Ik denk het niet, want dan heeft ze je al opgegeten omdat ze zich verveelde.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef zarGon het volgende:
Ze heeft vast een mooi innerlijk en je kunt er vast goede gesprekken mee voeren...
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef -Peach het volgende:
Ik denk nog steeds dat het stiekem een vent is. Hoe kun je nou zo dik zijn en dan nog bijna geen tieten hebben? Tis iig doodeng.
pisquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vermoed dat zij een NILFISK ZUIGKRACHT MOET HEBBEN!
toch??????
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:31 schreef Rosbief het volgende:
Volgens mij is die nicht getrouwd met een pot(vis) T-Rex
Hopelijk lijkt het kind niet op één van hen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef Iblis het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
Nog zo'n forum. Ik moet toegeven, het is een typisch koppel. Op haar Myspace staat trouwens dat ze zwanger is. Uitgerekend voor juni. Hopelijk zijn ze er gelukkig mee!
Dat staat in dat forum vermeld dat ik net noemde, maar ik heb geen zin om het weer op te zoeken. Tot die tijd:quote:Op woensdag 19 november 2008 23:24 schreef LXIV het volgende:
Wat is het adres van haar MySpace.
En wie zijn wij om te oordelen? (algemene opmerking)
HAHAHAAHHAHAHHAHAHAHHOMFGHAHAHAHHAHAHAHHAHAHZOMGOZHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAWDOKJDOKDJOAKDJOWADquote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef Scaurus het volgende:
Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful.
Het kan niet waar zijn
Dat heb je zelf verzonnen toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef Scaurus het volgende:
Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful.
Het kan niet waar zijn
Weet het niet. De gast heeft echt tientallen foto's.quote:
Let's hope soquote:Op donderdag 20 november 2008 00:54 schreef Paramnesia het volgende:
Ik denk dat ze heel gelukkig zijn samen.
quote:
quote:Stemming: misselijk
Dan zit er maar één ding op..quote:Op donderdag 20 november 2008 04:59 schreef zarGon het volgende:
Een booty ook. Je kan er niet omheen.
Krijg je dit soort feesten nog een paar keerquote:Op donderdag 20 november 2008 05:02 schreef zarGon het volgende:
Voortplanten.
Dat is dan weer wel zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 05:56 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Ach, ach, ik ben blij dat zij blij zijn. Beter dan ongelukkig zijn, en de wereld haten.
"I've listened to atheist arguments from nearly every source; from Richard Dawkins to Penn Jillette to my college roommate. This is best evidence I've ever seen for the absence of a God."quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |