Who's your daddy?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Gewoon een afspraak maken, en geef hem er van langs.
een schrale prof met een gerimelde leuter? Nou, wat een pret.quote:
Weet jij hoe hij er uit ziet? En zijn puddingbuks ook. ZOMG!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een schrale prof met een gerimelde leuter? Nou, wat een pret.
Knoweth thy enemiezz be4 thei knoweth yooquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet jij hoe hij er uit ziet? En zijn puddingbuks ook. ZOMG!
yu w8ch th1s crep?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
Jee, lotr op de tv. Met om het kwartier reclame zeker
Dan duurt die film al 3 uur of zo en dan heb je minimaal anderhalf uur reclame er extra bij
Goed zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef Californium het volgende:Ik zal m morgen een mailtje sturen...
Ik denk dat dat het beste is
Nee, die heb ik in Wellington al gezien. Je weet wel, die bioscoop met die nazgul on top. Meer sfeer dan een film op een commercieele zender.quote:
Braaf. EN nu whiskey!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef Californium het volgende:Ik zal m morgen een mailtje sturen...
Ik denk dat dat het beste is
quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
You go girl![]()
En laat je niet ophitsen door allerlei internet"helden" he
Ik gedraag me hier nooit hitsig, itt anderen hierquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
You go girl![]()
En laat je niet ophitsen door allerlei internet"helden" he
Komt wel goed schatje.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
Oi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |