Dankje, Juupquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:54 schreef Juup© het volgende:
Wat een kwaliteits TT weer
En er heeft weer iemand de OP verneukt door een plaatje weg te halen maar niet de tags
Kontneuken, kutjebeffen, gaat goed hier.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:55 schreef JanusAnus het volgende:
Klaagbaak heeft vanavond een hoog homo-gehalte! Topics over kontneuken, en nu ook al in de SC!
hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 woord:
PI
Daar
Moet
Je
Het
Mee
Doen
GR
Verrassend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:54 schreef Juup© het volgende:
Wat een kwaliteits TT weer
En er heeft weer iemand de OP verneukt door een plaatje weg te halen maar niet de tags
Ja maar...quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
meisje van de caav's en peerds
wees je zelf
en niet mij
hahaha
gr
eensquote:
Lekker toch Juup!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kontneuken, kutjebeffen, gaat goed hier.
ze heeft de juiste fallus nog niet ontmoet je kan der bekerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
net wat ik zeg weet jequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:58 schreef gers het volgende:
[..]
ze heeft de juiste fallus nog niet ontmoet je kan der bekeren
Dat klinkt vies..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mmmokey..quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
net wat ik zeg weet je
be nice
accepteer mijn stijl
geeft toch niet
kus
quote:
Juup is het met me eens...quote:
ok jou keusquote:
INLIJSTEN!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juup is het met me eens...
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Lijkt me trouwens wel kut. Homo of lesbisch zijn. En daarmee doel ik op het nooit zeker weten of iemand net als jij op hetzelfde geslacht valt. De kans is toch minder aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |