Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 13:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mm maaar toch zou ik dr wel een x willen knallen
Het enige leuke was dat die gast met die praatjes z'n kaak gebroken werdquote:Op zondag 23 november 2008 13:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ze heeft trouwens wel een kwaliteitsprogramma op tv
Dat Amerikaanse inteelt kampervolk.quote:Op zondag 23 november 2008 13:06 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Het enige leuke was dat die gast met die praatjes z'n kaak gebroken werd
?quote:
Ook een Amerikaans kanker inteelt kamper programma.quote:Op zondag 23 november 2008 13:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje wat wel kankervet is
Van G to gents
Volgensmij
Ja, ik had er nog eentopic over gemaakt maar kwaliteit krijgt een slotje hierquote:Op zondag 23 november 2008 13:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje wat wel kankervet is
Van G to gents
Volgensmij
Pwnd.quote:Op zondag 23 november 2008 13:09 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog eentopic over gemaakt maar kwaliteit krijgt een slotje hier
Hoe kunnen ze daar nou een slotje op gooienquote:Op zondag 23 november 2008 13:09 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog eentopic over gemaakt maar kwaliteit krijgt een slotje hier
Waarom eigenlijk een lama?quote:Op zondag 23 november 2008 13:10 schreef postmortum het volgende:
of een dierenprogramma met remlof de lama
Tsja, dat beleid hier op KLB daar kan ik wel 1000 topics over makenquote:Op zondag 23 november 2008 13:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar nou een slotje op gooien![]()
Dat jij al die kamper inteelt troep kijkt.quote:Op zondag 23 november 2008 13:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en the real world hollywood is ook kankergeniaal
Doe is.quote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Tsja, dat beleid hier op KLB daar kan ik wel 1000 topics over maken
Dan krijg ik een jaarbanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |