van dat geile tienermeisjes gekreunquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omgs.![]()
Ik woon naast een tennisbaan. "EUH!1!1" "AAHH!1!!1" "EEEUUH!1!!!" "AAAAAh!!1!!1"
![]()
Ja. En ballen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef gers het volgende:
[..]
van dat geile tienermeisjes gekreun?
Ik doe niet aan matige garpjes.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wachtwoord dat niet lang genoeg is. Ken je die matige garp niet eens?
bwhehehequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
OMFGWTF.
WTF DOET ASHLEE SIMPSON IN MIJN PLAYLIST?
Ik woon ook naast een voetbalveldquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij woont naast een voetbalveld?
WE HEVE E METCHquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon ook naast een voetbalveld!
Wim Kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wim Kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon ook naast een voetbalveld!
Nee, maar nu wel. Want het is Sinterbaastijd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
IQM, jouw ava was toch geen negert?
Ik dacht al. Ik heb toch niks vreemds tot me genomen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel. Want het is Sinterbaastijd.
Wat zat er in die banketstaaf?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik heb toch niks vreemds tot me genomen.
Vulling, Spijs ofzo het toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zat er in die banketstaaf? [ afbeelding ]
-"Waarom zijn jullie getrouwd"quote:
En je bent het nu aan het verteren...quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vulling, Spijs ofzo het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
En je bent het nu aan het verteren...
wheheh een spijsvertering![]()
Mijn garp, wat doe je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
"allebij"quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
-"Waarom zijn jullie getrouwd"
+"We woonden allebij naast een voetvalveld."
*"Tot zover Hart van Nederland"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |