quote:
jawelquote:
Naar de Pro?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
Ik ben alleen bang om naar de Professor te gaan![]()
Hi Proquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
Ik ben alleen bang om naar de Professor te gaan![]()
WEL! ECHT! Zeggen AL m'n internetvriendjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hi ProWil je m'n kont zien? Die's
prof.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hi ProWil je m'n kont zien? Die's
die mijn kont nog nooit gezien hebben...O weetjewat....[insert naam leuke collega] vind van ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEL! ECHT! Zeggen AL m'n internetvriendjes![]()
Hee maar ff serieus he? Hij weet heus wel dat je dat van hem wil hoor. En als hij niet HEEL erg afhoudend gedaan heeft de afgelopen tijd dan is dat geen enkel probleem hoor. Je moest eens weten hoe dat gaat, academici onder elkaar kwartetten met referenties.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
prof.
Ik ben een applicatie voor een PhD aan het invullen en daarvoor heb ik minimaal 2 Universitaire referencies nodig....Uiteraard moet hij nummer 2 zijn....maar ben beetje bang o het m te vragen
Hoezo bang? Is toch een normale vraag?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
prof.
Ik ben een applicatie voor een PhD aan het invullen en daarvoor heb ik minimaal 2 Universitaire referencies nodig....Uiteraard moet hij nummer 2 zijn....maar ben beetje bang o het m te vragen
Ja maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar ff serieus he? Hij weet heus wel dat je dat van hem wil hoor. En als hij niet HEEL erg afhoudend gedaan heeft de afgelopen tijd dan is dat geen enkel probleem hoor. Je moest eens weten hoe dat gaat, academici onder elkaar kwartetten met referenties.
dat weet ik...maar ik ben juist bang dat ik dus niet goed genoeg werk ofzo en dat hij mij dus een slechte referentie kan gevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo bang? Is toch een normale vraag?
a. dat maakt geen fluitjepoep uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar
a. We spreken elkaar niet vaak omdat hij head of school is en omdat hij en ik altijd druk zijn
b. Hij weet niet dat ik een PhD wil volgen
c. Hij is professor en Head of schoolHij kan mijn cariere maken of breken
Misschien moet ik m eerst vragen of hij denkt dat ik een kans maak![]()
Zolang je kan fokken onder je werk zul je wel efficient zijn. Niet zeiken, schop onder je lekkere kont en gaan naar die man!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik...maar ik ben juist bang dat ik dus niet goed genoeg werk ofzo en dat hij mij dus een slechte referentie kan geven
Gewoon doen, nu heb je ook nietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik...maar ik ben juist bang dat ik dus niet goed genoeg werk ofzo en dat hij mij dus een slechte referentie kan geven
Ik denk dat je wel een punt hebt daarquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
a. dat maakt geen fluitjepoep uit
b. dat is dan een gelegenheid om je voortvarendheid ten toon te spreiden
c. Mooi. Make him work for you
Niet te bescheiden hoor. Hoe kom je überhaupt aan een scholarship in Schotland gek? Dat is niet omdat je te dom was om te poepen, of wel?
Als dat gebeurt mag je minstens vragen waarom daar nooit eerder over gesproken is. Dat zou wel heel erg raar zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar....als ik niets heb dan kan ik altijd nog in NL een master volgen en daarna een PhD doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon doen, nu heb je ook niets. Kan je wellicht alleen maar van leren toch
.
Maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Twijfel is niet leukquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar....als ik niets heb dan kan ik altijd nog in NL een master volgen en daarna een PhD doen
Duurt wel 3 a 4 jaar langer maar goed
Precies. Initiatief nemen = initiatief hebben. En dat is al minstens de helft van initiatief Houden. En dat wil je, voor nu even. Over een paar jaar ben je op zijn niveau, zit hij achter de geraniums, en wie deelt DAN de lakens uit?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een punt hebt daar
Ik denk dat ik er maar gewoon naar toe moet stappen....Of m een mailtje moet sturen voor een afspraak gezien hij anders geen tijd heeft
ik werk er pas 2,5 maand....quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat gebeurt mag je minstens vragen waarom daar nooit eerder over gesproken is. Dat zou wel heel erg raar zijn natuurlijk.
Who's your daddy?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Gewoon een afspraak maken, en geef hem er van langs.
een schrale prof met een gerimelde leuter? Nou, wat een pret.quote:
Weet jij hoe hij er uit ziet? En zijn puddingbuks ook. ZOMG!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een schrale prof met een gerimelde leuter? Nou, wat een pret.
Knoweth thy enemiezz be4 thei knoweth yooquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij hoe hij er uit ziet? En zijn puddingbuks ook. ZOMG!
yu w8ch th1s crep?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
Jee, lotr op de tv. Met om het kwartier reclame zeker
Dan duurt die film al 3 uur of zo en dan heb je minimaal anderhalf uur reclame er extra bij
Goed zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef Californium het volgende:Ik zal m morgen een mailtje sturen...
Ik denk dat dat het beste is
Nee, die heb ik in Wellington al gezien. Je weet wel, die bioscoop met die nazgul on top. Meer sfeer dan een film op een commercieele zender.quote:
Braaf. EN nu whiskey!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef Californium het volgende:Ik zal m morgen een mailtje sturen...
Ik denk dat dat het beste is
quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
You go girl![]()
En laat je niet ophitsen door allerlei internet"helden" he
Ik gedraag me hier nooit hitsig, itt anderen hierquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
You go girl![]()
En laat je niet ophitsen door allerlei internet"helden" he
Komt wel goed schatje.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
Oi.
Neuh, het gaat om jou nu. En je bent meer waard dan af te wachten wat je bij God's gratie in je schoot valt. Heb eens gewoon wat vertrouwen in jezelfquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
nee hoorik denk dat jullie wel een goed punt hebben...Niet geschoten is altijd mis...
Weg jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:58 schreef Pheno het volgende:
Ah, dan kunnen de e-tortelduifjes verder
Het was gezelliger dan ik dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Slaap lekkerquote:
* LL kruipt lekker tegen Flash aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash sleept LL naar een klein stil donker hoekje en gaat even lekker knuffelen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef Ladylike het volgende:
* LL kruipt lekker tegen Flash aan
Zo.. vodkatje erbij...
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]had je mn berichtje nog gehad vanmiddag?
Ik was te laat he?
Nope. Slapen, schoonmaken en gitaren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef Houniet het volgende:
Papier junk. Party's op de planning?
Mee eensquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou okee dan. laten we er niet meer drama over schoppen dan nodig
* Dr_Flash vind het wel tof om met LL te knuffelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mee eens
* LL gaat verder met knuffelen
*quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash vind het wel tof om met LL te knuffelen.
* Dr_Flash heeft ook wel wat leuke ideetjes, maar dat mag allemaal niet van de blauwhemden hier![]()
![]()
![]()
* Dr_Flash betast LL alvast onzedelijk![]()
De rest van deze discussie vindt plaats achter gesloten deuren. Move along people, nothing to see herequote:Op vrijdag 21 november 2008 23:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*
*
* LL trekt dekentje over Flash en zichzelf heen
Toegang tot deze discussie kan aangevraagd worden per PMquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De rest van deze discussie vindt plaats achter gesloten deuren. Move along people, nothing to see here![]()
* Dr_Flash BH van LL ondertussen demonteert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
oh jaquote:
hier niet, hier zijn de straten nagenoeg droog. Af en toe valt er 10 seconden iets dat voor hagel moet doorgaan, maar het is gelijk weg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WHOEAAH!!!!Eng wit spul buiten!!!
Mogguh![]()
Dan moet je naar het oosten, er ligt genoeg.quote:
Het oosten is onbereikbaar, hoor ik net... Syntus heeft te weinig sneeuwkettingen om treinen te laten rijdenquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je naar het oosten, er ligt genoeg.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het oosten is onbereikbaar, hoor ik net... Syntus heeft te weinig sneeuwkettingen om treinen te laten rijden.
Hier ergensquote:
synthus is zo kansloos hequote:Op zaterdag 22 november 2008 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het oosten is onbereikbaar, hoor ik net... Syntus heeft te weinig sneeuwkettingen om treinen te laten rijden.
quote:
ja goed ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja wel lekker eigenlijk. Zo mijn ding aan het doen en zulks.
En met jou?
Tof! nog steeds!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha mevrouw cali!
hoe is het daar aan de andere kant van de noordzee?
Hier tegenover op de woonbootjes is het wat wit maar steden zijn hier ook vaak te warm voor sneeuw.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Tof! nog steeds!ben helemaal fan van dit land en van de mensen
ik wil stiekem gewoon blijven
Maar wel druk druk druk druk enzo....
![]()
En hoe is het daarWit hoorde ik
Teringquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vastzit op een station omdat door de sneeuw geen treinen rijden.
Hier ook gelukkigquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier tegenover op de woonbootjes is het wat wit maar steden zijn hier ook vaak te warm voor sneeuw.
Alles is al gesmolten voor het op de grond terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |