crimineelquote:
Bwhehequote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lelijke chick pwnt me @ Piratenfestival
quote:
Zeg!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats
Minder fokken ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn pols doet kenker pijn.
minder fappen ?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg, BP. Volgens mij ben ik nog nooit in de SC geweest op een moment dat jij er niet bent. Bestaan er momenten dat jij er niet bent?
quote:
Maar je had het niet gedaan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
200 van die paaltjes die omliggen op een zaterdagnacht
Devvie+homeboys (8totaal) komen langsfietsen en zetten er één rechtop omdat deze het fietspad blokkeert
Politiewagen komt aanrijden
Devvie+één ander mogen GEBOEID plaats nemen in de auto en krijgen een ritje naar het bureau
Daar de hele nacht gezeten (van3tot7 ofzo) toen verhoord (
) en aangezien ik nog 17 was werd zondagochtend om 7uur mn pappie gebeld om me op te komen halen
Uiteindelijk 6uur taakstraf aan over gehouden
ik zette het paaltje rechtopquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je had het niet gedaan?
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.quote:
agentenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Devvie+homeboys (8totaal) komen langsfietsen en zetten er één rechtop omdat deze het fietspad blokkeert
Devvie+één ander mogen GEBOEID plaats nemen in de auto en krijgen een ritje naar het bureau
) en aangezien ik nog 17 was werd zondagochtend om 7uur mn pappie gebeld om me op te komen halen
Volgens mij heb je ze wel degelijk omgetieft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zette het paaltje rechtopmisschien moesten ze juist plat liggen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.
Wil je a.u.b wel de pijp-aftrek-techniek gebruiken tijdens de bezigheid?
mvg
Een uiltje
wtf je gaat toch niet naar halt als je het er niet mee eens bentquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, ik heb ze echt niet omgetieft, alleen paupers doen datquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze wel degelijk omgetieft.
Wat vond je pa ervan?
agentenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Op de hoek van die straat werd ons nog coke aangeboden trouwens
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.
Wil je a.u.b wel de pijp-aftrek-techniek gebruiken tijdens de bezigheid?
mvg
Een uiltje
Haha, pwnd door je pa.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nope, ik heb ze echt niet omgetieft, alleen paupers doen dat
Mn pa die moest er wel om lachen eigenlijkalleen hij baalde dat hij niet kon uitslapen!
Heb je dat onrecht geaccepteerd?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:15 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je dat onrecht geaccepteerd?
Ja en dan? Ik heb tijdens zon gesprek voordat ik die straf wist nog verteld wat voor onzin het was enzo.. maar ik kon niet meer van die 'straf' afkomenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef gers het volgende:
[..]
wtf je gaat toch niet naar halt als je het er niet mee eens bent
zoals ik al zei: wat had ik moeten doen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je dat onrecht geaccepteerd?
als ik geen overtreding heb gemaakt ga ik echt wel in bezwaarquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik heb tijdens zon gesprek voordat ik die straf wist nog verteld wat voor onzin het was enzo.. maar ik kon niet meer van die 'straf' afkomen
Er waren ook allerlei dingen weggelaten in dat verhaal wat ik had afgelegd
zo werd mij verteld dat ik een gevaarlijke situatie had veroorzaakt door die paaltjes om te gooien, waarop ik vroeg waarom ik/die agentjes ze dan niet rechtop hadden gezet. Maar dit is daar nooit in opgenomen
lapoquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:24 schreef gers het volgende:
[..]
als ik geen overtreding heb gemaakt ga ik echt wel in bezwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |