Omfg, als je die zelf hebt verzonnen:quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Al met al mogen we voor de verandering hopen dat dit alles inderdaad een verhaal was van TS, anders mag hij zich scharen onder de noemer: Legendarische Faler van Epische Proporties
oftewel
een lfepje
Inderdaad, dit is een kaste-1-in-twijfel-trek-topic van onze Boswachter.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Al met al mogen we voor de verandering hopen dat dit alles inderdaad een verhaal was van TS, anders mag hij zich scharen onder de noemer: Legendarische Faler van Epische Proporties
oftewel
een lfepje
Dude..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.
Wil je a.u.b wel de pijp-aftrek-techniek gebruiken tijdens de bezigheid?
mvg
Een uiltje
Dan MOET je de chick gewoon gezien hebben met haar Jannes shirt. Zoen beetje onmisbaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:15 schreef Rhythm het volgende:
OMG IK WAS DAAR OOK!!
Het was echt super!
Niet gezien, maar dat was niet heel vreemd gezien mijn toestandquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan MOET je de chick gewoon gezien hebben met haar Jannes shirt. Zoen beetje onmisbaar.
Ik was dus die gozer die erbij stond vanaf kw. v. 12 ong. schat ik.
Hij was bij een piratenfestival, groot gelijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
BOSJOSTI WAAROM WAS JE NIET BIJ MVV ? SUCCESSUPPORTER
Haarlem uitquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
BOSJOSTI WAAROM WAS JE NIET BIJ MVV ? SUCCESSUPPORTER
ja enquote:
Ja omdat het voor nop is. Holle knoak.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en![]()
We gaan naar cambuur uit
Hee Bossie, zeg dat je ze gezien hebtquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:21 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat was niet heel vreemd gezien mijn toestand. 50 euro naar de vaantjes. De barbaren hadden trouwens m'n biermeter in beslag genomen.
Ik stond daar links onder de camera. Wij waren in oranje verkleed, als de enige die verkleed waren in die hele tent. Je hebt vast wel een oranje konijn gezien, of 2 gasten met oranje Bavaria lederhosen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |