Geinige avatarquote:Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef borisz het volgende:
Timur is voor mij nog altijd een mutemoment
*hik* Bonnie St. Claire *hik*quote:Op woensdag 19 november 2008 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de grote 'vriendin' van Giel bij RTL Boulevard.
ik vind het niet zo gek hoor, toen Timur net weer terug was bij 3FM kon ik hem echt niet aanhoren. maar hij is dat schreeuwerige 538 toontje kwijt. Ik vind hem heerlijk op zaterdagochtend, leuke onderwerpen en samen met Ramon werkt het primaquote:Op woensdag 19 november 2008 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat Timur het leuker doet dan C+S. Eigenlijk best maf, omdat het vroeger andersom was...
Hij klonk de eerste maanden inderdaad heel erg anders dan nu, al was het niet een 538-toontje maar een Caz!-toontje.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek hoor, toen Timur net weer terug was bij 3FM kon ik hem echt niet aanhoren. maar hij is dat schreeuwerige 538 toontje kwijt. Ik vind hem heerlijk op zaterdagochtend, leuke onderwerpen en samen met Ramon werkt het prima
in iedergeval een vervelend toontjequote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij klonk de eerste maanden inderdaad heel erg anders dan nu, al was het niet een 538-toontje maar een Caz!-toontje.
In de ochtend hoor ik 'm eigenlijk nooit, want dan slaap ik meestal uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |