quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Is toch ook kankerachterlijk? Laat iedereen zelf de keuze hebben met wie ze willen trouwenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:43 schreef gers het volgende:
[..]
dat ze huilen dat het weer verboden is
ook nooit goed he?quote:
Me tooquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind homo's wel geil, ook in vrouwelijke vorm.
opzich ook wel maar blijkbaar vond meer als 50 % het niet kunnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch ook kankerachterlijk? Laat iedereen zelf de keuze hebben met wie ze willen trouwen.
Christenen/rednecks!!!!!!!!!!!!!!!1
hahahaquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
super gave
olijke ava houder
jawel
cheers mate!
dank je gozerquote:
vlgs mij ben je zwaar okquote:
1 woord:quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je gozer
houdt deze cowboy op de been
onschatbaar
dank
Fulltime les.quote:
Ik ben best oké.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
vlgs mij ben je zwaar ok
groetjes terug
Dankje, Juupquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:54 schreef Juup© het volgende:
Wat een kwaliteits TT weer
En er heeft weer iemand de OP verneukt door een plaatje weg te halen maar niet de tags
Kontneuken, kutjebeffen, gaat goed hier.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:55 schreef JanusAnus het volgende:
Klaagbaak heeft vanavond een hoog homo-gehalte! Topics over kontneuken, en nu ook al in de SC!
hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 woord:
PI
Daar
Moet
Je
Het
Mee
Doen
GR
Verrassend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:54 schreef Juup© het volgende:
Wat een kwaliteits TT weer
En er heeft weer iemand de OP verneukt door een plaatje weg te halen maar niet de tags
Ja maar...quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
meisje van de caav's en peerds
wees je zelf
en niet mij
hahaha
gr
eensquote:
Lekker toch Juup!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kontneuken, kutjebeffen, gaat goed hier.
ze heeft de juiste fallus nog niet ontmoet je kan der bekerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
net wat ik zeg weet jequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:58 schreef gers het volgende:
[..]
ze heeft de juiste fallus nog niet ontmoet je kan der bekeren
Dat klinkt vies..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mmmokey..quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
net wat ik zeg weet je
be nice
accepteer mijn stijl
geeft toch niet
kus
quote:
Juup is het met me eens...quote:
ok jou keusquote:
INLIJSTEN!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juup is het met me eens...
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Lijkt me trouwens wel kut. Homo of lesbisch zijn. En daarmee doel ik op het nooit zeker weten of iemand net als jij op hetzelfde geslacht valt. De kans is toch minder aanwezig.
Plus, ik heb een potje gel gehaald, dus ik heb mijn haar lekker in stijl gebracht, daar vallen die wijfjes op, dat vinden ze prachtig.quote:
*boven bed hangt...quote:
Flikker nu eens opquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
eens
je stemming voelt goed
hou hem vast
cheers
Geen geile smatjes hosselen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom kom ik hier op fok m'n frustraties afreageren he
.
Laterz, fipo-hunterquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga pitten.
Viking, werkze nog! En alvast veel plezier vanmiddag!
Doe ik!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
eens
je stemming voelt goed
hou hem vast
cheers
geloof mequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Flikker nu eens op
met dat vage vuige taalgebruik
ik ben het spuugzat
Zelfs voor fok begrippen
jij achterlijke aftrekpop
je hebt vroeger zeker last gehad van alcoholmisbruik?
Wat altijd eindigde in een bloedbad
na een stevig potje wippen
Het voordeel is dan wel weer dat je met een groep bij elkaar kan zijn, en dat iedereen dan interesse heeft in iedereen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Lijkt me trouwens wel kut. Homo of lesbisch zijn. En daarmee doel ik op het nooit zeker weten of iemand net als jij op hetzelfde geslacht valt. De kans is toch minder aanwezig.
Deze stond in het funny links, pics en clips-topic in ONZ.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
IQM hoe vind je al die filmpjes, gewoon random zoeken?
Tja, ze zouden allemaal een herkenningsteken moeten dragen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Interesse lijkt me een te groot woord. Als jij bij een groep meisjes staat, ben je toch ook niet in allemaal even geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:04 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Het voordeel is dan wel weer dat je met een groep bij elkaar kan zijn, en dat iedereen dan interesse heeft in iedereen.
Ze moeten me nietquote:
Dat is zó '40-'45.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, ze zouden allemaal een herkenningsteken moeten dragen dan?
Ik ken nog wel een leuke vrijgezele bi meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze moeten me niet. "Ik val niet op vrouwen." Yeah whatever
.
Hossel jij vaak geile chica's dan?
klinkt een beetje foutquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, ze zouden allemaal een herkenningsteken moeten dragen dan?
TVP!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke vrijgezele bi meid
Hoe zie je er eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Misschien is FOK! daar ook niet de juiste site voor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Die neger ookquote:
dank je voor het beschikbaar stellenquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Cyberzone het volgende:
waarom reageren mensen op MiVer.Hij is een pauper en een faalhaas...
Ik kom soms wat grof overquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
geloof me
zo ga je het niet redden
alle palingen voor jou weet je
gr
Hij moet er zelf ook zo om lachen hahahhaaquote:
Ik bedoelde buiten FOK!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien is FOK! daar ook niet de juiste site voor.
Nah, vaak is ook een groot woord.En ik laat me liever hosselen.
Hamsters zien er wel lief uit, maar ze zijn niet zo aaibaar.quote:
Like ik zei,quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde buiten FOK!.
Right.
relativering, altijd goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kom soms wat grof over
maar geloof me, ik bedoel het niet altijd zo
maar je doet al 3 dagen zo pover
en dan kriebelt het daarboven
Heb daar toch begrip voor
jij achterlijke kletsmajoor
fas mag der hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Like ik zei,
Ik ken nog een leuke vrijgezelle bi meid.
Ze is wel een beetje een tomboy ..![]()
Weet niet of je dat leuk vind
Daar heb ik 't niet zo opquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Like ik zei,
Ik ken nog een leuke vrijgezelle bi meid.
Ze is wel een beetje een tomboy ..![]()
Weet niet of je dat leuk vind
Wordt er ook nog naar mijn mening gevraagd?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:12 schreef gers het volgende:
[..]
fas mag der hebben![]()
ik zit in de put ik sla een buurt over
Wiezo in de put ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:12 schreef gers het volgende:
[..]
fas mag der hebben![]()
ik zit in de put ik sla een buurt over
dan weet je wel hoe een hetero vrouw zich voeltquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik 't niet zo op. Dan moet ik zeker gaan schoonmaken terwijl zij voetbal kijkt
.
Lijkt het toch op een man-vrouw-relatie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik 't niet zo op. Dan moet ik zeker gaan schoonmaken terwijl zij voetbal kijkt
.
Nouja dat nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
dan moet je namelijk een beurt overslaanquote:
jeetjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
MiVer
voor
jou
een knuffel
hoop
dat jij
eraan gaat
lijden
[ afbeelding ]
Je bedoelt je vriendin?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
Maar ze is wel sex verslaafd
en ze boert als een malle
en zuipt bier
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef gers het volgende:
[..]
dan moet je namelijk een beurt overslaan
toch maar een tvptjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
en zuipt bier
Dat je je laat hosselen. Niet echt assertiefquote:
daar dacht ik ook aan maar ik dacht ik post het maar nietquote:
Neen niet mirrequote:
Wel vleiend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je je laat hosselen. Niet echt assertief.
Want? Alsof Nb geen gevoel voor humor heeft ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:15 schreef gers het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan maar ik dacht ik post het maar niet
Gadverdamme klinkt als een tuinbroek potquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
en zuipt bier
Ik heb best gevoel voor humorquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Alsof Nb geen gevoel voor humor heeft ofzo.
Neequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:16 schreef Emimich het volgende:
He Fascination, is die Viking84 niets voor jou?
Foto's in haar fobo en die schijnt vele kilometers af te leggen voor fuckbuddies.
Mijn grapje kan toch wel? Je hebt zelf ooit gezegd dat ze boert als een malle en van bier en seks houdt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb best gevoel voor humor![]()
Alleen niet als het over Mirre gaat !
Lol juh daar kan ik wel tegen,quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn grapje kan toch wel? Je hebt zelf ooit gezegd dat ze boert als een malle en van bier en seks houdt.
Ik ben niet zo triest om grappen te maken over je ongeboren kind enzo...
Boe boe, want daar mogen geen geintjes over gemaakt worden!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
Ik ben niet zo triest om grappen te maken over je ongeboren kind enzo...
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe, want daar mogen geen geintjes over gemaakt worden!
Och het maakt mij eerlijk gezegd niet zo bijster veel uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je zit zelf te janken in het FB-topic als iemand grapjes maakt over mensen met Down-syndroom en als mensen met kanker schelden maar over ongeboren kinderen grappen maken mag wel?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, maar je morele afkeur was genoeg om die post te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef IQM het volgende:
Zeg ik dat?
Het rijmt wel ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Noorsbloed
jij adderengebroed!
Dit jaar geen kado's voor jouw
Al heeft de piet het nog zo gevraagd
De winkeljuffrouw
kon helaas niet antwoorden want die werd door sint ontmaagd
Niveaaaaaaautje wéér
quote:
Wat is er mis met hypocrisie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef Jajong het volgende:
Je zit zelf te janken in het FB-topic als iemand grapjes maakt over mensen met Down-syndroom en als mensen met kanker schelden maar over ongeboren kinderen grappen maken mag wel?
Dus je bent ook nog hypocriet.
Dank je Gersquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:28 schreef gers het volgende:
truste lieve mensen ik ga slapen
Noorsbloed veel plezier
bagger en wie weet tot centraalquote:
ik zie niksquote:
Ik ookquote:
TS heeft het IQ van een kasplantjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:38 schreef Emimich het volgende:
TS heeft gewoon gelijk in dat topic van gers hoor.
het zijn de links en de referentiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:38 schreef Emimich het volgende:
TS heeft gewoon gelijk in dat topic van gers hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:42 schreef gers het volgende:
ik vond het wel vermakelijk
KUT ik fok nog steeds
slapen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:42 schreef gers het volgende:
ik vond het wel vermakelijk
KUT ik fok nog steeds
ach 5 uurtjes slaap. niks aan de hand.quote:
Dan lig ik er nog niet eens inquote:
Waarom jij niet?quote:
Haha, ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan lig ik er nog niet eens in
maar zo raak je het gewieber nooit kwijtquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ach 5 uurtjes slaap. niks aan de hand.
5 uurtjes slaap is best veelquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ach 5 uurtjes slaap. niks aan de hand.
ik wieber al heen en weerquote:
Je wieber zekerquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wieber al heen en weer
tussen mensen buiten
en hier
de fok verschijnselen
toch wel
quote:
als onderdeelquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:46 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je wieber zeker
spacen doe je ook
hahaha
stom he zo posten
vind ik wel
dus je post zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
als onderdeel
van een
sociologische / antropologische studie
jawel
het fok gedrag
dank je
Echt zo bedenkelijk, vinger onder haar kin.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:48 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Mooi heIk geniet als ik me de gezichtsuitdrukking van TS voorstel.
cheers mate!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Jajong het volgende:
Ik vind die MiVer echt geniaal. Hij zit iedereen gewoon te zieken en ze happen allemaal kankerhard.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:51 schreef Mieks het volgende:
[..]
Vervallen? Ja is bij voorbaat per creditcard betaald dus.
Ik denk iets in de richting van: Boertange, 27, dropout.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:51 schreef Fascination het volgende:
En nu niet reageren he Emimich? Als je echt ballen hebt geef je antwoord.
Ik vind deze maniet van trollen niet echt van veel creativiteit getuigen. Een goede troll zorgt bijvoorbeeld er voor dat iemand zo'n hekel aan hem krijgt dat diegene ook elke keer in andere topics ruzie met hem gaan zoeken, en dat mensen echt boos op hem worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Jajong het volgende:
Ik vind die MiVer echt geniaal. Hij zit iedereen gewoon te zieken en ze happen allemaal kankerhard.
Preciesquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk iets in de richting van: Boertange, 27, dropout.
Ik zat meer aan totale verwarring en leegheid te denken, maar die van jou is wel mooi!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt zo bedenkelijk, vinger onder haar kin.
Ogen staren in de leegte
En dan eindelijk na 3 kwartier is ze erachter dat het natte gevoel veroorzaakt word doordat ze vergeten is dat ze ook nog naar de wc moest
jah post je pmquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:54 schreef MiVer het volgende:
oe
ene "reetveter" stuurt me pm
ffe lezen
zal terug koppelen
w8
Post die pm anders even hier, ben wel benieuwd wat hij te melden heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:54 schreef MiVer het volgende:
oe
ene "reetveter" stuurt me pm
ffe lezen
zal terug koppelen
w8
Hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind deze maniet van trollen niet echt van veel creativiteit getuigen. Een goede troll zorgt bijvoorbeeld er voor dat iemand zo'n hekel aan hem krijgt dat diegene ook elke keer in andere topics ruzie met hem gaan zoeken, en dat mensen echt boos op hem worden.
We zaten ongeveer op 1 lijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik zat meer aan totale verwarring en leegheid te denken, maar die van jou is wel mooi!
quote:
hij kan gebanned worden omdat hij het topic verziekt en met opzet mensen irriteerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Point taken.
Maar zijn manier is juist zo geniaal omdat het zo simpel is. En omdat je 'm er eigenlijk niet voor kunt bannen.
DANK JEquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
"bent een kutuser, ik zou het mar al te graag in de sc zeggen maar dat kan ik helaas nu niet! "
hahaha
en dat, dat terwijl er met een goede lekker vrouwelijk ruikende reetveter niets mis is...
hahaha
oh man oh man
kicken gek
Goed zo!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
"bent een kutuser, ik zou het mar al te graag in de sc zeggen maar dat kan ik helaas nu niet! "
hahaha
en dat, dat terwijl er met een goede lekker vrouwelijk ruikende reetveter niets mis is...
hahaha
oh man oh man
kicken gek
Maar alleen domme mensen ergeren zich eraan. Ik negeer het tenminste gewoon.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Point taken.
Maar zijn manier is juist zo geniaal omdat het zo simpel is. En omdat je 'm er eigenlijk niet voor kunt bannen.
Hahaha! Ban tijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hahaha
oh man oh man
kicken gek
kort lontjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
hij kan gebanned worden omdat hij het topic verziekt en met opzet mensen irriteerd
sssst verpest het nou nietquote:
dlsdgjaigquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
kort lontje
in een maatschappelijk probleem
tegenwoordig
zo houden we dequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
DANK JE
voor het posten van een pm
Fas for president !quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
dlsdgjaig
dslgjslrgjjdfkgldglsdjlhb
ldfhbjldfjhl
dlgjdlg
odsajgiojdiohgjiosdhjiosjoshijsdjoh
zo jij bentquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
dlsdgjaig
dslgjslrgjjdfkgldglsdjlhb
ldfhbjldfjhl
dlgjdlg
odsajgiojdiohgjiosdhjiosjoshijsdjoh
Ik kan 't niet meer verpestenquote:
quote:
Post die ook evenquote:
quote:
Wees trots op de Viking !quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:03 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
Jullie hebben al een TR gedaan neem ik aan?
Raar echt..quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
is een lastige
een doordenkertje
subject= adios
body= dubbele punt + D
Ik heb een hele rol met chocolate chip cookiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees trots op de Viking !
Fas .. ik wil nog steeds mijn oreo koekje met je delen
Doen wequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees trots op de Viking !
Fas .. ik wil nog steeds mijn oreo koekje met je delen
Oreo of anders niet ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:06 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb een hele rol met chocolate chip cookies
Ik vind oreo's niet echt speciaal.....quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oreo of anders niet ..
Draaien, dippen en likken![]()
Jeweets
Ik woon binnenkort 2 minuten lopen van het station afquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doen we. Ik kom toch nog wel een keer langs Zutphen
.
Waarom heb ik zo'n slecht economisch inzicht? Heel irritant is dat.
Ik doop ze dan ook niet in de melkquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik vind oreo's niet echt speciaal.....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:09 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha, noorsbloed, lekker bezig in dat hoteltopic.
Ik wou dat ik dichterbij woondequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort 2 minuten lopen van het station af
Kom je een keer gezellig koffie drinken ?
Mirre zou het wel gezellig vinden !
We gaan binnekort wel ergens een keer een biertje pakkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dichterbij woonde
Serieus? Dan kan ik dat wel eens doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort 2 minuten lopen van het station af
Kom je een keer gezellig koffie drinken ?
Mirre zou het wel gezellig vinden !
House warming ben ik er sowiesoquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We gaan binnekort wel ergens een keer een biertje pakken
Waar woon jij danquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dichterbij woonde
Serieus !quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Dan kan ik dat wel eens doen.
Ik drink alleen geen koffie![]()
.
Volgens mij postte hij wel de inhoud van de pm, reetveter reageerde in onze fobo's. Wat een dul
.
Jaa dat word vetquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
House warming ben ik er sowieso![]()
amsterdamquote:
geen grappenquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:08 schreef Jajong het volgende:
Ik denk niet dat hij de daadwerkelijke inhoud van die pm heeft gepost. Heeft ie dat wel, dan is het gewoon echt een kankerdebiel i.p.v. iemand die trollt.
dan moetquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen grappen
ik ben het echte werk
jij ook, ik weet
de 100% pms
als ik
gr
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
dan moet
je morgen een
nieuwe
account aanmaken
ben ik
bang
gr
Oke danquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Serieus !
Wel dan halen we toch wat je wel lust![]()
[..]
Jaa dat word vet
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke dan.
CZ da's wel heul ver weg.
Hehe slaap lekker !quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:18 schreef JanusAnus het volgende:
Dit is veel te leuk met al die achterlijke topics. Maar ik ga wel slapen anders ben ik al moe voor het weekend is begonnen
Slaap zequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:18 schreef JanusAnus het volgende:
Dit is veel te leuk met al die achterlijke topics. Maar ik ga wel slapen anders ben ik al moe voor het weekend is begonnen
DIT IS DUS DE LAATSTE REACTIEquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:18 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
hehehehehe
Ik vond toch dat het iets subtieler moest.
zal ik danquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
dan moet
je morgen een
nieuwe
account aanmaken
ben ik
bang
gr
Wat vind je eigenlijk lekker ?quote:
Hij heeft pm's gepost...quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:23 schreef Devvie het volgende:
kut MiVer.. je bezorgt me na 2minuten 'inlezen' alweer koppijn
Niet voor lang meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:23 schreef Devvie het volgende:
en de driftigheidquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:23 schreef Devvie het volgende:
Noorsbloed, nog geneukt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Noorsbloed, nog geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
nee ik hou niet van smquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Noorsbloed, nog geneukt?OVER EEN PAAR UURSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirre terug
Dan ben ik waarschijnlijk ook niet meer zo vaak aggresief
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OVER EEN PAAR UUR
Mirre terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die spanning kan je dan vrijlatenquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OVER EEN PAAR UUR
Mirre terug
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..Hij ziet geen posts van MiVerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
[..]
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..2 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het gaat niet alleen daarom !
Ze is de enige die mij in toom kan houden.
En zorgen dat ik niemand in het ziekenhuis hoek zo nu en danquote:
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
2 weken.
Maar het gaat niet alleen daarom daar om!
Ze is de enige die mij in toom kan houden.
En zorgen dat ik niemand in het ziekenhuis hoek zo nu en dan
[..]
[..]
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poepescheetje
hahahaMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Moeder van mijn kindjequote:
Sorryquote:
Ah, pas wel op voor de baby vandaag als je los gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Moeder van mijn kindje
Mijn aanstaande vrouw
En tevens de enige die iets met mij kan
!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:31 schreef Fascination het volgende:
Emimich reageer je nog op m'n vraag?
Eckte viking kindjes kunnen tegen een stootjequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, pas wel op voor de baby vandaag als je los gaat.
Dat is waar over een paar maanden mag hij niet meer.. want anders....quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, pas wel op voor de baby vandaag als je los gaat.
quote:
Je kan nog gewoon tot de negende maand sex hebben hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:32 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat is waar over een paar maanden mag hij niet meer.. want anders....
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:31 schreef Fascination het volgende:
Emimich reageer je nog op m'n vraag?
Is het niet zo dat je zwangerschap vervroegt als je sex hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Je kan nog gewoon tot de negende maand sex hebben hoor
Een jong baasje erbij in de SC!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Eckte viking kindjes kunnen tegen een stootje
Ben je bezig, floept er opeens zo'n baby uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:34 schreef Cyberzone het volgende:
Is het niet zo dat je zwangerschap vervroegt als je sex hebt.Komt hij er dan niet eerder uit
Met dat boontje van hem valt er niets te verpesten daarbinnen heurquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:34 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je zwangerschap vervroegt als je sex hebt.Komt hij er dan niet eerder uit
Neuh dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:34 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jaaa eerste woordjes :quote:
Jewaidutquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Met dat boontje van hem valt er niets te verpesten daarbinnen heur
Hoe oud je bent, waar je woont, wat je studeert/doet voor werk.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jewaidut.
Wat een lamlul is 't toch he, iedereen afzeiken maar zelf niet de ballen hebben om op een persoonlijke vraag te reageren!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |