hier niet, hier zijn de straten nagenoeg droog. Af en toe valt er 10 seconden iets dat voor hagel moet doorgaan, maar het is gelijk weg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WHOEAAH!!!!Eng wit spul buiten!!!
Mogguh![]()
Dan moet je naar het oosten, er ligt genoeg.quote:
Het oosten is onbereikbaar, hoor ik net... Syntus heeft te weinig sneeuwkettingen om treinen te laten rijdenquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je naar het oosten, er ligt genoeg.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het oosten is onbereikbaar, hoor ik net... Syntus heeft te weinig sneeuwkettingen om treinen te laten rijden.
Hier ergensquote:
synthus is zo kansloos hequote:Op zaterdag 22 november 2008 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het oosten is onbereikbaar, hoor ik net... Syntus heeft te weinig sneeuwkettingen om treinen te laten rijden.
quote:
ja goed ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja wel lekker eigenlijk. Zo mijn ding aan het doen en zulks.
En met jou?
Tof! nog steeds!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha mevrouw cali!
hoe is het daar aan de andere kant van de noordzee?
Hier tegenover op de woonbootjes is het wat wit maar steden zijn hier ook vaak te warm voor sneeuw.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Tof! nog steeds!ben helemaal fan van dit land en van de mensen
ik wil stiekem gewoon blijven
Maar wel druk druk druk druk enzo....
![]()
En hoe is het daarWit hoorde ik
Teringquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vastzit op een station omdat door de sneeuw geen treinen rijden.
Hier ook gelukkigquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier tegenover op de woonbootjes is het wat wit maar steden zijn hier ook vaak te warm voor sneeuw.
Alles is al gesmolten voor het op de grond terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |