Nouja dat nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik 't niet zo op. Dan moet ik zeker gaan schoonmaken terwijl zij voetbal kijkt
.
dan moet je namelijk een beurt overslaanquote:
jeetjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
MiVer
voor
jou
een knuffel
hoop
dat jij
eraan gaat
lijden
[ afbeelding ]
Je bedoelt je vriendin?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
Maar ze is wel sex verslaafd
en ze boert als een malle
en zuipt bier
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef gers het volgende:
[..]
dan moet je namelijk een beurt overslaan
toch maar een tvptjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
en zuipt bier
Dat je je laat hosselen. Niet echt assertiefquote:
daar dacht ik ook aan maar ik dacht ik post het maar nietquote:
Neen niet mirrequote:
Wel vleiend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je je laat hosselen. Niet echt assertief.
Want? Alsof Nb geen gevoel voor humor heeft ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:15 schreef gers het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan maar ik dacht ik post het maar niet
Gadverdamme klinkt als een tuinbroek potquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
en zuipt bier
Ik heb best gevoel voor humorquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Alsof Nb geen gevoel voor humor heeft ofzo.
Neequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:16 schreef Emimich het volgende:
He Fascination, is die Viking84 niets voor jou?
Foto's in haar fobo en die schijnt vele kilometers af te leggen voor fuckbuddies.
Mijn grapje kan toch wel? Je hebt zelf ooit gezegd dat ze boert als een malle en van bier en seks houdt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb best gevoel voor humor![]()
Alleen niet als het over Mirre gaat !
Lol juh daar kan ik wel tegen,quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn grapje kan toch wel? Je hebt zelf ooit gezegd dat ze boert als een malle en van bier en seks houdt.
Ik ben niet zo triest om grappen te maken over je ongeboren kind enzo...
Boe boe, want daar mogen geen geintjes over gemaakt worden!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
Ik ben niet zo triest om grappen te maken over je ongeboren kind enzo...
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe, want daar mogen geen geintjes over gemaakt worden!
Och het maakt mij eerlijk gezegd niet zo bijster veel uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je zit zelf te janken in het FB-topic als iemand grapjes maakt over mensen met Down-syndroom en als mensen met kanker schelden maar over ongeboren kinderen grappen maken mag wel?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, maar je morele afkeur was genoeg om die post te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef IQM het volgende:
Zeg ik dat?
Het rijmt wel ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Noorsbloed
jij adderengebroed!
Dit jaar geen kado's voor jouw
Al heeft de piet het nog zo gevraagd
De winkeljuffrouw
kon helaas niet antwoorden want die werd door sint ontmaagd
Niveaaaaaaautje wéér
quote:
Wat is er mis met hypocrisie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef Jajong het volgende:
Je zit zelf te janken in het FB-topic als iemand grapjes maakt over mensen met Down-syndroom en als mensen met kanker schelden maar over ongeboren kinderen grappen maken mag wel?
Dus je bent ook nog hypocriet.
Dank je Gersquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:28 schreef gers het volgende:
truste lieve mensen ik ga slapen
Noorsbloed veel plezier
bagger en wie weet tot centraalquote:
ik zie niksquote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |