JA TORquote:
Straatsoldaat.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA TOR
MAARJA DOOR DAT KANKER WEER KON IK GISTEREN NIET GOED DE STRAATSOLDAAT UITHANGEN!!!!!!!!!!!!! ALLEEN MAAR ASSIEJTJE KUNEN ROKEN WEETTOG EN MN MATTIES GAAN NAAR QLIMAX MAAR DAAR HEB IK GEEN GELD VEUR!!!!!!!
Ik heb dan ook nog draadloos (dat ding moet zo'n 20 meter overbruggen naar de modem). In combinatie met Fok is dat echt terrorquote:
HOUDT JIJ JE TYFUSBEK DICHT ANDERS STEEK IK MIJN PIK ZOHARD IN JE NAVEL DAT JE IMPLODEERT VIEZE KUTPAUPER!quote:
Damn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog draadloos (dat ding moet zo'n 20 meter overbruggen naar de modem). In combinatie met Fok is dat echt terror
Dat mag niet van het regime.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:19 schreef Florian_ het volgende:
Maak ook even zo'n banner van dat strafbankje, net zoals eerst. En dan met de UI's
Wat? Hoezo?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Silentalarm het volgende:
NG jij zou toch de wiki aanpassen?
Je moeder met een pot zure augurken, rickokun.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JIJ JE TYFUSBEK DICHT ANDERS STEEK IK MIJN PIK ZOHARD IN JE NAVEL DAT JE IMPLODEERT VIEZE KUTPAUPER!
Ik neem aan dat er wel een plakje boterhamworst om elk augurkje zit?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moeder met een pot zure augurken, rickokun.
Het was in september geplanned en nu wordt het bijna december, waarschijnlijkquote:
ik lig nog te meuren tussen de zure lappenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Echte bazen zitten nu al aan het bier
quote:
Weet niett. maar ik kan er zo mannetjes bijzetten en afhalen. de meld het maar even als er mensen af en bij moetquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alleen king of pop is alweer unbanned, toch?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn kat dacht dat hij roadkill was.
[ afbeelding ]
quote:
Van je moeder...quote:
Jij mag wel liegen van mama Broekpaling?quote:
Ik mag alles.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag wel liegen van mama Broekpaling?
Relaxerend..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |