de_boswachter een klein hartje heeftquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef MASD het volgende:
En je had haar niet uit huis kunnen schoppen omdat....?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef MASD het volgende:
is het niet een 'groot' hartje?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:24 schreef Herald het volgende:
[..]
de_boswachter een klein hartje heeft
Dat is tegen mijn principes. Het vroor vannacht en er reden geen treinen meer. Ik heb haar binnengelaten, dan schup ik haar niet eventjes de vrieskou in zonder jasquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef MASD het volgende:
Och gut. Had haar laten betalen voor de overnachting en het plunderen van je kast. Je hebt het recht (en imo de plicht) om haar buiten te zetten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is tegen mijn principes. Het vroor vannacht en er reden geen treinen meer. Ik heb haar binnengelaten, dan schup ik haar niet eventjes de vrieskou in zonder jas
En denk wanneer ik die chick buiten had gegooid had ze me vast en zeker aangeklaagd voor poging tot aanranding ofzo, daar leek ze me wel het type voor
Klein hart/groot hartquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
is het niet een 'groot' hartje?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:26 schreef Gummibeer79 het volgende:
of ze was 'spontaan lesbisch geworden'?
's avonds laat ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:33 schreef rgras het volgende:
Dan zoek je toch nog een chick er bij en maak je er een threesome van?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:26 schreef Gummibeer79 het volgende:
of ze was 'spontaan lesbisch geworden'?
Laat 'm toch met z'n festival. Hij komt tenminste nog ergens.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef Mdrop het volgende:
Volgens mij ging het al fout bij het stukje 'Piratenfestival'.
Ge hebbe een huuske langs et spoorweggeke!?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:42 schreef Roi het volgende:
Je bent gewoon te lelijk dus heeft ze misbruik van je gemaakt.
Ze was helemaal niet lesbisch gast...
Ik kan het weten want ze nam de trein naar mijn huis!
Je neukt de vadsige voorzitter van de jannes fanclub?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:42 schreef Roi het volgende:
Je bent gewoon te lelijk dus heeft ze misbruik van je gemaakt.
Ze was helemaal niet lesbisch gast...
Ik kan het weten want ze nam de trein naar mijn huis!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Al met al mogen we voor de verandering hopen dat dit alles inderdaad een verhaal was van TS, anders mag hij zich scharen onder de noemer: Legendarische Faler van Epische Proporties
oftewel
een lfepje
Omfg, als je die zelf hebt verzonnen:quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Al met al mogen we voor de verandering hopen dat dit alles inderdaad een verhaal was van TS, anders mag hij zich scharen onder de noemer: Legendarische Faler van Epische Proporties
oftewel
een lfepje
Inderdaad, dit is een kaste-1-in-twijfel-trek-topic van onze Boswachter.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
oftewel
een lfepje
Dude..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.
Wil je a.u.b wel de pijp-aftrek-techniek gebruiken tijdens de bezigheid?
mvg
Een uiltje
Dan MOET je de chick gewoon gezien hebben met haar Jannes shirt. Zoen beetje onmisbaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:15 schreef Rhythm het volgende:
OMG IK WAS DAAR OOK!!
Het was echt super!
Niet gezien, maar dat was niet heel vreemd gezien mijn toestandquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan MOET je de chick gewoon gezien hebben met haar Jannes shirt. Zoen beetje onmisbaar.
Ik was dus die gozer die erbij stond vanaf kw. v. 12 ong. schat ik.
Hij was bij een piratenfestival, groot gelijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
BOSJOSTI WAAROM WAS JE NIET BIJ MVV ? SUCCESSUPPORTER
Haarlem uitquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
BOSJOSTI WAAROM WAS JE NIET BIJ MVV ? SUCCESSUPPORTER
ja enquote:
Ja omdat het voor nop is. Holle knoak.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en![]()
We gaan naar cambuur uit
Hee Bossie, zeg dat je ze gezien hebtquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:21 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat was niet heel vreemd gezien mijn toestand. 50 euro naar de vaantjes. De barbaren hadden trouwens m'n biermeter in beslag genomen.
Ik stond daar links onder de camera. Wij waren in oranje verkleed, als de enige die verkleed waren in die hele tent. Je hebt vast wel een oranje konijn gezien, of 2 gasten met oranje Bavaria lederhosen
.
quote:Die chick met dat Jannes t-shirt aan dan
quote:Op zondag 23 november 2008 11:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nederlandstalige muziek![]()
Van Frans bauer en jan smit tot marco borsato tot ali b en kempi![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 11:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek is koning
Dat duurde eigenlijk nog best langquote:Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef GizartFRL het volgende:
Heette ze Gonnie?
Die 10 euro voor de trein was overigens voor het lidmaatschap van de Fanclub.
Bron: http://www.jannes.nu/fanclub.htm
Staat tevens het telefoonnummer van de verovering van indeBosjesopwachter.
Kut, d'r Hyves profiel is niet zichtbaarquote:Op zondag 23 november 2008 12:08 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat duurde eigenlijk nog best lang
Maar wel iets waar je dus al lang van tevoren een kaartje voor hadquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteravond naar het Piratenfestival in Neer geweest -->![]()
![]()
![]()
Maar ja, je moet wat he op een vrijdagavond.
The master has said.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:23 schreef RickoKun het volgende:
-43 respect
Wie gaat er nou voor dikke wijven?
Je moet gaan voor de slanke meiden van max 1 meter 70 met klein bipsje
De gemiddelde fokker is nog niet scherp vroeg op de dag.quote:Op zondag 23 november 2008 12:08 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat duurde eigenlijk nog best lang
Ik moest gewoon lachen, en daarom schaam ik me nu een klein beetje voor mezelfquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 13:08 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen, en daarom schaam ik me nu een klein beetje voor mezelf
Een bekende van je?quote:Op zondag 23 november 2008 13:26 schreef Scherpkoekje het volgende:
Had ze een Mickey Mouse onderbroekje?
Nee, boswachter heeft een trauma van een dikke vrouw in een mickey mouse onderbroekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |