Ze is al zwangerquote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de goudeerlijke replies nog.
[..]
trouw je nu vrijwillig met zoiets? wat het dan ook maar mag zijn het lijkt op een mannelijke bejaarde die wat teveel hotdogs heeft gegeten en een btje overboard is gegaan met de haaruitval shampoo!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef kawa2 het volgende:
ach ja ik ben blij dat ze getrouwd zijn
zo hebben wij net weer een half uur helemaal dubbel gelegen hier op het werk![]()
idd blij dat ze getrouwt zijn weer een natuur ramp minder in de markt!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef kawa2 het volgende:
ach ja ik ben blij dat ze getrouwd zijn
zo hebben wij net weer een half uur helemaal dubbel gelegen hier op het werk![]()
Heeeej!!!...quote:Op woensdag 19 november 2008 18:30 schreef zovty het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA JE MAAKT ONBEKENDE MENSEN BELACHELIJK OP INTERNET!!!!! WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH.
Mag ik je aanraken?
Ik bedoel stompen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Ladidadida het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ikpunt_van_spot.html
Ik moest lachenquote:Kinders, laat iedereen nou eens in zijn waarde!
***Schraapt lunch van vloer***
Just my opinion | 20-11-08 | 12:03
quote:
Dat vroeg de familie van zijn kant waarschijnlijk ook aan zijn ouders toen hij die zeekoe aan de familie voorstelde.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe komen jullie HIER nou weer aan!!!
Je hoeft dus niet dik en kalend te zijn om voor lelijk uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Tabloid het volgende:
http://rtl.nl/gezondheid/3bruidenmeteenmaatjemeer/
Ik vind haar toch in geen enkele verhouding staan met die in de OP hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 20:22 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet dik en kalend te zijn om voor lelijk uitgemaakt te worden.
Mijn God, wat een heks!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het staat op d'r hoeheetdat? Myspace. In juni verwachten ze hun eerste kindje..quote:Op donderdag 20 november 2008 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HOAX
Ten eerste: zo ziet ze er altijd uit.
Ten tweede: aan haar kop te zien heeft ze daar te veel mannelijke hormonen voor
Ten derde: Ik geloof dat geen enkele man hem daar van omhoog krijgt, ook al staat hij al driehonderd jaar droog.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het staat op d'r hoeheetdat? Myspace. In juni verwachten ze hun eerste kindje..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |