Ik denk het niet, want dan heeft ze je al opgegeten omdat ze zich verveelde.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef zarGon het volgende:
Ze heeft vast een mooi innerlijk en je kunt er vast goede gesprekken mee voeren...
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef -Peach het volgende:
Ik denk nog steeds dat het stiekem een vent is. Hoe kun je nou zo dik zijn en dan nog bijna geen tieten hebben? Tis iig doodeng.
pisquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vermoed dat zij een NILFISK ZUIGKRACHT MOET HEBBEN!
toch??????
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:31 schreef Rosbief het volgende:
Volgens mij is die nicht getrouwd met een pot(vis) T-Rex
Hopelijk lijkt het kind niet op één van hen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef Iblis het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
Nog zo'n forum. Ik moet toegeven, het is een typisch koppel. Op haar Myspace staat trouwens dat ze zwanger is. Uitgerekend voor juni. Hopelijk zijn ze er gelukkig mee!
Dat staat in dat forum vermeld dat ik net noemde, maar ik heb geen zin om het weer op te zoeken. Tot die tijd:quote:Op woensdag 19 november 2008 23:24 schreef LXIV het volgende:
Wat is het adres van haar MySpace.
En wie zijn wij om te oordelen? (algemene opmerking)
HAHAHAAHHAHAHHAHAHAHHOMFGHAHAHAHHAHAHAHHAHAHZOMGOZHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAWDOKJDOKDJOAKDJOWADquote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef Scaurus het volgende:
Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful.
Het kan niet waar zijn
Dat heb je zelf verzonnen toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef Scaurus het volgende:
Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful.
Het kan niet waar zijn
Weet het niet. De gast heeft echt tientallen foto's.quote:
Let's hope soquote:Op donderdag 20 november 2008 00:54 schreef Paramnesia het volgende:
Ik denk dat ze heel gelukkig zijn samen.
quote:
quote:Stemming: misselijk
Dan zit er maar één ding op..quote:Op donderdag 20 november 2008 04:59 schreef zarGon het volgende:
Een booty ook. Je kan er niet omheen.
Krijg je dit soort feesten nog een paar keerquote:Op donderdag 20 november 2008 05:02 schreef zarGon het volgende:
Voortplanten.
Dat is dan weer wel zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 05:56 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Ach, ach, ik ben blij dat zij blij zijn. Beter dan ongelukkig zijn, en de wereld haten.
"I've listened to atheist arguments from nearly every source; from Richard Dawkins to Penn Jillette to my college roommate. This is best evidence I've ever seen for the absence of a God."quote:
Nee. Enkele argumenten:quote:Op donderdag 20 november 2008 04:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Hoax idd. Sorry Scaurus.
Ook in 1999 was http://www.istanbul.tc/mahir/mahir/ al zo'n hit.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:55 schreef Scaurus het volgende:
Trouwens ongelofelijk hoe snel deze meme opgepikt wordt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dan heeft ze je al opgegeten omdat ze zich verveelde.
Sowieso, die hele kop is mannelijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:27 schreef -Peach het volgende:
Tis een man! Check die baardschaduw in die autofoto!![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Ladidadida het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ikpunt_van_spot.html
quote:Vooral Candy moet het ontgelden. Waarom is onduidelijk. Klik hier voor foto's en reacties.
Ja, wat moeten ze er dan neerzettenquote:
Niks?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, wat moeten ze er dan neerzetten
't Is al zo'n kort berichtquote:
Gelukkig hebben we de goudeerlijke replies nog.quote:
quote:Gelukkig is bestialiteit in Nederland verboden, waardoor seks met een dergelijke walvis niet mag.
Die kan zo in de categorie 'Yo girlfriend's so fat..."quote:I saw her waving from across the street, and her arm flab hit me in the head, knocking me unconscious.
Zoiets?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, wat moeten ze er dan neerzetten
Ze is al zwangerquote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de goudeerlijke replies nog.
[..]
trouw je nu vrijwillig met zoiets? wat het dan ook maar mag zijn het lijkt op een mannelijke bejaarde die wat teveel hotdogs heeft gegeten en een btje overboard is gegaan met de haaruitval shampoo!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef kawa2 het volgende:
ach ja ik ben blij dat ze getrouwd zijn
zo hebben wij net weer een half uur helemaal dubbel gelegen hier op het werk![]()
idd blij dat ze getrouwt zijn weer een natuur ramp minder in de markt!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef kawa2 het volgende:
ach ja ik ben blij dat ze getrouwd zijn
zo hebben wij net weer een half uur helemaal dubbel gelegen hier op het werk![]()
Heeeej!!!...quote:Op woensdag 19 november 2008 18:30 schreef zovty het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA JE MAAKT ONBEKENDE MENSEN BELACHELIJK OP INTERNET!!!!! WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH.
Mag ik je aanraken?
Ik bedoel stompen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Ladidadida het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ikpunt_van_spot.html
Ik moest lachenquote:Kinders, laat iedereen nou eens in zijn waarde!
***Schraapt lunch van vloer***
Just my opinion | 20-11-08 | 12:03
quote:
Dat vroeg de familie van zijn kant waarschijnlijk ook aan zijn ouders toen hij die zeekoe aan de familie voorstelde.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe komen jullie HIER nou weer aan!!!
Je hoeft dus niet dik en kalend te zijn om voor lelijk uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Tabloid het volgende:
http://rtl.nl/gezondheid/3bruidenmeteenmaatjemeer/
Ik vind haar toch in geen enkele verhouding staan met die in de OP hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 20:22 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet dik en kalend te zijn om voor lelijk uitgemaakt te worden.
Mijn God, wat een heks!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het staat op d'r hoeheetdat? Myspace. In juni verwachten ze hun eerste kindje..quote:Op donderdag 20 november 2008 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HOAX
Ten eerste: zo ziet ze er altijd uit.
Ten tweede: aan haar kop te zien heeft ze daar te veel mannelijke hormonen voor
Ten derde: Ik geloof dat geen enkele man hem daar van omhoog krijgt, ook al staat hij al driehonderd jaar droog.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het staat op d'r hoeheetdat? Myspace. In juni verwachten ze hun eerste kindje..
En:quote:Lol, Arie beat me to it. This thread is on another big website too: FOK.nl / Nieuws / Online trouwfoto's mikpunt van spot / FOK!frontpage
I think FOK! is Europe's biggest forum.
WE FAMOUS BITCHES!
quote:some people marry there own sex. some people marry animals. congrats bro, you've just done both
Dit was al gepost. Ik denk ook dat er iets niet klopt. Misschien heeft die gast zo'n minderwaardigheidscomplex dat hij zijn eigen vrouw op internet belachelijk maakt. (Tja, iemand die allang geen figuur meer heeft, hoeft niet 'upset' te zijn om dat te verliezen als ze zwanger is.) Of hij is gewoon dom. Of hij is iemand die zich voordoet als de bruidegom op de foto's.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef MrDrako het volgende:
weet niet of dit al gepost is, geen zin om terug te lezen,
maar iets klopt er niet.
As for children we have one on the way now, which is why I married her. She is upset about losing her figure but I still think she looks great.
Dit staat er, en er staat ook een verhaaltje over de huwelijks nacht, dat ze haar maagdelijkheid zou verliezen, maar als ze al zwanger is en dat ze daarom trouwen, hoe kan ze dan nog maagd zijn..
Denk dat. Alleen de myspaces en de foto's zelf lijken me wel gewoon echt. Dat ene topic waarin 'ie bovenstaande dingen zei is wel bull.quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef A_Soul1980 het volgende:
Of hij is iemand die zich voordoet als de bruidegom op de foto's.
Die heb ik eerder voorbij zien komen, maar in Gods Name.quote:
Die foto linksonder.quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde aan de maker. [14.gif]
Zo strak zal ze toch niet zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef Scaurus het volgende:
Het kan niet waar zijn
Waren die paar minuten proberen het toch waard.quote:
Schijnbaar is er toch een man die het gelukt is (ookal duurde het een paar minuten).quote:Op donderdag 20 november 2008 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HOAX
Ten eerste: zo ziet ze er altijd uit.
Ten tweede: aan haar kop te zien heeft ze daar te veel mannelijke hormonen voor
Ten derde: Ik geloof dat geen enkele man hem daar van omhoog krijgt, ook al staat hij al driehonderd jaar droog.
Ze is bang haar figuur kwijt te raken (welk figuurquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef MrDrako het volgende:
weet niet of dit al gepost is, geen zin om terug te lezen,
maar iets klopt er niet.
As for children we have one on the way now, which is why I married her. She is upset about losing her figure but I still think she looks great.
Dit staat er, en er staat ook een verhaaltje over de huwelijks nacht, dat ze haar maagdelijkheid zou verliezen, maar als ze al zwanger is en dat ze daarom trouwen, hoe kan ze dan nog maagd zijn..
Hulde voor deze kick.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |