Je komt zeker niet op de FP?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou was het niet zozeer een klacht maar meer een pijnlijke constatering.
NWS is serieus bedoeld, al is er ook ruimte voor luchtige onderwerpen. Je vindt hier een mix van belangrijk nieuws, langer spelende thema's en opmerkelijke/grappige berichten. Wat jij non-issues vindt, is voor anderen wellicht heel interessant. Neem bijvoorbeeld het rookverbod, dat inmiddels aan topic #22 toe is. Veel NWS-topics zakken na verloop van tijd weg in de index, of worden verplaatst naar andere subfora. Ga ook eens rondkijken in POL en AEX.quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:56 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, is NWS eigenlijk een serieus forum? Om eerlijk te zijn zie ik alleen maar threads over non-issues.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Die 'laat maar waaien' mentaliteit. Om even bij dit topic te blijven: Het is een POL topic, het POL topic was vele uren eerder, dus wat voor toegevoegde waarde heeft NOG een topic in NWS erover? Mensen die het interesseert hebben waarschijnlijk sowieso ook POL in hun AT staan, dus die zien het toch wel. Wat heeft het dan voor nut dezelfde discussie twee keer te gaan lopen voeren?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:15 schreef paddy het volgende:
Dus wanneer hij eerst in NWS stond, zou die van POL naar NWS moeten? Nah, kan wel naast elkaar.
POL heeft ook nog niets gevraagd, dus prima zo. Zakt wel wanneer het voor de users niet interessant is. POL heeft ook topics die prima te pruimen zijn voor de POL users, maar ook ergens anders kunnen.
De topics kunnen dus prima naast elkaar lopen, en anders horen we het heus wel van POL
Het is onvermijdelijk dat topics soms in verschillende subfora lopen, zeker als het om NWS en POL gaat, want veel nieuwsberichten hebben nu eenmaal politieke lading. Zie bijvoorbeeld ook de waterschapsverkiezingen. Hier in NWS is een actueel topic geopend naar aanleiding van de uitslag, in POL liep al een achtergronddiscussie.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel. Die 'laat maar waaien' mentaliteit. Om even bij dit topic te blijven: Het is een POL topic, het POL topic was vele uren eerder, dus wat voor toegevoegde waarde heeft NOG een topic in NWS erover? Mensen die het interesseert hebben waarschijnlijk sowieso ook POL in hun AT staan, dus die zien het toch wel. Wat heeft het dan voor nut dezelfde discussie twee keer te gaan lopen voeren?
En wat is er mis met het verplaatsen van een topic? Daar heb je knopjes voor als mod, hoor. Zolang het niet uitloopt op topicvoetbal zie ik er geen bezwaar in. Het maakt de discussie en de subfora wel stukken overzichtelijker.
Dat zul je altijd houden. We kunnen als moderators onmogelijk een 100 procent tevredenheidsscore halen, of de illusie hebben dat al onze beslissingen worden gesteund door iedereen die in NWS post. Ik kan je verzekeren dat dit een zorgvuldige afweging is en dat deze keuze ook zo z'n redenen heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:48 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het maar niks.
Politiek nieuws is dus ook gewoon nieuws. Hoe moeilijk is het nou om te accepteren dat er in sommige gevallen uitstekend 2 topics naast elkaar kunnen bestaan in 2 subfora? Ik snap al die ophef erover niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:26 schreef damian5700 het volgende:
Het verschil tussen politiek nieuws en ander nieuws is over het algemeen niet moeilijk te bepalen. Een enkele keer is het lastig, maar dan heb je de merg mogelijkheid nog.
In dit specifiek geval is het zonneklaar politiek nieuws.
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
Politiek nieuws is dus ook gewoon nieuws. Hoe moeilijk is het nou om te accepteren dat er in sommige gevallen uitstekend 2 topics naast elkaar kunnen bestaan in 2 subfora? Ik snap al die ophef erover niet.
Hoe moeilijk vind jij het dat mensen het stom vinden dat parallel identieke discussies lopen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Politiek nieuws is dus ook gewoon nieuws. Hoe moeilijk is het nou om te accepteren dat er in sommige gevallen uitstekend 2 topics naast elkaar kunnen bestaan in 2 subfora? Ik snap al die ophef erover niet.
Dat discussies over hetzelfde onderwerp gaan, wil niet zeggen dat ze automatisch ook identiek zijn. Regelmatig nemen ze een heel andere wending, omdat andere users deelnemen. En wanneer één van de beide discussies niet boeiend blijkt te zijn, zakt het topic vaak vanzelf weg in de vergetelheid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:41 schreef damian5700 het volgende:
Hoe moeilijk vind jij het dat mensen het stom vinden dat parallel identieke discussies lopen?
Yep, gelijk in. Zomaar overschoppen doe ik niet, maar ga ze op die plek vragen of ze hem willen hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Paul de Leeuw Marathon uitzending zet nieuw kijkersrecord! Schopje FTR.
Omdat het een record is, heeft het ook gewoon nieuwswaarde.quote:Op zondag 30 november 2008 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Paul de Leeuw Marathon uitzending zet nieuw kijkersrecord! Schopje FTR.
Godallemachtig....quote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het een record is, heeft het ook gewoon nieuwswaarde.
Ik heb inderdaad wel aardige voorbeelden gezien: de ene liep helemaal uit de hand en de parallelle was heel informatief.quote:Op zondag 30 november 2008 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat discussies over hetzelfde onderwerp gaan, wil niet zeggen dat ze automatisch ook identiek zijn. Regelmatig nemen ze een heel andere wending, omdat andere users deelnemen. En wanneer één van de beide discussies niet boeiend blijkt te zijn, zakt het topic vaak vanzelf weg in de vergetelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |