Niet voor lang meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:23 schreef Devvie het volgende:
kut MiVer.. je bezorgt me na 2minuten 'inlezen' alweer koppijn
en de driftigheidquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:23 schreef Devvie het volgende:
kut MiVer.. je bezorgt me na 2minuten 'inlezen' alweer koppijn
Noorsbloed, nog geneukt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Noorsbloed, nog geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
nee ik hou niet van smquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Noorsbloed, nog geneukt?OVER EEN PAAR UURSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirre terug
Dan ben ik waarschijnlijk ook niet meer zo vaak aggresief
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OVER EEN PAAR UUR
Mirre terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die spanning kan je dan vrijlatenquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OVER EEN PAAR UUR
Mirre terug
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..Hij ziet geen posts van MiVerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
[..]
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..2 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het gaat niet alleen daarom !
Ze is de enige die mij in toom kan houden.
En zorgen dat ik niemand in het ziekenhuis hoek zo nu en danquote:
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
2 weken.
Maar het gaat niet alleen daarom daar om!
Ze is de enige die mij in toom kan houden.
En zorgen dat ik niemand in het ziekenhuis hoek zo nu en dan
[..]
[..]
Gooi het er nog 1keer uit tegen MiVer.. als afscheidskado..hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poepescheetje
hahahaMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Moeder van mijn kindjequote:
Sorryquote:
Ah, pas wel op voor de baby vandaag als je los gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Moeder van mijn kindje
Mijn aanstaande vrouw
En tevens de enige die iets met mij kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |