quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat ik een verborgen talent had
Vandaar dat het ook VERBORGEN talent heet waarschijnlijk...
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, behalve die ene single dan. Ben ook niet zo'n liefhebber van ze..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
De nieuwe Snow Patrol is ook best tof
Hehehe.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niets wat een potje ' goed zoeken' verborgen kan houdenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Succes met zoeken, en sterkte.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Ik ga even naar de buuf en haar zoon om te vragen of zij een goed plekje weten om m'n overleden rattenventje te begraven. Wat zie ik tegen dat begraven op, bleh.
R.I.P.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Ik ga even naar de buuf en haar zoon om te vragen of zij een goed plekje weten om m'n overleden rattenventje te begraven. Wat zie ik tegen dat begraven op, bleh.
Die heb ik nog live gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef Sersjee het volgende:
"nee, ook serieuze muziek" en dan Vanilla Ice instarten
Aaawhquote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Je woont toch in een bosrijke omgeving, wat is nou een mooiere plek dan onder een mooie boom.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
Raar is die zeker, maar ik vind hem niet echt heel erg slecht... Hij behoort niet tot de leukste nummers van het album, maar het is niet zo dat ik hem heel erg slecht vind...quote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, behalve die ene single dan. Ben ook niet zo'n liefhebber van ze..
Wat vind je trouwens van I can't stay? Ik vind 'm, tot nu toe, erg slecht. Heb er hetzelfde Caribische gevoel bij als bij die ene *plonkieplonkieplonk*-plaat die Corton 'n poosje terug 'n paar keer draaide (weet niet precies hoe die heet). Beetje raar is 'ie..
Zulk soort dingen zijn nooit leukquote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef Brennel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |