abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 20:55:00 #251
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63915646
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wen er maar aan dat je afgeschreven zal worden op je mening als user. Want dat heb ik zelf ook meegemaakt. Je mening zal uiteindelijk weldegelijk je modschap beïnvloeden of in ieder geval je geloofwaardigheid daarvan. Daar hebben concrete klachten uiteindelijk geen reet mee te maken. Je zal zien dat mods die zich redelijk op de achtergrond houden, altijd het beste hebben weten de functioneren. In NWS is dat het geval bij Sp3c, in POL Montov. Dit betekent niet dat je geen mening mag hebben, maar wel uitermate in de gaten moet houden hoe ver de balans doorslaat. Nu heb jij je verleden niet mee, dus daar valt voor jou erg weinig aan te doen.
Agree....Zwart zijn heeft ook zijn charme.... ik post nu soms dingen die ik niet in blauw had kunnen doen.
Mwah.. eigenlijk is er niet zoveel verschil. Zoveel buiten het spectrum post ik niet (meer).
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 21:01:03 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63915840
hoe dan ook, zolang elfletterig zijn gedrag als user niet over de policy heen gaat heeft het weinig zin om dat hier in het feedback topic te gaan bespreken

het doet er gewoon niet toe

en Drugshond post al sinds jaar en dag onwijs vage shit die niemand begrijpt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 10 december 2008 @ 21:03:07 #253
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63915912
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:53 schreef sp3c het volgende:
als er echt aparte onzin instaat wordt de TT aangepast
Niet alleen dan, blijkbaar.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 21:03:54 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63915928
blijkt uit wat?
  woensdag 10 december 2008 @ 21:04:09 #255
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63916053
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook, zolang elfletterig zijn gedrag als user niet over de policy heen gaat heeft het weinig zin om dat hier in het feedback topic te gaan bespreken
De meest zinnige opmerking die ik vandaag heb gelezen
  woensdag 10 december 2008 @ 21:07:36 #257
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63916067
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:03 schreef sp3c het volgende:
blijkt uit wat?
Uit wat ik zelf zie gebeuren en uit
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel die je noemt, is ook de titel van het Elsevier-artikel dat daar geciteerd wordt. Voor zover ik heb begrepen, is het beleid dat we topictitels zo min mogelijk aanpassen. Toch zijn er soms redenen om dat toch te doen. Bijvoorbeeld wanneer:

- een titel erg onduidelijk is (dat je geen idee hebt waar het over gaat, zonder het aan te klikken)
- een titel misleidend (dat je iets heel anders aantreft dan je verwacht)
- een titel erg suggestief is
- een titel bedoeld of onbedoeld aantoonbaar onjuist is
- een titel scheldwoorden of kwetsende taal bevat

Wanneer koppen feitelijk juist zijn, zoals in jouw voorbeeld, zie ik echt het probleem niet.
Alleen het eerste puntje is imho echt als "aperte onzin" te kwalificeren, en dan nog alleen in ernstige gevallen.
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 21:10:15 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63916148
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Uit wat ik zelf zie gebeuren en uit
onzin
  woensdag 10 december 2008 @ 21:13:17 #259
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63916255
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

onzin
oke
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 21:16:51 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63916388
niet alleen oke maar ook een soort werkverschaffing want we hebben toch niets beters te doen

geef anders is een voorbeeld
pi_63916620
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Lemmeb het volgende:
Alleen het eerste puntje is imho echt als "aperte onzin" te kwalificeren, en dan nog alleen in ernstige gevallen.
Voorbeeldje: topictitel piraten... - niet erg duidelijk.
Veranderd in: Somalische piraten kapen schepen

Of deze: Er stond eerst alleen Big Brother in the UK
Vond ik niet echt duidelijk. Na enige discussie met de topic-opener staat er nu: Big Brother (UK): Camera's voorspellen criminaliteit (het ging namelijk om die camera's; DAT was het nieuws)

Of anders wel deze, van Meki: Homo's bestelen eieren van Hetreo's.
Het ging over PINGUINS. Daarom dus veranderd in: Homo-pinguïns stelen eieren van hetero-pinguïns

Dit soort wijzigingen maakt topics beter vindbaar, zodat de discussie beter uit de verf komt. Een voorbeeld van een uitstekend topic dat meer aandacht verdient, maar het krijgt omdat de topictitel niet zo duidelijk is: Privacy Matters...
  woensdag 10 december 2008 @ 21:24:44 #262
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63916703
3x een prima TT als je het mij vraagt.
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 21:28:34 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63916850
die zijn dan ook niet zo radicaal veranderd
pi_63917026
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef Lemmeb het volgende:
3x een prima TT als je het mij vraagt.
Je bent alleen niet de enige user op NWS
Als ik een topic moet aanklikken met de vraag (bij mezelf): "waar gaat dit in vredesnaam over" , klopt er vaak iets niet aan de topictitel.
  woensdag 10 december 2008 @ 21:34:49 #265
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63917089
Nouja, wat jij wilt, jij bent de baas.
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 21:37:37 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63917160
kinderachtig maar ok
  donderdag 11 december 2008 @ 14:04:23 #267
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_63932735
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2008 14:13:49 (Slowchat, stuur maar een PM ofzo) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_63933005
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef sp3c het volgende:

het doet er gewoon niet toe

en Drugshond post al sinds jaar en dag onwijs vage shit die niemand begrijpt
Daarom werd hij als mod ook neutraal gezien.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 11 december 2008 @ 14:20:14 #269
13462 BansheeBoy
pi_63933093
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
- edit -
Ah, oké. Dank. Ik zal hem eens benaderen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 14:21:26 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63933124
ja drugshond is c00l

mod elfletterig niet neutraal dan?
je zit een beetje te zeuren over die topics die hij opent maar niet over zijn gedrag als mod.
dat laatste is nog wel interessant maar wat voor topics hij opent kan me echt geen drol schelen als ik eerlijk moet zijn ... sommige vind ik zelf wel grappig
pi_63933191
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef sp3c het volgende:
ja drugshond is c00l

mod elfletterig niet neutraal dan?
je zit een beetje te zeuren over die topics die hij opent maar niet over zijn gedrag als mod.
dat laatste is nog wel interessant maar wat voor topics hij opent kan me echt geen drol schelen als ik eerlijk moet zijn ... sommige vind ik zelf wel grappig
Mij wel, als een mod sowieso in het verleden constant heef lopen kankeren op allochtonen/moslims en nu vervolgens nogsteeds doorgaat met het doen van suggestieve postings, tja dan is er van geloofwaardigheid geen sprake en kom je vanzelf uit bij rellen. Het is eigenlijk hetzelfde als Meki mod maken.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 14:27:00 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63933247
maar hij mod gewoon normaal?
pi_63933338
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:27 schreef sp3c het volgende:
Nee, de titels mag hij wat mij betreft gewoon laten zoals ze zijn (en dus niet telkens vanwege onbenulligheden veranderen). Verder moet hij niet zelf offtopic postings gaan plaatsen als hij zegt dat mensen ontopic moeten posten en daarnaast is het wel handig om als hij toch van plan is offtopic posts te verwijderen of te editten, het consequent te doen - en dus niet een hele rits te laten staan.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 14:37:11 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63933504
ja nu ja die titels zijn een verhaal apart dat doen we allemaal omdat het zoals gezegd de spuigaten uitliep

voor de rest zal ik je maar geloven?
  donderdag 11 december 2008 @ 14:37:57 #275
13462 BansheeBoy
pi_63933522
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:27 schreef sp3c het volgende:
Drugshond was een oud-collega van me. Ik kan niet anders zeggen dat hij een gentleman is, beleefd, aardig en humoristisch. Onze mailwisselingen waren van een hoogstaand niveau destijds.

²
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 14:40:01 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63933597
ja drugshond ken ik ook ... je voegt verder niets toe alleen
pi_63933921
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
Mij wel, als een mod sowieso in het verleden constant heef lopen kankeren op allochtonen/moslims en nu vervolgens nogsteeds doorgaat met het doen van suggestieve postings, tja dan is er van geloofwaardigheid geen sprake en kom je vanzelf uit bij rellen. Het is eigenlijk hetzelfde als Meki mod maken.
Jammer dat je mijn posts uit het verleden samenvat als 'kankeren op allochtonen en moslims', terwijl ik verdomd goed m'n beest deed EN doe om me genuanceerd uit te laten. Sterker nog: ik BEN genuanceerd. Ik ben ook nog nooit geband vanwege opmerkingen over moslims, dus dat is ook een indicatie dat het wel meevalt met wat ik schrijf.

En dat jij mijn posts 'suggestief' vindt, of in mijn kritische opstelling ten opzichte van (alle) religies reden ziet om aan mijn geloofwaardigheid als mod te twijfelen, is ook jammer. Ik ben niet van plan om een slap aftreksel van mezelf te worden omdat ik toevallig mod ben. En ook al wil je het misschien niet geloven: wanneer je echt reële kritiek hebt, zul je bij mij zeker een luisterend oor vinden. De opmerking over de topictitels neem ik mee. Ik heb hierboven al uitgelegd hoe ik persoonlijk over dat onderwerp denk. Het is iets waarover ik ook afstemming zoek met de collega-mods. Off-topic posts verwijder ik wanneer ik denk dat ze discussies verstoren. Ik zie niet alles. Als er off-topic posts zijn die discussies verstoren en die volgens jou verwijderd kunnen worden, kun je dat altijd hier in NWS-feedback aangeven. Dan wordt er zeker naar gekeken.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:51:33 #278
13462 BansheeBoy
pi_63933940
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:40 schreef sp3c het volgende:
ja drugshond ken ik ook ... je voegt verder niets toe alleen
Oh, dat zijn we dan niet eens. Ik vind dat hij juist wel wat toevoegt aan FoK!. Ik vind het altijd weer mooi om zijn objectieve intellectuele posts te lezen. Hij is erg slim, hij onderscheid zich echt wat mij betreft.

²
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 14:54:10 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63934022
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, dat zijn we dan niet eens. Ik vind dat hij juist wel wat toevoegt aan FoK!. Ik vind het altijd weer mooi om zijn objectieve intellectuele posts te lezen. Hij is erg slim, hij onderscheid zich echt wat mij betreft.

²
jij hij onderscheid zich wat dat betreft wel van Bansheeboy ja

maar we hebben het nu even niet over Drugshond slimme ...
  donderdag 11 december 2008 @ 14:59:29 #280
13462 BansheeBoy
pi_63934186
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij hij onderscheid zich wat dat betreft wel van Bansheeboy ja
Dan ben je dat gelukkig wel met me eens. Zo zie je maar dat juiste argumentatie zeker hout snijdt.

Hoe komt het eigenlijk dat Elfletterig tot mod is gebombardeerd? Ik ken hem eigenlijk als de tegenpool van Meki, hij vertegenwoordigt m.i. de rechtervleugel van Fok!. Nuance kent hij niet echt heb ik het idee. En juist een mod zou wat meer grijs, neutraal en objectief moeten zijn.

²
pi_63934273
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn posts uit het verleden samenvat als 'kankeren op allochtonen en moslims', terwijl ik verdomd goed m'n beest deed EN doe om me genuanceerd uit te laten. Sterker nog: ik BEN genuanceerd. Ik ben ook nog nooit geband vanwege opmerkingen over moslims, dus dat is ook een indicatie dat het wel meevalt met wat ik schrijf.

En dat jij mijn posts 'suggestief' vindt, of in mijn kritische opstelling ten opzichte van (alle) religies reden ziet om aan mijn geloofwaardigheid als mod te twijfelen, is ook jammer. Ik ben niet van plan om een slap aftreksel van mezelf te worden omdat ik toevallig mod ben. En ook al wil je het misschien niet geloven: wanneer je echt reële kritiek hebt, zul je bij mij zeker een luisterend oor vinden. De opmerking over de topictitels neem ik mee. Ik heb hierboven al uitgelegd hoe ik persoonlijk over dat onderwerp denk. Het is iets waarover ik ook afstemming zoek met de collega-mods. Off-topic posts verwijder ik wanneer ik denk dat ze discussies verstoren. Ik zie niet alles. Als er off-topic posts zijn die discussies verstoren en die volgens jou verwijderd kunnen worden, kun je dat altijd hier in NWS-feedback aangeven. Dan wordt er zeker naar gekeken.
Zelfkritiek hebben betekent niet dat je een slap aftreksel van jezelf word. Daarnaast heeft een ban oplopen niets te maken met het wel of niet genuanceerd uiten. Je kan je prima zeer negatief opstellen, zonder tegen een ban aan te lopen, maar dat maakt de posts zelf niet minder basherig of ongenuanceerd natuurlijk. Wat je zelf allemaal vind of doet, moet je voor de rest zelf weten - maar geloofwaardig maakt je het gewoon niet - wat dat betreft heb ik liever een Lemmeb die duidelijk en recht voor zijn raap zegt wat hij denkt (en daardoor soms helaas een ban oploopt), dan iemand die slim de regels denkt te omzeilen en ondertussen eigenlijk hetzelfde zegt, maar dan in andere bewoordingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_63934485
Dat is inderdaad wel gemakkelijker te definiëren (lees: stigmatiseren).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:21:09 #283
13462 BansheeBoy
pi_63934779
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:10 schreef damian5700 het volgende:
Dat is inderdaad wel gemakkelijker te definiëren (lees: stigmatiseren).
Mutant01 en ik zijn dan wel 2 handen op 1 buik, maar ik moet hem in deze toch echt gelijk geven. ±^

²
pi_63934862
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Volgens mij bedoelde hij DH niet. En DH vinden wij ook tof
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63934929
Nog twee laatste opmerkingen van mijn kant, want ik zet een punt achter deze discussie, voor zover het een discussie is. Het gaat namelijk alleen over mijn postgedrag als user en niet over moderatie-zaken.

1) Ik vertegenwoordig geen enkele vleugel. Ik geloof niet in links-rechts-denken. Verder spreekt mijn signature denk ik wel boekdelen. En nee, die opmerkingen heb ik niet zelf verzonnen. En zelfs al zou ik een vleugel vertegenwoordigen, dan heeft dat nog geen invloed op hoe ik modereer. De forum policy is duidelijk genoeg.

2) Ik ga niet voortdurend in discussie over mijn geloofwaardigheid als moderator, op basis van mijn posts of mijn mening als user. Wanneer die posts over de schreef gaan en je vertrouwt het oordeel daarover niet toe aan een moderator, dan meld je het maar direct bij een Forum Admin ofzo.
pi_63935166
Mutant? Ook jij was een goede mod, maar had wel degelijk over bepaalde zaken niet echt een genuanceerde mening. Mag ook, maar deed niets af aan het rechtvaardig modereren van jou.

Ik zie qua moderatie nog geen eenzijdigheid en ook geen selectief modereren, maar wel iemand die erg zijn best doet.

En over die TT's hebben we het al gehad.

Jammer dat sommigen dat niet zien. En ik mod iedereen, dus ook ELF wanneer hij de fout in gaat. En daar weet jij ook alles van

Wanneer je toch iets ziet wat volgens jou of anderen selectief modereren is, verwachten we dat jullie dat komen melden, of inderdaad naar een FA stappen.

Ik weet niet meer welke user het zei, maar het is een waarheid als een koe; "het maakt niet uit of je erg links of erg rechts bent, zolang je maar neutraal kunt modereren.

Elf en ik zijn het qua user ook niet met elkaar eens, maar wanneer ik iedereen aan de schandpaal ga nagelen omdat ze generaliserend denken over mijn afkomst, blijf ik bezig, en kan bijna niemand meer mod worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 11-12-2008 15:40:32 (waar die overbodige letter ineens vandaan kwam!) ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:45:03 #287
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63935426
Elfletterig is gewoon PvdA hoor.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:51:23 #288
13462 BansheeBoy
pi_63935572
...

[ Bericht 49% gewijzigd door sp3c op 11-12-2008 16:32:30 ]
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 15:52:48 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63935600
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
Elfletterig is gewoon PvdA hoor.
gadver!!!
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 15:53:54 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63935632
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:

...
hou is op

[ Bericht 13% gewijzigd door sp3c op 11-12-2008 16:34:24 ]
  donderdag 11 december 2008 @ 16:31:11 #291
13462 BansheeBoy
pi_63936583
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

hou is op
Oh sorry, ik heb de grammatica even aangepast.

²
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:32:55 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63936627
ik heb het nog wat verder aangepast
  donderdag 11 december 2008 @ 16:36:23 #293
13462 BansheeBoy
pi_63936703
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde hij DH niet. En DH vinden wij ook tof
Ja, ik had het inderdaad fout. Drugshond is uitermate sympathiek.

²
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 18:50:13 #294
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_63939947
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:35 schreef paddy het volgende:

Wanneer je toch iets ziet wat volgens jou of anderen selectief modereren is, verwachten we dat jullie dat komen melden, of inderdaad naar een FA stappen.
Jij als mod vraagt overal om een bron, weet je inmiddels ook al wat je bron is betreffende je eigen posting als user?
Twee babylijkjes gevonden in Enschede
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef paddy het volgende:
Politie zegt niet uit te sluiten dat er nog meer babylijkjes gevonden zullen worden
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 19:30:09 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63940944
pm?
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 19:31:09 #296
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 19:34:31 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63941056
wil je dat ik die post van Paddy verwijder?

anders lijkt dit me toch het verkeerde topic
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 19:38:03 #298
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_63941167
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:34 schreef sp3c het volgende:
wil je dat ik die post van Paddy verwijder?
Vraag ik dat?
Ik wil alleen dat ook mods zich houden aan hun eigen regels, post je iets betreffende een NWS onderwerp dan plaats je er een bron bij.
Je hoeft overigens niet meer te reageren op mijn vraag, Paddy zal zelf wel met een bron komen neem ik aan.
pi_63941297
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Jij als mod vraagt overal om een bron, weet je inmiddels ook al wat je bron is betreffende je eigen posting als user?
Twee babylijkjes gevonden in Enschede
[..]
Joh,was op het journaal vanmiddag! Misschien straks wel weer

Had er misschien bij moeten zeggen dat ik het op tv hoorde.

Zal ik uiteraard alsnog doen, voor ik ga
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 19:44:29 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63941323
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vraag ik dat?
nee dat vroeg ik
quote:
Ik wil alleen dat ook mods zich houden aan hun eigen regels, post je iets betreffende een NWS onderwerp dan plaats je er een bron bij.
zolang ze dat topic niet gestart heeft is het geen regel hoor
kun je om vragen maar het is verder geen verplichting bij mijn weten.

ik snap alleen niet waarom het ineens interessant is om dit topic te gebruiken om mods op hun gedrag als user aan te spreken
Feedback is voor als je klachten hebt over de policy en/of hoe de mods die uitvoeren
Het postgedrag van Paddy, de topics van Elfletterig en Frutsels krappe gefrutsel kunnen me helemaal nix schelen tenzij het over de policy heengaat, dus dat laatste misschien ...
quote:
Je hoeft overigens niet meer te reageren op mijn vraag, Paddy zal zelf wel met een bron komen neem ik aan.
0w damn ... daar had je je post mee moeten beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')