volgende:
of een dierenprogramma met remlof de lama
Tsja, dat beleid hier op KLB daar kan ik wel 1000 topics over makenquote:Op zondag 23 november 2008 13:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar nou een slotje op gooien![]()
Dat jij al die kamper inteelt troep kijkt.quote:Op zondag 23 november 2008 13:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en the real world hollywood is ook kankergeniaal
Doe is.quote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Tsja, dat beleid hier op KLB daar kan ik wel 1000 topics over maken
Dan krijg ik een jaarbanquote:
Nog zo'n programma.quote:Op zondag 23 november 2008 13:15 schreef postmortum het volgende:
room raiders is wel lachen altijd de jongens de slipjes van de meiden bekijken , terwijl ze die het liefst die meidenslipjes willen aantrekken
Ja he, bijna net zo slecht als het aankoopbeleid van feyenoordquote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Tsja, dat beleid hier op KLB daar kan ik wel 1000 topics over maken
Ach, jointje roken zo een kutprogramma op en je lacht je kapotquote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat jij al die kamper inteelt troep kijkt.
Ze staan wel mênnus 2-1 voor nuquote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja he, bijna net zo slecht als het aankoopbeleid van feyenoord
quote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach, jointje roken zo een kutprogramma op en je lacht je kapot![]()
of die datingshow met van die sletjes die zeggen dat ze nooit zoenen op de 1ste date en dan de eerste beste bosneger ongeveer verkrachten in de time outquote:
Haha.quote:Op zondag 23 november 2008 13:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
of die datingshow met van die sletjes die zeggen dat ze nooit zoenen op de 1ste date en dan de eerste beste bosneger ongeveer verkrachten in de time out
quote:Op zondag 23 november 2008 13:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
of die datingshow met van die sletjes die zeggen dat ze nooit zoenen op de 1ste date en dan de eerste beste bosneger ongeveer verkrachten in de time out
Dat zal me een kuttopic worden...quote:Op zondag 23 november 2008 13:18 schreef postmortum het volgende:
oh ik wil de lapo hebben voor een leuke nieuwe tt
quote:Op zondag 23 november 2008 13:18 schreef postmortum het volgende:
oh ik wil de lapo hebben voor een leuke nieuwe tt
Typisch.quote:Op zondag 23 november 2008 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Laatst ook.. Probeerde die 1e kerel haar te zoenen dist ze hem kankerhard zegt ze : "Nee, ik zoen nooit op de eerste afspraak"
Alleen een halfuur later met die andere kerel wel![]()
ik sla de gayshows altijd overquote:Op zondag 23 november 2008 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Laatst ook.. Probeerde die 1e kerel haar te zoenen dist ze hem kankerhard zegt ze : "Nee, ik zoen nooit op de eerste afspraak"
Alleen een halfuur later met die andere kerel wel![]()
dat weet jij heul nietquote:Op zondag 23 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zal me een kuttopic worden...
van die dikke lesbo'squote:
ik ookquote:Op zondag 23 november 2008 13:20 schreef Schatgraver het volgende:
ik mis het weekendtopic van Jos
alweeer uitgerukt onder de douche ?quote:Op zondag 23 november 2008 13:21 schreef Skaff-a het volgende:
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |