Nog zo'n programma.quote:Op zondag 23 november 2008 13:15 schreef postmortum het volgende:
room raiders is wel lachen altijd de jongens de slipjes van de meiden bekijken , terwijl ze die het liefst die meidenslipjes willen aantrekken
Ja he, bijna net zo slecht als het aankoopbeleid van feyenoordquote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Tsja, dat beleid hier op KLB daar kan ik wel 1000 topics over maken
Ach, jointje roken zo een kutprogramma op en je lacht je kapotquote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat jij al die kamper inteelt troep kijkt.
Ze staan wel mênnus 2-1 voor nuquote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja he, bijna net zo slecht als het aankoopbeleid van feyenoord
quote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach, jointje roken zo een kutprogramma op en je lacht je kapot![]()
of die datingshow met van die sletjes die zeggen dat ze nooit zoenen op de 1ste date en dan de eerste beste bosneger ongeveer verkrachten in de time outquote:
Haha.quote:Op zondag 23 november 2008 13:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
of die datingshow met van die sletjes die zeggen dat ze nooit zoenen op de 1ste date en dan de eerste beste bosneger ongeveer verkrachten in de time out
quote:Op zondag 23 november 2008 13:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
of die datingshow met van die sletjes die zeggen dat ze nooit zoenen op de 1ste date en dan de eerste beste bosneger ongeveer verkrachten in de time out
Dat zal me een kuttopic worden...quote:Op zondag 23 november 2008 13:18 schreef postmortum het volgende:
oh ik wil de lapo hebben voor een leuke nieuwe tt
quote:Op zondag 23 november 2008 13:18 schreef postmortum het volgende:
oh ik wil de lapo hebben voor een leuke nieuwe tt
Typisch.quote:Op zondag 23 november 2008 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Laatst ook.. Probeerde die 1e kerel haar te zoenen dist ze hem kankerhard zegt ze : "Nee, ik zoen nooit op de eerste afspraak"
Alleen een halfuur later met die andere kerel wel![]()
ik sla de gayshows altijd overquote:Op zondag 23 november 2008 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Laatst ook.. Probeerde die 1e kerel haar te zoenen dist ze hem kankerhard zegt ze : "Nee, ik zoen nooit op de eerste afspraak"
Alleen een halfuur later met die andere kerel wel![]()
dat weet jij heul nietquote:Op zondag 23 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zal me een kuttopic worden...
van die dikke lesbo'squote:
ik ookquote:Op zondag 23 november 2008 13:20 schreef Schatgraver het volgende:
ik mis het weekendtopic van Jos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |