Endemische Noord-Hebridische gleufsapschimmel ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er leeft toch vast wel iets in die drie onderbroeken die ze voor iedere maand heeft?
ze verzorgt ze wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat zijn toch ook een beetje haar huisdieren dan?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Endemische Noord-Hebridische gleufsapschimmel ja.
De Hebriden zijn dichter bij dan je denkt. Weinig tropisch aan.quote:
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Hebriden zijn dichter bij dan je denkt. Weinig tropisch aan.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wat voor soort vragen gaat dat over dan?
dat ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Pubquiz vragen?
Of van die dingen dat je zegt AAAAARGGH dit weet ik.... niet voorzeggen want dan zeg ik JAAAANATUURLIJK![]()
?
Doe er eens een paar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ookmaar ook vragen waarbij ik niet eens snap wat er gevraagd wordt of dat ik niet eens wist dat het bestond
nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
het slaat dus niet echt ergens op. Gewoon een stelletje apen die cool willen overkomen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Did you know a can of diet coke will float in water, while a can of regular coke will actually sink? And, is this really true?
Hoi Jortquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:47 schreef JortK het volgende:
Cali en Fles chat dit.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
Ik wil ganzenborden.
Anders kun je gewoon gaan klagen in KLBquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil niet meer in de put terecht komen
spoiler ?quote:
Dat is een goeiequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
Lijkt me een mooi klusje voor jou
En dan wil ik op 13 PWN, terug naar start
Ik wil Blauw zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
Lijkt me een mooi klusje voor jou
En dan wil ik op 13 PWN, terug naar start
was maar een suggestie hoorquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzenbordquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel vakjes moeten er eigenlijk in totaal zijn?
Zeg dan gewoon "63" kuttelikkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef JortK het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzenbord
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "63" kuttelikker![]()
Als ik bij jou in je restaurant kom eten vraag ik ook gewoon om een bord voer, en niet om een kookboek en een zak aardappelen. Snotverdimme nog![]()
quote:
Wel oké hoor, daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |