Nee hoor, is leuk voor DaMartquote:
Je weet wel, dat ene meisje dat jij vaag schijnt te kennen...quote:
Ik ken geen fokkers irlquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet wel, dat ene meisje dat jij vaag schijnt te kennen...
Niet. In Schotland rijdt men links met het stuur rechts!quote:
Voor dat soort pics krijg ik gewoon een note hoor. inconsequent blauw kuttuigquote:
Tel jezelf daar gemakshalve even bij op....quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
OA
DaMart
Houniet
Fles
Ik tel zomaar 4 man die fapklaar zitten te F5'en.
Dat komt omdat jij Flash bent.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor dat soort pics krijg ik gewoon een note hoor. inconsequent blauw kuttuig
Gewoon volhouden totdat je het zelf gelooft hoor!quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
OA
DaMart
Houniet
Fles
Joh, sst, dadelijk kennen mensen nog dat ik fokkers kenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon volhouden totdat je het zelf gelooft hoor!
Waar zie jij de tetten dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor dat soort pics krijg ik gewoon een note hoor. inconsequent blauw kuttuig
die dikke klaver aars wou je SFW noemen of zo?quote:
MENSEN, HOSTIMEISTER KENT ECHT GEEN FOK!KERS IRL!!!!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, sst, dadelijk kennen mensen nog dat ik fokkers ken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
OA
DaMart
Houniet
Fles
Ja, dat is de goede houding. Ik loop even achteromquote:
Een naamtopique!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is de goede houding. Ik loop even achterom
dat dusquote:
LIES!!11!!!11!!!!!111!1!!!EINZ!!11!!!!!!1!11!1!!11quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:33 schreef OA het volgende:
[..]
MENSEN, HOSTIMEISTER KENT ECHT GEEN FOK!KERS IRL!!!!!!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:33 schreef OA het volgende:
[..]
MENSEN, HOSTIMEISTER KENT ECHT GEEN FOK!KERS IRL!!!!!!
Het is vrijdagmiddag, dus dat is niets nieuws...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak langslopen, nu daalt ons concentratiepunt naar 0.
Vandaar dat Cali ook alleen vandaag langsloopt, zo in dr korte rokje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag, dus dat is niets nieuws...
Alsof jij je kansen niet zou aangrijpenquote:
Wellicht heb ik die kans al gehadquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij je kansen niet zou aangrijpen.
Maar niet aangegrepen...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wellicht heb ik die kans al gehad.
Dat laat hij in het ongewisse.quote:
Mooie vrouwen kunnen nooit oud nieuws zijn, MPG.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:11 schreef MPG het volgende:
Oud nieuws H.
Snow Patrol - You Could Be Happyquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef DaMart het volgende:
* DaMart zet de muziek even wat harder.
Snow Patrol - The Planets Bent Between us![]()
.
Veel te vroegquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:13 schreef MPG het volgende:
Anyway. Tijd om naarhuis te gaan.
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!!!!!![]()
Laters
Mijn download programma is me aan het pestenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
Heb je die nou al geluisterd Cali?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wellicht heb ik die kans al gehad.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
kut met peren ik ben het zat. Ik wil weg.l
quote:
minuut?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef OA het volgende:
Nog 1
Snow Patrol - Shut your eyes and sing to me.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef DaMart het volgende:
* DaMart zet de muziek even wat harder.
Snow Patrol - The Planets Bent Between us![]()
.
Aaah. Etenstijd dus.quote:
WPzquote:
'T is met het bedrijf, wederhelften worden nooit uitgenodigdquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:18 schreef Pheno het volgende:
In protest door te gaan met de kinderen is dan wel weer hip!
Ja, maar ik had een probleem met de dooier... Eiwit was geen probleem, maar de dooier wilde niet door 't zeefje (en ja, ik heb 'm wel stukgemaakt natuurlijkquote:
Hmm een net te kieskeurig zeefje dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een probleem met de dooier... Eiwit was geen probleem, maar de dooier wilde niet door 't zeefje (en ja, ik heb 'm wel stukgemaakt natuurlijk).
Wel joh gewoon nadouwen met een lepelquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:25 schreef es70 het volgende:
Ja, maar ik had een probleem met de dooier... Eiwit was geen probleem, maar de dooier wilde niet door 't zeefje (en ja, ik heb 'm wel stukgemaakt natuurlijk).
The Great Californium Junction Traffic Jam of 2008quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:47 schreef Californium het volgende:
was ik weer
duurde me toch een eeuw met de bus
normaal moet ik een eeuw wachten op de bus.... een of ander stoplicht naar de tering.... Dus zo'n mannetje die verkeer moet regelen
ging niet zo snel allemaal
toen we eenmaal voorbij dat stoplicht waren was ik ook zo thuis
Achjaeten maken dan maar
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Great Californium Junction Traffic Jam of 2008
Pepesan vis met gebakken rijst en wat groenten die ik over had. O.a. champignons (sorry Fles).quote:
Dooie vis zeker. Lafbek. Om over die champignons nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepesan vis met gebakken rijst en wat groenten die ik over had. O.a. champignons (sorry Fles).
Ik had ook champignons in de spaghettisausquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepesan vis met gebakken rijst en wat groenten die ik over had. O.a. champignons (sorry Fles).
Het heeft ooit geleefd, maar het zag er inderdaad al uit alsof het een aardig tijdje dood was. levende vis voor consumptie mag hier weer niet wss. Partij van de dieren en wakker dier en dat soort linkse kutorganisatiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dooie vis zeker. Lafbek. Om over die champignons nog maar te zwijgen
Waarin?quote:
Mijn buik!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarin?
De pan?
De pot?
DaMart?
De kliko?
Iets anders?
Ik wil anders best even F5en voor de kont van Marianne Thieme hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft ooit geleefd, maar het zag er inderdaad al uit alsof het een aardig tijdje dood was. levende vis voor consumptie mag hier weer niet wss. Partij van de dieren en wakker dier en dat soort linkse kutorganisaties
Houden zoquote:
DaBuik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |