Lijkt het toch op een man-vrouw-relatie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik 't niet zo op. Dan moet ik zeker gaan schoonmaken terwijl zij voetbal kijkt
.
Nouja dat nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik 't niet zo op. Dan moet ik zeker gaan schoonmaken terwijl zij voetbal kijkt
.
dan moet je namelijk een beurt overslaanquote:
jeetjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
MiVer
voor
jou
een knuffel
hoop
dat jij
eraan gaat
lijden
[ afbeelding ]
Je bedoelt je vriendin?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
Maar ze is wel sex verslaafd
en ze boert als een malle
en zuipt bier
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef gers het volgende:
[..]
dan moet je namelijk een beurt overslaan
toch maar een tvptjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
en zuipt bier
Dat je je laat hosselen. Niet echt assertiefquote:
daar dacht ik ook aan maar ik dacht ik post het maar nietquote:
Neen niet mirrequote:
Wel vleiend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je je laat hosselen. Niet echt assertief.
Want? Alsof Nb geen gevoel voor humor heeft ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:15 schreef gers het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan maar ik dacht ik post het maar niet
Gadverdamme klinkt als een tuinbroek potquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja dat niet
en zuipt bier
Ik heb best gevoel voor humorquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Alsof Nb geen gevoel voor humor heeft ofzo.
Neequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:16 schreef Emimich het volgende:
He Fascination, is die Viking84 niets voor jou?
Foto's in haar fobo en die schijnt vele kilometers af te leggen voor fuckbuddies.
Mijn grapje kan toch wel? Je hebt zelf ooit gezegd dat ze boert als een malle en van bier en seks houdt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb best gevoel voor humor![]()
Alleen niet als het over Mirre gaat !
Lol juh daar kan ik wel tegen,quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn grapje kan toch wel? Je hebt zelf ooit gezegd dat ze boert als een malle en van bier en seks houdt.
Ik ben niet zo triest om grappen te maken over je ongeboren kind enzo...
Boe boe, want daar mogen geen geintjes over gemaakt worden!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
Ik ben niet zo triest om grappen te maken over je ongeboren kind enzo...
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe, want daar mogen geen geintjes over gemaakt worden!
Och het maakt mij eerlijk gezegd niet zo bijster veel uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je zit zelf te janken in het FB-topic als iemand grapjes maakt over mensen met Down-syndroom en als mensen met kanker schelden maar over ongeboren kinderen grappen maken mag wel?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, maar je morele afkeur was genoeg om die post te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef IQM het volgende:
Zeg ik dat?
Het rijmt wel ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Noorsbloed
jij adderengebroed!
Dit jaar geen kado's voor jouw
Al heeft de piet het nog zo gevraagd
De winkeljuffrouw
kon helaas niet antwoorden want die werd door sint ontmaagd
Niveaaaaaaautje wéér
quote:
Wat is er mis met hypocrisie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef Jajong het volgende:
Je zit zelf te janken in het FB-topic als iemand grapjes maakt over mensen met Down-syndroom en als mensen met kanker schelden maar over ongeboren kinderen grappen maken mag wel?
Dus je bent ook nog hypocriet.
Dank je Gersquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:28 schreef gers het volgende:
truste lieve mensen ik ga slapen
Noorsbloed veel plezier
bagger en wie weet tot centraalquote:
ik zie niksquote:
Ik ookquote:
TS heeft het IQ van een kasplantjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:38 schreef Emimich het volgende:
TS heeft gewoon gelijk in dat topic van gers hoor.
het zijn de links en de referentiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:38 schreef Emimich het volgende:
TS heeft gewoon gelijk in dat topic van gers hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:42 schreef gers het volgende:
ik vond het wel vermakelijk
KUT ik fok nog steeds
slapen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:42 schreef gers het volgende:
ik vond het wel vermakelijk
KUT ik fok nog steeds
ach 5 uurtjes slaap. niks aan de hand.quote:
Dan lig ik er nog niet eens inquote:
Waarom jij niet?quote:
Haha, ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan lig ik er nog niet eens in
maar zo raak je het gewieber nooit kwijtquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ach 5 uurtjes slaap. niks aan de hand.
5 uurtjes slaap is best veelquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ach 5 uurtjes slaap. niks aan de hand.
ik wieber al heen en weerquote:
Je wieber zekerquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wieber al heen en weer
tussen mensen buiten
en hier
de fok verschijnselen
toch wel
quote:
als onderdeelquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:46 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je wieber zeker
spacen doe je ook
hahaha
stom he zo posten
vind ik wel
dus je post zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
als onderdeel
van een
sociologische / antropologische studie
jawel
het fok gedrag
dank je
Echt zo bedenkelijk, vinger onder haar kin.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:48 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Mooi heIk geniet als ik me de gezichtsuitdrukking van TS voorstel.
cheers mate!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Jajong het volgende:
Ik vind die MiVer echt geniaal. Hij zit iedereen gewoon te zieken en ze happen allemaal kankerhard.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:51 schreef Mieks het volgende:
[..]
Vervallen? Ja is bij voorbaat per creditcard betaald dus.
Ik denk iets in de richting van: Boertange, 27, dropout.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:51 schreef Fascination het volgende:
En nu niet reageren he Emimich? Als je echt ballen hebt geef je antwoord.
Ik vind deze maniet van trollen niet echt van veel creativiteit getuigen. Een goede troll zorgt bijvoorbeeld er voor dat iemand zo'n hekel aan hem krijgt dat diegene ook elke keer in andere topics ruzie met hem gaan zoeken, en dat mensen echt boos op hem worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Jajong het volgende:
Ik vind die MiVer echt geniaal. Hij zit iedereen gewoon te zieken en ze happen allemaal kankerhard.
Preciesquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk iets in de richting van: Boertange, 27, dropout.
Ik zat meer aan totale verwarring en leegheid te denken, maar die van jou is wel mooi!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt zo bedenkelijk, vinger onder haar kin.
Ogen staren in de leegte
En dan eindelijk na 3 kwartier is ze erachter dat het natte gevoel veroorzaakt word doordat ze vergeten is dat ze ook nog naar de wc moest
jah post je pmquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:54 schreef MiVer het volgende:
oe
ene "reetveter" stuurt me pm
ffe lezen
zal terug koppelen
w8
Post die pm anders even hier, ben wel benieuwd wat hij te melden heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:54 schreef MiVer het volgende:
oe
ene "reetveter" stuurt me pm
ffe lezen
zal terug koppelen
w8
Hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind deze maniet van trollen niet echt van veel creativiteit getuigen. Een goede troll zorgt bijvoorbeeld er voor dat iemand zo'n hekel aan hem krijgt dat diegene ook elke keer in andere topics ruzie met hem gaan zoeken, en dat mensen echt boos op hem worden.
We zaten ongeveer op 1 lijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik zat meer aan totale verwarring en leegheid te denken, maar die van jou is wel mooi!
quote:
hij kan gebanned worden omdat hij het topic verziekt en met opzet mensen irriteerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Point taken.
Maar zijn manier is juist zo geniaal omdat het zo simpel is. En omdat je 'm er eigenlijk niet voor kunt bannen.
DANK JEquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
"bent een kutuser, ik zou het mar al te graag in de sc zeggen maar dat kan ik helaas nu niet! "
hahaha
en dat, dat terwijl er met een goede lekker vrouwelijk ruikende reetveter niets mis is...
hahaha
oh man oh man
kicken gek
Goed zo!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
"bent een kutuser, ik zou het mar al te graag in de sc zeggen maar dat kan ik helaas nu niet! "
hahaha
en dat, dat terwijl er met een goede lekker vrouwelijk ruikende reetveter niets mis is...
hahaha
oh man oh man
kicken gek
Maar alleen domme mensen ergeren zich eraan. Ik negeer het tenminste gewoon.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Point taken.
Maar zijn manier is juist zo geniaal omdat het zo simpel is. En omdat je 'm er eigenlijk niet voor kunt bannen.
Hahaha! Ban tijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hahaha
oh man oh man
kicken gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |