Gisteravond naar het Piratenfestival in Neer geweest -->
Maar ja, je moet wat he op een vrijdagavond. En waar bier is is boswachter en waar boswachter is is bier.
Dus na flink wat pintjes naar achter gegoten te hebben begon ik langzaam los te komen. Van nature ben ik het type "stijve hark" , maar wanneer de alcohol zijn werk gaat doen beweeg ik me vlotjes over de dansvloer.
Zo ook tijdens de klanken van Monique Smit. Voor me stond een groepje HAVO sletjes. Ik zag het aan ze.
Niet het type: Ik studeer me de tyfus, en ook niet het type ordinair. Gewoon, middelmatig volk just like me.
BLIJF JE VANA A A A AVOND BIJ MIJ !!! gilde ik bij een van die wijven in het oor. Dit werd niet bijster gewaardeerd (

) en voor ik het wist stond ik weer in mijn eentje tussen heftruckchauffeurs en kassemejuffrouwen.
Maar goed. Ik laat me niet snel uit het veld slaan en een paar minuten later zat ik al swingend bij de volgende meid aan de reet. De Schintaler was inmiddels begonnen met optreden en het nummer Limburgse Meid galmde door de feesttent. Ik beelde met mijn handen de tieten en het lichaam uit zoals de zanger het ook zong, maar schijnbaar vond ook zij me maar een onnozelaar en ze maande me om op te rotten.
OK laatste kans. Die chick met dat Jannes t-shirt aan dan ? Ik liep erop af bood haar een biertje aan en voor ik het wist zaten we in een diepe conversatie over Jannes en een of andere fanclub waar ze voorzitster van was -->

. Niet dat me Jannes een sodemieter interesseerde, maar ik had gewoon honger naar pussy zoals een echte playboy het betaamt.
Het was te koud buiten om haar daar even in het broekje te voelen, dus stelde ik voor om richting mijn huis te gaan met de taxi. Prima zei ze: Haar vriendinnen waren inmiddels al naar huis, en omdat ze in Brabant woonde kwam haar dat wel goed uit.
Bij mijn appartementje aangekomen ging mijn bloed harder stromen. Eenmaal binnen aangekomen vroeg ze waar ze sliep.
Ik:

, uh bij mij enzo ?
Zij: Ik moet je wel wat vertellen, ik ben lesbisch
Ik:
HEEFT DAT GODVERDOMMESSE DIKKE VARKEN TOT 13:00 IN MIJN BED GELEGEN, UITGEBREID MIJN HELE PROVIANT LEEGGEVRETEN EN UITEINDELIJK OOK NOG 10 EURO GELEEND OMDAT ZE ANDERS DE TREIN NIET KON BETALEN

Klacht:
Dikke vatsige wijven die van een gezonde hollandse jongen als mij profiteren