Lijkt me pijnlijk, niet kunnen schijten.quote:
Gewoon "een" buik. Denk ik. Haal je nou maar geen rare dingen in je hoofd.quote:
Dan is het geen macaroni meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk, niet kunnen schijten.
Neuh. Niemand gelooft het namelijk. Iedereen is gek op jequote:Op vrijdag 21 november 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
did I killed the topic with this shocking announcement
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Niemand gelooft het namelijk. Iedereen is gek op je
Nietus!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Niemand gelooft het namelijk. Iedereen is gek op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nietus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Op dit moment mogen de keukenkastjes wel eens gesopt worden van binnen... ben je zeker tot 11 uur mee bezigquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
Nou ik merkte van de week op dat mijn huisgenootje....Met wie ik dus niet praat enzo...Geen eten gaat koken totdat ik uit de keuken benWaarom weet ik niet...maar ik eet gewoon wanneer ik honger heb..
Nu heb ik de afgelopen dagen dus laat gekookt, uitgebreid gegeten in de keuken, langzaam afgewassen waardoor het 19.00 is voordat zij uberhaupt kan beginnen met koken
eergister was het 19.30 voor haar
daarom ben ik wel een beetje evil....
Ik probeer dr een beetje uit d'r tent te lokken...maar het werkt nog niet zo....
Ze heeft net de over op voorverwarmen gezet....Maar zeker geen slecht planquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment mogen de keukenkastjes wel eens gesopt worden van binnen... ben je zeker tot 11 uur mee bezig.
Hm... oven uitzetten onder het mom van 'ik heb hem net ingesmeerd met anti-aanbakmiddel, dat moet eerst 3 uur intrekken, anders vliegt het in de fik!'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft net de over op voorverwarmen gezet....Maar zeker geen slecht planvoor morgen of volgende week
![]()
![]()
Je bent een verschrikkelijk monsterquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
Nou ik merkte van de week op dat mijn huisgenootje....Met wie ik dus niet praat enzo...Geen eten gaat koken totdat ik uit de keuken benWaarom weet ik niet...maar ik eet gewoon wanneer ik honger heb..
Nu heb ik de afgelopen dagen dus laat gekookt, uitgebreid gegeten in de keuken, langzaam afgewassen waardoor het 19.00 is voordat zij uberhaupt kan beginnen met koken
eergister was het 19.30 voor haar
daarom ben ik wel een beetje evil....
Ik probeer dr een beetje uit d'r tent te lokken...maar het werkt nog niet zo....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... oven uitzetten onder het mom van 'ik heb hem net ingesmeerd met anti-aanbakmiddel, dat moet eerst 3 uur intrekken, anders vliegt het in de fik!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent een verschrikkelijk monster
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
I like your styleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |