Waarschijnlijk meeste kijkers voor een nachtelijk uitgezonden marathonquote:Op zondag 30 november 2008 11:38 schreef SCH het volgende:
Hoezo is dat een record?
Er is maar tot 02.00 uur gemeten staat er.quote:Op zondag 30 november 2008 11:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meeste kijkers voor een nachtelijk uitgezonden marathon
Man, steek je pik toch in een pot pindakaas.quote:Op zondag 30 november 2008 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar tot 02.00 uur gemeten staat er.
Die 12 uur is misschien een record? De OP is erg onduidelijk en dat voor een zondagochtend
Ze hadden het record van aantal kijker dus al na 4 uur al gehaaldquote:Op zondag 30 november 2008 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar tot 02.00 uur gemeten staat er.
Die 12 uur is misschien een record? De OP is erg onduidelijk en dat voor een zondagochtend
Dat lijkt me onsmakelijk. Waarom heb je dat soort rare voorstellen?quote:Op zondag 30 november 2008 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Man, steek je pik toch in een pot pindakaas.
En daarna wil jij er uit eten ofzo? Freakyquote:Op zondag 30 november 2008 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viespeuk.quote:Op zondag 30 november 2008 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwaliteit kost geld......quote:Op zondag 30 november 2008 13:49 schreef reem het volgende:
Paul de Leeuw is de Gerrit Zalm van de Publieke Omroep
En hij heeft helemaal gelijk.quote:Op zondag 30 november 2008 13:48 schreef JohnDope het volgende:
"Ik ben namelijk enorm bijzonder, goed en uniek, ik heb zoveuuul talent, dus ik ben dat topsalaris meer dan waard".
Er zijn meer dan genoeg mensen met die net zo enorm bijzonder, goed en uniek zijn en ook zoveuuul talent hebben. Alleen die krijgen niet zo'n topsalaris.quote:
Jaloers, mag best hoorquote:Op zondag 30 november 2008 18:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg mensen met die net zo enorm bijzonder, goed en uniek zijn en ook zoveuuul talent hebben. Alleen die krijgen niet zo'n topsalaris.
Sure. Al zou hij al het geld op aarde hebben, dan nog zou ik hem niet willen zijn.quote:
Hij jou vast welquote:Op zondag 30 november 2008 18:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sure. Al zou hij al het geld op aarde hebben, dan nog zou ik hem niet willen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |