quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef Dagonet het volgende:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Bedankt voor het compliment, dat trouwens vooral toekomt aan sp3c, Paddy en Dagonet, die de afgelopen maanden het NWS-forum hebben gemod. Wat de namen betreft, snap ik dat er zo nu en dan nog aan Gronk wordt teruggedacht. Ik ben zelf mede-debet geweest aan zijn beslissing om te stoppen. Neemt niet weg dat ook hij hier vrijwillig heel wat uurtjes tijd heeft besteed om dit forum in goede banen te leiden. En als ik achter de schermen de discussies teruglees, had hij ook een aantal goede ideeën.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zei enkel dat ik het grappig vond dat er niet meteen aan de zeikerd gehoor werd gegeven. Daar had je het mee kunnen doen, maar dat doordrammen tot er een naam genoemd werd komt door jullie zelf. Zie het allemaal liever gewoon als compliment, de sfeer in nws is nu een stuk beter.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef gelly het volgende:
Kloon..
http://forum.fok.nl/user/history/235248
Goede doelenquote:In de eerste plaats hebben we de problemen in de tweede en derde wereld EXPRES veroorzaakt.
Yep, hij is weer zelf de andere kant aan het sturen. Er gelukkig op tijd bij nuquote:Op donderdag 20 november 2008 06:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TRU-gereutel van Lambiekje:
[..]
Goede doelen
Dat wil ik best doen, maar wat had je zelf in gedachten? Moet auto-industrie eruit? Of wil je aangeven dat de ontslagen niet meer aanstaande zijn, maar al aan de orde zijn?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef Drugshond het volgende:
Massale ontslaggolf is aanstaande #01: Duitse auto industrie.
Kan iemand de TT actualiseren, na aanleiding van last post.
Iets algemener maken...en ze zijn idd al aan de orde.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen, maar wat had je zelf in gedachten? Moet auto-industrie eruit? Of wil je aangeven dat de ontslagen niet meer aanstaande zijn, maar al aan de orde zijn?
Dank U....wellicht komt er nog wel een leukere of ludiekere TT uit de hoge hoed. Maar dat is ff een kwestie van de lopende ontwikkelingen aankijken.,quote:Op donderdag 20 november 2008 15:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Iets algemener maken...en ze zijn idd al aan de orde.
Autoindustrie mag weg uit de TT, die lading wordt wel gedekt door de onderliggende postings.
Meneertje Bush deed heul niet mee in Vietnam, en je topic had een kut OP die niet echt uitnodigt tot een vruchtbare discussie.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Slappy het volgende:
Zeg meneertje Bush deed mee in Vietnam en hoezo debiele op?er zijn wel meer topics met debiele op en die worden nooit gesloten
meneertje Bush deed niet mee in Vietnamquote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Slappy het volgende:
Zeg meneertje Bush deed mee in Vietnam en hoezo debiele op?
dus je geeft toe dat het een debiele OP was?quote:er zijn wel meer topics met debiele op en die worden nooit gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |