abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:54:49 #1
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_63601446
Het vraatzuchtig monster Hebzucht gaat over lijken. Het wordt tijd voor een mentaliteitsverandering bij de mensheid.
quote:
nu.nl
Uitgegeven: 28 november 2008 18:48

NEW YORK - Een medewerker van de Amerikaanse supermarktketen Wal-Mart is vrijdag omgekomen toen een grote mensenmenigte een winkel binnendrong en hem omverliep. Dat meldden Amerikaanse media op gezag van de politie.
ANP

De 34-jarige medewerker stond bij de ingang van een Wal-Mart in New York toen de zaak 's ochtend openging. Hij werd omvergekegeld door het wachtende winkelpubliek.

De precieze doodsoorzaak moet nog worden vastgesteld. Vier klanten, onder wie een zwangere vrouw, moesten met verwondingen in het ziekenhuis worden opgenomen.

Vrijdag is het Black Friday (zwarte vrijdag) in Amerika. Traditioneel markeert deze dag na Thanksgiving de start van het inkoopseizoen voor de feestdagen. Winkeliers stunten met enorme aanbiedingen en dat trekt miljoenen koopjesjagers.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_63601567
Typisch Amerikanen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:00:53 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63601590
Zou goed in deze film passen
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:19:42 #4
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63602080
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:00 schreef DemonRage het volgende:
Typisch Amerikanen.
Hier hebben we zulke taferelen ook wel gehad bij winkels met enorme aanbiedingen...
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:24:32 #5
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63602195
Allemaal vadsige Amerikanen die hun hamburger en kalkoen fix nodig hadden. Stampede!
AFC AJAX
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:25:21 #6
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63602224
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hier hebben we zulke taferelen ook wel gehad bij winkels met enorme aanbiedingen...
Doden?

Enkele lichtgewonden bij de Drie Dwaze Dagen oké, maar ik heb nog nooit van doden n.a.v koopjesjagers gehoord
AFC AJAX
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:36:26 #7
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63602490
Als je zoiets in een film ziet is het wel grappig, maar dat het ook gewoon echt gebeurd is diep en diep triest...

TT is overigens een tikkeltje misleidend, maar aan de andere kant wel gepast.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 november 2008 @ 19:45:51 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63602731
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef msnk het volgende:

[..]

Doden?

Enkele lichtgewonden bij de Drie Dwaze Dagen oké, maar ik heb nog nooit van doden n.a.v koopjesjagers gehoord
Nou, bij die H&M topontwerpers dagen was het puur mazzel dat een paar vrouwen elkaar niet om zeep hielpen voor een Viktor & Rolf trouwjurk
pi_63603187
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, bij die H&M topontwerpers dagen was het puur mazzel dat een paar vrouwen elkaar niet om zeep hielpen voor een Viktor & Rolf trouwjurk
En toen had er 1 die jurk, vroegen ze wat ze ervan vond, vond ze het eigenlijk toch best een
lelijke jurk maar ja er stond V&R op.

Vrouwen...
pi_63603297
Ook wel eens meegemaakt da tmensen elkaar verdrongen en bijna omver liepen voor een fucking cd brander die in de aanbieding was in de winkel waar ik toen werkte echt hoe geestelijk gestoord en hersendood moet je zijn om dat te doen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_63607079
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:58:30 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_63607259
Kope-kope-kope!
The Internets, I needs it..
pi_63609673
Op Black Friday begint in de Verenigde Staten traditioneel de koopjesperiode. Dit jaar startten de solden evenwel in mineur. Een werknemer van de Amerikaanse supermarktketen Wal-Mart werd vertrappeld door uitzinnige kooplustigen en overleed.

De 34-jarige man bewaakte 's ochtends de ingang van de Wal-Martwinkel in Long Island. Nog voor de winkel zijn deuren opende, werd de werknemer omvergelopen en vertrappeld door ongeduldige klanten.
Vier gewonden

De precieze doodsoorzaak van de man is nog niet vastgesteld. Ook vier kooplustigen, onder wie een zwangere vrouw van 28, raakten gewond in de menigte. Zij werden overgebracht naar het ziekenhuis.

De vrijdag na Thanksgiving, Black Friday of zwarte vrijdag, is in Amerika de dag waarop de solden van start gaan. Door de financiele crisis staat de consumptie in de VS al maanden op een laag pitje.

Deskundigen verwachten dat er, ondanks de vele aanbiedingen van ondernemers, toch minder verkocht zal worden dan vorige jaren.

http://www.gva.be/nieuws/(...)5-B7A4-72907C8100D7}

http://www.nydailynews.co(...)d_walmart_after.html

Ziek dat mensen zo erg kunnen zijn voor koopjes.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:19:08 #14
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_63609893
De titel Black Friday is iig terecht..
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_63609982
Yeps en de inwoners van die bananenrepubliek vinden het heel normaal andere landen hun 'vrijheid' 'democratie' en 'normen en waarden' te brengen

Te triest voor woorden dit verhaal, maar het beschrijft wel treffend hoe de 'amerikaan' is.
pi_63610135
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef santax het volgende:
Yeps en de inwoners van die bananenrepubliek vinden het heel normaal andere landen hun 'vrijheid' 'democratie' en 'normen en waarden' te brengen

Te triest voor woorden dit verhaal, maar het beschrijft wel treffend hoe de 'amerikaan' is.
Oh men jij bent echt kortzichtig Lekker blijven geloven in je eigen sprookjes
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_63610200
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Oh men jij bent echt kortzichtig Lekker blijven geloven in je eigen sprookjes
Is er iemand door het (om jouw woord te gebruiken) kortzichtige amerikaans consumerend publiek doodgelopen of niet?
pi_63610327
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef santax het volgende:

[..]

Is er iemand door het (om jouw woord te gebruiken) kortzichtige amerikaans consumerend publiek doodgelopen of niet?
Hoezo zijn deze amerikanen kortzichtig... jij bent hier de enige kortzichtige, Amerika met een bananenpubliek te vergelijken Veel plezier vanavond achter je computertje van amerikaanse makelij terwijl je een colaatje drinkt die ook uit amerika komt

En ja er is iemand doodgelopen.
pi_63610408
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hoezo zijn deze amerikanen kortzichtig... jij bent hier de enige kortzichtige, Amerika met een bananenpubliek te vergelijken Veel plezier vanavond achter je computertje van amerikaanse makelij terwijl je een colaatje drinkt die ook uit amerika komt

En ja er is iemand doodgelopen.
Kop, zand... hou hem lekker erin
De rest van de wereld ziet godzijdank wel hoe de gemiddelde amerikaan is.
Neemt niet weg dat er ook goede te vinden zijn, maar dit voorbeeld is nog steeds sprekend van de arrogantie en narcistische trekjes die in de amerikaan ingebakken lijken te zijn. In nederland of belgie zal zoiets voorlopig nog niet gebeuren.
pi_63610680
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef santax het volgende:

[..]

Kop, zand... hou hem lekker erin
De rest van de wereld ziet godzijdank wel hoe de gemiddelde amerikaan is.
Neemt niet weg dat er ook goede te vinden zijn, maar dit voorbeeld is nog steeds sprekend van de arrogantie en narcistische trekjes die in de amerikaan ingebakken lijken te zijn. In nederland of belgie zal zoiets voorlopig nog niet gebeuren.
Nee wij staan niet voor de deuren te springen als de H&M weer met een goedkoop design kledinglijn komt... Ik ben geen struisvogel, maar ik ken genoeg Amerikanen om niet zulke kortzichtige ideeen er op na te houden. Hoezo zijn Amerikanen Arrogant en Narcistisch? Wat heeft dat met dit nieuws artikel te maken? En ik denk niet dat Amerikanen narcistisch zijn, meer patriotistisch en daar is niets mis mee.
pi_63610826
Black Friday indeed:

pi_63610835
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee wij staan niet voor de deuren te springen als de H&M weer met een goedkoop design kledinglijn komt... Ik ben geen struisvogel, maar ik ken genoeg Amerikanen om niet zulke kortzichtige ideeen er op na te houden. Hoezo zijn Amerikanen Arrogant en Narcistisch? Wat heeft dat met dit nieuws artikel te maken? En ik denk niet dat Amerikanen narcistisch zijn, meer patriotistisch en daar is niets mis mee.
Ben ik niet met je eens een beetje trots zijn op je land oke. Maar het lijkt dat de gemiddelde amerikaan de realiteit uit het oog verliest. Ze voelen zich superieur tegenover andere landen maar hebben zelf nog zoveel problemen die ze eens zouden moeten oplossen.

Ze denken werkelijk dat ze bijvoorbeeld met de oorlog in Irak iets goeds gedaan hebben i.p.v. dat ze meer leed veroorzaakt hebben dan dat er was. Ik zag zelfs een Amerikaanse soldaat claimen dat ook al heeft de regering gelogen en was het alleen om olie te doen dan nog was het gerechtvaardigd want als Amerika er beter van wordt dan zou het niets uitmaken wat de gevolgen zijn.

Het is ook stuitend om te zien hoe weinig Amerikanen zich aantrekken van de rest van de wereld omdat ze alleen maar zichzelf belangrijk vinden.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63610844
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef santax het volgende:

Wat heeft dat met Amerikanen te maken? Ben je hier in NL wel eens naar een actie-uitverkoop geweest? Zou hier net zo goed kunnen gebeuren, kijk maar.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63610969
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Amerikanen te maken? Ben je hier in NL wel eens naar een actie-uitverkoop geweest? Zou hier net zo goed kunnen gebeuren, kijk maar.
Met dat verschil dat het hier niet gebeurd.. De mensen in die rij, hoe idioot ook en zeker begrijpelijk door de veramerikanisering van de maatschappij hier, liepen niemand dood...

Dat is echt een verschil hoor. Hier helpen mensen je nog steeds opstaan als je valt...
pi_63610998
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef mirved het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens een beetje trots zijn op je land oke. Maar het lijkt dat de gemiddelde amerikaan de realiteit uit het oog verliest. Ze voelen zich superieur tegenover andere landen maar hebben zelf nog zoveel problemen die ze eens zouden moeten oplossen.

Ze denken werkelijk dat ze bijvoorbeeld met de oorlog in Irak iets goeds gedaan hebben i.p.v. dat ze meer leed veroorzaakt hebben dan dat er was. Ik zag zelfs een Amerikaanse soldaat claimen dat ook al heeft de regering gelogen en was het alleen om olie te doen dan nog was het gerechtvaardigd want als Amerika er beter van wordt dan zou het niets uitmaken wat de gevolgen zijn.

Het is ook stuitend om te zien hoe weinig Amerikanen zich aantrekken van de rest van de wereld omdat ze alleen maar zichzelf belangrijk vinden.
Amerika is een continent op zichzelf logisch dat ze zich wat minder in andere landen intresseren... Daarnaast vind ik de mening van 1 soldaat er weinig toe doen. En hoezo vind Amerika alleen zichzelf belangrijk? Bronnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')