cheers mate!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Jajong het volgende:
Ik vind die MiVer echt geniaal. Hij zit iedereen gewoon te zieken en ze happen allemaal kankerhard.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:51 schreef Mieks het volgende:
[..]
Vervallen? Ja is bij voorbaat per creditcard betaald dus.
Ik denk iets in de richting van: Boertange, 27, dropout.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:51 schreef Fascination het volgende:
En nu niet reageren he Emimich? Als je echt ballen hebt geef je antwoord.
Ik vind deze maniet van trollen niet echt van veel creativiteit getuigen. Een goede troll zorgt bijvoorbeeld er voor dat iemand zo'n hekel aan hem krijgt dat diegene ook elke keer in andere topics ruzie met hem gaan zoeken, en dat mensen echt boos op hem worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Jajong het volgende:
Ik vind die MiVer echt geniaal. Hij zit iedereen gewoon te zieken en ze happen allemaal kankerhard.
Preciesquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk iets in de richting van: Boertange, 27, dropout.
Ik zat meer aan totale verwarring en leegheid te denken, maar die van jou is wel mooi!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt zo bedenkelijk, vinger onder haar kin.
Ogen staren in de leegte
En dan eindelijk na 3 kwartier is ze erachter dat het natte gevoel veroorzaakt word doordat ze vergeten is dat ze ook nog naar de wc moest
jah post je pmquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:54 schreef MiVer het volgende:
oe
ene "reetveter" stuurt me pm
ffe lezen
zal terug koppelen
w8
Post die pm anders even hier, ben wel benieuwd wat hij te melden heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:54 schreef MiVer het volgende:
oe
ene "reetveter" stuurt me pm
ffe lezen
zal terug koppelen
w8
Hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind deze maniet van trollen niet echt van veel creativiteit getuigen. Een goede troll zorgt bijvoorbeeld er voor dat iemand zo'n hekel aan hem krijgt dat diegene ook elke keer in andere topics ruzie met hem gaan zoeken, en dat mensen echt boos op hem worden.
We zaten ongeveer op 1 lijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik zat meer aan totale verwarring en leegheid te denken, maar die van jou is wel mooi!
quote:
hij kan gebanned worden omdat hij het topic verziekt en met opzet mensen irriteerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Point taken.
Maar zijn manier is juist zo geniaal omdat het zo simpel is. En omdat je 'm er eigenlijk niet voor kunt bannen.
DANK JEquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
"bent een kutuser, ik zou het mar al te graag in de sc zeggen maar dat kan ik helaas nu niet! "
hahaha
en dat, dat terwijl er met een goede lekker vrouwelijk ruikende reetveter niets mis is...
hahaha
oh man oh man
kicken gek
Goed zo!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
"bent een kutuser, ik zou het mar al te graag in de sc zeggen maar dat kan ik helaas nu niet! "
hahaha
en dat, dat terwijl er met een goede lekker vrouwelijk ruikende reetveter niets mis is...
hahaha
oh man oh man
kicken gek
Maar alleen domme mensen ergeren zich eraan. Ik negeer het tenminste gewoon.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Point taken.
Maar zijn manier is juist zo geniaal omdat het zo simpel is. En omdat je 'm er eigenlijk niet voor kunt bannen.
Hahaha! Ban tijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hahaha
oh man oh man
kicken gek
kort lontjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
hij kan gebanned worden omdat hij het topic verziekt en met opzet mensen irriteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |