Echt ongelofelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het is de lelijkste auto die er zo een beetje rondrijd![]()
En alsnog zie je bijna in elke straat wel 1tje staan
Het is een vrouwen-auto...quote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maak er een topic van.quote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef Skaff-a het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!!!! ik heb een pauper op msn waar ik nu half ruzie mee heb omdat hij NG de hele tijd
belachelijk maakt achter z`n rug om. Ik heb dat gehoord en het is bijna tot slaande ruzie gekomen maar uiteindelijk trok hij zich terug. Maar terzake, deze jongeman is 17 en heeft een vriend die ook 17 is en ze zeiden na die ruzie heel cool '' Ja hier krijg je spijt van want wij hebben jou niet nodig om wiet te halen'' en meer van zulks praat.
Nu heb ik deze knullen op msn en die paupers vragen me elke dag, evenals nu, of ik wiet voor ze wil halen en dat het maar een grapje was
MSN-quotes komen nog.
Post die quotesquote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef Skaff-a het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!!!! ik heb een pauper op msn waar ik nu half ruzie mee heb omdat hij NG de hele tijd
belachelijk maakt achter z`n rug om. Ik heb dat gehoord en het is bijna tot slaande ruzie gekomen maar uiteindelijk trok hij zich terug. Maar terzake, deze jongeman is 17 en heeft een vriend die ook 17 is en ze zeiden na die ruzie heel cool '' Ja hier krijg je spijt van want wij hebben jou niet nodig om wiet te halen'' en meer van zulks praat.
Nu heb ik deze knullen op msn en die paupers vragen me elke dag, evenals nu, of ik wiet voor ze wil halen en dat het maar een grapje was
MSN-quotes komen nog.
Henk timmerquote:
Hij is het beuquote:
Keepert van Feyenoordquote:
Ik heb eigenlijk nooit zin in tering.quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij is het beu
''nah weetj de laatste tijd de hele tijd dit gekanker heb k ook egt geen zin meer in de teering''
En toen offlineomdat ik geen wiet voor hem haal
quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij is het beu
''nah weetj de laatste tijd de hele tijd dit gekanker heb k ook egt geen zin meer in de teering''
En toen offlineomdat ik geen wiet voor hem haal
datzelfde probleem heb je ook met Marokkanenquote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat maakt WEL uit, want dan is het:quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maak niet uit. Het ding blijft kut.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt WEL uit, want dan is het:
1. een kut auto.
2. een auto waarin nog kut wordt gereden ook.
Ik denk die grafkop van feyenoordquote:
Dat komt doordat het een vrouwenauto isquote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt WEL uit, want dan is het:
1. een kut auto.
2. een auto waarin nog kut wordt gereden ook.
Met een giga grote reet.quote:Op zondag 23 november 2008 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat komt doordat het een vrouwenauto is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |