quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Je kunt roggen ook als huisdier houden...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef Gupje het volgende:
Vind het trouwens ook mooie beesten een rog.
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij tiepte ik het verkeerd om.
Schijten in de douche?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef Silentalarm het volgende:
ik ben even schijten en douchen.
BRB!
Serieus?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt roggen ook als huisdier houden...
Latah!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:49 schreef postmortum het volgende:
hey bzen , ik ben nu weg tot vananavond
Ja echt.quote:
Dat vroeg ik me dus afquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt.
Het is alleen een dure hobby en je moet er onwijs veel kennis voor hebben.
Plus veel woonruimte voor opofferen
Ja, mij ook, maar ik houd het toch maar bij een aquariumpjequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus aflijkt me wel vet
Heb je er zelf 1?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt.
Het is alleen een dure hobby en je moet er onwijs veel kennis voor hebben.
Plus veel woonruimte voor opofferen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mij ook, maar ik houd het toch maar bij een aquariumpje
Ok.quote:
WRIJF HET ER NOG MAAR EVEN LEKKER IN!!!!!11quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HALLO MET JE BEKRASTE PS3 EN BEVLEKTE BEELD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou geen roggenaquarium hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
WRIJF HET ER NOG MAAR EVEN LEKKER IN!!!!!11Hebbie pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Gupjes?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou geen roggenaquarium hoor
Die had ik en die kregen ook aan de lopende band kleintjes (terwijl ik geen mannetjes had).quote:
Dat word een topic.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die had ik en die kregen ook aan de lopende band kleintjes (terwijl ik geen mannetjes had).
Anyway... heb nu gevlekte pantsermeervallen![]()
En ik moet het aquarium nog gaan verhuizen...![]()
Naar de 4e verdieping
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die krijg ik standaard elk jaar op me verjaardag
Ik hoor nog steeds hevig gekreun. En verwacht zometeen een tsunami aan sperm.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:05 schreef Florian_ het volgende:
Is er al nieuws over de batspartij van NB?
JA TORquote:
Straatsoldaat.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA TOR
MAARJA DOOR DAT KANKER WEER KON IK GISTEREN NIET GOED DE STRAATSOLDAAT UITHANGEN!!!!!!!!!!!!! ALLEEN MAAR ASSIEJTJE KUNEN ROKEN WEETTOG EN MN MATTIES GAAN NAAR QLIMAX MAAR DAAR HEB IK GEEN GELD VEUR!!!!!!!
Ik heb dan ook nog draadloos (dat ding moet zo'n 20 meter overbruggen naar de modem). In combinatie met Fok is dat echt terrorquote:
HOUDT JIJ JE TYFUSBEK DICHT ANDERS STEEK IK MIJN PIK ZOHARD IN JE NAVEL DAT JE IMPLODEERT VIEZE KUTPAUPER!quote:
Damn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog draadloos (dat ding moet zo'n 20 meter overbruggen naar de modem). In combinatie met Fok is dat echt terror
Dat mag niet van het regime.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:19 schreef Florian_ het volgende:
Maak ook even zo'n banner van dat strafbankje, net zoals eerst. En dan met de UI's
Wat? Hoezo?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Silentalarm het volgende:
NG jij zou toch de wiki aanpassen?
Je moeder met een pot zure augurken, rickokun.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JIJ JE TYFUSBEK DICHT ANDERS STEEK IK MIJN PIK ZOHARD IN JE NAVEL DAT JE IMPLODEERT VIEZE KUTPAUPER!
Ik neem aan dat er wel een plakje boterhamworst om elk augurkje zit?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moeder met een pot zure augurken, rickokun.
Het was in september geplanned en nu wordt het bijna december, waarschijnlijkquote:
ik lig nog te meuren tussen de zure lappenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Echte bazen zitten nu al aan het bier
quote:
Weet niett. maar ik kan er zo mannetjes bijzetten en afhalen. de meld het maar even als er mensen af en bij moetquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alleen king of pop is alweer unbanned, toch?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn kat dacht dat hij roadkill was.
[ afbeelding ]
quote:
Van je moeder...quote:
Jij mag wel liegen van mama Broekpaling?quote:
Ik mag alles.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag wel liegen van mama Broekpaling?
Relaxerend..quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
De hele sc is gebanned! Wat doen we hier nog.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij elkaar nog gers!
mwha kan beterquote:
iets met roosendaalquote:
Teletekstquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
0-3
Hoe volg je de wedstrijden eigenlijk met stadionverbod?
Nee man, broodjes verneuken het. Gewoon wat uitjes en gesneden augurk erbij!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Ja het is altijd weer een feest! Eerst 2 op puntjes (broodje) en dan nog 2 gewoon opvreten
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh kom op zeg, het is maar voetbal.
Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen..
heeft die lamlul nog gebeldquote:
hoequote:
Woon je dan zo dicht bij het stadion en zend er geen regionale omroep de wedstrijden uit?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:39 schreef gers het volgende:
Teleteksten ik luister de wedstrijd mee buiten
Inderdaad, it's the most important game in your life!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh kom op zeg, het is maar voetbal.
Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen..
Radioquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Woon je dan zo dicht bij het stadion en zend er geen regionale omroep de wedstrijden uit?
NIKSquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef Devvie het volgende:
Stadion verbod? wat heeft ie uitgespookt?![]()
Er is 1 belangrijker spel in het leven..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, it's the most important game in your life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er is 1 belangrijker spel in het leven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
maar hoe moet je zoiets doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is niet eng, juist leukals je het eenmaal door hebt!
Neen, samenvatting van het vorige topicquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Ah devvie heeft de flabberjaren collectie cd's ontdekt en er een paar youtube filmpjes bij ge-ordend!
lekkahquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ene banketstaaf en koffie.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WEET IK TOCH NIET! Bij mij ging het allemaal vanzelf.
zo mênnus lekker warm gemaaktquote:
HEEJ DEN OUDE DOUCHEN MET JE BLOEDKOPquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Devvie het volgende:
"WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAHAM WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAMM"
op t voetbalveld hierachterzal haagse sjonnie er ook zijn?
Jij woont naast een voetbalveld?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Devvie het volgende:
"WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAHAM WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAMM"
op t voetbalveld hierachterzal haagse sjonnie er ook zijn?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef IQM het volgende:
Fuck! Ze hebben mijn verzoek niet geaccepteerd!Bewijs:
[ afbeelding ]
Als wachtwoord was 'ie zeker ook niet goed?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als wachtwoord was 'ie zeker ook niet goed?
HAHAHAHA[ afbeelding ]
Wachtwoord dat niet lang genoeg is. Ken je die matige garp niet eens?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij woont naast een voetbalveld?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als wachtwoord was 'ie zeker ook niet goed?
HAHAHAHA[ afbeelding ]
Omgs.quote:
van dat geile tienermeisjes gekreunquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omgs.![]()
Ik woon naast een tennisbaan. "EUH!1!1" "AAHH!1!!1" "EEEUUH!1!!!" "AAAAAh!!1!!1"
![]()
Ja. En ballen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef gers het volgende:
[..]
van dat geile tienermeisjes gekreun?
Ik doe niet aan matige garpjes.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wachtwoord dat niet lang genoeg is. Ken je die matige garp niet eens?
bwhehehequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
OMFGWTF.
WTF DOET ASHLEE SIMPSON IN MIJN PLAYLIST?
Ik woon ook naast een voetbalveldquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij woont naast een voetbalveld?
WE HEVE E METCHquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon ook naast een voetbalveld!
Wim Kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wim Kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon ook naast een voetbalveld!
Nee, maar nu wel. Want het is Sinterbaastijd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
IQM, jouw ava was toch geen negert?
Ik dacht al. Ik heb toch niks vreemds tot me genomen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel. Want het is Sinterbaastijd.
Wat zat er in die banketstaaf?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik heb toch niks vreemds tot me genomen.
Vulling, Spijs ofzo het toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zat er in die banketstaaf? [ afbeelding ]
-"Waarom zijn jullie getrouwd"quote:
En je bent het nu aan het verteren...quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vulling, Spijs ofzo het toch?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
En je bent het nu aan het verteren...
wheheh een spijsvertering![]()
Mijn garp, wat doe je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
"allebij"quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
-"Waarom zijn jullie getrouwd"
+"We woonden allebij naast een voetvalveld."
*"Tot zover Hart van Nederland"
Met je spoitende vleischmans.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef RickoKun het volgende:
EVEN EEN BIERTJE PAKKEN
[ afbeelding ]
AlleBEI BPquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
-"Waarom zijn jullie getrouwd"
+"We woonden allebij naast een voetvalveld."
*"Tot zover Hart van Nederland"
Ricko, ons aller mooiboy.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef RickoKun het volgende:
of wil JIJ DAT SUMSCH NICHT?!
[ afbeelding ]
Al de zoveelste keer dat ik die faut maak.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AlleBEI BP!
En dat zou wel lomp zijn ja!
4 VINGERS VOOR JE TOPICquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
MOOIBOY MET PET~!!!!~~!!!~~!
Heb je net gehoord dat er iemand overleden is ofzo?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef RickoKun het volgende:
EVEN EEN BIERTJE PAKKEN
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je net gehoord dat er iemand overleden is ofzo?
Hij kijkt een beetje zieligjes...quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje zieligjes...
Volgens mij heb je nu een plaatje te posten van een spoitende vleischmans.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu een plaatje te posten van een spoitende vleischmans.
Dag hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
Oh kanker ik moet werken, dus ben al weer weg.
Tot vanavond.
Pompen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, wat zouden ze daar aan het doen zijn
]quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
Oh kanker ik moet werken, dus ben al weer weg.
Tot vanavond.
LUIE ALS JE WILT WERKEN DAN IS ER WERKquote:
C'est Tres Strangequote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
LUIE ALS JE WILT WERKEN DAN IS ER WERK
Kutwerk is er altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
LUIE ALS JE WILT WERKEN DAN IS ER WERK
zoals werken bij de mac of als schoffelaarquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kutwerk is er altijd inderdaad.
Poetswerk zeker.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In mijn kamer is altijd werk beschikbaar voor vrouwen.
Juistems.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
zoals werken bij de mac of als schoffelaar
crimineelquote:
Bwhehequote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lelijke chick pwnt me @ Piratenfestival
quote:
Zeg!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats
Minder fokken ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn pols doet kenker pijn.
minder fappen ?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg, BP. Volgens mij ben ik nog nooit in de SC geweest op een moment dat jij er niet bent. Bestaan er momenten dat jij er niet bent?
quote:
Maar je had het niet gedaan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
200 van die paaltjes die omliggen op een zaterdagnacht
Devvie+homeboys (8totaal) komen langsfietsen en zetten er één rechtop omdat deze het fietspad blokkeert
Politiewagen komt aanrijden
Devvie+één ander mogen GEBOEID plaats nemen in de auto en krijgen een ritje naar het bureau
Daar de hele nacht gezeten (van3tot7 ofzo) toen verhoord (
) en aangezien ik nog 17 was werd zondagochtend om 7uur mn pappie gebeld om me op te komen halen
Uiteindelijk 6uur taakstraf aan over gehouden
ik zette het paaltje rechtopquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je had het niet gedaan?
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.quote:
agentenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Devvie+homeboys (8totaal) komen langsfietsen en zetten er één rechtop omdat deze het fietspad blokkeert
Devvie+één ander mogen GEBOEID plaats nemen in de auto en krijgen een ritje naar het bureau
) en aangezien ik nog 17 was werd zondagochtend om 7uur mn pappie gebeld om me op te komen halen
Volgens mij heb je ze wel degelijk omgetieft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zette het paaltje rechtopmisschien moesten ze juist plat liggen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.
Wil je a.u.b wel de pijp-aftrek-techniek gebruiken tijdens de bezigheid?
mvg
Een uiltje
wtf je gaat toch niet naar halt als je het er niet mee eens bentquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, ik heb ze echt niet omgetieft, alleen paupers doen datquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze wel degelijk omgetieft.
Wat vond je pa ervan?
agentenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Op de hoek van die straat werd ons nog coke aangeboden trouwens
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.
Wil je a.u.b wel de pijp-aftrek-techniek gebruiken tijdens de bezigheid?
mvg
Een uiltje
Haha, pwnd door je pa.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nope, ik heb ze echt niet omgetieft, alleen paupers doen dat
Mn pa die moest er wel om lachen eigenlijkalleen hij baalde dat hij niet kon uitslapen!
Heb je dat onrecht geaccepteerd?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je dat onrecht geaccepteerd?
Ja en dan? Ik heb tijdens zon gesprek voordat ik die straf wist nog verteld wat voor onzin het was enzo.. maar ik kon niet meer van die 'straf' afkomenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef gers het volgende:
[..]
wtf je gaat toch niet naar halt als je het er niet mee eens bent
zoals ik al zei: wat had ik moeten doen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je dat onrecht geaccepteerd?
als ik geen overtreding heb gemaakt ga ik echt wel in bezwaarquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik heb tijdens zon gesprek voordat ik die straf wist nog verteld wat voor onzin het was enzo.. maar ik kon niet meer van die 'straf' afkomen
Er waren ook allerlei dingen weggelaten in dat verhaal wat ik had afgelegd
zo werd mij verteld dat ik een gevaarlijke situatie had veroorzaakt door die paaltjes om te gooien, waarop ik vroeg waarom ik/die agentjes ze dan niet rechtop hadden gezet. Maar dit is daar nooit in opgenomen
lapoquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:24 schreef gers het volgende:
[..]
als ik geen overtreding heb gemaakt ga ik echt wel in bezwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |