quote:Op woensdag 19 november 2008 12:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat is lastig spieken dan..
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niets aan doen dat ten oosten van Arnhem alles beter wordt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Bijles en rijles.
Sorry Bren, kon 't niet laten..
Of nog effe snel een vakantie voor ie 't glazenhuis in moet...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:04 schreef Feivel1 het volgende:
Misschien is hij wel die overstap naar Q waar over geroddeld werd.
Ik ben er geboren, dus dat maakt het al een geweldige stad. Maar alles ten oosten blijft veul beterder!quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niets aan doen dat ten oosten van Arnhem alles beter wordt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Carm63 is Very High
Music you have in common includes Snow Patrol, Editors, Foo Fighters, Arctic Monkeys and R.E.M..
Zenuwen zijn echt vreselijk... Maar ooit komt er een moment dat het wel luktquote:Op woensdag 19 november 2008 12:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Autorijden kan ik echt wel, alleen die fucking zenuwen elke keer...
* Brennel kruipt onder een steen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Bijles en rijles.
Sorry Bren, kon 't niet laten..
Het is de spanning van het openen van je eerste 3FM topic he... Die spanning!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jammer van die spelfout, maar toch!!
Ooooh, dat werkt nogal verslavend, bij mensen in hun libraries spieken. Als je eenmaal bezig bent..quote:
Behoorlijk! Ik heb het vrij lang weten uit te stellen, maar op een gegeven moment ben je gewoon het bokkie...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Het is de spanning van het openen van je eerste 3FM topic he... Die spanning!
Heb je zo juist uitgenodigd op Last.fm, dus je ken weer effe.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ooooh, dat werkt nogal verslavend, bij mensen in hun libraries spieken. Als je eenmaal bezig bent..
Ik kan me dat wel voorstellen, want je komt denk best wel eens wat leuke muziek tegen bij anderen wat je nog niet kon...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ooooh, dat werkt nogal verslavend, bij mensen in hun libraries spieken. Als je eenmaal bezig bent..
Da's erg lastig, die zenuwen. Is er niet iets of iemand die je daar mee kan helpen?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Autorijden kan ik echt wel, alleen die fucking zenuwen elke keer...
* Brennel kruipt onder een steen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Het is de spanning van het openen van je eerste 3FM topic he... Die spanning!
Je schijnt via de huisarts kalmeringspilletjes te kunnen krijgen die de ergste zenuwen weg kunnen halen, dus de volgende keer ga ik die pilletjes halen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Da's erg lastig, die zenuwen. Is er niet iets of iemand die je daar mee kan helpen?
En kom 's gauw onder die steen vandaan.
Accepted.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:17 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Heb je zo juist uitgenodigd op Last.fm, dus je ken weer effe.
Ik zit hier nog steeds in mn t-shirtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens wordt 't erg kil hier.
Ik kan dat nummer niet vaak genoeg horen, dat heb ik niet vaak... Op een gegeven moment ben ik ze over het algemeen zat, maar niet met dit nummerquote:
Gelukkig niet. Dit is Bart.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef Remzz het volgende:
Wie is dit Timur?
Ik ben juist van een kille omgeving (station, middenin de kale polder en bovenop een dijk) naar een warmere omgeving (trein) gegaan...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens wordt 't erg kil hier.
Die chagrijnige dame is hem volgens mij genokt..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:26 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb maandag maar een klein stukje gehoord van Stenders Eetvermaak en gisteren helemaal niets, maar zat er niet een chagrijnig wijf in de Indecent Proposal? Deze dame klonk veel vrolijker.
Sluit ik mij graag bij aan. Human gaat niet vervelen, denk ik. Super plaat.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer niet vaak genoeg horen, dat heb ik niet vaak... Op een gegeven moment ben ik ze over het algemeen zat, maar niet met dit nummer
Tegenwoordig zit ik 4 dagen per week best dicht bij jouw school...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben juist van een kille omgeving (station, middenin de kale polder en bovenop een dijk) naar een warmere omgeving (trein) gegaan...
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben juist van een kille omgeving (station, middenin de kale polder en bovenop een dijk) naar een warmere omgeving (trein) gegaan...
LUMC bedoel je? Daar loop ik zo dwars over het terrein heen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit ik 4 dagen per week best dicht bij jouw school...
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen, want je komt denk best wel eens wat leuke muziek tegen bij anderen wat je nog niet kon...
True, true. Heb al aardig wat albumpjes genoteerd. Ben alleen nog steeds bezig met diequote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Erg leuk om nieuw spul te ontdekken
.
Bart zei net ook dat deze band vandaag voor de eerste seconden zou strijden, dus zal 't een nieuwe moeten zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef Mokus het volgende:
[..]
Die chagrijnige dame is hem volgens mij genokt..
Ah, oké. Ik hoop voor je dat 't je helpt met afrijden.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Je schijnt via de huisarts kalmeringspilletjes te kunnen krijgen die de ergste zenuwen weg kunnen halen, dus de volgende keer ga ik die pilletjes halen.
Is maar goed ook. Die dame van maandag was echt om tequote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bart zei net ook dat deze band vandaag voor de eerste seconden zou strijden, dus zal 't een nieuwe moeten zijn.
Ik zweet me de pleuris hier. Straks 's ff heer-lijk lang onder 'n hete douche staan.quote:
Wat is hier het voordeel van t.o.v. bijvoorbeeld www.nederland.fm?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://testlab.omroep.nl/2008/10/25/radiowidget/
Handig.
Draait gewoon op de achtergrond. Op m'n Mac zit ie in het dashboard, dus geen 'last' vanquote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef Mokus het volgende:
[..]
Wat is hier het voordeel van t.o.v. bijvoorbeeld www.nederland.fm?
I knowquote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LUMC bedoel je? Daar loop ik zo dwars over het terrein heen.
Dus hij gebruikt dan minder geheugen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Draait gewoon op de achtergrond. Op m'n Mac zit ie in het dashboard, dus geen 'last' van.
Widgets zijn kleine programmaatjesquote:Op woensdag 19 november 2008 12:46 schreef Mokus het volgende:
[..]
Dus hij gebruikt dan minder geheugen.
Of is het niet een apart programma, maar iets wat geintergreerd is in je mac os of in vista?
Jupsquote:Op woensdag 19 november 2008 12:55 schreef Dandelion het volgende:
tis weer lunchtijd zeker he...
nou dan ga ik wel even werken. Toedeloe allen, tot een volgende keer.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups
Denk dat ik zo maar even de stad induik.. toch een vrije dag.
Cyaquote:Op woensdag 19 november 2008 13:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou dan ga ik wel even werken. Toedeloe allen, tot een volgende keer.
bij mijn broertje heeft het ook geholpen die pilletjesquote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Je schijnt via de huisarts kalmeringspilletjes te kunnen krijgen die de ergste zenuwen weg kunnen halen, dus de volgende keer ga ik die pilletjes halen.
Ik zat niet op te letten omdat ik over Mookie Blaylock aan het denken kwam en nog wist ik dat het over Pearl Jam ging. Overigens wist ik niet dat het album Ten naar Blaylock's nummer vernoemd is. Wist ook niet dat het zo'n opvallende speler was, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik me voor basketbal en de NBA ging interesseren in de nadagen van zn carrière.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Sersjee het volgende:
Makkelijke spreekbeurt...
Ik ben overgeschakeld naar het nieuwe album van The Killersquote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat For A Minor Reflection klinkt niet verkeerd. Nu ff het album aan 't luisteren
.
Die zet ik over een kwartiertje ook maar eens opquote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld naar het nieuwe album van The Killers
Tja, alleen de naam Mookie was voor mij genoeg. Niet dat ik ook maar enig idee heb wie hij is/was, maar goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten omdat ik over Mookie Blaylock aan het denken kwam en nog wist ik dat het over Pearl Jam ging. Overigens wist ik niet dat het album Ten naar Blaylock's nummer vernoemd is. Wist ook niet dat het zo'n opvallende speler was, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik me voor basketbal en de NBA ging interesseren in de nadagen van zn carrière.
Klopt 't dat die maar 7 tracks heeft? Dat is de enige die ik kan vinden namelijk..quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat For A Minor Reflection klinkt niet verkeerd. Nu ff het album aan 't luisteren
.
Klopt. Maar dat duurt wel een uurquote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt 't dat die maar 7 tracks heeft? Dat is de enige die ik kan vinden namelijk..
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
De onbekende/nieuwe tracks zijn echt wennen, wennen, en nog 's wennen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zet ik over een kwartiertje ook maar eens op
Whehehe. Zie nu pas dat ze zo rond de 16/17 Mb groot zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat duurt wel een uur. Tracks van > 12 minuten
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/MontyPython.
quote:For 3 years you YouTubers have been ripping us off, taking tens of thousands of our videos and putting them on YouTube. Now the tables are turned. It's time for us to take matters into our own hands.
We know who you are, we know where you live and we could come after you in ways too horrible to tell.
Nieuw is het niet , het is wel de laatstequote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
*Abonneert*quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is ff wennen, maar de eerste reactie is zeker niet negatiefquote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zet ik over een kwartiertje ook maar eens op
Roosjequote:
U kent Brennel niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef D.Rose het volgende:
Wie/wat is een brennel?
nog niet gebruiktquote:Op woensdag 19 november 2008 14:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
beetje afhankelijk van de definitie wat nieuw is
quote:Warm die beentjes maar alvast op, want het is weer hakkuhdag! Welk nummer laat jou dansen?
Dune - Are You Ready To Fly
Charly Lownoise & Mental Theo - Streetkids
Party Animals - Aquarius
Dat dusquote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
De onbekende/nieuwe tracks zijn echt wennen, wennen, en nog 's wennen.
Goodnight, travel well steekt er met kop en schouders boven uit, vind ik.
Zit ge-wel-dig in elkaar, lekker "vaag", en lekker lang durend.
Goh, stoppen ze dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuw is het niet , het is wel de laatste
beetje afhankelijk van de definitie wat nieuw is
Is een user !quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus kan niet de hele tijd luisteren
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat dus
Goodnight, travel well is echt vaag, maar wel erg goed...
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een nieuwe user. Die kan ik toch niet allemaal van buiten gaan leren
Ah, het is een vrouw
De nieuwe Snow Patrol is ook best tofquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een nieuwe user. Die kan ik toch niet allemaal van buiten gaan leren
Ah, het is een vrouw
Goh, ik wist niet dat ik een verborgen talent hadquote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus kan niet de hele tijd luisteren
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat ik een verborgen talent had
Vandaar dat het ook VERBORGEN talent heet waarschijnlijk...
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, behalve die ene single dan. Ben ook niet zo'n liefhebber van ze..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
De nieuwe Snow Patrol is ook best tof
Hehehe.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niets wat een potje ' goed zoeken' verborgen kan houdenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Succes met zoeken, en sterkte.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Ik ga even naar de buuf en haar zoon om te vragen of zij een goed plekje weten om m'n overleden rattenventje te begraven. Wat zie ik tegen dat begraven op, bleh.
R.I.P.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Ik ga even naar de buuf en haar zoon om te vragen of zij een goed plekje weten om m'n overleden rattenventje te begraven. Wat zie ik tegen dat begraven op, bleh.
Die heb ik nog live gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef Sersjee het volgende:
"nee, ook serieuze muziek" en dan Vanilla Ice instarten
Aaawhquote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Je woont toch in een bosrijke omgeving, wat is nou een mooiere plek dan onder een mooie boom.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Raar is die zeker, maar ik vind hem niet echt heel erg slecht... Hij behoort niet tot de leukste nummers van het album, maar het is niet zo dat ik hem heel erg slecht vind...quote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, behalve die ene single dan. Ben ook niet zo'n liefhebber van ze..
Wat vind je trouwens van I can't stay? Ik vind 'm, tot nu toe, erg slecht. Heb er hetzelfde Caribische gevoel bij als bij die ene *plonkieplonkieplonk*-plaat die Corton 'n poosje terug 'n paar keer draaide (weet niet precies hoe die heet). Beetje raar is 'ie..
Zulk soort dingen zijn nooit leukquote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Dat klinkt goedquote:
Absoluut.quote:
Ik heb nog werkelijk geen idee of en wat ik ga stemmen...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef borisz het volgende:
Stemformulier voor de waterschapsverkiezingen gaat weer richting het waterschap.
Ik heb VVD gestemd
Vind de hele waterschapsverkiezingen een aanfluiting, die niets met politiek te maken heeft maar met goed management van waterschap ongeacht je politieke kleur.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef borisz het volgende:
Stemformulier voor de waterschapsverkiezingen gaat weer richting het waterschap.
Ik heb VVD gestemd
yup, maar geldt alleen bij de veel duurdere Bravia-partnersquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel, heb jij hier nog aangedacht dat je hier recht op hebt
http://www.sony.nl/article/id/1221572686633
Klopt, sinds 15:50 uur ligt de zender eruit in Noord-Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Renesite het volgende:
Groningen heeft geen frequentie op het moment!!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Renesite het volgende:
Groningen heeft geen frequentie op het moment!!!
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Iemand een knopje verkeerd om gedraaid?
Heb je ergens officieel bericht?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, sinds 15:50 uur ligt de zender eruit in Noord-Nederland
Timur zei het zelf om kwart over 4 in de uitzendingquote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je ergens officieel bericht?!
Hopen dat ie nu voor een jaar of 2 van de radio verdwijnt. Wat een kutplaat zegquote:Op woensdag 19 november 2008 17:20 schreef Sirolf het volgende:
Hee, alweer Around the World? Die hoorde ik gisteravond ook al!
Ik vind eigenlijk ook wel dat Timur het leuker doet dan C+S. Eigenlijk best maf, omdat het vroeger andersom was...quote:Op woensdag 19 november 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog 2 dagen Timur? Jammer, want dit bevalt mij echt beter dan Coen en Sander..
Neuh, die plaat ga je nog wel vaker horen. Misschien nog wel deze week..quote:Op woensdag 19 november 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat ie nu voor een jaar of 2 van de radio verdwijnt. Wat een kutplaat zeg
Diegene heeft goede preventieve maatregelen genomen om het noorden te beschermenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Iemand een knopje verkeerd om gedraaid?
Hij ligt een stukje verderop aan de voet van een jonge, mooie en heerlijk ruikende denneboom. Ik moest wel drie keer uitwijken voor boomwortels, naderhand was het gat zo groot dat ik er wel drie doosjes met ratten had kunnen begraven.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je woont toch in een bosrijke omgeving, wat is nou een mooiere plek dan onder een mooie boom.
Dat is wel grappig inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat Timur het leuker doet dan C+S. Eigenlijk best maf, omdat het vroeger andersom was...
Geinige avatarquote:Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef borisz het volgende:
Timur is voor mij nog altijd een mutemoment
*hik* Bonnie St. Claire *hik*quote:Op woensdag 19 november 2008 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de grote 'vriendin' van Giel bij RTL Boulevard.
ik vind het niet zo gek hoor, toen Timur net weer terug was bij 3FM kon ik hem echt niet aanhoren. maar hij is dat schreeuwerige 538 toontje kwijt. Ik vind hem heerlijk op zaterdagochtend, leuke onderwerpen en samen met Ramon werkt het primaquote:Op woensdag 19 november 2008 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat Timur het leuker doet dan C+S. Eigenlijk best maf, omdat het vroeger andersom was...
Hij klonk de eerste maanden inderdaad heel erg anders dan nu, al was het niet een 538-toontje maar een Caz!-toontje.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek hoor, toen Timur net weer terug was bij 3FM kon ik hem echt niet aanhoren. maar hij is dat schreeuwerige 538 toontje kwijt. Ik vind hem heerlijk op zaterdagochtend, leuke onderwerpen en samen met Ramon werkt het prima
in iedergeval een vervelend toontjequote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij klonk de eerste maanden inderdaad heel erg anders dan nu, al was het niet een 538-toontje maar een Caz!-toontje.
In de ochtend hoor ik 'm eigenlijk nooit, want dan slaap ik meestal uit.
als het na metmichiel nog in je buik zit zonder dat het via de zelfde weg eruit is gekomen verklaren we je beterquote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Zo, even een uurtje Friends met pizza en cola. Ik kan zeggen dat ik weer beter ben denk ik
Avond
Dat kan nu ook al, want daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van gehadquote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het na metmichiel nog in je buik zit zonder dat het via de zelfde weg eruit is gekomen verklaren we je beter
Goedenavond meneer Venema!quote:
Ga is even 10 minuten met een flescola in je maag op en neer springen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan nu ook al, want daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van gehad
Eens moet de eerste keer zijn...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan nu ook al, want daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van gehad
Mwah, niet zo'n behoefte aan eigenlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga is even 10 minuten met een flescola in je maag op en neer springen.
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga is even 10 minuten met een flescola in je maag op en neer springen.
quote:
Van mij mag het!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Zeker een goed liedje! Misschien volgende week wel Megahit. Zou echt leuk zijn.
KoL
oh lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heey
Ontspannend kopje [ afbeelding ] voor u?
Ojee. Euh.. Ik zet 'n joker in. Dat lijkt me 't beste voor iedereen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:19 schreef MichielV het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)0622/in/photostream/
En nou jullie, Flickr-Fokkrs!
Flickr opquote:Op woensdag 19 november 2008 20:19 schreef MichielV het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)0622/in/photostream/
En nou jullie, Flickr-Fokkrs!
als we je nou allemaal een knuffel gaan geven, helpt dat danquote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Sorry, ik pas ook, of iemand moet me graag met rode, dikke ogen en een chagrijnig gezicht willen zien
Knuffels zijn altijd fijnquote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als we je nou allemaal een knuffel gaan geven, helpt dat dan
Denk dat dat juist de bedoeling is... Mensen zien zoals ze op dat moment echt zijn. Mijne komt eraan, m'n pc vond het nodig vast te lopen, dus dat belooft weinig goeds voor de fotoquote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Sorry, ik pas ook, of iemand moet me graag met rode, dikke ogen en een chagrijnig gezicht willen zien
Yup. Had ik nog op gereageerdquote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je mijn berichtje nog gelezen over de sony rebate
tussen kunst en kitshquote:Op woensdag 19 november 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
Reclame op tv, en Chasing Cars op de radio. Wat moet ik nu kiezen
Je zou natuurlijk alvast kunnen wennen aan Radio 4, aangezien je daar morgen vast naar gaat luisteren...quote:Op woensdag 19 november 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
Reclame op tv, en Chasing Cars op de radio. Wat moet ik nu kiezen
Ah, is dat morgenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk alvast kunnen wennen aan Radio 4, aangezien je daar morgen vast naar gaat luisteren...
alweer spareribsquote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb geen flikkerdinges...zet m wel hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza geeft Bren knuffel
nou dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Maricha, wat heb je mooie lichtbruine ogen! Als ik zo vrij/eerlijk mag zijn![]()
Ik maak ook wel een foto nu, heb alleen geen flickr.
okequote:Op woensdag 19 november 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Dit topic is trouwens bijna vol, en ik reserveer alvast het openen van de nieuwe.
Met in de titel uiteraard alvast iets over morgen.quote:
dank jequote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Maricha, wat heb je mooie lichtbruine ogen! Als ik zo vrij/eerlijk mag zijn![]()
Ik maak ook wel een foto nu, heb alleen geen flickr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |