Lijkt me pijnlijk, niet kunnen schijten.quote:
Gewoon "een" buik. Denk ik. Haal je nou maar geen rare dingen in je hoofd.quote:
Dan is het geen macaroni meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk, niet kunnen schijten.
Neuh. Niemand gelooft het namelijk. Iedereen is gek op jequote:Op vrijdag 21 november 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
did I killed the topic with this shocking announcement
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Niemand gelooft het namelijk. Iedereen is gek op je
Nietus!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Niemand gelooft het namelijk. Iedereen is gek op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nietus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Op dit moment mogen de keukenkastjes wel eens gesopt worden van binnen... ben je zeker tot 11 uur mee bezigquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
Nou ik merkte van de week op dat mijn huisgenootje....Met wie ik dus niet praat enzo...Geen eten gaat koken totdat ik uit de keuken benWaarom weet ik niet...maar ik eet gewoon wanneer ik honger heb..
Nu heb ik de afgelopen dagen dus laat gekookt, uitgebreid gegeten in de keuken, langzaam afgewassen waardoor het 19.00 is voordat zij uberhaupt kan beginnen met koken
eergister was het 19.30 voor haar
daarom ben ik wel een beetje evil....
Ik probeer dr een beetje uit d'r tent te lokken...maar het werkt nog niet zo....
Ze heeft net de over op voorverwarmen gezet....Maar zeker geen slecht planquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment mogen de keukenkastjes wel eens gesopt worden van binnen... ben je zeker tot 11 uur mee bezig.
Hm... oven uitzetten onder het mom van 'ik heb hem net ingesmeerd met anti-aanbakmiddel, dat moet eerst 3 uur intrekken, anders vliegt het in de fik!'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft net de over op voorverwarmen gezet....Maar zeker geen slecht planvoor morgen of volgende week
![]()
![]()
Je bent een verschrikkelijk monsterquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
Nou ik merkte van de week op dat mijn huisgenootje....Met wie ik dus niet praat enzo...Geen eten gaat koken totdat ik uit de keuken benWaarom weet ik niet...maar ik eet gewoon wanneer ik honger heb..
Nu heb ik de afgelopen dagen dus laat gekookt, uitgebreid gegeten in de keuken, langzaam afgewassen waardoor het 19.00 is voordat zij uberhaupt kan beginnen met koken
eergister was het 19.30 voor haar
daarom ben ik wel een beetje evil....
Ik probeer dr een beetje uit d'r tent te lokken...maar het werkt nog niet zo....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... oven uitzetten onder het mom van 'ik heb hem net ingesmeerd met anti-aanbakmiddel, dat moet eerst 3 uur intrekken, anders vliegt het in de fik!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent een verschrikkelijk monster
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
I like your styleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nouquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent een verschrikkelijk monster
we hebben een knop om de douche aan te zetten... Net als dat elk stopcontact een knop heeft voor de stroom heeft de douche dat ook....deze zit uiteraard buiten de badkamer...quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou
Je kan beter smorgens wachten totdat Victim onder de douche duikt en dan snel ALLE andere warmwaterkranen in huis keihard open zetten. Heb je meer an
Da's handig, maar valt de druk niet weg dan als je er meer tegelijk open zet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
we hebben een knop om de douche aan te zetten... Net als dat elk stopcontact een knop heeft voor de stroom heeft de douche dat ook....deze zit uiteraard buiten de badkamer...![]()
???quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's handig, maar valt de druk niet weg dan als je er meer tegelijk open zet?Dan is er nog geen lol aan natuurlijk
En stroom ķp de douchekop zetten? Of is dat weer te bitcherig?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
???
Ik wil gewoon de stroom eraf zetten zodat de douche stopt![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En stroom ķp de douchekop zetten? Of is dat weer te bitcherig?.
Wel een beetje kinderachtig natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
???
Ik wil gewoon de stroom eraf zetten zodat de douche stopt![]()
is het ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje kinderachtig natuurlijk
heeft ze niet een huisdier wat er in past?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
is het ookik zal het ook niet doen hoor
Vind de oven openzetten terwijl zij die probeert voor te verwarmen eigenlijk al evil genoeg
een plantje?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft ze niet een huisdier wat er in past?
zij is de enige van ons 3 die wel vlees eetquote:
3?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
zij is de enige van ons 3 die wel vlees eetmaar je mag hier nu eenmaal geen huisdier houden
![]()
quote:
zie mijn vorige postquote:
schimmels?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er leeft toch vast wel iets in die drie onderbroeken die ze voor iedere maand heeft?
Endemische Noord-Hebridische gleufsapschimmel ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er leeft toch vast wel iets in die drie onderbroeken die ze voor iedere maand heeft?
ze verzorgt ze wel goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat zijn toch ook een beetje haar huisdieren dan?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Endemische Noord-Hebridische gleufsapschimmel ja.
De Hebriden zijn dichter bij dan je denkt. Weinig tropisch aan.quote:
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Hebriden zijn dichter bij dan je denkt. Weinig tropisch aan.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wat voor soort vragen gaat dat over dan?
dat ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Pubquiz vragen?
Of van die dingen dat je zegt AAAAARGGH dit weet ik.... niet voorzeggen want dan zeg ik JAAAANATUURLIJK![]()
?
Doe er eens een paar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ookmaar ook vragen waarbij ik niet eens snap wat er gevraagd wordt of dat ik niet eens wist dat het bestond
nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
het slaat dus niet echt ergens op. Gewoon een stelletje apen die cool willen overkomen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Did you know a can of diet coke will float in water, while a can of regular coke will actually sink? And, is this really true?
Hoi Jortquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:47 schreef JortK het volgende:
Cali en Fles chat dit.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
Ik wil ganzenborden.
Anders kun je gewoon gaan klagen in KLBquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil niet meer in de put terecht komen
spoiler ?quote:
Dat is een goeiequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
Lijkt me een mooi klusje voor jou
En dan wil ik op 13 PWN, terug naar start
Ik wil Blauw zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
Lijkt me een mooi klusje voor jou
En dan wil ik op 13 PWN, terug naar start
was maar een suggestie hoorquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzenbordquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel vakjes moeten er eigenlijk in totaal zijn?
Zeg dan gewoon "63" kuttelikkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef JortK het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzenbord
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "63" kuttelikker![]()
Als ik bij jou in je restaurant kom eten vraag ik ook gewoon om een bord voer, en niet om een kookboek en een zak aardappelen. Snotverdimme nog![]()
quote:
Wel oké hoor, daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |