Ja, en dit KLBquote:
Omdat dit KLB SC is.quote:Op zondag 23 november 2008 12:03 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom duren die bans meteen zo lang?
Omdat remlof kut is.quote:Op zondag 23 november 2008 12:03 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom duren die bans meteen zo lang?
Wiezo?quote:Op zondag 23 november 2008 12:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
hij heeft mijn permban wel ingetrokken
PWN!!!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 12:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weetje, ik had laatst ook een ban![]()
Alleen ik wist niet dat je een mailtje moest sturen voordat hij opgeheven word![]()
BEN IK GVD 2 DAGEN TE LANG GEBAND
Ik weet hetquote:
Hij dacht dat ik een kloon van NG was omdat NG hier weleens fokt.... en dat zei ik.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef postmortum het volgende:
ik snap alleen niet waarom die gebanden geen kloon aanmaken en dan zo'n ip uit Saudi-Arabië pakken
Al die moeite om een kloon te makenquote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef postmortum het volgende:
ik snap alleen niet waarom die gebanden geen kloon aanmaken en dan zo'n ip uit Saudi-Arabië pakken
KLOON ALERTquote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij dacht dat ik een kloon van NG was omdat NG hier weleens fokt.... en dat zei ik.
Na een dag hard zeuren kreeg ik m`n zin
Pics ?quote:Op zondag 23 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb gisteren mn auto in de vangrail geparkeerd
Vertel!quote:Op zondag 23 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
Maar daar heurt het heul niet!quote:Op zondag 23 november 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
pm wilt Amy batsen.quote:
jaquote:
Nou ja, eeuhquote:
Het was dan ook niet de bedoeling om daar te parkerenquote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar daar heurt het heul niet!
Jitze rijd in een Panda.quote:Op zondag 23 november 2008 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, eeuh
Ik reed op de snelweg. En er waren 4 banen. En de baan langs de vangrail lag alleen maar ijs. En door een windvlaag kwam ik met 1 wiel op het ijs terecht en toen begon mn auto een beetje te slippen.
Niet?quote:Op zondag 23 november 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was dan ook niet de bedoeling om daar te parkeren
nu even niks meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |