quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
De hele sc is gebanned! Wat doen we hier nog.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij elkaar nog gers!
mwha kan beterquote:
iets met roosendaalquote:
Teletekstquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
0-3
Hoe volg je de wedstrijden eigenlijk met stadionverbod?
Nee man, broodjes verneuken het. Gewoon wat uitjes en gesneden augurk erbij!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Ja het is altijd weer een feest! Eerst 2 op puntjes (broodje) en dan nog 2 gewoon opvreten
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh kom op zeg, het is maar voetbal.
Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen..
heeft die lamlul nog gebeldquote:
hoequote:
Woon je dan zo dicht bij het stadion en zend er geen regionale omroep de wedstrijden uit?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:39 schreef gers het volgende:
Teleteksten ik luister de wedstrijd mee buiten
Inderdaad, it's the most important game in your life!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh kom op zeg, het is maar voetbal.
Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen..
Radioquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Woon je dan zo dicht bij het stadion en zend er geen regionale omroep de wedstrijden uit?
NIKSquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef Devvie het volgende:
Stadion verbod? wat heeft ie uitgespookt?![]()
Er is 1 belangrijker spel in het leven..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, it's the most important game in your life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er is 1 belangrijker spel in het leven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
maar hoe moet je zoiets doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is niet eng, juist leukals je het eenmaal door hebt!
Neen, samenvatting van het vorige topicquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Ah devvie heeft de flabberjaren collectie cd's ontdekt en er een paar youtube filmpjes bij ge-ordend!
lekkahquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ene banketstaaf en koffie.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WEET IK TOCH NIET! Bij mij ging het allemaal vanzelf.
zo mênnus lekker warm gemaaktquote:
HEEJ DEN OUDE DOUCHEN MET JE BLOEDKOPquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Devvie het volgende:
"WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAHAM WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAMM"
op t voetbalveld hierachterzal haagse sjonnie er ook zijn?
Jij woont naast een voetbalveld?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Devvie het volgende:
"WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAHAM WE ZIJN NIET BANG VOOR ROTTERDAMM"
op t voetbalveld hierachterzal haagse sjonnie er ook zijn?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef IQM het volgende:
Fuck! Ze hebben mijn verzoek niet geaccepteerd!Bewijs:
[ afbeelding ]
Als wachtwoord was 'ie zeker ook niet goed?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als wachtwoord was 'ie zeker ook niet goed?
HAHAHAHA[ afbeelding ]
Wachtwoord dat niet lang genoeg is. Ken je die matige garp niet eens?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij woont naast een voetbalveld?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als wachtwoord was 'ie zeker ook niet goed?
HAHAHAHA[ afbeelding ]
Omgs.quote:
van dat geile tienermeisjes gekreunquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omgs.![]()
Ik woon naast een tennisbaan. "EUH!1!1" "AAHH!1!!1" "EEEUUH!1!!!" "AAAAAh!!1!!1"
![]()
Ja. En ballen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef gers het volgende:
[..]
van dat geile tienermeisjes gekreun?
Ik doe niet aan matige garpjes.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wachtwoord dat niet lang genoeg is. Ken je die matige garp niet eens?
bwhehehequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
OMFGWTF.
WTF DOET ASHLEE SIMPSON IN MIJN PLAYLIST?
Ik woon ook naast een voetbalveldquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij woont naast een voetbalveld?
WE HEVE E METCHquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon ook naast een voetbalveld!
Wim Kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wim Kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon ook naast een voetbalveld!
Nee, maar nu wel. Want het is Sinterbaastijd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:24 schreef Broekpaling het volgende:
IQM, jouw ava was toch geen negert?
Ik dacht al. Ik heb toch niks vreemds tot me genomen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel. Want het is Sinterbaastijd.
Wat zat er in die banketstaaf?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik heb toch niks vreemds tot me genomen.
Vulling, Spijs ofzo het toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zat er in die banketstaaf? [ afbeelding ]
-"Waarom zijn jullie getrouwd"quote:
En je bent het nu aan het verteren...quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vulling, Spijs ofzo het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
En je bent het nu aan het verteren...
wheheh een spijsvertering![]()
Mijn garp, wat doe je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
"allebij"quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
-"Waarom zijn jullie getrouwd"
+"We woonden allebij naast een voetvalveld."
*"Tot zover Hart van Nederland"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |